abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13185540
ik heb een collega

die zit constant met de muziek mee te tikken

op zijn bureau

of op zijn keyboard

soms echt heel hard

erg zenuwachtig, hoewel hij wel goed kan tikken ;-))

welke trekjes vind jij van je collega's irritant? ;-)

pi_13185580
Wrom is dat zenuwachtig
Ik drum ook overal op, maar da's gewoon groovey.
yankee charlie dinges
pi_13185809
Baukel heeft het over hyperfuzz??

doornroosje.. raponsje.. het ontgaat mij ook
pi_13185913
Ik had vroeger een collega die de hele tijd met haar pen zat te klikken. Erg irritant. En daarbij giebelde na iedere zin die ze zei. Dat is even leuk, maar na een uurtje of 2 gaat 't toch wel behoorlijk op je zenuwen werken.
Gelukkig werk ik nu ergens anders, en heb ik er dus geen last meer van.
(Un)masking for the greater good.
  FOK!fossiel maandag 15 september 2003 @ 17:45:50 #5
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_13186114
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:21 schreef baukel het volgende:
die zit constant met de muziek mee te tikken
Echt, bij 't openen van dit topic zat ik met m'n muis mee te tikken op de muziek
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_13186150
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:45 schreef RemCow het volgende:

[..]

Echt, bij 't openen van dit topic zat ik met m'n muis mee te tikken op de muziek

Arrghh! RemCow, doe niet zo eng!
  FOK!fossiel maandag 15 september 2003 @ 17:48:07 #7
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_13186171
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:47 schreef Natalie het volgende:

[..]

Arrghh! RemCow, doe niet zo eng!

Normaal doe ik dat nooit eigenlijk.
Opgelucht?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_13186237
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:48 schreef RemCow het volgende:

[..]

Normaal doe ik dat nooit eigenlijk.
Opgelucht?

Pfieeuww, een hele opluchting. Ik begon bijna bang te worden
(je weet 't nooit bij die gekke Grunningers. Altijd ff checken )
pi_13186675
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:48 schreef RemCow het volgende:
Opgelucht?
;-)
yankee charlie dinges
pi_13186753
Ik heb een collega die de hele tijd loopt te zeiken over allerlei regeltjes, waarna hij ze zelf allemaal breekt. Hij zeurt bijvoorbeeld dat ik kindjes met eigen snoep laat doorlopen bij de kaartcontrole.Als hij er staat mogen ze hun snoep ineens wel meenemen van 'm..

En hij gaat een hele middag een film zitten kijken en dan klagen dat ik niet doorwerk..

Mon 'en!
pi_13186934
ik heb een collega die je heel strak aankijkt als ze praat, en dan is ze klaar met praten en dan blijft ze nog een paar seconden zo kijken. Echt maf, laatst ging ik maar keihard terugkijken maar dat hielp niet echt
pi_13186979
Baukel; het is vind je en vindt jij. .
pi_13187122
De milieufreak die het alleen maar over het redden van het milieu kan hebben.

De sukkel die nooit zijn mond opentrekt, er altijd bij staat zonder iets te zeggen en waar je gewoonweg niet mee kunt praten.

Het oh-ik-ben-zo-zielig-en-hulpbehoevende-meisje dat niets kan maar door een of andere ¤"!¤#% manager destrijds is binnengehaald dat 1500 euro meer verdient dan de meeste kundige collega's

De droplul die zodra je iets tegen hem zegt, aan je gaat plakken en niet meer ophoudt met zijn gezeur over zijn domme leven, ook al geef je nog zulke duidelijke hints dat je niet meer met hem wil praten (andere kant opkijken, niet reageren, saai gezicht trekken, zuchten).

De patsende manager die niks kan, veel te veel verdient en die denkt dat alle technische problemen makkelijk op te zijn, dat ingenieurs makkelijk vervangbaar zijn en slecht betaald moeten krijgen.

De collega die de hele dag door snoep vreet, een pak chocolade koekjes per dag naar binnen werkt en die vervolgens klaagt dat hij zo vaak ziek is en dat hij zich niet zo lekker voelt. Nee vind je het gek lul, vreet dan een appel net zoals ik.

De collega die 1/3 van het jaar door zogenaamd ziek is, geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft en denkt dat het geld voor het betalen van dit soort vakanties uit de lucht komt vallen. Nee trut, jouw schijnziektes worden betaald met mijn belastinggeld!

Eikels bij P&O, het reisbureau en HR die je hun eigen baan moet gaan uitleggen. Ja godverd*mme ik heb formulier A, B en C nodig, jij werkt toch op die afdeling, waarom moet ik dat zelf uitzoeken en als ik het dan toch uit wanhoop en jouw incompetentie zelf uitgezocht heb, kun je me niet eens verder helpen ook!

De sukkels bij de salarisadministratie die 6 van de 12 maanden mijn salaris niet goed overmaken.

Enz. enz. enz, breek me de bek niet open want ik houd niet op.

[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 15-09-2003 18:29]

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 15 september 2003 @ 18:28:19 #14
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_13187162
het eerste uur dat een collega om de 1 of 2 minuten zit te gapen....
pi_13188744
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:22 schreef hyperfuzz het volgende:
Wrom is dat zenuwachtig
Ik drum ook overal op, maar da's gewoon groovey.
maar als je druk bent

en er zit iemand heel neurotisch op muziek mee te tikken

kan het soms wel irritant zijn ;-)

pi_13189786
Ik breng erg weinig tijd door met mijn collega's, ongeveer 45 min per dag, maar dan nog zitten er wel wat irritaties...

vooral...
vooral degene die steeds mopperen maar in vergaderingen hun mond houden,
vooral degene die in vergaderingen altijd met de grootste groep meepraten,

(eigenlijk irriteer ik me altijd, zodra ik moet vergaderen, ik haat vergaderen, maar dat terzijde)

pi_13193221
Ik werk als oproepkracht in de horeca. Die arrogante vrouwmensjes die mij dan een dag gaan zitten commanderen terwijl ze de hele tijd roepen "Je moet wel ervaring hebben, anders hebben we nix aan je" (ik héb godverdomme ervaring trut! dat zie je toch aan de 4 volle borden in mn handen? of anders aan die 110 glazen waarmee ik door de menigte loop?)
pi_13196881
Had afgelopen zomer tijdens mijn vakantie werk een Japanner op kantoor die 's ochtend rond een uur of elf zijn oren schoon ging zitten maken met een stokje, en daarna alles wat hij eruit haalde grondig bestudeerde.

"Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn. (Benjamin Franklin)"
pi_13196906
hij at het niet op? ;-)))

want die heb je ook ;-)

pi_13197087
Gelukkig niet, hij viel wel eens vaker op het werk in slaap, heel de afdeling in een deuk, iedereen had het erover, en gewoon niet wakker worden
"Bier is het bewijs dat God van ons houdt en wil dat we gelukkig zijn. (Benjamin Franklin)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')