quote:Nu nog steeds ja?
Op dinsdag 10 februari 2004 18:50 schreef rubbereend het volgende:[..]
een aantal zijn in ieder geval nog acteur, k heb ze weleens ergens anders in gezien
Jodie heeft ooit een cd opgenomen
en wat ik toevallig ook weet is dat die gast die Drazic speelt irl iets heeft mer dat mokkel die Anita speelt
Ten tijde van de eerste uitzendingen in Nederland hadden ze idd wat, dat wist ik wel. Als ze nu nog hebben is dat best
Het toegangspoortje
Als je goed kijkt zie je nog de naam van de school
De school
Het welbekende omhooglopende zigzagpaadje
ja, dat ben ik daar in de spiegel
Nogmaals
De gang en de lokalen
De deur van het science lokaal
De trap
Het trappenhuis
En het hok, nu gebruikt als kantoor van de productiemaatschappij van een nieuwe serie
Geweldig , niet?
quote:Ah leuk, die wil ik wel eens zien!
Op dinsdag 10 februari 2004 18:33 schreef Hare het volgende:[..]
Dat was haar
Ik ga zo maar eens ff wat foto's van mijn tripje naar die school inscannen. Wel leuk om ff te laten zien natuurlijk.
[edit]
Daar zijn ze al! Coole foto's! Ziet er allemaal al wel een beetje vervallen uit. Dat was in de afleveringen nooit zo te zien.
[/edit]
quote:HBH is natuurlijk een relatief oude en ook nog Australische serie. Dus je zult zelf wat trivia moeten toevoegen vrees ik.
matig trouwens dat er zo weinig info over de serie op imdb staat, geen enkele trivia ofzo![]()
quote:Ze staan er al
Op dinsdag 10 februari 2004 19:17 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ah leuk, die wil ik wel eens zien!
Toch gevonden dus.
En ja, ziet er idd vervallen uit. Maar dat komt ook omdat de serie al een tijdje gestopt was toen ik er was (in maart 2001 was dat).
Nadat ze gestopt waren met de serie hebben ze er eigenlijk niks meer aan gedaan om te onderhouden. Nu ze besloten hebben een nieuwe serie op deze school op te nemen zijn ze alles weer aan het opknappen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hare op 10-02-2004 19:25]
quote:Ja, zie mijn edit.
Op dinsdag 10 februari 2004 19:20 schreef Hare het volgende:[..]
Ze staan er al
Weet je toevallig ook welke nieuwe serie er werd opgenomen? En wanneer was je er?
quote:haha, zullen we maar stoppen met editten. Staat er nu
Op dinsdag 10 februari 2004 19:21 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ja, zie mijn edit.
Weet je toevallig ook welke nieuwe serie er werd opgenomen? En wanneer was je er?
Heb geen idee welke nieuwe serie. Sorry
quote:Mooie pics
Op dinsdag 10 februari 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
Ok dan, hier de foto's van een van mijn leukste tripjes in ozHet toegangspoortje
[afbeelding]Als je goed kijkt zie je nog de naam van de school
[afbeelding]De school
[afbeelding]Het welbekende omhooglopende zigzagpaadje
[afbeelding]ja, dat ben ik daar in de spiegel
Nogmaals
[afbeelding]De gang en de lokalen
[afbeelding]De deur van het science lokaal
[afbeelding]De trap
[afbeelding]Het trappenhuis
[afbeelding]En het hok, nu gebruikt als kantoor van de productiemaatschappij van een nieuwe serie
[afbeelding]Geweldig
, niet?
ik kijk er nog neit zo lang naar (2 jaar ofso) dus vraag me af of als het afgelopen is dit (laatste) seizoen ze dan weer opnieuw beginnen met de eerste seizoen, nee zeker?? hoop ut wel ,want die lerares was idd errug lekker
quote:He cool joh! Thanks for sharing!
