Het liefst op gas of diesel, de leeftijd maakt niet zoveel uit. Als hij maar in orginele staat is, en de aandrijflijn (motor, versnellingsbak, assen, e.d.) in orde is, maakt de verdere technische staat niet zoveel uit. Als die maar redelijk is.
Hier posten of een mailtje sturen svp.
Mvg PeuRac
Edit -
Reageer svp dmv een post hier (link of mail adres of foto + info) of per email
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 21-09-2003 18:57]
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:41 schreef kkknurft het volgende:
Wat moet je daarmee dan?
quote:Ik wil ermee naar school, op vakantie, enz gewoon de dingen die jij ook met je auto doet.
Op zondag 21 september 2003 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben voor prive gebruik serieus op zoek naar een 2e hands begrafenis auto.
quote:Daar ben ik van op de hoogte, toch zijn ze wel op gas (vooral de oudere Amerikaanse auto's).
Op zondag 21 september 2003 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lijkwagens zijn nooit op gas of diesel, daar maken ze veel te weinig kilometers voor. Hoogstens de volgwagens als die op andere tijden als taxi's zijn gebruikt.
Helaas kan ik ondanks uitgebreid op i-net zoeken (bijna) niks vinden, daarom deze oproep, omdat er misschien iemand is hier die wat weet
Edit:
quote:Op alle gangbare auto sites heb ik al gekeken, ook op marktplaats dus. Ik vind dit type Volvo niet mooi. Anders was het waarschijnlijk precies wat ik zoek
Op zondag 21 september 2003 18:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik kwam op Marktplaats.nl toevallig deze auto tegen, misschien heeft de TS daar wat aan?
quote:Als je een link hebt dan informeert dat wat makkelijker
Op zondag 21 september 2003 18:54 schreef Greetz het volgende:
Hier in de buurt zit een bedrijf welke die autos maakt (lees bussen en stations verlengt tbv ambu's en lijkwagens) misschien moet je daar eens informeren of ze een 2ehandsje hebben?
quote:Dat lugubere noemen ze een sfeer, en dat is juist de reden dat ik er eentje wil (ben verder goed in orde hoor, en best normaal
Op zondag 21 september 2003 18:57 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik vind het nogal lugubernou ja. Maar denk niet dat je zomaar voor privé gebruik met een lijkwagen mag rondrijden.
Volgens mij mag je er gewoon in rijden, ik was namelijk laatst bij een bedrijf waar ze die auto's ombouwen, en die man zei dat het heel goedkoop rijden was 2e hands (grijs kenteken).
En nee, 2e hands deden ze niet aan (wel restaureren).
zo'n ambu roeleerd ook wel een beetje eigenlijk
quote:
Op zondag 21 september 2003 19:02 schreef Greetz het volgende:
de link, daar moest ik zelf ook even om zoeken
aub:
http://www.visser-carrosserie.nlzo'n ambu roeleerd ook wel een beetje eigenlijk
En heeft een veel minder apartheids gehalte, en totaal andere sfeer.
quote:Moetje ff belle volgens mij kunnen ze je wel vertellen waar gebruikte auto's naartoe gaan...
Op zondag 21 september 2003 19:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]niks helaas
Die zul je dan nog wel moeten invoeren.
[Dit bericht is gewijzigd door JohnnyKnoxville op 21-09-2003 19:14]
quote:Ze handelen via Mobile.de een bekende (duitse) site voor aparte/exclusieve auto's.
Op zondag 21 september 2003 19:10 schreef Greetz het volgende:[..]
Moetje ff belle volgens mij kunnen ze je wel vertellen waar gebruikte auto's naartoe gaan...
Het lijkt me nl niet het bedrijf wat zelf in die dingen gaat handelen via hun website, ze doen daar puur constructie en ontwerp...
Ik zal morgen wel ff bellen, erg goed id, had ik zelf nog niet aan gedacht.
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-09-2003 19:18]
quote:En dat is juist de reden dat ik het liefst geen buitenlandse auto wil, want dat kost veel tijd, en daat ontbreekt het mij door mijn stage aan.
Op zondag 21 september 2003 19:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op Leichenwagen.de staan er wel een aantal te koop. Links in de navigatie staat een knop Kleinanzeigen, dan helemaal naar beneden scrollen en "Zu verkaufen" klikken.Die zul je dan nog wel moeten invoeren.
Word wel erg duur...
quote:Coool
Op zondag 21 september 2003 22:23 schreef zappa29 het volgende:
Er staat er hier eentje te koop, maar wel een beetje duur.http://www.marktplaats.nl/markt/autos/cadillac/1743.htm
quote:Laatst aangepast: 23.04.2001
Op zondag 19 oktober 2003 02:23 schreef Boes-boes het volgende:
Dat staat allemaal nog in guldens
Zal me niks verbazen als die auto al weg is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |