veronica is yorin gaan heten, en nu komt veronica weer op fox 8
* Parafernalia snapt het niet meer echt
quote:Yorin blijft Yorin
Op zaterdag 20 september 2003 16:53 schreef Parafernalia het volgende:
hoe zit dat nou??veronica is yorin gaan heten, en nu komt veronica weer op fox 8
* Ambrosius snapt het niet meer echt
V8 wordt Veronica vanavond om 22.00.
Gewoon vogelen met namen.
Veronica probeert het nu met SBS en gaat verder op V8.
Best simpel eigenlijk...
quote:ooh zo
Op zaterdag 20 september 2003 16:56 schreef HeyFreak het volgende:
Veronica zat eerst bij HMG (RTL 4 en 5 en dus Veronica). Veronica stapte er uit en de HMG gebruikte de zender van Veronica en maakte er Yorin van.Veronica probeert het nu met SBS en gaat verder op V8.
Best simpel eigenlijk...
ja dan snap ik het
dank je wel
quote:- HMG was eerst baas van Veronica
Op zaterdag 20 september 2003 16:53 schreef Parafernalia het volgende:
hoe zit dat nou??veronica is yorin gaan heten, en nu komt veronica weer op fox 8
* ZaadZak snapt het niet meer echt
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 16:58 schreef Parafernalia het volgende:[..]
ooh zo
ja dan snap ik het
dank je wel
Omdat Veronica toendertijd uit de HMG gestapt is, en zelfstandig verder ging, kwam bij de HMG een tv-kanaal vrij.
Deze wilde de HMG ME noemen. Maar omdat de kledingbedrijf waaronder HE en SHE (hij en zij) deze naam (WE) al gedeponeerd had moest de HMG op zoek naar een andere naam. Dit werd Yorin.
Omdat Veronica toen geen kanaal had om te kunnen uitzenden en omdat alle programma's en medewerkers een contract hadden met HMG en niet met Veronica gingen de meeste programma's over naar Yorin, daarom lijkt het net of Veronica Yorin is geworden, wat absoluut niet zo is.
Nu is Veronica samengegaan met SBS en neemt vanavond om 10:00 het kanaal van V8 over en we kunnen weer gezellig naar Veronica gaan kijken.
- TV 10 --> Fox
- Veronica --> Yorin
- Fox --> V8
- Veronica weer terug
- V8 --> Veronica(8)
quote:Je bent er dus wel
Op zaterdag 20 september 2003 17:03 schreef 2Mini het volgende:
voor zover ik nog weet- TV 10 --> Fox
- Veronica --> Yorin
- Fox --> V8
- Veronica weer terug
- V8 --> Veronica(8)
quote:Oh god ja
Op zaterdag 20 september 2003 17:03 schreef 2Mini het volgende:
voor zover ik nog weet- TV 10 --> Fox
- Veronica --> Yorin
- Fox --> V8
- Veronica weer terug
- V8 --> Veronica(8)
quote:ben net aan komen lopen.... kan jij een naamtopic voor me openen?
Op zaterdag 20 september 2003 17:04 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Je bent er dus wel
Na een tijdje, is de stichting Veronica, gaan samenwerken met de Holland Media Groep. Dus toen had je RTL4, RTL5 en Veronica. Was toen nog een aktie, dat je Veronica op 6 moest zetten, puur om te concureren met SBS6.
In de tussentijd, is MTV Network ook op een of andere manier verweven geraakt in Veronica. MTV Network, is geloof ik ook voor een deel eigenaar van Fox, of andersom.
Er is toen ooit eens een zender in de lucht gegooid, genaamd Veronica8. Het was de bedoeling, dat hier Foxkids en Veronica samen op gingen uitzenden. Echter dit is nooit doorgegaan en alleen Fox is erop gekomen. Toen werdt het Fox8 genoemd.
Na een tijdje wilde de stichting Veronica niet meer met HMG samenwerken, en wilden op zichzelf doorgaan. Echter alle mensen ("artiesten") die je hoorde bij Veronica, stonden onder contract van HMG. Dus alleen de stichting is weggegaan. Voor de overgebleven mensen die een contract hadden bij HMG, is een nieuwe zender gemaakt, genaamd Yorin.
Veronica wilden nu zelf een zender oprichten, hebben dat een tijdje gedaan, maar kwamen aardig in geldnood. Dus toen heeft SBS broadcasting een overeenkomst getekend voor samenwerken.
SBS broadcasting heeft nog voor de overeenkomst, de zender Fox8 in handen gekregen. Zij hebben toen de naam gewijzigd in V8.
Nu dat Veronica samen met SBS broadcasting samenwerkt, mogen ze op de zender van V8 komen, en gaat dus Veronica8 heten.
Misschien weten sommige mensen dit ook niet, maar de stichting Veronica, is eigenaar van:
- Veronica8 (televisie zender)
- Radio Veronica
- KinkFM
- Veronica Gids
Mochten er meer zijn, vul mij maar aan.
quote:daarvoor sport 7 ofzo ^^
Op zaterdag 20 september 2003 17:06 schreef aXL het volgende:[..]
Oh god ja
, TV10.... vroeger....
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 17:08 schreef SoNoS het volgende:
Het is ooit eens begonnen met Veronica.. Dit is een stichting.Na een tijdje, is de stichting Veronica, gaan samenwerken met de Holland Media Groep. Dus toen had je RTL4, RTL5 en Veronica. Was toen nog een aktie, dat je Veronica op 6 moest zetten, puur om te concureren met SBS6.
In de tussentijd, is MTV Network ook op een of andere manier verweven geraakt in Veronica. MTV Network, is geloof ik ook voor een deel eigenaar van Fox, of andersom.
Er is toen ooit eens een zender in de lucht gegooid, genaamd Veronica8. Het was de bedoeling, dat hier Foxkids en Veronica samen op gingen uitzenden. Echter dit is nooit doorgegaan en alleen Fox is erop gekomen.
[edit]
Toen Veronica er niet op ging, is het TV10 genoemd, dat was ik vergeten.
[/edit]Na een tijdje wilde de stichting Veronica niet meer met HMG samenwerken, en wilden op zichzelf doorgaan. Echter alle mensen ("artiesten") die je hoorde bij Veronica, stonden onder contract van HMG. Dus alleen de stichting is weggegaan. Voor de overgebleven mensen die een contract hadden bij HMG, is een nieuwe zender gemaakt, genaamd Yorin.
Veronica wilden nu zelf een zender oprichten, hebben dat een tijdje gedaan, maar kwamen aardig in geldnood. Dus toen heeft SBS broadcasting een overeenkomst getekend voor samenwerken.
SBS broadcasting heeft nog voor de overeenkomst, de zender Fox8 in handen gekregen. Zij hebben toen de naam gewijzigd in V8.
Nu dat Veronica samen met SBS broadcasting samenwerkt, mogen ze op de zender van V8 komen, en gaat dus Veronica8 heten.
Misschien weten sommige mensen dit ook niet, maar de stichting Veronica, is eigenaar van:
- Radio Veronica
- KinkFM
- Veronica GidsMochten er meer zijn, vul mij maar aan.
quote:Staat dat in de geschiedenis boeken van tegenwoordig? of is het daar te oud voor?
Op zaterdag 20 september 2003 17:08 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
daarvoor sport 7 ofzo ^^
quote:De internetsite
[b]---KNIP---
- Radio Veronica
- KinkFM
- Veronica GidsMochten er meer zijn, vul mij maar aan.
quote:Owja.. die ja.... vergeten....
Op zaterdag 20 september 2003 17:14 schreef myownwindow het volgende:[..]
De internetsite
Maar is het nu wel een klein beetje duidelijk hoe de vork in de steel zit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |