quote:Daarom zit hij ook altijd op de bank..........op cruciale momenten in eigen doel koppen..........
Op dinsdag 16 september 2003 17:15 schreef Rudy303 het volgende:
94e minuut: Ajax staat met geluk gelijk op 1-1 en Thomasson scoort het winnende doelpunt!!
(En opzouten met dit soort crap topics)
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 16-09-2003 17:23]
Ruim een jaar later schakelt hij Ajax uit, dat is al meer waard dan een Champions Leauge winnen.
quote:Alleen jammer dat ie niet meer voor f'noord speelde, dus ik zou er persoonlijk de lol niet van inzien. Als Chivu morgen F'noord uit zou schakelen zouden wij Ajacieden niet zo triest reageren.,
Op dinsdag 16 september 2003 17:22 schreef RedGuy het volgende:
Ruim een jaar later schakelt hij Ajax uit, dat is al meer waard dan een Champions Leauge winnen.
Maar je moet toch wat als je als f'noorder zelf niets hebt.... !
quote:De goal was imo van Inzaghi.. Ook zonder hem had ie er in gegaan.
Op dinsdag 16 september 2003 17:22 schreef RedGuy het volgende:
Het mooie was dat Eddy Poelman zei na de goal van Jon Dahl in de finale van de UEFA Cup: "En het is nog maar de vraag of hij zo'n succes ook bij AC Milan zal hebben."Ruim een jaar later schakelt hij Ajax uit, dat is al meer waard dan een Champions Leauge winnen.
quote:Het leuke is dat er altijd mensen happen.
Op dinsdag 16 september 2003 17:25 schreef HeatWave het volgende:[..]
Alleen jammer dat ie niet meer voor f'noord speelde, dus ik zou er persoonlijk de lol niet van inzien. Als Chivu morgen F'noord uit zou schakelen zouden wij Ajacieden niet zo triest reageren.,
Maar je moet toch wat als je als f'noorder zelf niets hebt....
!
quote:Ik weet zeker dat als dat zou gebeuren, wij ook tot in der treuren konden horen waar hij vandaag kwam!
Op dinsdag 16 september 2003 17:25 schreef HeatWave het volgende:Alleen jammer dat ie niet meer voor f'noord speelde, dus ik zou er persoonlijk de lol niet van inzien. Als Chivu morgen F'noord uit zou schakelen zouden wij Ajacieden niet zo triest reageren.,
Maar eh, redelijk overbodig topic lijkt me zo!
. Jon Dahl.
.
quote:Ik liet um speciaal voor jou open..
Op dinsdag 16 september 2003 17:35 schreef mitt het volgende:
hee hoi Daggla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |