quote:Goed zeg. Een internetforum vergelijken met daadwerkelijk contact. Ga je ook trouwen via SMS?
Op vrijdag 19 september 2003 15:18 schreef MokroKees het volgende:[..]
ze moeten geen pruik op. ze mogen gewoon net als de moslims hun ( eigen ) haar niet laten zien..
daar hebben ze een uitgekookte omzeiling op gevonden, de pruik.. die dus feitelijk een harige hoofdoek is
niet je eigen haar en toch sexy blijven..![]()
en nog even terugkomend op "het belemmeren van de communicatie" argument omtrend de Burqa etc..
op Fok! zie je elkaars gezichten ook niet, niemand heeft daar problemen mee.. en er word veel gecommuniceerd, elkaar zien is dus duidelijk niet vereist voor goede communicatie..
quote:Hahaha, wat een onzin. Vrouwen met haar zijn sexy!!
Op vrijdag 19 september 2003 15:18 schreef MokroKees het volgende:
niet je eigen haar en toch sexy blijven..![]()
Dus een jonge beeldschone moslima die haar haar in een doek wikkelt en verder met een korte rok en strak truitje rondloopt is niet sexy? Omdat je haar haar niet ziet!
Get real.
En ja, zo lopen heel veel van die jonge meiden tegenwoordig rond. Make-up op, strak truitje, strakke rok, maar wel het haar in een doek. Dan is die hele functie toch gewoon bullshit.
quote:Nee, een vrouw zonder haar, met een kaal hoofd dus is lelijk. Hoeveel mensen vinden die prachtige blonde haren wel niet verleidelijk? Je wilt zeggen dat je dat nog nooit hebt gehoord? Get jij eens even lekker real
Op zaterdag 20 september 2003 13:11 schreef Gia het volgende:Hahaha, wat een onzin. Vrouwen met haar zijn sexy!!
quote:Dat klopt. Als zelfs jij, afgodenaanbidder, dat ziet... waarom zien zij dat zelf nog steeds niet in?
En ja, zo lopen heel veel van die jonge meiden tegenwoordig rond. Make-up op, strak truitje, strakke rok, maar wel het haar in een doek. Dan is die hele functie toch gewoon bullshit.
Pssst, ik denk omdat ze dat geruststeld. Net als een dief die aan goede doelen geeft... die voelt zich dan ook makkelijker.
quote:Ik heb tot nu toe nog maar erg weinig blonde moslima's gezien. En ik denk dat mannen meer voor de borsten en billen gaan, dan voor het haar. Uitsluitend het haar bedekken maakt een vrouw niet minder aantrekkelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 13:40 schreef Youssef het volgende:[..]
Nee, een vrouw zonder haar, met een kaal hoofd dus is lelijk. Hoeveel mensen vinden die prachtige blonde haren wel niet verleidelijk? Je wilt zeggen dat je dat nog nooit hebt gehoord? Get jij eens even lekker real
Verder vond ik Sinead, ondanks een kaal hoofd, absoluut niet lelijk.
quote:Het gaat natuurlijk niet specifiek om blond haar
Op zaterdag 20 september 2003 14:26 schreef Gia het volgende:[..]
Ik heb tot nu toe nog maar erg weinig blonde moslima's gezien. En ik denk dat mannen meer voor de borsten en billen gaan, dan voor het haar. Uitsluitend het haar bedekken maakt een vrouw niet minder aantrekkelijk.
Die mooie zwarte krullebollen en die bruine gespierde armen zijn eigenlijk best wel opwindend. Wie zegt dat ik daar niet aan denk als ik in bed lig?
Waarom is een vrouw een lustobject en een man niet?
quote:Die vraag kan ik niet beantwoorden, een man moet trouwens ook zijn baard laten groeien. Wanneer nemen jullie het nou eens voor ons op tegen Allah? Huillie
Op zaterdag 20 september 2003 14:43 schreef Gia het volgende:
Maar waarom mogen die mannen dan wel met een bloesje met korte mouwen rondlopen en een onbedekt hoofd?Die mooie zwarte krullebollen en die bruine gespierde armen zijn eigenlijk best wel opwindend. Wie zegt dat ik daar niet aan denk als ik in bed lig?
Waarom is een vrouw een lustobject en een man niet?
Een vrouw mag overigens wel naar mannen kijken en een man niet naar vrouwen. Dus wat dat betreft zijn vrouwen juist bevoorrecht.
quote:Volgens mij is jouw Allah dezelfde als mijn God. Alleen worden er aan ons niet van die belachelijke eisen gesteld. Misschien heeft God toch meer vertrouwen in de Christenen dan in de Moslims?
Op zaterdag 20 september 2003 14:45 schreef Youssef het volgende:[..]
Die vraag kan ik niet beantwoorden, een man moet trouwens ook zijn baard laten groeien. Wanneer nemen jullie het nou eens voor ons op tegen Allah? Huillie
Bovendien hoeven jullie niet zo schijnheilig te doen, het is een feit dat mannen vaker aan sex denken. Bovendien zou ik me drukker maken om het feit dat het "verdorven Westen" al zover is dat vrouwen gewoon als sexobject worden gebruikt om alles wat los en vast zit te verkopen.
quote:Dat betwijfel ik, een christen die zijn tijd vult door de een naar de ander te neuken om vervolgens een SOA test te doen is volgens mij niet veel beter dan een ketter.
Op zaterdag 20 september 2003 14:47 schreef Gia het volgende:[..]
Volgens mij is jouw Allah dezelfde als mijn God. Alleen worden er aan ons niet van die belachelijke eisen gesteld. Misschien heeft God toch meer vertrouwen in de Christenen dan in de Moslims?
quote:Moet je eens over het strand lopen en kijken wie er precies allemaal vrouwen aanranden en verkrachten. Volgens mij zijn dat over het algemeen geen westerlingen. Eerder verdorven Marokkaanse jongeren!
Op zaterdag 20 september 2003 14:49 schreef hicham het volgende:
Hebben we deze discussie niet al vaak genoeg gevoerd ?Bovendien hoeven jullie niet zo schijnheilig te doen, het is een feit dat mannen vaker aan sex denken. Bovendien zou ik me drukker maken om het feit dat het "verdorven Westen" al zover is dat vrouwen gewoon als sexobject worden gebruikt om alles wat los en vast zit te verkopen.
quote:Een moslim die dat doet wel dan?
Op zaterdag 20 september 2003 14:50 schreef Youssef het volgende:[..]
Dat betwijfel ik, een christen die zijn tijd vult door de een naar de ander te neuken om vervolgens een SOA test te doen is volgens mij niet veel beter dan een ketter.
quote:Moslims weten dat ze in die situatie fout zitten, christenen niet. Overigens vind ik het wel lullig dat jij telkens met nieuwe vragen aan komt zetten, maar oudere dingen waar je merkt dat je ongelijk hebt dan weer laat rusten
Op zaterdag 20 september 2003 14:56 schreef Gia het volgende:[..]
Een moslim die dat doet wel dan?
quote:Verkrachtingen zijn meestal het werk van blanke mannen tussen de 20 en 40, magoed, maakt ook niet uit.
Op zaterdag 20 september 2003 14:55 schreef Gia het volgende:Moet je eens over het strand lopen en kijken wie er precies allemaal vrouwen aanranden en verkrachten. Volgens mij zijn dat over het algemeen geen westerlingen. Eerder verdorven Marokkaanse jongeren!
quote:Het valt mij op dat jij alleen maar Christenen kunt beschuldigen van smerige zaken, terwijl het de laatste tijd toch steeds in het nieuws komt dat vooral Moslims hun handen niet thuis kunnen houden.
Op zaterdag 20 september 2003 14:57 schreef Youssef het volgende:[..]
Moslims weten dat ze in die situatie fout zitten, christenen niet. Overigens vind ik het wel lullig dat jij telkens met nieuwe vragen aan komt zetten, maar oudere dingen waar je merkt dat je ongelijk hebt dan weer laat rusten
Verder denk ik dat het rond lopen neuken en een SOA oplopen net zo vaak bij moslims als bij Christenen voorkomt. En geen van beide groepen zijn daar blij mee.
quote:Ze kunnen inderdaad niet echt goed omgaan met dat bloot, maar wat wil je dan over die Marokkanen verder kwijt?
Op zaterdag 20 september 2003 14:55 schreef Gia het volgende:[..]
Moet je eens over het strand lopen en kijken wie er precies allemaal vrouwen aanranden en verkrachten. Volgens mij zijn dat over het algemeen geen westerlingen. Eerder verdorven Marokkaanse jongeren!
quote:Ik heb toch nog niet gehoord dat een zwembad gesloten wordt omdat grote groepen blanke mannen van tussen de 20 en 40 de badgasten lastig vallen. Maar ja.
Op zaterdag 20 september 2003 15:00 schreef robh het volgende:[..]
Verkrachtingen zijn meestal het werk van blanke mannen tussen de 20 en 40, magoed, maakt ook niet uit.
quote:Ik heb het helemaal niet over SOA's, ik heb het over die pijpbeurten in de disco en de alcoholvergiftigingen en doden die vallen door XTC.
Op zaterdag 20 september 2003 15:02 schreef Gia het volgende:[..]
Het valt mij op dat jij alleen maar Christenen kunt beschuldigen van smerige zaken, terwijl het de laatste tijd toch steeds in het nieuws komt dat vooral Moslims hun handen niet thuis kunnen houden.
Verder denk ik dat het rond lopen neuken en een SOA oplopen net zo vaak bij moslims als bij Christenen voorkomt. En geen van beide groepen zijn daar blij mee.
Niet dat je het weer verkeerd op gaat vatten, maar volgens christenen lijkt het me redelijk geaccepteerd dat je alcohol zuipt, rookt, drugs gebruikt en je tieten verkoopt!
quote:Overlast != verkrachting. Aanranding moet je ook niet scharen onder verkrachting, zo verteken je het beeld ontzettend en ga je echt spoken zien.
Op zaterdag 20 september 2003 15:04 schreef Gia het volgende:Ik heb toch nog niet gehoord dat een zwembad gesloten wordt omdat grote groepen blanke mannen van tussen de 20 en 40 de badgasten lastig vallen. Maar ja.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 15:02 schreef Youssef het volgende:[..]
Ze kunnen inderdaad niet echt goed omgaan met dat bloot, maar wat wil je dan over die Marokkanen verder kwijt?
Inkoppertje?
Nee, ik doe het niet!
quote:Doe toch niet zo debiel en kom specifiek met moslim opmerkingen en ga niet over alllochtoonse problemen praten. En nu weer reageren op de andere reply's!
Op zaterdag 20 september 2003 15:05 schreef Gia het volgende:[..]
Inkoppertje?
Nee, ik doe het niet!
quote:Ik heb het ook steeds over verkrachting en aanranding.
Op zaterdag 20 september 2003 15:05 schreef robh het volgende:[..]
Overlast != verkrachting. Aanranding moet je ook niet scharen onder verkrachting, zo verteken je het beeld ontzettend en ga je echt spoken zien.
En dat vind ik onzin.
Een meid mag rondlopen zoals ze wil. Kijk, iemand die de hoer uithangt, ja, kan ik me bij voorstellen dat men vindt dat die erom vraagt. Maar ik heb het over het strand, zwembad en zo. Het is toch normaal dat een meisje in een bikini zwemt! Verder is het toch ook normaal als een meisje in korte broek en t-shirt rondloopt! Dat is toch niet vragen om problemen?
Dat is mijn punt.
En het is de fout van de Marokkaanse jochies dat die zich niet kunnen beheersen. Onze vrouwen en meisjes hoeven zich niet aan te passen aan hun moraal.
quote:Woef!!
Op zaterdag 20 september 2003 15:08 schreef Youssef het volgende:[..]
Doe toch niet zo debiel en kom specifiek met moslim opmerkingen en ga niet over alllochtoonse problemen praten. En nu weer reageren op de andere reply's!
Welke precies, volgens mij heb ik overal op gereageerd!
quote:Was dat maar waar
Op zaterdag 20 september 2003 15:10 schreef Gia het volgende:[..]
Een meid mag rondlopen zoals ze wil. Kijk, iemand die de hoer uithangt, ja, kan ik me bij voorstellen dat men vindt dat die erom vraagt. Maar ik heb het over het strand, zwembad en zo. Het is toch normaal dat een meisje in een bikini zwemt! Verder is het toch ook normaal als een meisje in korte broek en t-shirt rondloopt! Dat is toch niet vragen om problemen?
Jammer genoeg worden er hier in Nederland allerlei regeltjes gemaakt om moslimmeiden van deze vrijheid te beroven.
quote:Nou, laat ik maar niet die smerige priesters aanhalen.
Op zaterdag 20 september 2003 15:02 schreef Gia het volgende:[..]
Het valt mij op dat jij alleen maar Christenen kunt beschuldigen van smerige zaken, terwijl het de laatste tijd toch steeds in het nieuws komt dat vooral Moslims hun handen niet thuis kunnen houden.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 15:11 schreef Gia het volgende:[..]
Woef!!
Welke precies, volgens mij heb ik overal op gereageerd!
quote:En ten tweede is de tijd dat vrouwen in een korte broek en t-shirt lopen al eeuwen voorbij, tegenwoordig heb je gewoon een mini rok, strakke broek of minibroekje aan. Niet dat daar wat mis mee is hoor, maar je hoeft niet schijnheilig te doen
Op zaterdag 20 september 2003 15:04 schreef Youssef het volgende:Ik heb het helemaal niet over SOA's, ik heb het over die pijpbeurten in de disco en de alcoholvergiftigingen en doden die vallen door XTC.
Niet dat je het weer verkeerd op gaat vatten, maar volgens christenen lijkt het me redelijk geaccepteerd dat je alcohol zuipt, rookt, drugs gebruikt en je tieten verkoopt!
[Dit bericht is gewijzigd door Youssef op 20-09-2003 15:17]
Bewoners dreigen recht in eigen hand te nemen na mishandeling bewoner in moskee.
Bewoners van de Mathenesserdijk dreigen het recht in eigen hand te nemen als de criminaliteit en overlast van Antilliaanse mannen niet snel door politie en gemeente wordt aangepakt. Donderdagavond liepen de gemoederen in de buurt hoog op, nadat een oude bewoner door een groep Antillianen werd mishandeld in de kantine van de Turkse moskee Ayasofya. Voorzitter Y. Duran en deelraadsvoorzitter T. Harreman, die direct ter plekke was, wisten de woedende moskeegangers met moeite af te houden van een strafexpeditie.
Rotterdam - Volgens Duran probeerde het groepje het slachtoffer, een Rotterdammer van Marokkaanse afkomst, op straat te beroven van zijn fiets. Toen hij verzet bood, werd hij op straat in elkaar geslagen. ,,De man vreesde voor zijn leven en rende de kantine van onze moskee binnen. De daders liepen hem achterna en tuigden hem binnen verder af. Bestuurders van de moskee wisten ze uiteindelijk uit de kantine weg te jagen en belden een ambulance en de politie. De man werd vervolgens pas drie kwartier later zwaar verminkt in een ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. De menigte in de moskee was woest. De situatie dreigde dan ook te escaleren. De mensen wilden de Antillianen uit de straat hebben.''
bron:RD
quote:Kun je doen, maar daar ga ik niet op in. Dit topic gaat over Specifieke Moslim Haat.
Op zaterdag 20 september 2003 15:14 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, laat ik maar niet die smerige priesters aanhalen.
Maar je kunt er gerust een topic over openen, hoor.
quote:Specifieke Moslimhaat en dus niet Marokkanen. Ook geen antillianen die mensen in elkaar slaan in een moskee trouwens...
Op zaterdag 20 september 2003 15:17 schreef Gia het volgende:[..]
Kun je doen, maar daar ga ik niet op in. Dit topic gaat over Specifieke Moslim Haat.
Lees Post Icons trouwens ook eens mee.
quote:Maar je hebt het dan niet over de loverboys die bij discotheken rondhangen en de meisjes, na ze flink wat XTC gevoerd te hebben, laten prostitueren?
Op zaterdag 20 september 2003 15:04 schreef Youssef het volgende:[..]
Ik heb het helemaal niet over SOA's, ik heb het over die pijpbeurten in de disco en de alcoholvergiftigingen en doden die vallen door XTC.
Ik ben tegen het gebruik van alcohol en drugs door jongeren. Ongeacht welke godsdienst ze aanhangen.
Zo goed?
quote:Zie post icoon Gia.
Op zaterdag 20 september 2003 15:17 schreef Gia het volgende:[..]
Kun je doen, maar daar ga ik niet op in. Dit topic gaat over Specifieke Moslim Haat.
quote:Wat ik net al zei, de loverboys (die zogenaamde marokkanen, maargoed we nemen aan dat het moslims zijn
Op zaterdag 20 september 2003 15:21 schreef Gia het volgende:[..]
Maar je hebt het dan niet over de loverboys die bij discotheken rondhangen en de meisjes, na ze flink wat XTC gevoerd te hebben, laten prostitueren?
Ik ben tegen het gebruik van alcohol en drugs door jongeren. Ongeacht welke godsdienst ze aanhangen.
Zo goed?
OK!?
quote:Open dan een topic over Specifieke Antillianen-die-Moslims-in-elkaar-slaan haat.
Op zaterdag 20 september 2003 15:19 schreef Youssef het volgende:[..]
Specifieke Moslimhaat en dus niet Marokkanen. Ook geen antillianen die mensen in elkaar slaan in een moskee trouwens...
Lees Post Icons trouwens ook eens mee.
quote:Nee, daar heb ik namelijk geen behoefte aan. Ik snap dan ook niet waarom je dat tegen me zegt.
Op zaterdag 20 september 2003 15:24 schreef Gia het volgende:[..]
Open dan een topic over Specifieke Antillianen-die-Moslims-in-elkaar-slaan haat.
quote:Wat post icoon? Wat bedoel je hiermee?
Op zaterdag 20 september 2003 15:22 schreef schatje het volgende:[..]
Zie post icoon Gia.
quote:De
Op zaterdag 20 september 2003 15:25 schreef Gia het volgende:[..]
Wat post icoon? Wat bedoel je hiermee?
quote:Dringt het soms niet tot je door
Op zaterdag 20 september 2003 15:24 schreef Gia het volgende:[..]
Open dan een topic over Specifieke Antillianen-die-Moslims-in-elkaar-slaan haat.
de hint was dat het hier over specifieke moslimhaat gaat, en niet over marokkanen.
OK?!
quote:Gia, je bent wel een beetje droog ofniet??
Op zaterdag 20 september 2003 15:25 schreef Gia het volgende:[..]
Wat post icoon? Wat bedoel je hiermee?
quote:Dat IS ook onzin.
Op zaterdag 20 september 2003 15:10 schreef Gia het volgende:Ik heb het ook steeds over verkrachting en aanranding.
De discussie gaat verder over het feit dat Moslims/Marokkanen zichzelf deze delicten goedpraten alsof wij, verderfelijke westerlingen er zelf om vragen.En dat vind ik onzin.
quote:Hier heb je m.i helemaal gelijk. Maar er is toch wel meer dan alleen Marokkaanse randjongeren?
Een meid mag rondlopen zoals ze wil. Kijk, iemand die de hoer uithangt, ja, kan ik me bij voorstellen dat men vindt dat die erom vraagt. Maar ik heb het over het strand, zwembad en zo. Het is toch normaal dat een meisje in een bikini zwemt! Verder is het toch ook normaal als een meisje in korte broek en t-shirt rondloopt! Dat is toch niet vragen om problemen?Dat is mijn punt.
En het is de fout van de Marokkaanse jochies dat die zich niet kunnen beheersen. Onze vrouwen en meisjes hoeven zich niet aan te passen aan hun moraal.
Als je die jochies als kapstok wilt gebruiken om moslim-haat te vergoeilijken moet je imo toch met iets beters komen dan "ze beroepen zich op de koran".
quote:dat is toch niet afhankelijk van een hoofddoek gaperd! leuk verzonnen hoor maar het niet gebruiken van een hoofddoek is iets kleins. er is géén zonde zo erg als het ONGELOOF. en ga nu niet zeggen dat moslims dan discrimineren, want dat kan niet, niet in naam van god.
Op donderdag 18 september 2003 15:41 schreef Gia het volgende:[..]
Dat meisjes die wel een hoofddoek dragen nette, kuise meisjes zijn.
M.a.w. Westerse meiden die dat niet dragen, zijn maar hoeren. In elk geval minderwaardig aan hun.
quote:Weet ik wel. Maar als je even terugkijkt zie je dat dat als reaktie was op een posting die zegt dat Moslim-haat veroorzaakt wordt door 11-9, Amerikaanse propaganda, Israël-palestina.
Op zaterdag 20 september 2003 15:36 schreef robh het volgende:
Hier heb je m.i helemaal gelijk. Maar er is toch wel meer dan alleen Marokkaanse randjongeren?Als je die jochies als kapstok wilt gebruiken om moslim-haat te vergoeilijken moet je imo toch met iets beters komen dan "ze beroepen zich op de koran".
Ik zeg dan dat volgens mij de problematiek rond de Marokkaanse jeugd hier ook aan bijdragen.
Als je aan willekeurige, wat simpele nederlanders vraagt waarom ze een hekel hebben aan Moslims, dan zullen ze het meestal hebben over het gedrag van sommige Moslims in Nederland. Ik vat dat onder Moslim-haat, omdat die Marokkaanse jochies zich beroepen op teksten uit de Koran.
Kan best zijn dat het niet klopt dat ze dat doen. Feit is wel dat ze het doen en dat is wat de Nederlanders op tv o.a. voorgeschoteld wordt en waarop ze hun mening baseren.
quote:Oh, sorry hoor, ik wist niet eens dat dat zo heette. Ik gebruik ze nooit/vrijwel nooit en meestal kijk ik daar ook niet naar.
Op zaterdag 20 september 2003 15:28 schreef schatje het volgende:[..]
Gia, je bent wel een beetje droog ofniet??
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:57 schreef milagro het volgende:
Ze dragen maar een eind weg.
Het blijft m.i. een symbool van onderdrukking.
Ontzettend krom dat vrouwen zich moeten bedekken omdat mannen zich anders niet zouden kunnen beheersen.
het is voor beide partijen zinvol. dames hebben geen last van blikken, en misschien nog erger, en mannen hoeven niet iedere keer hun gezicht weg te draaien.Waar ik me wel aan erger is moslims die beweren dat je zonder die doek geen goede moslima zou kunnen zijn, volkomen kolder, zou betekenen dat een aanzienlijk deel van de Islamitische dames dus haar geloof niet serieus neemt, evenmin als hun echtgenoten, die dat ook prima vinden.
quote:Wat een nonsens, ik heb nog nooit een kut-marokkaan koranverzen horen aanhalen op de tv of wat dan ook. Neem bijv. een loverboy, wat voor koranvers zou hij nou kunnen aanhalen? Kun je anders voorbeelden noemen?
Op zaterdag 20 september 2003 15:53 schreef Gia het volgende:Als je aan willekeurige, wat simpele nederlanders vraagt waarom ze een hekel hebben aan Moslims, dan zullen ze het meestal hebben over het gedrag van sommige Moslims in Nederland. Ik vat dat onder Moslim-haat, omdat die Marokkaanse jochies zich beroepen op teksten uit de Koran.
Kan best zijn dat het niet klopt dat ze dat doen. Feit is wel dat ze het doen en dat is wat de Nederlanders op tv o.a. voorgeschoteld wordt en waarop ze hun mening baseren.
quote:Waarom nou weer beginnen met schelden. Heb je een gebrek aan woordenschat of zo?
Op zaterdag 20 september 2003 15:46 schreef convinced het volgende:gaperd!
quote:Als het niet dragen van een hoofddoek iets kleins is, waarom maken ze er dan zo'n big deal van?
leuk verzonnen hoor maar het niet gebruiken van een hoofddoek is iets kleins. er is géén zonde zo erg als het ONGELOOF. en ga nu niet zeggen dat moslims dan discrimineren, want dat kan niet, niet in naam van god.
quote:heb jij dat gezien dan, dat al die mannen zoveel bombarie maken als hun dochter of vrouw geen hoofddoek op zet...
Op donderdag 18 september 2003 16:09 schreef milagro het volgende:[..]
Precies, waar maken die mannen zich druk om.
Zoveel bombarie maken als hun echtgenote of dochter geen hoofddoek om wil, getuigt inderdaad niet van intelligentie.
getuigt van weinig intelligentie om zoiets te baseren op.... ik ben benieuwd waarop....
quote:Lees effe terug!
Op zaterdag 20 september 2003 15:57 schreef Youssef het volgende:[..]
Wat een nonsens, ik heb nog nooit een kut-marokkaan koranverzen horen aanhalen op de tv of wat dan ook. Neem bijv. een loverboy, wat voor koranvers zou hij nou kunnen aanhalen? Kun je anders voorbeelden noemen?
In de Koran staat letterlijk dat vrouwen zich dienen te bedekken om niet lastig gevallen te worden.
Rotjochies kunnen deze tekst dus opvatten als: Vrouwen die zich niet bedekken vragen erom lastig gevallen te worden.
Wat dus ook gebeurt.
quote:Laat het sneren maar achterwege hoor. Dat is werkelijkwaar helemaal nergens voor nodig.
Op zaterdag 20 september 2003 15:59 schreef convinced het volgende:getuigt van weinig intelligentie om zoiets te baseren op.... ik ben benieuwd waarop....
quote:Dan te bedenken dat hij pas bij donderdag is met lezen. Ben benieuwd wat er gebeurd als hij bijgelezen is.
Op zaterdag 20 september 2003 16:01 schreef robh het volgende:[..]
Laat het sneren maar achterwege hoor. Dat is werkelijkwaar helemaal nergens voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |