quote:ja oke ... maar da is wel breedband
Op maandag 15 september 2003 16:24 schreef Bertin het volgende:[..]
Ik had het over ADSL... draadloze verbinding hier is waardeloos... zeker als je op het randje van het dorp woont... Ga dus niet dik betalen voor een waardeloze verbinding..
[ontopic]
Tuurlijk is het niet rendabel maar daarom kun je nog wel snel internet willen....
quote:Hoop niet dat nu alle boeren in de stad gaan wonen,
Op maandag 15 september 2003 16:14 schreef kippiej het volgende:
...Ga dan in de stad wonen, of je gaat je koeien melken en je pc uit het raam tieften. Maar loop niet te zeiken!
quote:Als ik weet wie hier verantwoordelijk voor is ga ik 'm persoonlijk in z'n kont neuken...
Op maandag 15 september 2003 16:26 schreef ZzzZzzZzz het volgende:[..]
ja oke ... maar da is wel breedband
stond laatst stuk inj de krant daarover inj Heteren dat ADSL gedoe
ffs, TS is nog grappig ook!
quote:waar bemoei jij je mee, wijsneus?
Ik word er de laatste tijd een beetje ziek van. Je wordt er echt mee doodgegooid met het nieuws over al die kloteboeren die in zo'n gat wonen die zo graag snel internet willen hebben!
En ze begrijpen maar niet dat het niet rendabel is voor KPN of een andere infrastructuurbeheerder om het daar neer te leggen!
Ga dan in de stad wonen, of je gaat je koeien melken en je pc uit het raam tieften. Maar loop niet te zeiken!
quote:We leven toch niet in een ontwikkelingsland???? Rendabel of niet.. het moet beschikbaar zijn !!! Het is verdomme 2003 !!!!
En ze begrijpen maar niet dat het niet rendabel is voor KPN of een andere infrastructuurbeheerder om het daar neer te leggen!
quote:Ja, je mag het wel willen, maar zorg er dan voor dat het niet zo extreem in het nieuws komt, zodat de 1337-stadsbewoners geen last hebben van het gezeik
Op maandag 15 september 2003 16:26 schreef Topper_Harley het volgende:
ADSL voor iedereen![ontopic]
Tuurlijk is het niet rendabel maar daarom kun je nog wel snel internet willen....
quote:kpn is dat wel gewend
Op maandag 15 september 2003 16:28 schreef Bertin het volgende:[..]
Als ik weet wie hier verantwoordelijk voor is ga ik 'm persoonlijk in z'n kont neuken...
Feitelijk moet zowiezo i-net afgesloten zijn in die boerengebieden want er komen toch alleen maar kutusers uit Drenthe en zo vandaan.
quote:1 kosten
Op maandag 15 september 2003 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Boeren kunnen ook altijd nog satelliet pakken
Maaruh, weer leuk reltopic
quote:dus in amersfoort wonen boeren?
Op maandag 15 september 2003 16:34 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Mee eens.Feitelijk moet zowiezo i-net afgesloten zijn in die boerengebieden want er komen toch alleen maar kutusers uit Drenthe en zo vandaan.
quote:Tis trouwens niet alleen KPN
Op maandag 15 september 2003 16:35 schreef madmatt het volgende:[..]
1 kosten
2 je moet niet afgerekend worden dat je ergens woont dat je dan buitengesloten word, je bent tenslotte gewoon klant van kpn
Hier in dit gat betalen wij bijna de hoogste abbo kosten aan UPC voor TV kabel en we hebben GVD het minste aantal zenders...
quote:Zullen we de berichten over overlast door buitenlanders in de steden dan maar uit het nieuws laten, zodat de mensen buiten de stad geen last hebben van dit oeverloze gezeik? En de "floeps, stroomstoring in A'dam"-berichten, want dat kan onze reet roesten... huizentekort in de grote steden... So fucking what?! Daar woon ik niet! Taxioorlog"? ophoeren met die shit! Tasjesdieven in Rotterdam? nou en?!
Op maandag 15 september 2003 16:32 schreef kippiej het volgende:[..]
Ja, je mag het wel willen, maar zorg er dan voor dat het niet zo extreem in het nieuws komt, zodat de 1337-stadsbewoners geen last hebben van het gezeik
steek een biologisch geteelde wortel in je reet en waggel een eind heen, stadsschoffie.
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:37 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Zullen we de berichten over overlast door buitenlanders in de steden dan maar uit het nieuws laten, zodat de mensen buiten de stad geen last hebben van dit oeverloze gezeik? En de "floeps, stroomstoring in A'dam"-berichten, want dat kan onze reet roesten... huizentekort in de grote steden... So fucking what?! Daar woon ik niet! Taxioorlog"? ophoeren met die shit! Tasjesdieven in Rotterdam? nou en?!
steek een biologisch geteelde wortel in je reet en waggel een eind heen, stadsschoffie.
quote:
Zullen we de berichten over overlast door buitenlanders in de steden dan maar uit het nieuws laten, zodat de mensen buiten de stad geen last hebben van dit oeverloze gezeik? En de "floeps, stroomstoring in A'dam"-berichten, want dat kan onze reet roesten... huizentekort in de grote steden... So fucking what?! Daar woon ik niet! Taxioorlog"? ophoeren met die shit! Tasjesdieven in Rotterdam? nou en?!
quote:-1 (generalisatie)
Op maandag 15 september 2003 16:47 schreef aaarghhh het volgende:
Die boer'n moet'n gewoon opdonder'n met hun nieuwerwetse modernieteit'n. Bemoei je met je koeien, schapen, en kipp'n en blief met joen poot'n van dat internet af
quote:
Die boer'n moet'n gewoon opdonder'n met hun nieuwerwetse modernieteit'n. Bemoei je met je koeien, schapen, en kipp'n en blief met joen poot'n van dat internet af
quote:HUMOR OP HET PLATTELAND
D'r was wel laatst was hier verderop was een koe in de sloot geraakt, toen zijn we wel met een paar boerderijen hier uit de omtrek, zijn we met de trekker een koe d'r uit gaan halen. Toen stonden d'r wel een paar te lachen, ja. Maar of u dat nou humor noemt? Dat weet ik niet of dat is wat u bedoelt.
Ja, d'r was, in '86 meen ik, in '87 daar wil ik afwezen, was een man uit de grote stad en die heeft toen daar in het café heeft-ie een mop vertelt. Dat was iets van dat er twee mannen liepen en of er dan één in het midden mocht lopen. Ik weet niet meer precies hoe die ging, dat was een mop dan.
Hier aan het eind van het erf, daar woont een familie, die is niet van hier, die komt uit de Randstad. En als ik daar dan 's avonds langs loop, dan hoor ik dat ze binnen wel eens heel hard lachen, ja. Maar of dat nou van de humor komt, dat kan ik niet zeggen, dat weet ik niet. Maar misschien dat zij u kunnen helpen verder?
Ik weet het ook niet verder dus...
http://www.vsnu.nl/people/sch/jiskefet/wav/jishumor.wav
Jordie-B laat mooi zien dat boeren idd geen greintje humor hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 15-09-2003 16:56]
quote:Beetje oneerlijk: jij mag wel van onze koeien, schapen en kipp'n proviteren en wij niet van jullie internet? Maar ik weet het goed gemaakt. Wij krijgen geen internet, jullie geen koeien, schapen en kipp'n. Dwz: geen vlees, geen melk, geen eieren, etc, etc.
[Dit bericht is gewijzigd door KwebeMark op 15-09-2003 16:58]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |