het verminken van vee hoor je wel vaker over. nu zou je kunnen stellen dat dat hetzelfde verhaal is als met de graancircels (hoewel daar ook lang niet alle te verklaren zijn door bijvoorbeeld hellingen e.d.) maar punt is dat de mensen bij die tijden dat er vee wordt verminkt ook vaak ufos zien. het gaat altijd samen, wat je nou niet bepaald kan zeggen van de graancircels en ufos.
er is vooral een bepaald gebied (waarover ze nu praten) welke veelvuldig door die verminkingen worden getroffen. nu was er een persoon aan het woord, welke geloofde dat het een helikopter was (hij stelde dus niet dat het een ufo was). hij zag de helikopter niet maar kon aan de druk welke de rotorbladen maakten opmaken dat de helikopter vlak boven het huis zweefde. de volgende dag waren 2 koeien verminkt. en hij bleef eraan vasthouden dat hij dacht dat het wellicht een geheim miljoenen project van de staat kon zijn. hij heeft het niet over een ufo gehad, maar hij kon het ook niet zien.
lijkt me dat je zon persoon wel kan geloven. zijn vrouw durfde niet te komen voor het interview omdat ze bang was dat wanneer ze dat met het vee konden doen ze dat misschien ook met haar kinderen zouden doen.
lijkt me wel een normaal gezin opzich, echter iets abnormaals meegemaakt. de persoon welke geïnterviewd werd had nogal veel verstand van helikopters omdat hij bij de strandwacht had gewerkt. worden dus wel degelijk gebruik gemaakt van helikopters en hij wist ook wel de verschillen e.d. tussen de helikopters. toen hij echter wou luisteren wat voor een motor de helikopter had was het helemaal stil. geen enkel geluid van een motor of wat dan ook. alleen maar van de lucht welke door de rotoren werden afgeblazen (welke hij dus niet kon zien).
als we het probleem naar de staat wijzen, dat die een miljoenenproject zijn gestart daar en die technologie hebben, dan zouden ze het toch juist stil proberen te houden? gaan ze dan onnodig vee verminken? (verminken hield trouwens in dat de genitaliën ook nauwkeurig werden weggehaald. als het een experiment was van de staat zou je toch verwachten dat dat ook wel met wat minder commotie kan?
vinden jullie nou daadwerkelijk met zijn allen dat het meest logische argument is dat er een psychopaat rondloopt welke het vee verminkt? en daarbij al die delen nauwkeurig wegsnijd? en waar blijft dan die samenhang met die ufos?
of zijn er mensen die er anders over denken? laat je horen.
1. het zijn zowizo geen aliens.. duizenden lichtjaren afreizen om hier vervolgens koeien te ontdoek van het vlees rondom de kaak en genitalien, wel erg omslachtig. (zag het programma ook, en is een herhaling van een herhaling btw..)
aliens zouden eerder de gehele koe meenemen en inderdaad niet gezien willen worden, willen ze wel gezien worden dan zouden ze niet zo sneaky te werk gaan.
graan circels door aliens !? yea right, een alien bedenkt ook echt, kom ik ga daar even precies daar in dat veld landen, met graag niet plat drukkend maar het in 1 richting voorover plat drukken. niet te doen als je vanuit de lucht komt, en natuurlijk land je niet gewoon nee je maakt allerlei patronen!!
als alien zijnde, waarom vee? ze zoeken specifiek vee uit, waarom geen wilde dieren, waarom niet gewoon mensen etc..
2. regering
-zou- kunnen maar dan is het erg dom om het zo opvallend te doen... en niet gewoon zelf koeien te fokken!!
3. wat ik net bedacht..
waarom niet gewoon een bepaalde groepering welke graag angst inboezemd? rijke lui welke dit een kick/leuk vinden om te doen? vandaar dat het ook alleen daar gebeurd..
aliens : nee, waarom zouden aliens zich beperken tot de vs en mexico?! als er op ons continent ook miljoenen koeien zijn..
regering, wie weet, wel rare manier van oefeningen doen.. over het algemeen doet de regering (vooral vs) alles juist covert, en niet in het zicht. neem area 51.
groepering? waarschijnlijker dan bovenstaande 2.
omdat er over het hele land boeren zijn met koeien, is het goedkoper om zo te controleren voor straling dan op een andere manier.
quote:is dat niet mexico?
op vrijdag 19 september 2003 15:20 schreef eetomit het volgende:
chupacabra.
quote:dit verhaal speelt zich ook in mexico af
op vrijdag 19 september 2003 15:23 schreef haarbalpasta het volgende:[..]
is dat niet mexico?
quote:tandpasta!
op vrijdag 19 september 2003 15:20 schreef eetomit het volgende:
chupacabra.
m.a.w. : vertel dan even waarom je dat denkt, want zo kan iedereen wel van alles gaan roepen.
quote:ok ehm, een chupacabra is een wezen , dat ergens in mexico als ik t goed heb , vaak werd gezien, en andere dieren aanviel, en bloed eruit zoog.. mensen hebben deze ook gezien, en ze beweren dat ze niet van aarde zijn..
op vrijdag 19 september 2003 15:31 schreef muus het volgende:[..]
tandpasta!
m.a.w. : vertel dan even waarom je dat denkt, want zo kan iedereen wel van alles gaan roepen.
