Schande!
vernielen is niet koel
quote:Ja lijkt me een goed idee
Op donderdag 18 september 2003 12:58 schreef Emphemeris het volgende:
Kunnen jullie ff in Heerlen wat van die banden plaatsen?
quote:Hoe ga jij het vinden als je kind daar word doodgereden door een snelheidsidioot?
Op donderdag 18 september 2003 12:55 schreef Tuftufclub het volgende:
Vanmorgen was het heel even romantisch-gezellig op de weg van Maastricht naar de Begische grens:Schande!
![]()
quote:Het was al over de balk gegooid.
Op donderdag 18 september 2003 13:02 schreef Joz het volgende:
en dan zeuren dat er belastinggeld over de balk wordt gegooit, neejo dit is verstandigvernielen is niet koel
quote:Kinderen horen niet te spelen op die plaats. Maar in de speeltuin.
Op donderdag 18 september 2003 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Hoe ga jij het vinden als je kind daar word doodgereden door een snelheidsidioot?
Deze flitspaal had, in tegenstelling tot vele anderen, dus zeker nut op deze weg aangezien er nu een stuk rustiger wordt gereden (ik rij hier regelmatig op deze weg als ik naar de bioscoop ga).
Geen strakke actie dus!
quote:Ze hadden ook de weg een 90 km/uur weg kunnen maken, dan halen er al veel minder mensen in.
Op donderdag 18 september 2003 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk, normaal kan ik dit soort acties wel waarderen, maar in dit geval echter niet! Waarom? Deze flitspaal staat op de weg tussen Maastricht en Smeermaas (langs het kanaal). Deze weg staat bekend als een dodenweg waar de afgelopen jaren enkele zeer zware ongelukken hebben plaatsgevonden, meestal veroorzaakt door mongolen die het zonnodig vonden om mensen met veels te hoge snelheid te gaan inhalen (is overigens een 70 km/uur weg).Deze flitspaal had, in tegenstelling tot vele anderen, dus zeker nut op deze weg aangezien er nu een stuk rustiger wordt gereden (ik rij hier regelmatig op deze weg als ik naar de bioscoop ga).
Geen strakke actie dus!
quote:Zielige actie. Vind je het ook leuk als ze je eigen auto in de fik zetten?
Op donderdag 18 september 2003 12:55 schreef Tuftufclub het volgende:
Vanmorgen was het heel even romantisch-gezellig op de weg van Maastricht naar de Begische grens:Schande!
![]()
quote:Probleem is dat mensen er 50/60 rijden...
Op donderdag 18 september 2003 13:15 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Ze hadden ook de weg een 90 km/uur weg kunnen maken, dan halen er al veel minder mensen in.
quote:Het zijn Belgen, die rijden altijd als mongolen! Ik weet niet of je wel eens recht in de koplampen van een Golfje GTi hebt gekeken maar dat is geen prettige ervaring!
Op donderdag 18 september 2003 13:15 schreef JanJanJan het volgende:
Ze hadden ook de weg een 90 km/uur weg kunnen maken, dan halen er al veel minder mensen in.
quote:Je wil een automatische geld-aftroggelaar toch niet vergelijken met een auto?
Op donderdag 18 september 2003 13:17 schreef FAQ het volgende:[..]
Zielige actie. Vind je het ook leuk als ze je eigen auto in de fik zetten?
quote:Saboteer je dan ook je energiemeter omdat je dat geld kost
Op donderdag 18 september 2003 13:20 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Je wil een automatische geld-aftroggelaar toch niet vergelijken met een auto?
Accepteer je eigen fouten eens! Of kom met een goed alternatief.
quote:Oh dus ook niet deelnemen aan het verkeer omdat JIJ je niet aan de regels wenst te houden?
Op donderdag 18 september 2003 13:08 schreef JanJanJan het volgende:[..]
Kinderen horen niet te spelen op die plaats. Maar in de speeltuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |