bvd
Ga gewoon eens op het internet rond surfen, je vindt vast wel iets leuks.
Een bioscoop-, theater- of dinerbon is altijd leuk. Of inderdaad zoals al genoemd is, door een fotograaf mooie foto's laten maken. Zijn ouders altijd erg blij mee.
En als jullie wat meer te besteden hebben is een weekendje weg of een reisje erg leuk.
We begonnen cliché-matig maar met een aantal foto's bij de fotograaf. Toen nog een lijst eromheen. Mooie bos bloemen in een nog mooiere vaas erbij. Uiteindelijk hebben we er ook een weekendje preston palace bij gedaan, waar we alle kado's hebben gegeven. Het heeft wat gekost, maar de vaas (met herhaaldelijk nieuwe bloemen) en de foto hebben een mooi plaatsje gekregen in de huiskamer en me ouders hebben het erg naar hun zin gehad!
quote:hoeft niet per definitie heel duur te zijn. wij hebben m'n ouders eens een fietstocht rond 't IJsselmeer gegeven, met 3 overnachtingen in vrij eenvoudige hotels. vonden ze erg leuk! maar ja, je kunt zelf 't best bepalen of zoiets in de smaak zou vallen bij jouw ouders.
Op zondag 21 september 2003 16:33 schreef -Doewie- het volgende:
om ze nou een weekendje weg te sturen... Dat is voor mij iets te veel geld
Ik weet niet hoeveel jij/jullie te besteden hebben. Maar hierboven zijn al leuke dingen genoemd. Hebben je ouders zelf al iets geregeld of willen ze er niet zoveel aan doen?
Als ze zelf niets hebben geregeld kunnen jullie mischien met z'n allen gaan uit eten. Of misschien is het leuk om een surpriseparty te regelen. Dat hoeft niet in een zaaltje, maar kan ook gewoon thuis.
Misschien is het ook leuk om aan familieleden en vrienden te vragen of ze een A4 willen maken met een felicitatie, gedicht, anekdote of iets dergelijks en deze dan in een map te verzamelen en die te geven. Daar komen ook altijd leuke dingen uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |