die zit constant met de muziek mee te tikken
op zijn bureau
of op zijn keyboard
soms echt heel hard
erg zenuwachtig, hoewel hij wel goed kan tikken ;-))
welke trekjes vind jij van je collega's irritant? ;-)
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:21 schreef baukel het volgende:
die zit constant met de muziek mee te tikken
quote:Arrghh! RemCow, doe niet zo eng!
Op maandag 15 september 2003 17:45 schreef RemCow het volgende:[..]
Echt, bij 't openen van dit topic zat ik met m'n muis mee te tikken op de muziek
quote:Normaal doe ik dat nooit eigenlijk.
Op maandag 15 september 2003 17:47 schreef Natalie het volgende:[..]
Arrghh! RemCow, doe niet zo eng!
quote:Pfieeuww, een hele opluchting. Ik begon bijna bang te worden
Op maandag 15 september 2003 17:48 schreef RemCow het volgende:[..]
Normaal doe ik dat nooit eigenlijk.
Opgelucht?
quote:;-)
Op maandag 15 september 2003 17:48 schreef RemCow het volgende:
Opgelucht?
En hij gaat een hele middag een film zitten kijken en dan klagen dat ik niet doorwerk..
De sukkel die nooit zijn mond opentrekt, er altijd bij staat zonder iets te zeggen en waar je gewoonweg niet mee kunt praten.
Het oh-ik-ben-zo-zielig-en-hulpbehoevende-meisje dat niets kan maar door een of andere ¤"!¤#% manager destrijds is binnengehaald dat 1500 euro meer verdient dan de meeste kundige collega's
De droplul die zodra je iets tegen hem zegt, aan je gaat plakken en niet meer ophoudt met zijn gezeur over zijn domme leven, ook al geef je nog zulke duidelijke hints dat je niet meer met hem wil praten (andere kant opkijken, niet reageren, saai gezicht trekken, zuchten).
De patsende manager die niks kan, veel te veel verdient en die denkt dat alle technische problemen makkelijk op te zijn, dat ingenieurs makkelijk vervangbaar zijn en slecht betaald moeten krijgen.
De collega die de hele dag door snoep vreet, een pak chocolade koekjes per dag naar binnen werkt en die vervolgens klaagt dat hij zo vaak ziek is en dat hij zich niet zo lekker voelt. Nee vind je het gek lul, vreet dan een appel net zoals ik.
De collega die 1/3 van het jaar door zogenaamd ziek is, geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft en denkt dat het geld voor het betalen van dit soort vakanties uit de lucht komt vallen. Nee trut, jouw schijnziektes worden betaald met mijn belastinggeld!
Eikels bij P&O, het reisbureau en HR die je hun eigen baan moet gaan uitleggen. Ja godverd*mme ik heb formulier A, B en C nodig, jij werkt toch op die afdeling, waarom moet ik dat zelf uitzoeken en als ik het dan toch uit wanhoop en jouw incompetentie zelf uitgezocht heb, kun je me niet eens verder helpen ook!
De sukkels bij de salarisadministratie die 6 van de 12 maanden mijn salaris niet goed overmaken.
Enz. enz. enz, breek me de bek niet open want ik houd niet op.
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 15-09-2003 18:29]
quote:maar als je druk bent
Op maandag 15 september 2003 17:22 schreef hyperfuzz het volgende:
Wrom is dat zenuwachtig
Ik drum ook overal op, maar da's gewoon groovey.
en er zit iemand heel neurotisch op muziek mee te tikken
kan het soms wel irritant zijn ;-)
vooral...
vooral degene die steeds mopperen maar in vergaderingen hun mond houden,
vooral degene die in vergaderingen altijd met de grootste groep meepraten,
(eigenlijk irriteer ik me altijd, zodra ik moet vergaderen, ik haat vergaderen, maar dat terzijde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |