Ikke heb nu minder leuk nieuws
Het gaat niet zo goed tussen tom en mij
Voelde een afstand sinds zondag op maandag
hij was maandagavond al weg
dinsdag kwam er bijna geen woord meer uit hem
en gisteren ook weer weg
heb vanmorgen dus een sms gestuurd met of hij vanavond een fijne gezellige avond wilde doorbrengen met me met wijn en zo
kreeg als antwoord: ik wil vanavond met je praten
heb terug gestuurd: dacht ik al, voelde dit al aan, hoe laat ben je vanavond thuis
had op mn sms gereageerd met: Ho wacht ff. Het is niet wat jij volgens mij denkt. Ik ben niet vreemd gegaan en ik heb niets gedaan wat ook maar in de buurt komt van vreemdgaan (je weet dat ik dat nooit zou doen. Ik zou er nog niet eens aan denken. Daar respecteer ik je veel te veel voor) Het gaat over iets anders. Het gaatwel over ons. Ik ben gewoon om half 6 thuis. Ik zie je dan wel. Liefs ik
Ik wist het gewoon, zodra ik me goed in een relatie begin te voelen en erop ga vertrouwen dan gaat het mis
het is dat het een smsje is en ik er geen toon uit kan afleiden... maar normaliter schrijft hij altijd xxxx Tommie... en nu niet
tja dan ga ik al wat anders denken, ben tenslotte een meisje en een enorme doemdenker
Ik bekijk het nu eenmaal liever negatief, dan kan het alleen maar meevallen... rare redenering, maar voor mij lukt dit nog altijd
Johan, een collegae van me, is al bang dat hij zometeen ook komt met: ik weet het niet meer, misschien een pauze..... dan ga ik echt pas kapot (zie vorige relatieproblemen: search)
Had nog een sms gestuurd met de vraag of ik het echt niet ga leuk vinden.
Kreeg reactie: we hebben het er wel vanavond over. Maar ik denk/weet wel zeker dat je het niet leuk gaat vinden
ik ga zo naar huis toe, maar een heel erg zwaar gevoel in mn maag
Hb het gevoel dat hij verliefd is op een ander, maar iig niet meer op mij
dikke kus doei
waarom komt hij gelijk met vreemdgaan op de proppen?
dat dát het niet is?
of speelde er zoiets eerder, of weet hij dat jij daar altijd al bangig voor was, dat dát zou gebeuren?
Hij weet niet of het een verliefdheid is
Hij voelt iig voor mij geen "liefde" meer zoals je die voor je vriendin zou voelen
Ziet me eerder als een van zn mannelijke vrienden
alleen mij staan hakken beter
Ik had dus jammergenoeg wel gelijk
hij heeft dr net 2keer gezien
1 keer gepraat met dr
Hij weet niet wat hij voor dr voelt, noch andersom
Hij wilde dit liever direct vertellen dan dat hij zou vreemdgaan
bij zn vorige vriendinnen heeft hij dat niet gedaan, dus wat dat betreft geeft het me wel een beetje steun...
Het is ook niet zozeer dat meisje... maar dat was de doorslag voor hem
Hij zag me al eerder als vriend en als hij dan ook opeens aanvoelt dat hij verliefd op iemand anders gaat worden... Dat is dan het punt van inkeer...
Heb hem ook gevraagd in het begin van de relatie om me dit direct te zeggen ipv het langer te laten duren...
daar kan ik nl helemaal niet tegen
Hij zat er al een hele tijd mee, dus dat wil ook weer wat zeggen
Tja en nu voelt Mukie zich dus superkut...
pffff
Wilde jullie het even laten weten en wil het ook even allemaal kwijt...
Het spijt me als ik te weinig leestekens e.d. heb gebruikt. Maar daar staat heel eventjes mijn hoofd niet naar...
Ik weet dat er meer vissen in de zee zijn en nog meer van dat soort dingen. Maar wil toch even stilstaan bij het feit dat mijn 8 maanden relatie voorbij is. Dat komt niet meer terug. Ik ben weer bij af....
[Dit bericht is gewijzigd door Korneel op 18-09-2003 13:46]
Klinkt cliche, maar hij is in ieder geval wel eerlijk en zegt gewoon dat hij misschien gevoelens heeft voor een ander. Dat is beter dan dat hij het 'gewoon' uitmaakt en je hem een week later met haar ziet.
Maar ik weet dat het gevoel nu nog steeds klote blijft. Later zal je hem wel waarderen voor de wijze waarop.
Sterkte!
quote:al duidelijk dus.
Op donderdag 18 september 2003 13:43 schreef milagro het volgende:waarom komt hij gelijk met vreemdgaan op de proppen?
dat dát het niet is?of speelde er zoiets eerder, of weet hij dat jij daar altijd al bangig voor was, dat dát zou gebeuren?
sterkte.
quote:Ow meisje, je bent niet terug bij af.. je hebt dit namelijk mee gemaakt, er van genoten op genoeg momenten.. en nu doet het pijn..
Op donderdag 18 september 2003 13:44 schreef Mukie het volgende:Ik weet dat er meer vissen in de zee zijn en nog meer van dat soort dingen. Maar wil toch even stilstaan bij het feit dat mijn 8 maanden relatie voorbij is. Dat komt niet meer terug. Ik ben weer bij af....
Dit is het leven, hier moet je van genieten, ook de rot momenten mag je van genieten...allemaal leven en ervaren...
omarm het met duizend armen, wees er niet meer bang voor.. leef op het moment en denk niet teveel na!
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:47 schreef De-Boswachter het volgende:Sterkte! Weet verder ook nix te zeggen..........
quote:Het is niet ergens begrijpelijk maar overal. Ik bedoel maar als hij niet (genoeg) van haar houdt dan neemt hij door energie in deze relatie te steken niet alleen zichzelf in de maling maar vooral haar.
Op donderdag 18 september 2003 13:47 schreef Frenkie het volgende:
kut om te horen. sterkte! erg jammer dat die jongen die spanning belangrijker vind dan jullie relatie. Maar ergens ook wel begrijpelijk
Vreemdgaan is wat dat betreft makkelijker dan hoe hij het nu gedaan heeft.
quote:Inderdaad Lopat, daar heb je zeker gelijk in.
Op donderdag 18 september 2003 13:52 schreef Lopat het volgende:[..]
Ow meisje, je bent niet terug bij af.. je hebt dit namelijk mee gemaakt, er van genoten op genoeg momenten.. en nu doet het pijn..
Dit is het leven, hier moet je van genieten, ook de rot momenten mag je van genieten...allemaal leven en ervaren...
omarm het met duizend armen, wees er niet meer bang voor.. leef op het moment en denk niet teveel na!
sorry had 2e antw niet gelezen.
Tja eerlijkheid is wel wat waard, heeft in ieder geval respect gehad voor je, da's goed. Tja je koopt er weinig voor maar toch.
In ieder geval veel sterkte nogmaals en moge je over een tijdje een leuke jongen tegenkomen die je weer al het geluk zal geven dat je nu even verloren bent!
[Dit bericht is gewijzigd door killer_mac op 18-09-2003 14:11]
Sterkte
Maar ik wil niet ook nog mijn maatje verliezen...
Gelukkig denkt hij er net zo over, maar tijd zal ons leren...
quote:Word! Helemaal gelijk Boswachter.
Op donderdag 18 september 2003 14:02 schreef De-Boswachter het volgende:
Maar achteraf gezien ben ik nog nooit zo blij als nu dat het toen over is gegaan.
Met die ervaring wat ik nu heb, over hoe een relatie vooral NIET moet gaan ben ik aan een nieuwe relatie begonnen.
En die is beter dan ik ooit heb meegemaakt.
Geloof ons Mukie, het wordt echt weer beter.
Het is alleen die tijd.....................
Enne, mensen die jou altijd de schuld geven van wat ze zelf doen zijn sowieso niet tot een zuivere relatie in staat, met wie dan ook. Dus laat die maar lekker hoppen, die zullen altijd tegen hetzelfde aanlopen. Jij wordt er iig toch niet gelukkig mee!
quote:Het is inderdaad de tijd.. maar je kunt dus leren om er wat makkelijker mee om te gaan.. begrijp me goed.. ik ben ook helemaal stuk als ik al mijn zaligheid 100% ergens in gooi.. maar dat laat ik niet te lang duren...
Op donderdag 18 september 2003 14:02 schreef De-Boswachter het volgende:[..]
Inderdaad Lopat, daar heb je zeker gelijk in.
Toen ik zoeits meemaakte geloofde ik er ook helemaal niet in.
Dacht dat mijn wereld instorte waarvoor ik toen hard voor geknokt had.
Maar achteraf gezien ben ik nog nooit zo blij als nu dat het toen over is gegaan.
Met die ervaring wat ik nu heb, over hoe een relatie vooral NIET moet gaan ben ik aan een nieuwe relatie begonnen.
En die is beter dan ik ooit heb meegemaakt.
Geloof ons Mukie, het wordt echt weer beter.
Het is alleen die tijd.....................
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |