abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:11:35 #1
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13205802
Ik werk al bijna 8 jaar in de horeca en op moment ben ik bedrijfsleidster van een Grieks restaurant. Het is niet zo super-de-luxe maar er komen regelmatig van die kak mensen , je kent ze wel; ze eisen de beste service (à la carte - achtig), alle aandacht, de lekkerste duurste wijntjes en ga zo maar door Ze gaan niet eerder weg voordat ze een drankje van de zaak hebben gekregen want ze hebben toch wel veel geld achtergelaten! Na helemaal volgevreten en gezopen te zijn en dus ook al wat luidruchtiger, vragen ze eindelijk de rekening! (Yes! Ik was allang klaar met poetsen enzo maar moest nog een uur ofzo op hún wachten) Komen ze met de rekening, die ik nét voor ze netjes met de hand heb geschreven, aanlopen met cadeaubonnen (grrrrr geef me dat dan gelijk als je de rekening vraagt!!! ) Maar geen probleem. Kortom ze hoeven nog maar rond de 40,- euro te betalen, nadat er 75,- euro vanaf is gegaan. Daarna ga ik de jassen voor ze pakken help ze erin (met veel gestuntel want recht lopen kunnen ze al niet meer) en dan zijn ze ein-de-lijk weg! Wil ik me omdraaien knal ik keihard met mij knie tegen een stoel aan! Niemand heeft de stoel aangeschoven, het is een tering zooi op de tafel, de helft van het eten ligt op de grond, en 20 cent fooi! Sorry hoor maar dan snap ik mezelf niet waarom ik nog de moeite doe!! En dat vindt zichzelf de high- society van ons k*t dorp..?!! Ik kan nog zoveel dingen opnoemen waar ik me om erger als mensen komen eten maar zijn er nog mensen die zich er zo gruwelijk om kunnen ergeren?!
pi_13205872
toch netjes als je je er na 8 jaar pas zo aan erger! ik wilde bijna zeggen welkom in de HORECA
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:14:21 #3
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_13205875
kak mensen, en dan 20 cent fooi geven,.. het lef!
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_13205895
Mijn ergenis is het personeel dat alleen maar zeikt over tafels, stoelen en kadobonnen terwijl de enige reden dat zij werk hebben vaak is omdat wij daar komen. En dan heb ik het nog maar even niet over de buitensporige prijzen van eten en drinken en de service die zwaar onder de maat is!
Ik haat de belastingdienst
pi_13205900
Zo goed was je eten nou ook weer niet en ik heb niets gelezen van een sluitingstijd. Wel veel lol gehad, ondanks je magere wijn...
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_13205917
ik werk ook in de horeca... maarja dat hoort er nou oook 1maal bij
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:15:51 #7
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13205918
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:15 schreef IllI het volgende:
Mijn ergenis is het personeel dat alleen maar zeikt over tafels, stoelen en kadobonnen terwijl de enige reden dat zij werk hebben vaak is omdat wij daar komen. En dan heb ik het nog maar even niet over de buitensporige prijzen van eten en drinken en de service die zwaar onder de maat is!
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:16:40 #8
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_13205940
welk restaurant als ik vragen mag? kom ik es langs
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_13205950
Ik zat laatst nog in een Grieks restaurant. Gewoon een beetje a la carte enzo, maar wel een paar lekkere wijntjes (als je die al kan vinden in een grieks restaurant, het is natuurlijk geen frans). Tik je daar toch behoorlijk wat Euro's weg en het personeel je maar wegkijken. Wij natuurlijk expres blijven zitten hè.

Krijgen we de rekening op zo'n handgeschreven vodje, wil ik betalen met kado-bonnen (is ook geld lijkt me?) krijg ik nog zo'n sjagerijnige gezicht terug... ik heb mooi maar 20 eurocent fooi gegeven!

Volgende keer maar weer in de echte stad eten

En weer een stukje onzinnige proza.
pi_13205956
Ik kan dat soort eikels ook niet uitstaan. Er zijn ook van die eikels die zich beter en meer vinden dan de obers. Dit zie ook veel in chinesche restaurants waar ze de werknemers behandelen als spoorwegaanleggers uit Amerika aan het begin van de 20ste eeuw. Stelletje eikels, dat zijn ze. Eigenlijk moet er een bordje komen te staan bij ieder restaurant, met niet voor van K*T kakkers die zich beter voelen dan het personeel.
Kwee nou nooit wat ik hier neer moet zetten....
pi_13205959
Van mij krijgt er nooit iemand fooi. Ik krijg ook niets extra als ik mijn werk naar behoren doe. Ik vind het zelfs absurd, dat fooien geven.
Maar aan de andere kant laat ik nooit een troep achter die anderen moeten opruimen...

Lijkt me behoorlijk klote om zo ondankbaar behandeld te worden.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:17:37 #12
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13205970
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:16 schreef Mobious het volgende:
Ik zat laatst nog in een Grieks restaurant. Gewoon een beetje a la carte enzo, maar wel een paar lekkere wijntjes (als je die al kan vinden in een grieks restaurant, het is natuurlijk geen frans). Tik je daar toch behoorlijk wat Euro's weg en het personeel je maar wegkijken. Wij natuurlijk expres blijven zitten hè.

Krijgen we de rekening op zo'n handgeschreven vodje, wil ik betalen met kado-bonnen (is ook geld lijkt me?) krijg ik nog zo'n sjagerijnige gezicht terug... ik heb mooi maar 20 eurocent fooi gegeven!

Volgende keer maar weer in de echte stad eten

goed idee!!
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:18:56 #13
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_13206004
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Van mij krijgt er nooit iemand fooi. Ik krijg ook niets extra als ik mijn werk naar behoren doe. Ik vind het zelfs absurd, dat fooien geven.
Maar aan de andere kant laat ik nooit een troep achter die anderen moeten opruimen...

dus nadat jij gegeten heb ik restaurant ruim je borden zelf af en ga je afwassen ofzo?
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:19:37 #14
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13206024
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:17 schreef seriewoordenaar het volgende:

Ja zo voelt het ook!! Oké tis horeca dat weet ik maar dan kun je toch het personeel fatsoenlijk behandelen en niet als voetveeg....
pi_13206040
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:18 schreef Kindred_Spirits het volgende:

[..]

dus nadat jij gegeten heb ik restaurant ruim je borden zelf af en ga je afwassen ofzo?

Waarom? Werk ik in dat restaurant? NEE.

Op dat gebied ben ik een typische Mr.Pink.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13206041
Hebben ze fooi gegeven !!! Jesus man, dat doe ik nou nooit.

Wees maar blij met je 20 centjes

M'n signature, wat doe je :{
pi_13206084
Ach de horeca is ook ontzettend duur geworden dus ik geef ook geen tip meer, niet eens 20 cent.
pi_13206087
quote:
pi_13206094
Ach, waar ik me aan erger is dat het personeel op terasjes (meestal van die 16-jarige mutsen) hardop tegen hun collega's lopen te klagen in bijzijn van klanten dat ze zoooooo moe zijn.

Vervolgens moet je 4 euro betalen voor een tripel, waar je eerst 15 minuten moet wachten voor je geholpen wordt. Vervolgens 15 minuten moet wachten voor je drankje komt en vervolgens moet vragen of je, je wisselgeld nog terug krijgt. En dan nog lomp kijken als er geen fooi gegeven wordt.

Ik zit tegenwoordig liever thuis met vrienden dan dat ik naar een kroeg ga.

pi_13206111
Echte hollanders hier, centekakkers
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_13206128
Stelletje groene gierige kakkers. .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_13206167
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:22 schreef Utmenke het volgende:
Echte hollanders hier, centekakkers
Nee hoor. Als ik fatsoenlijk geserveerd word zal ik de laatste zijn die geen fooi geeft. Maar dat kom je tegenwoordig nog maar heel weinig tegen.

Sjaggo personeel met een grote bek, en die het normaal vinden om 8% fooi te krijgen kunnen wat mij betreft gewoon lekker diep in de stront vallen, dat heeft niks met zuinigheid te maken.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13206202
quote:
Vaak wel, maar griekse restaurants roeleren wel. Bij ons in het dorp krijg je veel voor niet te veel geld, en ook de drankjes zijn acceptabel.

(trouwens niet het dorp van Dreuzel)

En weer een stukje onzinnige proza.
pi_13206203
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Utmenke op 16-09-2003 13:27]

Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:26:04 #25
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_13206222
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:24 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Nee hoor. Als ik fatsoenlijk geserveerd word zal ik de laatste zijn die geen fooi geeft. Maar dat kom je tegenwoordig nog maar heel weinig tegen.

Sjaggo personeel met een grote bek, en die het normaal vinden om 8% fooi te krijgen kunnen wat mij betreft gewoon lekker diep in de stront vallen, dat heeft niks met zuinigheid te maken.

Dat klopt, maar als je de mensen perfect helpt, zo komen nix te kort alles smaakt geweldig nix te klagen en dan zó weggaan? en dan gaat het me echt niet om de fooi, tis niet verplicht dus...
En dít maak ik iedere dag mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')