abonnement Unibet Coolblue
pi_13216856
* Magneet spreekt elke de bezoekers even toe:

Dames en heren ik heet u van harte welkom in het heropende VTC op het fokeiland, Het hernieuwde VTC zal geopend zijn voor iedereen die maar wilt komen, eilander of bezoeker.
Zoals u misschien nog weet is er in het VTC veel te doen, er is altijd een kok, het zwembad is altijd open en de sauna en het fitnesscentrum zijn ook altijd geopend maar nu is er eerst tijd voor feest onder begleiding van een aantal artiesten en natuurlijk niet te vergeten uzelf met de karaoke set.
* dit alles werd gezegd door magneet die in een schitterend ( van de diamanten ) kostuum met een kingsize fles Champagne in de ene en met een fles bier in de andere.
Elke dag zullen er rondleidingen gegeven worden door de serveersters die u van alle gemakken kunnen voorzien, voor de inwendige en de uitwendige mens.


op de verschillende podia zullen optredens plaatsvinden van onder andere :
Queen
Marillion
pink floyd
Black sabbath
Alice Cooper
The Doors
The Animals
Dire Straits
The WHo
Rolling Stones

Links en rechts ziet u de tafels met eten en drinken, er zit van alles tussen en mocht u iets anders willen dan zal de kok het met plezier maken voor u, achterin ziet u de speciaal voor Marlo aangeschafte vriezers met alle soorten ijs maar natuurlijk mag iedereen er gebruik van maken, buiten op het terras staan BBQ's opgesteld voor de mensen die zelf wat willen bakken.
Voorts heb ik hier een kleine collage gemaakt van fotos van het interieur van verschillende plaatsen van het VTC zodat u een beetje weet wat u kunt verwachten tijdens de rondleiding.











Ook wil ik de mensen bedanken die meegeholpen hebben met het mogelijk maken van dit permanente evenement, met name Amethist voor het verven en schoonmaken en Marlo voor het maken van de posters. Natuurlijk wil ik ook nog Odulla en Faat bedanken omdat zij in het verleden hier een schitterende zaak van hebben gemaakt en er mee instemden om het aan mij te verkopen. Verder wil ik alle eilanders bedanken voor de steun die ik heb ontvangen bij de voorbereidingen. En de S.E. voor de toestemming voor het heropenen van het VTC .

* Simon hoort iets in het oortje dat hij in heeft van iemand van de beveiligingsmensen en weet dat alles goed beveiligd is voor de bezoekers.

[Dit bericht is gewijzigd door Simon_Carnagy op 16-09-2003 19:58]

Luitenant S. Carnagy
pi_13216902
* Simon kijkt op de klok , hmm etenstijd. Hij rent naar de keuken en haalt de menukaart. In overleg met de koks zijn tot een zeer exclusief menu gekomen. Simon schrijft het op het bord
code:
Heden Avond Exclusief Vis.

Koude komkommersoep met Garnalen

Zwaardvis "en Papillote"
Goujons van Tong op een saladebedje

Quinta Da Roêda 1983 Port
KaneelBavarois

Ook  A la carte .


* Hij zet het bord buiten neer en deelt wederom de menukaarten rond aan de gasten . Hij weet dat Magneet vanavond er een feestavond van wil maken en bij een feestavond hoort een goed maal
Luitenant S. Carnagy
pi_13217055
hmmm, vis en als toetje iets met kaneel, dat wil ik hebben.
*Atalanta loopt naar een tafel en gaat even rustig zitten voor ze wat zal eten, na een heftig uurtje fietsen op de hometrainer.
A good friend sees the first tear, catches the second and stops the third.
pi_13217325
* Simon Brengt Atalanta haar vismenu en dan loopt hij naar Jan Jaap
Eet u smakelijk mevrouw Atalanta.

Meneer Jan Jaap, u had iets anders dan vis gewenst ?

Luitenant S. Carnagy
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:58:15 #5
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13217394
Mmm, Faat heeft genoten van haar broodjes beenham en gaat meteen door voor de vis

Het klinkt weer superlekker Simon

Komt u maar met de eerste gang, waanzinnig koude komkommersoep met granaaltjes

Ik zit al klaar

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13217459
mmm dat ziet er allemaal lekker uit
A good friend sees the first tear, catches the second and stops the third.
pi_13217473
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:56 schreef Simon_Carnagy het volgende:
* Simon Brengt Atalanta haar vismenu en dan loopt hij naar Jan Jaap
Eet u smakelijk mevrouw Atalanta.

Meneer Jan Jaap, u had iets anders dan vis gewenst ?


[jan-jaap kijkt op van achter de pannen op[/me]

ik ben al klaar hoor

* loopt naar een tafeltje toe en begitn de eten

pi_13217569
* Simon ziet dat Jan Jaap inmiddels zelf de keuken is ingedoken.

Hij stuurt een ober naar Mevrouw. Faat met het hele menu.

Luitenant S. Carnagy
  dinsdag 16 september 2003 @ 20:04:40 #9
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13217646
Ha dag meneer de ober, dat ziet geweldig uit, doet u mij nog een wodkaatje erbij
en geeft u mijn complimenten aan de kok?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 16 september 2003 @ 20:51:28 #10
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13219622
* Preliator komt van het roeiapparaat af

Zow he, dat vraagt toch nog wat inspanning

* Preliator loopt naar de bar en klimpt via een trappetje op de barkruk

kom je op de barkruk met moeite, is de barkruk nog te laag

naja dan maar zo

* Preliator klimt een beetje moeilijk op de bar en gaat zitten

Zo is dr bediening vanavond of is dr zelfservice? want ik zou wel een colatje willen

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:12:50 #11
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13220357
* Charmaine heeft ook wel trek in iets warms en loopt het VTC in. Ze hoopt alleen dat ze ook wat anders dan vis hebben, al moet ze toegeven dat het goed ruikt.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_13220585
Het is zelfbediening voor drank en zo. maar als ik iemand kan helpen moet u het zeggen


Mevrouw . we hebben ook A la Carte , vleesgerechten bv. eigenlijk alles wel.

Luitenant S. Carnagy
pi_13221102
(averell doorzoekt het hele vtc. alle kamertjes kijkt hij even in en iedere kast doorzoekt hij. wat een vervelende mensen hier toch! nergens kan hij een brandkast vinden en er rijd hier ook al geen postkoets rond. hoe moet een eerlijk dief dan aan zijn centen komen als er niks te jatten valt?

gelukkig heeft hij de sleutels van magneet nog in zijn zak zitten. vannacht, als iedereen ligt te slapen, zal hij alle kastjes wel eens op zijn gemak doorzoeken.)

.....
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:35:54 #14
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13221142
O, ik heb trek in een gegrilde biefstuk. Mag ik in de keuken gaan kijken, maak het net zo lief zelf klaat hoor, zeg het maar.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:56:23 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13221925
ja hoor doe maar als je wilt maar ik weet toevallig dat de kok een heel lekker recept ervoor heeft.
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:57:35 #16
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13221964
O, dat is zelfs nog beter, aangezien ik niet zo'n hele goede kok ben.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:00:18 #17
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13222077
* Amethist legt haar kleren en andere spullen in een badhokje en loopt daarna naar de duikplank, om sierlijk het water in te duiken. Even een paar baantjes na het eten is altijd lekker
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13222085
* jan-jaap is uitgegeten en loopt naar de bar om te drinken hij steekt zijn hand in zijn jaszak en haalt er twee goudstaven uit

he hoe komen die hier nou??

* hij legt ze op de bar en pakt een biertje, opeens vallen de goudstaven op de grond en vallen in 20 stukken uit een

sjit,nu zijn ze kapot


* snel raapt jan-jaap de stukken op en legt ze weer op de bar

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 16-09-2003 22:06]

pi_13223033
(net als averell weg wil gaan, hoort hij een plons. plons?
hij gluurt om het hoekje en ziet dat die mevrouw die toenet nog bij de bar staat nu weer zwemt. een deurtje van een kleedhokje staat half open en averell sluipt er naartoe. snel voelt hij of er iets interessants te vinden valt.)

steentjes? paarse steentjes? averell houd wel van paarse steentjes!

(averell stop de steentjes in zijn zak en sluipt weer weg)

.....
pi_13223358
* jan-jaap zegt iedereen gedag en loopt het VTC uit

ben ik wat vegeten, vast niet

pi_13229258
* Simon gooit de luiken van het VTC open en de ochtendzon brandt zijn weg door de ruiten naar binnen.

Dan zet hij het expressoapparaat aan en al snel ruikt het VTC naar verse koffie. UIt de oven haalt hij de verse croisants en zet die in manden op de bar neer.

Dan pakt hij een kop koffie en een croisantje en gaat weer op zijn vaste plaats zitten.

Zow.. heerlijk zo'n woensdagochtend.

Luitenant S. Carnagy
  woensdag 17 september 2003 @ 09:42:25 #22
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13229377
* Magneet komt ook binnengelopen

Mogguh Simon.

* Magneet loopt nu naar de keuken en vraagt de kok chocolade pudding broodjes te maken.

pi_13229908
Hoi magneet , Hoi Simon ..

Doe mij maar.. ah ik pak het zelf wel ...

* Lord Dreamer loopt naar de expressomachine en maakt een expresso met dubbel suiker klaar. Dan zoek hij een tafeltje uit en gaat z'n krantje lezen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 17 september 2003 @ 11:07:42 #24
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13231012
* Amethist heeft heerlijk geslapen en zin in een heerlijk ontbijt, dus komt binnen lopen om te kijken of er vandaag nog iets speciaals als ontbijt word opgediend. Haar eerste gang is echter naar het koffiezetapparaat. In het voorbij gang wenst ze iedereen een goede morgen en wat bekenden krijgen een ochtend knuffel van haar.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  woensdag 17 september 2003 @ 11:48:12 #25
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13231896
* Preliator zet zn katapult weer neer en begint er een beetje aan te knutselen

hmff
misschien kan die ook wel een verfje gebruiken...
weet iemand een kleurtje?

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')