abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2003 @ 13:41:06 #1
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_13261626
17-09-200316:26 uur -> Dat was dus gisteren

Ikke heb nu minder leuk nieuws
Het gaat niet zo goed tussen tom en mij
Voelde een afstand sinds zondag op maandag
hij was maandagavond al weg
dinsdag kwam er bijna geen woord meer uit hem
en gisteren ook weer weg
heb vanmorgen dus een sms gestuurd met of hij vanavond een fijne gezellige avond wilde doorbrengen met me met wijn en zo
kreeg als antwoord: ik wil vanavond met je praten

heb terug gestuurd: dacht ik al, voelde dit al aan, hoe laat ben je vanavond thuis

had op mn sms gereageerd met: Ho wacht ff. Het is niet wat jij volgens mij denkt. Ik ben niet vreemd gegaan en ik heb niets gedaan wat ook maar in de buurt komt van vreemdgaan (je weet dat ik dat nooit zou doen. Ik zou er nog niet eens aan denken. Daar respecteer ik je veel te veel voor) Het gaat over iets anders. Het gaatwel over ons. Ik ben gewoon om half 6 thuis. Ik zie je dan wel. Liefs ik

Ik wist het gewoon, zodra ik me goed in een relatie begin te voelen en erop ga vertrouwen dan gaat het mis
het is dat het een smsje is en ik er geen toon uit kan afleiden... maar normaliter schrijft hij altijd xxxx Tommie... en nu niet
tja dan ga ik al wat anders denken, ben tenslotte een meisje en een enorme doemdenker

Ik bekijk het nu eenmaal liever negatief, dan kan het alleen maar meevallen... rare redenering, maar voor mij lukt dit nog altijd
Johan, een collegae van me, is al bang dat hij zometeen ook komt met: ik weet het niet meer, misschien een pauze..... dan ga ik echt pas kapot (zie vorige relatieproblemen: search)

Had nog een sms gestuurd met de vraag of ik het echt niet ga leuk vinden.

Kreeg reactie: we hebben het er wel vanavond over. Maar ik denk/weet wel zeker dat je het niet leuk gaat vinden

ik ga zo naar huis toe, maar een heel erg zwaar gevoel in mn maag
Hb het gevoel dat hij verliefd is op een ander, maar iig niet meer op mij

dikke kus doei

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_13261688
Sterkte meis!
Dandys Rule OK?
pi_13261704

waarom komt hij gelijk met vreemdgaan op de proppen?
dat dát het niet is?

of speelde er zoiets eerder, of weet hij dat jij daar altijd al bangig voor was, dat dát zou gebeuren?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13261708

geen woorden voor
sterkte
M'n signature, wat doe je :{
  donderdag 18 september 2003 @ 13:44:24 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_13261720
18-09-2003 13:32 uur
Een maand geleden heeft hij iemand leren kennen
en zondag weer voor de 2e keer gezien

Hij weet niet of het een verliefdheid is

Hij voelt iig voor mij geen "liefde" meer zoals je die voor je vriendin zou voelen
Ziet me eerder als een van zn mannelijke vrienden
alleen mij staan hakken beter

Ik had dus jammergenoeg wel gelijk

hij heeft dr net 2keer gezien
1 keer gepraat met dr
Hij weet niet wat hij voor dr voelt, noch andersom

Hij wilde dit liever direct vertellen dan dat hij zou vreemdgaan
bij zn vorige vriendinnen heeft hij dat niet gedaan, dus wat dat betreft geeft het me wel een beetje steun...

Het is ook niet zozeer dat meisje... maar dat was de doorslag voor hem
Hij zag me al eerder als vriend en als hij dan ook opeens aanvoelt dat hij verliefd op iemand anders gaat worden... Dat is dan het punt van inkeer...

Heb hem ook gevraagd in het begin van de relatie om me dit direct te zeggen ipv het langer te laten duren...
daar kan ik nl helemaal niet tegen
Hij zat er al een hele tijd mee, dus dat wil ook weer wat zeggen

Tja en nu voelt Mukie zich dus superkut...

pffff

Wilde jullie het even laten weten en wil het ook even allemaal kwijt...
Het spijt me als ik te weinig leestekens e.d. heb gebruikt. Maar daar staat heel eventjes mijn hoofd niet naar...

Ik weet dat er meer vissen in de zee zijn en nog meer van dat soort dingen. Maar wil toch even stilstaan bij het feit dat mijn 8 maanden relatie voorbij is. Dat komt niet meer terug. Ik ben weer bij af....

donderdag 18 september 2003 @ 13:44:25 #6
59537 Korneel
DEATH TO OATMEAL!
pi_13261721
Dit zijn inderdaad geen leuke dingen,
[edit, staat er inmiddels al]
Veel sterkte in ieder geval.

[Dit bericht is gewijzigd door Korneel op 18-09-2003 13:46]

I must obey the inscrutable exhortations of my soul.
pi_13261730
sterkte, Mukie!
pi_13261780
Jemig .. Sterkte !!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 18-09-2003 13:47]

pi_13261791
kut om te horen. sterkte! erg jammer dat die jongen die spanning belangrijker vind dan jullie relatie. Maar ergens ook wel begrijpelijk
  donderdag 18 september 2003 @ 13:47:43 #10
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_13261807
Sterkte! Weet verder ook nix te zeggen..........
In het bos daar zijn de ..........
  donderdag 18 september 2003 @ 13:48:39 #11
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_13261828
Oh, klote zeg...

Klinkt cliche, maar hij is in ieder geval wel eerlijk en zegt gewoon dat hij misschien gevoelens heeft voor een ander. Dat is beter dan dat hij het 'gewoon' uitmaakt en je hem een week later met haar ziet.

Maar ik weet dat het gevoel nu nog steeds klote blijft. Later zal je hem wel waarderen voor de wijze waarop.

Sterkte!

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  donderdag 18 september 2003 @ 13:49:26 #12
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_13261848
Dit is mij dus precies anderhalve week gelden ook overkomen, na een relatie van bijna 2 jaar. ik weet echt hoe je je voelt want zo voel ik me nu ook
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_13261864
Ik ken zoiets..mij ook overkomen..eigenlijk precies hetzelfde als jij het nu ook beschrijft..alleen dan andersom..ik was nu het mannetje en vriendin was verliefd op ander geworden...doet verschrikkelijk pijn...sterkte...

pi_13261865
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:43 schreef milagro het volgende:

waarom komt hij gelijk met vreemdgaan op de proppen?
dat dát het niet is?

of speelde er zoiets eerder, of weet hij dat jij daar altijd al bangig voor was, dat dát zou gebeuren?

al duidelijk dus.

sterkte.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_13261924
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:44 schreef Mukie het volgende:

Ik weet dat er meer vissen in de zee zijn en nog meer van dat soort dingen. Maar wil toch even stilstaan bij het feit dat mijn 8 maanden relatie voorbij is. Dat komt niet meer terug. Ik ben weer bij af....

Ow meisje, je bent niet terug bij af.. je hebt dit namelijk mee gemaakt, er van genoten op genoeg momenten.. en nu doet het pijn..

Dit is het leven, hier moet je van genieten, ook de rot momenten mag je van genieten...allemaal leven en ervaren...

omarm het met duizend armen, wees er niet meer bang voor.. leef op het moment en denk niet teveel na!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_13262000
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:47 schreef De-Boswachter het volgende:
Sterkte! Weet verder ook nix te zeggen..........
Sj0erd666 :(
pi_13262116
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:47 schreef Frenkie het volgende:
kut om te horen. sterkte! erg jammer dat die jongen die spanning belangrijker vind dan jullie relatie. Maar ergens ook wel begrijpelijk
Het is niet ergens begrijpelijk maar overal. Ik bedoel maar als hij niet (genoeg) van haar houdt dan neemt hij door energie in deze relatie te steken niet alleen zichzelf in de maling maar vooral haar.

Vreemdgaan is wat dat betreft makkelijker dan hoe hij het nu gedaan heeft.

donderdag 18 september 2003 @ 14:02:13 #18
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_13262151
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:52 schreef Lopat het volgende:

[..]

Ow meisje, je bent niet terug bij af.. je hebt dit namelijk mee gemaakt, er van genoten op genoeg momenten.. en nu doet het pijn..

Dit is het leven, hier moet je van genieten, ook de rot momenten mag je van genieten...allemaal leven en ervaren...

omarm het met duizend armen, wees er niet meer bang voor.. leef op het moment en denk niet teveel na!

Inderdaad Lopat, daar heb je zeker gelijk in.
Toen ik zoeits meemaakte geloofde ik er ook helemaal niet in.
Dacht dat mijn wereld instorte waarvoor ik toen hard voor geknokt had.
Maar achteraf gezien ben ik nog nooit zo blij als nu dat het toen over is gegaan.
Met die ervaring wat ik nu heb, over hoe een relatie vooral NIET moet gaan ben ik aan een nieuwe relatie begonnen.
En die is beter dan ik ooit heb meegemaakt.
Geloof ons Mukie, het wordt echt weer beter.
Het is alleen die tijd.....................
In het bos daar zijn de ..........
  donderdag 18 september 2003 @ 14:06:45 #19
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_13262236
Ik zeg alleen heel veel sterkte --edit-- /--edit--

sorry had 2e antw niet gelezen.
Tja eerlijkheid is wel wat waard, heeft in ieder geval respect gehad voor je, da's goed. Tja je koopt er weinig voor maar toch.

In ieder geval veel sterkte nogmaals en moge je over een tijdje een leuke jongen tegenkomen die je weer al het geluk zal geven dat je nu even verloren bent!

[Dit bericht is gewijzigd door killer_mac op 18-09-2003 14:11]

het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_13262268
Wat rot, weet hoe pijnlijk zoiets is.. Maar het wordt inderdaad minder en er zijn zat anderen ook al heb je daar nu eventjes helemaal niets aan..

Sterkte

donderdag 18 september 2003 @ 14:12:16 #21
58743 Artmetic
Digitally yours
pi_13262346
Het is erg dat het zo voor je loopt, maar in jouw stuk hoor ik toch een overheersend "ik"-verhaal. Hoe erg het ook is voor jouw persoon, besef wel dat een relatie met twee personen geleefd dient te worden, en als een dat niet wil, of niet zeker weet of helemaal niet meer wil - er vanuit gaande dat hij dat zeg - dan betekent het dat er geen enkele basis meer is voor een relatie, hoe hard dat ook klinkt. Voor jouw is het een vorm van afsheid nemen van iets wat je heel graag wilde, maar wanneer hij 'iets anders' wil - en dat lijkt hij toch echt aan te geven en blijkt uit alles, is er ook niets anders aan te doen; nogmaals, de relatie leef je niet alleen maar altijd met de persoon met wie je hem aangaat. Extra vastklampen om te behouden wat 'er is' kan niet, er is duidelijk 'iets verloren' bij hem. Laat hem maar gaan, anders wordt het een pijnlijk verhaal. Succes en veel wijsheid toegewenst!
[b]I can see clearly now the brain is gone[/b]
  donderdag 18 september 2003 @ 14:14:23 #22
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_13262393
Ben idd erg "blij" dat hij zo eerlijk is geweest tegen me en dat doet me goed. Tis alleen dat ik nu niet alleen bang ben dat ik mijn relatie kwijt ben, want dat ben ik.

Maar ik wil niet ook nog mijn maatje verliezen...
Gelukkig denkt hij er net zo over, maar tijd zal ons leren...

pi_13262397
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:02 schreef De-Boswachter het volgende:
Maar achteraf gezien ben ik nog nooit zo blij als nu dat het toen over is gegaan.
Met die ervaring wat ik nu heb, over hoe een relatie vooral NIET moet gaan ben ik aan een nieuwe relatie begonnen.
Word! Helemaal gelijk Boswachter.

Enne, mensen die jou altijd de schuld geven van wat ze zelf doen zijn sowieso niet tot een zuivere relatie in staat, met wie dan ook. Dus laat die maar lekker hoppen, die zullen altijd tegen hetzelfde aanlopen. Jij wordt er iig toch niet gelukkig mee!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_13262424
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:02 schreef De-Boswachter het volgende:

[..]

Inderdaad Lopat, daar heb je zeker gelijk in.
Toen ik zoeits meemaakte geloofde ik er ook helemaal niet in.
Dacht dat mijn wereld instorte waarvoor ik toen hard voor geknokt had.

Het is inderdaad de tijd.. maar je kunt dus leren om er wat makkelijker mee om te gaan.. begrijp me goed.. ik ben ook helemaal stuk als ik al mijn zaligheid 100% ergens in gooi.. maar dat laat ik niet te lang duren...
Paar dagen doodziek in bed van ellende, verdriet, etc... daarna van je af proberen te gooien en met goede moed er weer tegenaan...
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
  donderdag 18 september 2003 @ 14:25:07 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13262699
Mjah, leuk isset nooit, maar ik moet wel zeggen dat ik het echt goed vind dat ie dan gewoon vertelt wat er mis is, ikzelf heb het daar altijd moeilijk mee...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')