Ok dan, hier de foto's van een van mijn leukste tripjes in oz
Geweldig, niet?
quote:
Ok dan, hier de foto's van een van mijn leukste tripjes in ozHet toegangspoortje
[afbeelding]De school
Nogmaals
[afbeelding]De trap
[afbeelding]En het hok, nu gebruikt als kantoor van de productiemaatschappij van een nieuwe serie
[afbeelding]Geweldig
, niet?
En iemand die de foto's voor een website wil gebruiken
Erg leuk
quote:ik heb het gister niet gezien, maar vandaag wel en ze werd niet geintroduceerd, misschien komt het doordat het maandag verviel door het debat, dat er wat mis is gelopen
Op woensdag 11 februari 2004 18:59 schreef Greetings het volgende:
Trouwens... zijn ze bij de VARA niet 1 aflevering vergeten uit te zenden? Ik zag namelijk vandaag opeens Thania in de serie, terwijl ze er gisteren nog niet was... Ik schakelde echter wel een paar minuten later in, was ze soms toch geintroduceerd in de eerste minuten van vandaag?
quote:dat dacht ik namelijk al... nu hebben die kneuzen van de VARA gewoon 1 uitzending niet uitgezonden!
Op woensdag 11 februari 2004 19:02 schreef S-Two het volgende:[..]
ik heb het gister niet gezien, maar vandaag wel en ze werd niet geintroduceerd, misschien komt het doordat het maandag verviel door het debat, dat er wat mis is gelopen
:?
quote:Grappig om te merken dat het nog zo leeft. De serie is al meer dan 5 jaren geleden gestopt en ik keek de afleveringen toen ik nog maar MiniSiem (
Op woensdag 11 februari 2004 17:31 schreef Hare het volgende:
Haha, echt leuk, kheb vandaag mail gehad van iemand uit Frankrijk (dat die ook op fok! komen) die wat meer wilde weten over mijn tripje.
En iemand die de foto's voor een website wil gebruiken
Erg leuk
quote:Heb precies hetzelfde. Ik ben heel vroeg begonnen met kijken, was echt helemaal hooked aan die serie, maar niemand die ik kende keek ernaar. En nu blijkt dus dat er veel meer mensen zijn die fan zijn van hbh. Echt leuk
Op woensdag 11 februari 2004 21:05 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Grappig om te merken dat het nog zo leeft. De serie is al meer dan 5 jaren geleden gestopt.
Mijn foto's zijn ondertussen ook hier geplaatst. Ze schijnen er daar ook wel blij mee te zijn
quote:
[afbeelding]De school
Nogmaals
[afbeelding]De trap
[afbeelding]Geweldig
, niet?
quote:i found them here:
Op donderdag 12 februari 2004 00:59 schreef Hare het volgende:[..]
Heb precies hetzelfde. Ik ben heel vroeg begonnen met kijken, was echt helemaal hooked aan die serie, maar niemand die ik kende keek ernaar. En nu blijkt dus dat er veel meer mensen zijn die fan zijn van hbh. Echt leuk
Mijn foto's zijn ondertussen ook hier geplaatst. Ze schijnen er daar ook wel blij mee te zijn
http://heartbreak-high.com/forum/ftopic1250.html
geen hbh
wat is dit??? een typefout of is het nu alweer afgelopen????
quote:Van de VARA-site:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:37 schreef S-Two het volgende:
ik keek gister toen we de nieuwe gids kregen ook ff bij volgende week en wat zag ik???![]()
![]()
geen hbh
![]()
![]()
wat is dit??? een typefout of is het nu alweer afgelopen????
Vanaf 23 februari dus wel weer HBH.
quote:Altijd dat tennis of die debatten die voorgaan
Op vrijdag 13 februari 2004 19:24 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Van de VARA-site:
I.v.m. tennis is er op 16, 17 en 18 februari helaas geen uitzending van Heartbreak High. Deze uitzendigen zullen worden opgeschoven naar de week erna.Vanaf 23 februari dus wel weer HBH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |