abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2003 @ 13:04:16 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_13233562
Wil ik me toch gistere een lekkere bak shoarma gaan halen zegt die Ali achter die balie van: Izze Alleghamma of zo. Dus ik vraag vriendelijk of er misschien een collega is die wel Nederlands kan word ie me tog een partij kwaat dat ie met bakken shoarma tegen me aan gaat gooìen, me hele T-shirt naar de Fillipijnen. Dus ik de politie erbij gehaald, zegge ze van meneer wij willen niks doen al zouden we het kunnen. Ik zeg waarom niet, zegge ze ja prioriteiten meneer. Ik zeg u bedoeld uw collega's die het te druk hebben met flitsen? begint ie te drijgen over beediging in een ambtenaar met functie. Het is tog van de zotte hier in Nederland!!!!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_13233621
LOL Beedeging van een ambtenaar met functie
pi_13233641
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_13233656
Leer eens fatsoenlijk Nederlands, Ali!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  woensdag 17 september 2003 @ 13:08:38 #5
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_13233666
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wil ik me toch gistere een lekkere bak shoarma gaan halen zegt die Ali achter die balie van: Izze Alleghamma of zo. Dus ik vraag vriendelijk of er misschien een collega is die wel Nederlands kan word ie me tog een partij kwaat dat ie met bakken shoarma tegen me aan gaat gooìen, me hele T-shirt naar de Fillipijnen. Dus ik de politie erbij gehaald, zegge ze van meneer wij willen niks doen al zouden we het kunnen. Ik zeg waarom niet, zegge ze ja prioriteiten meneer. Ik zeg u bedoeld uw collega's die het te druk hebben met flitsen? begint ie te drijgen over beediging in een ambtenaar met functie. Het is tog van de zotte hier in Nederland!!!!
klinkt me in de oren als alcohol?
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_13233667
"ali achter die balie" (sic)
pi_13233672
Als je ergens anders je fantatietjes plaatst
pi_13233678
Zo zie je maar weer.. Turken en de politie - nergens goed voor!

A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_13233684
Waarom leer jij geen Turks

Dit los je toch zelf op, tegenwoordig mag je voor eigen rechter spelen...

Maar je verhaal klinkt wel FANTASTisch

Shift to tha Max
  woensdag 17 september 2003 @ 13:09:26 #10
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13233691
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties