abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13291591
Ik heb mijn beige stoffen interieur van mijn BMW 325i e30 cabriolet vervangen door een setje van leer.

Derhalve is het stoffen interieur over. De set bestaat uit twee sport stoelen Een sport achterbank. Twee deurpanelen en twee achter zij panelen. Allemaal in het zelfde motief. Zie fotos.

Het geheel verkeerd in absolute nieuwstaat.

Ik weet het beter
pi_13291684
Het zal een stoffen interieur zijn, niet een stoggen neem ik even aan.

btw, wat moet het kosten?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_13291714
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:19 schreef extreme het volgende:
Het zal een stoffen interieur zijn, niet een stoggen neem ik even aan.

btw, wat moet het kosten?

Geen idee, wat zou het waard zijn....
Ik weet het beter
pi_13292009
dus zweetplekken po de voorstoelen geld als absolute nieuwstaat?
  vrijdag 19 september 2003 @ 16:32:55 #5
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_13292072
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:31 schreef rival het volgende:
dus zweetplekken po de voorstoelen geld als absolute nieuwstaat?
Je neemt me de woorden uit de mond. De verkoper zegt A, maar de foto's zeggen B. Hoe betrouwbaar is zo'n verkoper dan???

Buyer beware

Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
pi_13292103
mijn excuses voor het feit dat ik met mijn ongewassen handen in jou mond zat te graaien!
  vrijdag 19 september 2003 @ 16:35:47 #7
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_13292183
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:33 schreef rival het volgende:
mijn excuses voor het feit dat ik met mijn ongewassen handen in jou mond zat te graaien!
Ik vroeg me al af, waar komt die vieze smaak in mijn mond toch vandaan
Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur.
pi_13292200
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:32 schreef Spotmatic het volgende:

[..]

Je neemt me de woorden uit de mond. De verkoper zegt A, maar de foto's zeggen B. Hoe betrouwbaar is zo'n verkoper dan???

Buyer beware

Zeg luister is, als je kleding in de winkel koopt ga je dat toch ook eerst wassen voor je het aantrekt. Het gaat om of het stuk of heel is. En het is heel. 100% nergens een slijtplekje te zien.

En jah, het was warm in frankrijk deze zomer.

Huidig bod (via telefoon) ¤200,-

Ik weet het beter
  vrijdag 19 september 2003 @ 16:42:51 #9
54862 Spotmatic
From The Eye To The Moon
pi_13292455
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:36 schreef Roger-Wilco het volgende:

[..]

Zeg luister is, als je kleding in de winkel koopt ga je dat toch ook eerst wassen voor je het aantrekt. Het gaat om of het stuk of heel is. En het is heel. 100% nergens een slijtplekje te zien.

Je kan wel gelijk hebben, maar ik heb altijd een gezonde dosis wantrouwen bij "goede aanbiedingen" waar er een duidelijke discrepantie is tussen de foto's en de beschrijving. (Tja, een door de wol geverfde Ebayer, he?) Maar hoe dan ook vind ik het gevaarlijk om erbij te zetten dat het in 100% nieuwstaat is. Niet alleen voor de koper, maar ook jezelf. Je zal het maar terug moeten nemen omdat de koper niet tevreden is. En zoveel moeite is het toch niet om het er even bij te zetten dat ze dan wel nagelnieuw zijn, maar dat je er toch lekker zwetend mee van en naar Frankrijk hebt gereden.
pi_13292467
ABSOLUTE NIEUWSTAAT staat er sjakie!!!!

en je liegt!

klaar .

dat was een PUNT

pi_13292518
als jij zegt zo goed aqls nieuw

oke dan kan er een kleinigheidje zijn (want die plekken zijn geen ramp)

maar als je zegt absolute nieuwstaat verwachten wij dat ook

vrijdag 19 september 2003 @ 16:46:26 #12
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_13292575
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:42 schreef Spotmatic het volgende:

[..]

Je kan wel gelijk hebben, maar ik heb altijd een gezonde dosis wantrouwen bij "goede aanbiedingen" waar er een duidelijke discrepantie is tussen de foto's en de beschrijving. (Tja, een door de wol geverfde Ebayer, he?) Maar hoe dan ook vind ik het gevaarlijk om erbij te zetten dat het in 100% nieuwstaat is. Niet alleen voor de koper, maar ook jezelf. Je zal het maar terug moeten nemen omdat de koper niet tevreden is. En zoveel moeite is het toch niet om het er even bij te zetten dat ze dan wel nagelnieuw zijn, maar dat je er toch lekker zwetend mee van en naar Frankrijk hebt gereden.

Ik zal de hoesjes even in de wasmachine gooien en nieuwe foto`s maken.
Ik weet het beter
  vrijdag 19 september 2003 @ 16:47:02 #13
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_13292604
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:44 schreef rival het volgende:
als jij zegt zo goed aqls nieuw

oke dan kan er een kleinigheidje zijn (want die plekken zijn geen ramp)

maar als je zegt absolute nieuwstaat verwachten wij dat ook

Definieer nieuwstaat
Ik weet het beter
pi_13292831
kan ik niet want die vind hij niet op vandale.nl
  vrijdag 19 september 2003 @ 16:57:26 #15
25937 Roger-Wilco
The n00b is back
pi_13292991
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:53 schreef rival het volgende:
kan ik niet want die vind hij niet op vandale.nl
Zelf verzinnen. Want je wist het zo goed....
Ik weet het beter
pi_13293099
als ik lees ABSOLUTE nieuwstaat.. ga ik er vanuit dat ik het niet kan onderscheiden van nieuw!

en met mij cker nog meer mensen!

nieuwstaat, als nieuw!!!!

maart is niet als nieuw, et is een oud zweetbandje!:P

eneuhmm denk om je hart he! mijn werkdag zit erop... ik wens u en anderen 1 heel fijn weekend!

mazzols!!!!

pi_13477797
Verkocht --> Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')