Ik heb alle Kameleons helemaal stukgelezen vroeger, doe er nu nog een uurtje over. Ik ben alleen bang dat de kameleon niet zo snel gaat als in het boek en Lenten een sukkelig stadje wordt. Ga wel kijken!
Ik denk: Hans Kesting Gerben Zonderland.
En Ernst Daniel Smidt als Pa Klinkhamer (of Jack Wouterse)
En Agent Zwart wordt vast de onvermijdelijke Rijk de Gooier. Hm, dan zal bij nader inzien Maarten Spanjer wel Gerben Zonderland worden.
grtz
Kameleon op tv zal mij niet zo boeien, ik ben niet zo'n tv-kijker, maar op zich wel grappig dat er na al die jaren een tv-produktie van wordt gemaakt, voor mn zoontje lijkt het me weer wel leuk.
De casting ga ik me maar niet aan wagen, ben ik niet genoeg voor thuis in televisieland.
quote:Hoe kun je zoiets zeggen A-E? Je weet toch dat me dat verdriet doet?
Op 02 april 2001 14:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
ik ben niet zo'n tv-kijker
Het lijkt me leuk om die tv-serie te zien. Ik heb zelf alle boeken meerdere malen gelezen en heb er in mijn boekenkast een stuk of vijf denk ik.
quote:Fout.
Op maandag 02 april 2001 13:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk: Hans Kesting Gerben Zonderland.
Het wordt:
Ik kan de boeken van de Kameleon nog wel herinneren..
Mijn oudere broer had er alle boeken van..
Die pikte ik in
(Ben zelf een echte menselijke Kameleon)
De schrijver van de Kameleon is trouwens een smeringe landverrader
quote:Ohja
Op woensdag 20 maart 2002 10:01 schreef SportsIllustrated het volgende:
De schrijver van de Kameleon is trouwens een smeringe landverrader
quote:Volgens mij ben jij in de war met de schrijver van de prachtige Bob Evers boeken: Willy van der Heide a.k.a. Willem Waterman.
Op woensdag 20 maart 2002 10:01 schreef SportsIllustrated het volgende:De schrijver van de Kameleon is trouwens een smeringe landverrader
quote:Ja, ik zie net een foto van die tweeling in de krant...
Op woensdag 20 maart 2002 09:57 schreef SunChaser het volgende:
Hielke en Sietske worden gespeeld door een tweeling uit Schagen! Twee westfriezen die Friezen gaan spelen.
Wat een nerds!
Is dat het beste wat Schagen kan voortbrengen?
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 12:27 schreef kasper het volgende:[..]
Ja, ik zie net een foto van die tweeling in de krant...
Wat een nerds!
Is dat het beste wat Schagen kan voortbrengen?
De alternatieve Kameleon in het Fries mag trouwens niet meer worden vertoond van Kluitman.
Als agent zwart vertolkt wordt door Rijk de gooier dan is ineens dat hele kameleon verhaal vaag.
Grappige scene in de trailer: Sietse kijkt naar de borsten van een vriendinnetje en zegt: ik pak ze wel hoor.... Euuuh, de nozems bedoel ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |