quote:
Op maandag 15 september 2003 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ze wel eerst maken
ehm:
- ryan sucks, heeft een irritatiefactor van 100 op 100 en de stem van henk westbroek
- simon was schattig, maar jah.. hij deed al na 1 dag niks. wel lief van zijn vriendin die box met brieven
- giovanni lijkt me relaxed, maar wel een lastig menneke op het einde
- fatima is cool!!! ze lijkt me echt lief en ze is aangenaam om op de eilanden mee te maken
- die leider van de vrouwen, wa een kutvent is dat, lijkt me volkomen wereldvreemd zoals hij over vrouwen en dat kamp praat. bah!
voor de rest nog niet echt veel meegekregen van de vrouwelijke bewoners, die insecteneter is relaxed btw!! die mag wel winnen van mij.
en geert, hmzz, volgens mij kan ie aardig iirrtant worden..
.
quote:vanavond om 2230 geloof ik op Net5
Op maandag 15 september 2003 14:33 schreef 2Mini het volgende:
komt er een herhaling?
quote:ik was eerst pro fatima, maar ze doet haar naam geen eer aan en ik ben het helemaal met je eens.
Op maandag 15 september 2003 14:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ben ik echt de enige die zich Fatima drie keer nix vind met dat halfslachtige zijige gedoe?
quote:mijn grote dank aan u
Op maandag 15 september 2003 14:35 schreef kepler het volgende:[..]
vanavond om 2230 geloof ik op Net5
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ben ik echt de enige die zich Fatima drie keer nix vind met dat halfslachtige zijige gedoe?
quote:Hoe bedoel je dat? Omdat ze geen gebrekkig Nederlands praat (nou ja, Limburgs dus)?
Op maandag 15 september 2003 14:36 schreef pro_jeex het volgende:
ze doet haar naam geen eer aan
Die officier van justitie is trouwens al een paar keer op televisie geweest, volgens mij bij dat rechtbank programma van de NCRV waarin kleine zaken voorkwamen.
Ryan-air zag ze vliegen op de evenwichtsbalk, volgens mij had hij Wax ( zijn persoonlijke voorwerp ) op z'n voeten gesmeerd.
Een Robinson die als persoonlijk voorwerp WAX meeneemt, dat is toch een belediging voor ons als trouwe kijker.
Om Bjorn heb ik vreselijk gelachen, ik zit te wachten tot hij alle vrouwen "vrijdag" gaat noemen.
Een Judge en een off. van Justitie, als dat maar geen klassejustitie wordt.
Is het al zondag.?
quote:Maak ze maar
Op maandag 15 september 2003 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet ze wel eerst maken
quote:Of ze is in no-time de deurmat van het eiland.
Op maandag 15 september 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:Fatima betrekt de groep overal bij en krijgt zo denk ik op een andere manier veel mee respect.
quote:Dat zou ook nog kunnen ja
Op maandag 15 september 2003 15:09 schreef Spindizzy het volgende:
Of ze is in no-time de deurmat van het eiland.
quote:haha pro_jeex
Op maandag 15 september 2003 14:36 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik was eerst pro fatima, maar ze doet haar naam geen eer aan en ik ben het helemaal met je eens.
quote:Dat is dus precies het probleem met de Nederlandse politie. Altijd maar overleggen en in discussie gaan in plaats van erop los te slaan.
Op maandag 15 september 2003 15:03 schreef mbn het volgende:
Ik dacht bij die Fatima: teamleider bij de ME. Ze hebben een sterke vrouw erin gedaan om mannen die slecht met vrouwelijk leiderschap om kunnen gaan te treiteren. Blijkt het een overlegtype te zijn.
Ik ga die herhaling ook maar kijken, ben wel erg benieuwd naar de volgende aflevering a.s. zondag maar dat duurt nog zo lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |