En dan kan die dus dat ook nog met zo'n kop zeggen .
Het is toch geweldig die man .
Hiermee werd ik dus wakker .
quote:Nou dat was vast niet lekker wakker worden ....
Op dinsdag 16 september 2003 19:42 schreef Tizmo het volgende:Hiermee werd ik dus wakker
.
quote:Nee inderdaad niet, maar dat is het ook al niet met rob stenders
Op dinsdag 16 september 2003 19:43 schreef nikky het volgende:[..]
Nou dat was vast niet lekker wakker worden ....
.
"Hallo, ja hallo, hier met chiel, er loopt een walvis over het dek van het schip, ga dat eens uitzoeken"
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:50 schreef Tizmo het volgende:
[afbeelding]"Hallo, ja hallo, hier met chiel, er loopt een walvis over het dek van het schip, ga dat eens uitzoeken"
Ondertussen is Sonja druk bezig met Paul de Leeuw, hier beiden buiten beeld
Eerlijk gezegd, ik had beter grindverkoper kunnen worden ja, dat is mijn droom
Ontussen heeft Chiel een aparte boodschap laten drukken op deze platenhoes: "Wat kan mij die Sonja nou schelen, ga het gedoe op dat dek opzoeken!".
quote:link
Op dinsdag 16 september 2003 19:55 schreef Tizmo het volgende:
[afbeelding]Ontussen heeft Chiel een aparte boodschap laten drukken op deze platenhoes: "Wat kan mij die Sonja nou schelen, ga het gedoe op dat dek opzoeken!".
Ondertussen op het dek: "Ja hallo, tineke hier, ik zie geen walvis hoor ."
quote:Dat begint ergens op te lijken!
Op dinsdag 16 september 2003 19:55 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]hier werd ik vanmorgen mee wakker
![]()
![]()
.
Gelukkig hebben we onze Pientere Ad nog: "Tineke, jij bent die walvis, ga onmiddelijk van dat dek af!".
Och, ik heb de walvis naar mijn hutje genomen , ik ga een liedje voor haar zingen!
Dit pikt Tineke niet, en per abuis gaat ze haar moederkoek perikelen voor de microfoon tewerkstellen .
Ondertussen probeert Jos het gevaar nog af te wenden: "Nee Tineke, denk om mijn Tia .
.
.!
Ondertussen mengt blair zich in het conflict: "Tineke, pleas go off the dek".
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 20:03 schreef Tizmo het volgende:
[afbeelding]Ondertussen mengt blair zich in het conflict: "Tineke, pleas go off the dek".
OMG, Tizzz....
Ondertussen hebben een paar walvissen het gezanik van Tineke opgepikt met hun transitor radio, ze herkennen gelijk hun gelijke, en komen voor Tineke.
quote:En terecht
Op dinsdag 16 september 2003 20:06 schreef Tizmo het volgende:
[afbeelding]Ondertussen hebben een paar walvissen het gezanik van Tineke opgepikt met hun transitor radio, ze herkennen gelijk hun gelijke, en komen voor Tineke.
Het koninklijk huis is ondertussen ook op de hoogte gebracht, Juliana reageert geschokt: "Laten wij hopen dat ze mijn dochter ook eindelijk meenemen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |