quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:15 schreef IllI het volgende:
Mijn ergenis is het personeel dat alleen maar zeikt over tafels, stoelen en kadobonnen terwijl de enige reden dat zij werk hebben vaak is omdat wij daar komen. En dan heb ik het nog maar even niet over de buitensporige prijzen van eten en drinken en de service die zwaar onder de maat is!
Krijgen we de rekening op zo'n handgeschreven vodje, wil ik betalen met kado-bonnen (is ook geld lijkt me?) krijg ik nog zo'n sjagerijnige gezicht terug... ik heb mooi maar 20 eurocent fooi gegeven!
Volgende keer maar weer in de echte stad eten
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:16 schreef Mobious het volgende:
Ik zat laatst nog in een Grieks restaurant. Gewoon een beetje a la carte enzo, maar wel een paar lekkere wijntjes (als je die al kan vinden in een grieks restaurant, het is natuurlijk geen frans). Tik je daar toch behoorlijk wat Euro's weg en het personeel je maar wegkijken. Wij natuurlijk expres blijven zitten hè.Krijgen we de rekening op zo'n handgeschreven vodje, wil ik betalen met kado-bonnen (is ook geld lijkt me?) krijg ik nog zo'n sjagerijnige gezicht terug... ik heb mooi maar 20 eurocent fooi gegeven!
Volgende keer maar weer in de echte stad eten
quote:dus nadat jij gegeten heb ik restaurant ruim je borden zelf af en ga je afwassen ofzo?
Op dinsdag 16 september 2003 13:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Van mij krijgt er nooit iemand fooi. Ik krijg ook niets extra als ik mijn werk naar behoren doe. Ik vind het zelfs absurd, dat fooien geven.
Maar aan de andere kant laat ik nooit een troep achter die anderen moeten opruimen...
Lijkt me behoorlijk klote om zo ondankbaar behandeld te worden.
quote:Ja zo voelt het ook!! Oké tis horeca dat weet ik maar dan kun je toch het personeel fatsoenlijk behandelen en niet als voetveeg....
Op dinsdag 16 september 2003 13:17 schreef seriewoordenaar het volgende:
Van mij krijgt er nooit iemand fooi. Ik krijg ook niets extra als ik mijn werk naar behoren doe. Ik vind het zelfs absurd, dat fooien geven.
Maar aan de andere kant laat ik nooit een troep achter die anderen moeten opruimen...
Lijkt me behoorlijk klote om zo ondankbaar behandeld te worden.
quote:Waarom? Werk ik in dat restaurant? NEE.
Op dinsdag 16 september 2003 13:18 schreef Kindred_Spirits het volgende:[..]
dus nadat jij gegeten heb ik restaurant ruim je borden zelf af en ga je afwassen ofzo?
Op dat gebied ben ik een typische Mr.Pink.
Wees maar blij met je 20 centjes
quote:
Mijn ergenis is het personeel dat alleen maar zeikt over tafels, stoelen en kadobonnen terwijl de enige reden dat zij werk hebben vaak is omdat wij daar komen. En dan heb ik het nog maar even niet over de buitensporige prijzen van eten en drinken en de service die zwaar onder de maat is!
Vervolgens moet je 4 euro betalen voor een tripel, waar je eerst 15 minuten moet wachten voor je geholpen wordt. Vervolgens 15 minuten moet wachten voor je drankje komt en vervolgens moet vragen of je, je wisselgeld nog terug krijgt. En dan nog lomp kijken als er geen fooi gegeven wordt.
Ik zit tegenwoordig liever thuis met vrienden dan dat ik naar een kroeg ga.
quote:Nee hoor. Als ik fatsoenlijk geserveerd word zal ik de laatste zijn die geen fooi geeft. Maar dat kom je tegenwoordig nog maar heel weinig tegen.
Op dinsdag 16 september 2003 13:22 schreef Utmenke het volgende:
Echte hollanders hier, centekakkers
Sjaggo personeel met een grote bek, en die het normaal vinden om 8% fooi te krijgen kunnen wat mij betreft gewoon lekker diep in de stront vallen, dat heeft niks met zuinigheid te maken.
quote:Vaak wel, maar griekse restaurants roeleren wel. Bij ons in het dorp krijg je veel voor niet te veel geld, en ook de drankjes zijn acceptabel.
(trouwens niet het dorp van Dreuzel)
[Dit bericht is gewijzigd door Utmenke op 16-09-2003 13:27]
quote:Dat klopt, maar als je de mensen perfect helpt, zo komen nix te kort alles smaakt geweldig nix te klagen en dan zó weggaan?
Op dinsdag 16 september 2003 13:24 schreef Grayburn het volgende:[..]
Nee hoor. Als ik fatsoenlijk geserveerd word zal ik de laatste zijn die geen fooi geeft. Maar dat kom je tegenwoordig nog maar heel weinig tegen.
Sjaggo personeel met een grote bek, en die het normaal vinden om 8% fooi te krijgen kunnen wat mij betreft gewoon lekker diep in de stront vallen, dat heeft niks met zuinigheid te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |