Derhalve is het stoffen interieur over. De set bestaat uit twee sport stoelen Een sport achterbank. Twee deurpanelen en twee achter zij panelen. Allemaal in het zelfde motief. Zie fotos.
Het geheel verkeerd in absolute nieuwstaat.
btw, wat moet het kosten?
quote:Geen idee, wat zou het waard zijn....
Op vrijdag 19 september 2003 16:19 schreef extreme het volgende:
Het zal een stoffen interieur zijn, niet een stoggen neem ik even aan.btw, wat moet het kosten?
quote:Je neemt me de woorden uit de mond. De verkoper zegt A, maar de foto's zeggen B. Hoe betrouwbaar is zo'n verkoper dan???
Op vrijdag 19 september 2003 16:31 schreef rival het volgende:
dus zweetplekken po de voorstoelen geld als absolute nieuwstaat?
Buyer beware
quote:Ik vroeg me al af, waar komt die vieze smaak in mijn mond toch vandaan
Op vrijdag 19 september 2003 16:33 schreef rival het volgende:
mijn excuses voor het feit dat ik met mijn ongewassen handen in jou mond zat te graaien!
quote:Zeg luister is, als je kleding in de winkel koopt ga je dat toch ook eerst wassen voor je het aantrekt. Het gaat om of het stuk of heel is. En het is heel. 100% nergens een slijtplekje te zien.
Op vrijdag 19 september 2003 16:32 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Je neemt me de woorden uit de mond. De verkoper zegt A, maar de foto's zeggen B. Hoe betrouwbaar is zo'n verkoper dan???
Buyer beware
En jah, het was warm in frankrijk deze zomer.
Huidig bod (via telefoon) ¤200,-
quote:Je kan wel gelijk hebben, maar ik heb altijd een gezonde dosis wantrouwen bij "goede aanbiedingen" waar er een duidelijke discrepantie is tussen de foto's en de beschrijving. (Tja, een door de wol geverfde Ebayer, he?) Maar hoe dan ook vind ik het gevaarlijk om erbij te zetten dat het in 100% nieuwstaat is. Niet alleen voor de koper, maar ook jezelf. Je zal het maar terug moeten nemen omdat de koper niet tevreden is. En zoveel moeite is het toch niet om het er even bij te zetten dat ze dan wel nagelnieuw zijn, maar dat je er toch lekker zwetend mee van en naar Frankrijk hebt gereden.
Op vrijdag 19 september 2003 16:36 schreef Roger-Wilco het volgende:[..]
Zeg luister is, als je kleding in de winkel koopt ga je dat toch ook eerst wassen voor je het aantrekt. Het gaat om of het stuk of heel is. En het is heel. 100% nergens een slijtplekje te zien.
oke dan kan er een kleinigheidje zijn (want die plekken zijn geen ramp)
maar als je zegt absolute nieuwstaat verwachten wij dat ook
quote:Ik zal de hoesjes even in de wasmachine gooien en nieuwe foto`s maken.
Op vrijdag 19 september 2003 16:42 schreef Spotmatic het volgende:[..]
Je kan wel gelijk hebben, maar ik heb altijd een gezonde dosis wantrouwen bij "goede aanbiedingen" waar er een duidelijke discrepantie is tussen de foto's en de beschrijving. (Tja, een door de wol geverfde Ebayer, he?) Maar hoe dan ook vind ik het gevaarlijk om erbij te zetten dat het in 100% nieuwstaat is. Niet alleen voor de koper, maar ook jezelf. Je zal het maar terug moeten nemen omdat de koper niet tevreden is. En zoveel moeite is het toch niet om het er even bij te zetten dat ze dan wel nagelnieuw zijn, maar dat je er toch lekker zwetend mee van en naar Frankrijk hebt gereden.
quote:Definieer nieuwstaat
Op vrijdag 19 september 2003 16:44 schreef rival het volgende:
als jij zegt zo goed aqls nieuwoke dan kan er een kleinigheidje zijn (want die plekken zijn geen ramp)
maar als je zegt absolute nieuwstaat verwachten wij dat ook
quote:Zelf verzinnen. Want je wist het zo goed....
Op vrijdag 19 september 2003 16:53 schreef rival het volgende:
kan ik niet want die vind hij niet op vandale.nl
en met mij cker nog meer mensen!
nieuwstaat, als nieuw!!!!
maart is niet als nieuw, et is een oud zweetbandje!:P
eneuhmm denk om je hart he! mijn werkdag zit erop... ik wens u en anderen 1 heel fijn weekend!
mazzols!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |