abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13228270
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:36 schreef FREAKY_ME het volgende:

[..]

mee eens is

ik ook
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 17 september 2003 @ 08:39:05 #52
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_13228302
die 100 euro verschil kan voor een aantal families best essentieel zijn...
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_13228313
Hoe valt het eigenlijk te rijmen dat ze willen investeren in de kenniseconomie en innovaties, terwijl ze het studeren niet aantrekkelijker maken in de vorm van enkel een lening ipv een beurs?
Onbegrijpelijk...
¨The better you look, the more you see.¨
pi_13228337
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:39 schreef FREAKY_ME het volgende:
die 100 euro verschil kan voor een aantal families best essentieel zijn...
Hamer nou eens niet zo door op een voorbeeld. Het was een illustratie, en aangezien we nog altijd progressieve belastingen e.d. hebben komen de armsten onder ons echt niet aan zo'n bedrag.
  woensdag 17 september 2003 @ 08:41:49 #55
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_13228341
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:26 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Doe jij dat ook?
Ministers verdienen het dubbele van dit hoor

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29212

Ik heb geen cijfers genoemd hoor, je bent in de war met iemand anders. Ik weet nl geen bal van die salarissen van die bobo's........dus zeg ik er ook niks over. Wel weet ik dat ze mega lange dagen draaien....

Ik zeg ook niet dat ik de miljoenennota/kabinet Balkenende rechtvaardig, maar er zijn goede en slechte punten, en er wordt altijd zo makkelijk gezeken op alles. Ga daar zelf dan zitten, aub.

pi_13228351
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:36 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ik ook

Ik had graag gezien dat we nu een links kabinet hadden en dan eens gekeken hoe het met de economie zou gaan...
  woensdag 17 september 2003 @ 08:45:48 #57
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13228393
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:42 schreef ToBe het volgende:

[..]

Ik had graag gezien dat we nu een links kabinet hadden en dan eens gekeken hoe het met de economie zou gaan...

Dan hadden al die links-bashers gewoon eens links moeten stemmen op 22 januari. We wisten toen al dat het slecht ging met de economie. Nou, had een links kabinet aan de macht geholpen en was lekker achterover gaan zitten kijken hoe ze de boel verkloten. Als ze de boel zouden verkloten. Maar dat risico durft men niet te nemen. Stel; je voor, dat blijkt dat ze het goed doen. Een beetje de situatie in Oss na de vorige Gemeenteraadsverkiezingen. De SP die het verbazingwekkend goed deed, zodat de andere partijen gauw een frontje vormden om de SP van het kussen te gooien.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_13228394
quote:

[..]

Maar ja dat kabinet wat er nu zit is een asociaal conservatief rechts regering en die ga ik niet lopen verdedigen
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13228404
quote:

[..]

Liever niet, dat had pas echt een ramp geweest.
Lekker leven met vooruitgang voor iedereen en een begrotingstekort van 5% en dus een staatsschuld van 'heb-ik-jou-daar'.
Wie dan leeft wie dan zorgt.
pi_13228424
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:46 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Lekker leven met vooruitgang voor iedereen en een begrotingstekort van 5% en dus een staatsschuld van 'heb-ik-jou-daar'.

Dat is ook precies wat ik bedoelde
  woensdag 17 september 2003 @ 08:48:22 #61
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13228429
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:46 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Dat bewijst wel dat de gemiddelde Nederlander het politieke inzicht van een kuiken met hersenschudding heeft. Men blaat maar over wat links zou doen en hoe links ons land te gronde zou richten, want men zou alleen maar uitgeven. Alsof links geen politiek en economisch realisme kent. Ook een linkse regering zou bezuinigd hebben, alleen wel op een iets normalere en socialere manier.
pi_13228433
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dan hadden al die links-bashers gewoon eens links moeten stemmen op 22 januari. We wisten toen al dat het slecht ging met de economie. Nou, had een links kabinet aan de macht geholpen en was lekker achterover gaan zitten kijken hoe ze de boel verkloten. Als ze de boel zouden verkloten. Maar dat risico durft men niet te nemen. Stel; je voor, dat blijkt dat ze het goed doen. Een beetje de situatie in Oss na de vorige Gemeenteraadsverkiezingen. De SP die het verbazingwekkend goed deed, zodat de andere partijen gauw een frontje vormden om de SP van het kussen te gooien.

Ok, je moet klein beginnen maar ik zou "Oss besturen" toch niet willen vergelijken met het runnen van een land.
Die Marijnissen, die heeft pas enge ideeen.
pi_13228439
Tja, aan de onderkant is het makkelijk om te snoeien.Die mensen gaan er nog het meeste op achteruit .

Dan nog de JSF blunder waar we niet echt veel voor terugkrijgen, en de Betuwe lijn die veel duurder blijkt.

.

En als op klap op de vuurpijl hebben we er straks een hele zooi werklozen bij .

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 17-09-2003 08:49]

woensdag 17 september 2003 @ 08:49:32 #64
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_13228443
* FREAKY_ME gaat aan het werk

ik werp vanmiddag wel weer een blikje op dit topic

I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_13228448
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:45 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

WEC het was sarcastisch bedoelt. Ik zou never nooit links stemmen, ik kan me in 99% van hun ideeen niet vinden. Nee dankje.

Ze hebben zo nu best leuke ideetjes, maar om er nou een complete regering van te maken? Dan emigreer ik wel direct permanent.

pi_13228454
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:49 schreef schatje het volgende:
Tja, aan de onderkant is het makkelijk om te snoeien.Die mensen gaan er nog het meeste op achteruit .
  woensdag 17 september 2003 @ 08:50:51 #67
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13228462
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:49 schreef ToBe het volgende:

[..]

WEC het was sarcastisch bedoelt. Ik zou never nooit links stemmen, ik kan me in 99% van hun ideeen niet vinden. Nee dankje.

Ze hebben zo nu best leuke ideetjes, maar om er nou een complete regering van te maken? Dan emigreer ik wel direct permanent.

Vorral doen. Ik vind toch al dat mensen die ervoor kiezen ergens anders te gaan studeren of te gaan werken automatisch hun staatsburgerschap (of in ieder geval hun stemrecht) zouden moeten inleveren.
pi_13228483
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Vorral doen. Ik vind toch al dat mensen die ervoor kiezen ergens anders te gaan studeren of te gaan werken automatisch hun staatsburgerschap (of in ieder geval hun stemrecht) zouden moeten inleveren.

Wat een complete onzin. Waarom zou je in hemels naam niet ervoor kiezen om ergens anders te gaan studeren/werken? Sorry dat ik het zeg, maar je blaat ontzettend.

En stemrecht? Waarom in hemelsnaam. Dit soort dingen zijn vaak niet permanent, dus wat je zegt slaat totaal, nergens op.

En nu ben ik naar werk.
Tot later.

woensdag 17 september 2003 @ 08:54:26 #69
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13228502
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:49 schreef ToBe het volgende:

[..]

Precies. Dus is het makkelijk bashen he? Wel opmerkingen maken als die jij maakte, maar als de dood dat het ooit gebeurt en dat dan blijkt dat een linkse regering (of centrum links) het vele malen beter zou doen.
pi_13228528
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:54 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Precies. Dus is het makkelijk bashen he? Wel opmerkingen maken als die jij maakte, maar als de dood dat het ooit gebeurt en dat dan blijkt dat een linkse regering (of centrum links) het vele malen beter zou doen.

Definieer "vele malen beter".
Wat had je in gedachten dan?
  woensdag 17 september 2003 @ 08:57:09 #71
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_13228540
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:56 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Definieer "vele malen beter".
Wat had je in gedachten dan?

[Centraal] Spui hier je gal op kabinet balkenende
pi_13228559
Bij deze wil ik ook even mijn gal spuien
pi_13228590
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

[Centraal] Spui hier je gal op kabinet balkenende

Die is erg goedkoop.
Wat zou een linkse regering beter doen dan?
Ik kan met niet herinneren dat ik een tegenbegroting gezien heb.
  woensdag 17 september 2003 @ 09:00:33 #74
19840 Libris
Live from Singapore
pi_13228602
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:50 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

haha, leuk, op het moment betaal ik nog flinke inkomstenbelasting in Nederland, maar maak geen gebruik van de voorzieningen. Een jaartje ergens anders studeren of werken en dan geen Nederlands staatsburger meer zijn?
pi_13228683
quote:
Op woensdag 17 september 2003 08:59 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Die is erg goedkoop.
Wat zou een linkse regering beter doen dan?
Ik kan met niet herinneren dat ik een tegenbegroting gezien heb.

een autoritair links systeem zou wel wat kunnen beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')