[dit bericht is gewijzigd door haarbalpasta op 19-09-2003 15:37]
quote:soort van folklore dus
op vrijdag 19 september 2003 15:33 schreef haarbalpasta het volgende:[..]
ok ehm, een chupacabra is een wezen , dat ergens in mexico als ik t goed heb , vaak werd gezien, en andere dieren aanviel, en bloed eruit zoog.. mensen hebben deze ook gezien, en ze beweren dat ze niet van aarde zijn..
quote:mja, die pics kennen we allemaal wel, denk ik.
op vrijdag 19 september 2003 15:33 schreef haarbalpasta het volgende:[..]
ok ehm, een chupacabra is een wezen , dat ergens in mexico als ik t goed heb , vaak werd gezien, en andere dieren aanviel, en bloed eruit zoog.. mensen hebben deze ook gezien, en ze beweren dat ze niet van aarde zijn..
[afbeelding]
ik zie alleen niet hoe zo'n ding heel nauwkeurig testikels kan verwijderen. .
quote:dat komt omdat dit over een ander verschijnsel gaat. we hebben het hier eigenlijk over iets onbekends dat in california , objecten van soms wel meer dan een kilometer lang, (bijna) geruisloos boven de grond zweven, en bij elke keer dat ze gezien zijn hebben ze die kadavers gezien waar zo precies delen weg van zijn gesneden
op vrijdag 19 september 2003 15:36 schreef muus het volgende:[..]
mja, die pics kennen we allemaal wel, denk ik.
ik zie alleen niet hoe zo'n ding heel nauwkeurig testikels kan verwijderen.
.
quote:met een monddoekje en scalpels natuurlijk
op vrijdag 19 september 2003 15:36 schreef muus het volgende:[..]
mja, die pics kennen we allemaal wel, denk ik.
ik zie alleen niet hoe zo'n ding heel nauwkeurig testikels kan verwijderen.
.
quote:oh, maar ik dacht dat jij (samen met die andere user) dacht dat het de chupacabra kon zijn, maar je was dus gewoon even een verklarig voor zijn kreet aan het geven. of snap ik je nu verkeerd?
op vrijdag 19 september 2003 15:39 schreef haarbalpasta het volgende:[..]
dat komt omdat dit over een ander verschijnsel gaat. we hebben het hier eigenlijk over iets onbekends dat in california , objecten van soms wel meer dan een kilometer lang, (bijna) geruisloos boven de grond zweven, en bij elke keer dat ze gezien zijn hebben ze die kadavers gezien waar zo precies delen weg van zijn gesneden
quote:....maw is el chupacabra niet relevant
dat komt omdat dit over een ander verschijnsel gaat. we hebben het hier eigenlijk over iets onbekends dat in california , objecten van soms wel meer dan een kilometer lang, (bijna) geruisloos boven de grond zweven, en bij elke keer dat ze gezien zijn hebben ze die kadavers gezien waar zo precies delen weg van zijn gesneden
quote:u got it
op vrijdag 19 september 2003 15:43 schreef muus het volgende:[..]
oh, maar ik dacht dat jij (samen met die andere user) dacht dat het de chupacabra kon zijn, maar je was dus gewoon even een verklarig voor zijn kreet aan het geven. of snap ik je nu verkeerd?
.
quote:zo heb ik het ook een keer gehoord ja.
op vrijdag 19 september 2003 15:16 schreef noidea het volgende:
die koeien worden verminkt om straling te controleren, daarom wordt het meest de tong e.d. het zachtere weefsel verwijderd.omdat er over het hele land boeren zijn met koeien, is het goedkoper om zo te controleren voor straling dan op een andere manier.
quote:ook eigenlijk wel een ranzig idee, dat ook de hoeven compleet los waren van deze dieren, die lagen iets verder weg
quote:
op vrijdag 19 september 2003 16:23 schreef paralien het volgende:
gezien de vele aanwijzingen, maar wat voor mij de doorslag gaf, nl. meerdere mensen over heel de wereld die er getuigen van waren dat vee (bijv. een koe) een ufo in werd 'gezogen' dmv een lichtbundel, zeg ik, ja, aliens zorgen ook voor veeverminkingen en de laatste tijd ook voor mens-verminkingen. einde discussie.
quote:hoezo einde discussie? ik wil best in buitenaardse wezens geloven, maar om een discussie zomaar als beëindigd te moeten beschouwen omdat jij het zegt, gaat me wat ver
op vrijdag 19 september 2003 15:16 schreef noidea het volgende:
die koeien worden verminkt om straling te controleren, daarom wordt het meest de tong e.d. het zachtere weefsel verwijderd.omdat er over het hele land boeren zijn met koeien, is het goedkoper om zo te controleren voor straling dan op een andere manier.
quote:'discussier' relaxt verder, voor mij is het einde discussie, snappie? i.v.m. veeverminkingen kan ik van jullie niks meer leren.
op vrijdag 19 september 2003 16:25 schreef ype het volgende:[..]
[..]hoezo einde discussie? ik wil best in buitenaardse wezens geloven, maar om een discussie zomaar als beëindigd te moeten beschouwen omdat jij het zegt, gaat me wat ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |