Aleen de prijzen al, belachelijk gewoon.
En zoveel duurder is het niet als je een beetje op de prijzen & aanbiedingen let.
Als ik later veel boodschappen moet halen denk ik er waarschijnlijk anders over. Maar dat is voor later... ;-)
quote:WOW! Dus jij mag mensen ongestrafd op hun bek rossen?
Op zondag 14 september 2003 22:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik kan de AH niet vermijden...
Ik werk er part-time..
*ogenuitpuilsmiley*
quote:Ze moeten die nieuwe manager ergens van betalen.
Op zondag 14 september 2003 22:44 schreef SunChaser het volgende:
Ik wilde gisteren een blikje knakworsten kopen bij AH. 2 euro 29. Sinds wanneer is een blik worst 5 piek?
quote:al een tijdje
Ik wilde gisteren een blikje knakworsten kopen bij AH. 2 euro 29. Sinds wanneer is een blik worst 5 piek?
quote:
Ik werk er part-time..
quote:Nu wel ja, er staat geen hond meer bij de kassa.
Op zondag 14 september 2003 22:49 schreef teknomist het volgende:
Het is prettig winkelen bij de appie.
quote:Welk merk had je?
Unox? Ah merk? Euroshopper?
Kijk voortaan eerst ff verder voor je de overhaaste conclusie trekt dat de AH altijd duurder is!
quote:Jij denkt dat AH niet altijd duurder is?
Op zondag 14 september 2003 22:51 schreef apophis4u het volgende:Kijk voortaan eerst ff verder voor je de overhaaste conclusie trekt dat de AH altijd duurder is!
quote:sinds de euro
quote:
Ik werk er part-time..
quote:En daar draagt Etos, C1000, Gal&Gal, en zo nog een aantal bedrijven zeker niet aan bij
Op zondag 14 september 2003 22:45 schreef Roellio het volgende:[..]
Ze moeten die nieuwe manager ergens van betalen.
Dat consumenten het verschil niet zien en vertrouwen op de media is tot daar aan toe. Maar dat die verslaggevers dan van die domme overhaaste conclusies trekken en dan oproepen de AH te boycotten vind ik simpelweg dom!
quote:Ahhh daar bent U weer fijne collega
Ik werk er part-time..
quote:Och, ligt eraan welke AH, bij mij is het op Zaterdag en in de avonden (de tijden dat ik werk) altijd stervensdruk. En maar klagen tegen mij dat het te duur is en dat het belachelijk is. Maar ze komen wel elke week terug om voor minimaal 100 Euro aan producten in te slaan.... Wel klagen, maar geen actie ondernemen, omdat het toch wel lekker is.
Op zondag 14 september 2003 22:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nu wel ja, er staat geen hond meer bij de kassa.
Als je dan komt, zeur dan niet. Zeur je wel, blijf dan lekker weg. Maar ga mij niet aan me kop lopen zeuren dat het te duur is. Boeit mijn lekker....
quote:Ik denk dat als jij goed van de aanbiedingen profiteerd dat je met bepaalde producten goedkoper uit zult zijn dan in bv de C1000.
Op zondag 14 september 2003 22:52 schreef SunChaser het volgende:[..]
Jij denkt dat AH niet altijd duurder is?
quote:Nee. Jullie hebben geen AH, dus hoef je niet eens de moeite te doen om hem te vermijden.
Op zondag 14 september 2003 22:48 schreef succubus het volgende:
wij hebben geen AH dus ik vermijd hem sowieso
Ik vermijd hem zeker niet, doe al m`n boodschappen bij AH.
quote:Inderdaad.. zoals ik al zei.. wcpapier, wasmiddel etc.
Op zondag 14 september 2003 22:56 schreef apophis4u het volgende:[..]
Ik denk dat als jij goed van de aanbiedingen profiteerd dat je met bepaalde producten goedkoper uit zult zijn dan in bv de C1000.
ik durf het niet van anderen te lenen
quote:grappige flame van een mod!
Op zondag 14 september 2003 22:45 schreef GizartFRL het volgende:[..]
WOW! Dus jij mag mensen ongestrafd op hun bek rossen?
*ogenuitpuilsmiley*
quote:Mede dankzij u hebben ik en velen anderen werk
Op zondag 14 september 2003 22:57 schreef timmeeeh het volgende:[..]
Nee. Jullie hebben geen AH, dus hoef je niet eens de moeite te doen om hem te vermijden.
Ik vermijd hem zeker niet, doe al m`n boodschappen bij AH.
quote:Propagandagelul. Je kunt ook solliciteren bij de Lidl.
Op zondag 14 september 2003 22:59 schreef apophis4u het volgende:[..]
Mede dankzij u hebben ik en velen anderen werk
quote:Flamegelul. De AH zorgt voor vele banen. Als de AH wegvalt vallen er vele banen weg...
Op zondag 14 september 2003 23:01 schreef SunChaser het volgende:[..]
Propagandagelul. Je kunt ook solliciteren bij de Lidl.
quote:Als de AH wegvalt komt er een nieuwe (goedkopere) supermarkt. Zoiets heet marktwerking. Dan solliciteer je daar.
Op zondag 14 september 2003 23:02 schreef LKP het volgende:
De AH zorgt voor vele banen. Als de AH wegvalt vallen er vele banen weg...
quote:Ben ik het mee eens .... maar what's your point nu verder ?
Op zondag 14 september 2003 23:02 schreef LKP het volgende:[..]
Flamegelul. De AH zorgt voor vele banen. Als de AH wegvalt vallen er vele banen weg...
quote:ja of je wordt hoer
Op zondag 14 september 2003 23:01 schreef SunChaser het volgende:[..]
Propagandagelul. Je kunt ook solliciteren bij de Lidl.
quote:Niet alleen dat, wat dacht je van de pensioenen van vele mensen? Pensioenfondsen hebben enorm belegd in Ahold. AH eruit en wat dacht je dat de koerst van Ahold deed? En dit is maar 1 van de vele voorbeelden die je zou kunnen bedenken over de invloed van de AH in de nederlandse samenleving.
Op zondag 14 september 2003 23:02 schreef LKP het volgende:[..]
Flamegelul. De AH zorgt voor vele banen. Als de AH wegvalt vallen er vele banen weg...
quote:bij de c1000....grinnik...het is niet albert hijen wat verlies lijdt...
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als de AH wegvalt komt er een nieuwe (goedkopere) supermarkt. Zoiets heet marktwerking. Dan solliciteer je daar.
quote:Het is een vrije markt. Als AH zichzelf uit die markt prijst is dat eigen schuld, niet van de mensen die bewust kiezen voor een goedkopere super. Je filosofie gaat derhalve niet op.
Op zondag 14 september 2003 23:04 schreef apophis4u het volgende:[..]
Niet alleen dat, wat dacht je van de pensioenen van vele mensen? Pensioenfondsen hebben enorm belegd in Ahold. AH eruit en wat dacht je dat de koerst van Ahold deed?
quote:Als de AH wegvalt,,... De AH valt niet weg. Dat jij het te duur vind, betekent niet direct dat het failliet gaat, of dat de AH niet voor banen zorgt. Er zijn nog zat mensen die bij AH kopen en zolang er mensen blijven komen gaat het niet failliet. Dat jij dat nou liever wel hebt, tsja, dat is jouw probleem. Maar ja, jou als aandachtshoer zijnde, zal dit ook wel weer een aandachtstopic zijn om lekker te kunnen rellen.....
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef SunChaser het volgende:[..]
Als de AH wegvalt komt er een nieuwe (goedkopere) supermarkt. Zoiets heet marktwerking. Dan solliciteer je daar.
maar is wel goed voor je portemonnee
Maar goed: ik ga (nog steeds) naar allebei.
Aldi heeft gewoon niet alles..
quote:C1000 is voor een groot deel in handen van Ahold. Dus als het slecht gaat met Ahold, gaat het vast ook niet best met C1000
Op zondag 14 september 2003 23:05 schreef donald_dick het volgende:[..]
bij de c1000....grinnik...het is niet albert hijen wat verlies lijdt...
quote:ga jij eens op een zondag naar de Ah...kijken hoe je marktwerking daar het doet
Op zondag 14 september 2003 23:05 schreef SunChaser het volgende:[..]
Het is een vrije markt. Als AH zichzelf uit die markt prijst is dat eigen schuld, niet van de mensen die bewust kiezen voor een goedkopere super. Je filosofie gaat derhalve niet op.
quote:Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de klanten AH best mogen dwingen hun eigen prijzen onder de loep te nemen. Kwestie van vraag en aanbod. Als de vraag lager wordt dan wordt het aanbod groter en zou de prijs moeten dalen.
Op zondag 14 september 2003 23:05 schreef LKP het volgende:
Dat jij dat nou liever wel hebt,
Ik ben niet verantwoordelijk voor die vakkenvullers en kassameisjes. Dat is AH zelf.
quote:dat zeg ik toch
Op zondag 14 september 2003 23:06 schreef apophis4u het volgende:[..]
C1000 is voor een groot deel in handen van Ahold. Dus als het slecht gaat met Ahold, gaat het vast ook niet best met C1000
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:06 schreef apophis4u het volgende:[..]
C1000 is voor een groot deel in handen van Ahold. Dus als het slecht gaat met Ahold, gaat het vast ook niet best met C1000
quote:kennelijk zijn er nog genoeg mensen dier er kopen..anders was AH allang failliet...
Op zondag 14 september 2003 23:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de klanten AH best mogen dwingen hun eigen prijzen onder de loep te nemen. Kwestie van vraag en aanbod. Als de vraag lager wordt dan wordt het aanbod groter en zou de prijs moeten dalen.
Ik ben niet verantwoordelijk voor die vakkenvullers en kassameisjes. Dat is AH zelf.
quote:Doordeweeks wel, zaterdag niet want dan moet ik werken.
Op zondag 14 september 2003 22:42 schreef SunChaser het volgende:
Ik wel, alleen als het echt niet anders kan loop ik er binnen. Maar ga nu bewust een blokje om naar een andere supermarkt.Aleen de prijzen al, belachelijk gewoon.
De supermarkten van de toekomst zijn de Aldi, Lidl en Jumbo.
quote:als alles goedkoop moest was dat allang zo geweest..er zijn ook nog mensen die daar (gellukig) niet gezien willen worden...ik wordt depressief als ik te lang in de Aldi sta...
Op zondag 14 september 2003 23:10 schreef SunChaser het volgende:De supermarkten van de toekomst zijn de Aldi, Lidl en Jumbo.
quote:Hee, wat zegt die glazen bol van jou nog meer ? Gaat Ajax the champions league winnen
Op zondag 14 september 2003 23:10 schreef SunChaser het volgende:
De C1000 is ook niet goedkoop. Net zoals Super de Boer en de Konmar, ook duur.De supermarkten van de toekomst zijn de Aldi, Lidl en Jumbo.
Mediahype's zijn om van te huilen.
quote:De AH neemt zijn prijzen al onder de loep, dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat AH dit niet doet.... Daar zijn bijvoorbeeld de bonusartikelen voor. Zoals al eerder is gezegd, als je goed op die bonuskaarten let, dan valt er behoorlijk goedkoop te winkelen. Het is in het begin misschien duur om drie pakken waspoeder in één keer te kopen, maar op de lange termijn is het goedkoper, omdat het bij andere winkels dan duurder is.
Op zondag 14 september 2003 23:07 schreef SunChaser het volgende:[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat de klanten AH best mogen dwingen hun eigen prijzen onder de loep te nemen. Kwestie van vraag en aanbod. Als de vraag lager wordt dan wordt het aanbod groter en zou de prijs moeten dalen.
ik ben niet verantwoordelijk voor die vakkenvullers en kassameisjes. Dat is AH zelf.
En als de vraag lager wordt, wordt het aanbod ook lager. Dan word er gewoon minder ingekocht...
En ik heb nergens gezegd dat jij verantwoordelijk bent voor die kassamedewerkers (gelukkig niet )
quote:Die supermarkten bedienen de onderkant van de markt. Service is daar ver te zoeken en de supermarkt ziet er niet uit!
Op zondag 14 september 2003 23:10 schreef SunChaser het volgende:
De C1000 is ook niet goedkoop. Net zoals Super de Boer en de Konmar, ook duur.De supermarkten van de toekomst zijn de Aldi, Lidl en Jumbo.
Klanten willen service en prettig kunnen winkelen. Uiteraard zijn daar uitzonderingen op en daar zijn die supermarkten op gericht. AH levert evenals Konmar service en kwaliteit en er zijn meer klanten die daar opaf komen en zo zullen zij dus altijd blijven bestaan.
quote:Omdat Albert Heijn tot voor kort groter was dan Ahold.
Op zondag 14 september 2003 23:12 schreef Oosthoek het volgende:
Waarom denkt iedere simpele boerelul in dit land opeens dat Ahold het zelfde betekent als Albert Heijn.
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:11 schreef jackson het volgende:[..]
Hee, wat zegt die glazen bol van jou nog meer ? Gaat Ajax the champions league winnen
?
quote:Dat is erg simpel gezegt kerel. Dat kan ik ook zeggen ... en de meeste hier. Dat beschouw ik dus ook als zinloos gelul
Op zondag 14 september 2003 23:11 schreef SunChaser het volgende:
Hoe dan ook, ik ben niet de enige die dit vindt.
quote:Ik heb het niet over Fok. Ik heb het over de mensen aande kassa bij AH.
Op zondag 14 september 2003 23:12 schreef jackson het volgende:[..]
Dat is erg simpel gezegt kerel. Dat kan ik ook zeggen ... en de meeste hier. Dat beschouw ik dus ook als zinloos gelul
quote:gelukkig nie... maar zolang Ah geen winkels massaal gaat sluiten..gaan mensen niet massaal minder naar AH...
quote:In dit topic wat jij hebt geopend, heb ik voor jou standpunt nog geen medestander gezien
quote:whahaha neem een anti stresspil , zo te zien kan je d'r wel één gebruiken.
Waarom denkt iedere simpele boerelul in dit land opeens dat Ahold het zelfde betekent als Albert Heijn. En waarom zijn jullie allemaal opeens experts in het oplossen van managementproblemen, als je denkt dat je Ahold uit de rotzooi kunt trekken, meld je dan bij Ahold. Ik denk persoonlijk dat je het nog geen dag uithoudt, dan begint 99% van de beroepsbevolking in dit land namelijk al te zeuren dat ze te weinig rust krijgen en dagen maken van 12+ uren. Bovendien is zo'n 95% waarschijnlijk te dom om uberhaupt te begrijpen wat 'directie' precies inhoudt.Mediahype's zijn om van te huilen.
quote:wat doen ze daar dan?het is toch algemeen bekend dat Ah duurder is dan andere supers?
Op zondag 14 september 2003 23:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb het niet over Fok. Ik heb het over de mensen aande kassa bij AH.
quote:Wat doen ze dan in godsnaam aan de kassa van de AH en gaan ze dan niet naar de ALDI waar ze volgens jou thuis horen? Enige verklaring?
quote:Volgens de directie van ALbert Heijn (dus van de winkels) wel. Er blijven mensen weg.
Op zondag 14 september 2003 23:13 schreef donald_dick het volgende:maar zolang Ah geen winkels massaal gaat sluiten..gaan mensen niet massaal minder naar AH...
quote:Juist, dat zei ik net, die mensen aan de kassa bij Albert Heijn, die klagen alleen. Maar ze blijven wel komen. Je lult jezefl d'r uit man....
whahaha lol
quote:ja maar niet massaal...er moeten ook ambtenaren weg...omdat nederland minder een burocratie wordt
Op zondag 14 september 2003 23:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Volgens de directie van ALbert Heijn (dus van de winkels) wel. Er blijven mensen weg.
quote:Ik heb 4 jaar voor Ahold gewerkt.
meld je dan bij Ahold. Ik denk persoonlijk dat je het nog geen dag uithoudt
quote:Omdat er meer simpele zielen als jij zijn die zich dermate door de media laten beïnvloeden met onjuiste informatie. Dit trekt heus wel bij en AH gaat echt niet falliet.
Op zondag 14 september 2003 23:14 schreef SunChaser het volgende:[..]
Volgens de directie van ALbert Heijn (dus van de winkels) wel. Er blijven mensen weg.
Mocht Ahold eraan onderdoorgaan, dan zal Albert Heijn een Management Buy Out overwegen en zelfstandig verder gaan, omdat het hoe dan ook een succesvolle onderneming is.
quote:Nu begrijp ik het, je bent ontslagen en probeert op deze manier toch nog je gram te halen.
Op zondag 14 september 2003 23:16 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb 4 jaar voor Ahold gewerkt.
whahaha
quote:Dat zeg ik toch ook niet?
Op zondag 14 september 2003 23:16 schreef apophis4u het volgende:AH gaat echt niet falliet.
quote:Dat is een correcte Pareto analyse
Op zondag 14 september 2003 23:16 schreef jackson het volgende:
Bij de AH is het ook altijd druk rond kerst enzo. Simpel weg omdat er alles te halen is en bijna alles van hoge kwaliteit is. Je moet dus ook eerlijk zijn en toegeven dat mensen weten dat AH voor kwaliteit staat. Albert Heijn trekt uit 20% van de klanten 80% van de omzet en andersom. Dat zegt toch ook wel wat over de AH
[Dit bericht is gewijzigd door apophis4u op 14-09-2003 23:18]
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:17 schreef LKP het volgende:[..]
Nu begrijp ik het, je bent ontslagen en probeert op deze manier toch nog je gram te halen.
whahaha
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:19 schreef MissHobje het volgende:
Ik kom amper bij de AH... vind het zowiezo een rotwinkel.... en duur...
en nooitzo netjes.. maargoed. dat zal per stad ofzo wel weer verschillen.
Ik heb meestal alleen de pure hagelslag van ze nodig en meer niet
quote:Ik geloof ook niet dat de AH het van mensen zoals jij moet hebben.
Op zondag 14 september 2003 23:21 schreef Kanzaki het volgende:
400 man ontslaan. De arbeider moet van Balkebende de broekriem aanhalen. En dan dit soort dingen. Het blijft een graai cultuur in de bedrijftop.Boodschappen doe ik al lang niet meer bij de AH. ByBy AH
Disclaimer: ik kan er naast zitten natuurlijk
quote:Nee. Dom triest gelul over het inkomen van die topman. Het is nog geen halve promiel op de omzet van Ahold!
Ik wel, alleen als het echt niet anders kan loop ik er binnen. Maar ga nu bewust een blokje om naar een andere supermarkt.Aleen de prijzen al, belachelijk gewoon.
En dat de topmannen van andere bedrijven meer verdienen dat weten die sukkels die lopen te huilen niet eens!
Gooi snel je Microsoft-besturingssysteem weg hoor!
quote:Lees eens beter man. Ik heb het nog niet 1x over het inkomen van zo'n manager gehad hier.
Op zondag 14 september 2003 23:23 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Nee. Dom triest gelul over het inkomen van die topman.
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:12 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat Albert Heijn tot voor kort groter was dan Ahold.
Wat denk je zelf? Ahold is een onderneming met jaarlijks een omzet van ruim 70 miljard. Denk je nu echt dat zo'n kruidenierszaakje meer dan 70 miljard per jaar omzet?
Bovendien, als je vindt dat Ahold z'n zaakjes niet goed regelt, moet je ook consequent zijn en ook niet meer naar de Etos gaan voor je aambeienzalf.
quote:Nee en het had er ook zeker nieeets mee te maken he?
Op zondag 14 september 2003 23:24 schreef SunChaser het volgende:[..]
Lees eens beter man. Ik heb het nog niet 1x over het inkomen van zo'n manager gehad hier.
En wat dan nog? Ik shop bij de Appie, ik ga niet met die zielepoten in kartonnen dozen op de grond graaien bij de Lidl.
quote:Waarom? Ik ben volkomen relaxt hoor
Op zondag 14 september 2003 23:14 schreef LKP het volgende:
whahaha neem een anti stresspil , zo te zien kan je d'r wel één gebruiken.![]()
quote:naaaaaah die 2x per jaar pakkie hagelsslag halen ?? dacht het niet...
Op zondag 14 september 2003 23:20 schreef jackson het volgende:[..]
![]()
daar ben je die 80% die maar 20% van de omzet bezorgd. Ik ben zo goed
quote:Hele sterke post. Wat denk je dat die scheepsbouwer vediende bij de KPN. 10-15-20 miljoen euro. Denk je dat het iets uitmaakt?? Die man maakt het verschil tussen erop of eronder. Staan of naar de klote. Maakt nix uit wat die scheepsbouwer gekost heeft. Die kerel heeft miljarden verdiend. Zoals gezegt zijn die miljoenen aan salaris niet boeiende zaken.
Nee. Dom triest gelul over het inkomen van die topman. Het is nog geen halve promiel op de omzet van Ahold!
.
En dat de topmannen van andere bedrijven meer verdienen dat weten die sukkels die lopen te huilen niet eens!
quote:Ik heb het niet over Ahold, maar over de supermarkt genaamd Albert Heijn. Jullie zijn niet erg slim hier he?
Op zondag 14 september 2003 23:24 schreef Oosthoek het volgende:Bovendien, als je vindt dat Ahold z'n zaakjes niet goed regelt, moet je ook consequent zijn en ook niet meer naar de Etos gaan voor je aambeienzalf.
quote:Jij bent wel deel van die 80%. Waarom denk je van niet
Op zondag 14 september 2003 23:26 schreef MissHobje het volgende:[..]
naaaaaah die 2x per jaar pakkie hagelsslag halen ?? dacht het niet...
quote:Dat moet jij weten, wat boeit mij dat nou?
Op zondag 14 september 2003 23:25 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
ik ga niet met die zielepoten in kartonnen dozen op de grond graaien bij de Lidl.
quote:Vast niet als topmanager
Op zondag 14 september 2003 23:16 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb 4 jaar voor Ahold gewerkt.
quote:jij wel zeker
Op zondag 14 september 2003 23:27 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Vast niet als topmanager
quote:Waarom open JIJ dit topic dan?
Op zondag 14 september 2003 23:27 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat moet jij weten, wat boeit mij dat nou?
quote:Dat was een meer algemene opmerking tegen de mensen die lopen te zeiken dat het salaris van die vent te hoog is, was een beetje onduidelijk, sorry.
Op zondag 14 september 2003 23:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb het niet over Ahold, maar over de supermarkt genaamd Albert Heijn. Jullie zijn niet erg slim hier he?
Waarom ontwijk je mijn reactie op jouw bericht dat AH groter was dan Ahold?
En waarom durf je in hemelsnaam te beweren dat je 4 jaar voor Ahold gewerkt hebt als je niet eens weet in hoeveel landen dat bedrijf wel niet actief is.
quote:De manier waarop de reactie stond, leek het heel erg opgefokt, maar dat begrijp je dan waarschijnlijk ook niet...
Op zondag 14 september 2003 23:26 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Waarom? Ik ben volkomen relaxt hoor
Snap niet dat je uit dat stukje tekst kunt halen dat ik ook maar een klein beetje opgefokt ben.
quote:Dezelfde reden waarom jij hier reageert. Doden van tijd.
Op zondag 14 september 2003 23:30 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Waarom open JIJ dit topic dan?
Maar voor alle blinde kippen hier. Ik heb Ahold en die manager nergens genoemd als boosdoener. Wel lezen he.
quote:Ik loop niet te beweren dat ik voor Ahold gewerkt heb en vervolgens verklap dat ik denk dat AH groter is
Op zondag 14 september 2003 23:30 schreef jackson het volgende:
jij wel zeker
quote:JOngen, Ahold en die managers bepalen de prijzen. Dus als jij loopt te klagen over de prijzen heb je het dus over die managers....
Op zondag 14 september 2003 23:32 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dezelfde reden waarom jij hier reageert. Doden van tijd.
Maar voor alle blinde kippen hier. Ik heb Ahold en die manager nergens genoemd als boosdoener. Wel lezen he.
quote:Je zeurt over de prijs DUS over het gevoerde beleid DUS over de beleidsmakers.
Dezelfde reden waarom jij hier reageert. Doden van tijd.
quote:Ongelooflijk! Ik ruil meteen mijn Audi in voor een Opel!
Op zondag 14 september 2003 23:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Snel jongens! Ga protesteren tegen de C&A en Heineken! Boycot ze! http://www.elite-research.org/index2.html?/quo2000.htm
quote:Neehoor, want de directie van Albert Heijn zei vrijdag zelf dat Albert Heijn in feite losstaat van Ahold.
Op zondag 14 september 2003 23:33 schreef LKP het volgende:[..]
JOngen, Ahold en die managers bepalen de prijzen. Dus als jij loopt te klagen over de prijzen heb je het dus over die managers....
quote:Ik heb een hekel aan mensen die zeuren over andere (dan met name over wat ze gedaan hebben of doen)terwijl ze zelf nix gepresteerd hebben in et leven.
Op zondag 14 september 2003 23:32 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Ik loop niet te beweren dat ik voor Ahold gewerkt heb en vervolgens verklap dat ik denk dat AH groter is
quote:Ah dus slaan die AH boycots zowiezo nergens op.
Op zondag 14 september 2003 23:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Neehoor, want de directie van Albert Heijn zei vrijdag zelf dat Albert Heijn in feite losstaat van Ahold.
quote:Leuk hè, reageren op berichten waar je wel een weerwoordwat heet op hebt.
Op zondag 14 september 2003 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Neehoor, want de directie van Albert Heijn zei vrijdag zelf dat Albert Heijn in feite losstaat van Ahold.
quote:De reden dat IK het boycot is vanwege de prijzen, niet vanwege de manager van Ahold.
Op zondag 14 september 2003 23:37 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ah dus slaan die AH boycots zowiezo nergens op.
quote:Wat overigens niet helemaal waar is. Maar da's duidelijk. Vond het zelf wat domme uitspraak. Vooral die woorden "in feite" zeggen genoeg.
quote:Hoezo loop ik nu weer te zeuren? Hij beweert dat AH groter was dan Ahold tot voorkort, dus ik maak de opmerking dat dat vast niet als topmanager was.
Op zondag 14 september 2003 23:37 schreef jackson het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die zeuren over andere (dan met name over wat ze gedaan hebben of doen)terwijl ze zelf nix gepresteerd hebben in et leven.
Waar heb jij aan zitten hijsen
quote:Dat doet niks af aan het feit dat je het hebt over de topmensen van Ahold cq AH. En dus heb je het nog steeds over de managers van het bedrijf. Is het niet Ahold dan is het wel AH. En in feite losstaat, betekent niet dat zij ook daadwerkelijk van elkaar losstaan. Ze blijven namelijk onderdeel van....
quote:Is er een supermarkt die duurder is dan de appie?
Op zondag 14 september 2003 23:38 schreef SEMTEX het volgende:
Nee, ik ga er juist liever heen dan naar de dure suup om de hoek. Bovendien heeft de AH een uitgebreid assortiment, dus waarom niet..
quote:Lees zelf even terug en draai nog een joint
Op zondag 14 september 2003 23:38 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Hoezo loop ik nu weer te zeuren? Hij beweert dat AH groter was dan Ahold tot voorkort, dus ik maak de opmerking dat dat vast niet als topmanager was.
Waar heb jij aan zitten hijsen
quote:Fijn, en ik boycot shitzooi zoals de Lidl vanwege de pestzooi, het paupervolk, het slechte assortiment en de kartonnen dozen.
Op zondag 14 september 2003 23:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
De reden dat IK het boycot is vanwege de prijzen, niet vanwege de manager van Ahold.
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:40 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Is er een supermarkt die duurder is dan de appie?
quote:Allang gedaan.
Op zondag 14 september 2003 23:40 schreef jackson het volgende:
Lees zelf even terug
quote:Blowen is voor hippies.
en draai nog een joint
quote:- goed zo
Op zondag 14 september 2003 23:44 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Allang gedaan.
[..]Blowen is voor hippies.
- daarom
Ik vind het er leuker, mooier, gezellig, netter, dan bij de aldi of coop hier in de buurt!
quote:En dat geldt wel voor meer mensen kan ik je zeggen
Op zondag 14 september 2003 23:41 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Fijn, en ik boycot shitzooi zoals de Lidl vanwege de pestzooi, het paupervolk, het slechte assortiment en de kartonnen dozen.
quote:Ruilt ze ook haar Opel Corsa in voor een Trabant?
Op zondag 14 september 2003 23:46 schreef Ingridh007 het volgende:
Mijn moeder doet dit, volslagen belachelijk vind ik, en t hele gezin lijdt er onder. Mn moeder erkent gewoon dat de Lidle en de Aldi klote winkels zijn en dat die rotzooi niet te eten is, maar ze weigert het top salaris van Meneer de Manager de sponseren :/
quote:Tuurlijk. AH is een dochteronderneming van Ahold en kan dus per definitie nooit groter dan het moederbedrijf zijn.
Op zondag 14 september 2003 23:12 schreef SunChaser het volgende:
Omdat Albert Heijn tot voor kort groter was dan Ahold.
quote:Niet normaal idd. Misschien moet je d'r eens door elkaar schudden! Wellicht helpt dat
Mijn moeder doet dit, volslagen belachelijk vind ik, en t hele gezin lijdt er onder. Mn moeder erkent gewoon dat de Lidle en de Aldi klote winkels zijn en dat die rotzooi niet te eten is, maar ze weigert het top salaris van Meneer de Manager de sponseren :/
quote:Don't even bother. Hij is toch te laf om er op te reageren.
Op zondag 14 september 2003 23:49 schreef Safari het volgende:
Tuurlijk. AH is een dochteronderneming van Ahold en kan dus per definitie nooit groter dan het moederbedrijf zijn.
quote:Ga jij je moeder ff lekker uitmaken voor hippie, halve gare.
Op zondag 14 september 2003 23:45 schreef jackson het volgende:
- daarom
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:51 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Ga jij je moeder ff lekker uitmaken voor hippie, halve gare.
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:50 schreef Oosthoek het volgende:Don't even bother. Hij is toch te laf om er op te reageren.
quote:hallo
Op zondag 14 september 2003 23:59 schreef SunChaser het volgende:[..]
quote:geef dan eens het goede voorbeeld...
Wel lezen he.
quote:Dus jullie hebben geen eten in huis
quote:haha mag jij zeggen bij welke supermarkt de groente beter is, hier i de buurt, wat de aldi heeft kan je nauwelijks een groente afdeling noemen en bij de coop groeien de schimmels eruit..smerig gewoon..
Op maandag 15 september 2003 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Al jaren kom ik niet bij AH
AH is te duur, veel te duur, en het vlees en de groente zijn vreselijk slecht.
En dat dure valt tegenwoordig best mee trouwens, ze zijn nog wel duurder ja, maar door de populariteit van de Aldi tegenwoordig heeft de AH ook zijn prijzen verlaagd, en ze hebben natuurlijk ook nog de Euro Shopper producten
quote:haal mijn groente liever op de markt, en wat het vlees betrefd ben je het dus met me eens?
Op maandag 15 september 2003 09:50 schreef EvilFaith het volgende:[..]
haha mag jij zeggen bij welke supermarkt de groente beter is, hier i de buurt, wat de aldi heeft kan je nauwelijks een groente afdeling noemen en bij de coop groeien de schimmels eruit..smerig gewoon..
quote:De producten van de aldi zijn kwalitatief beter als de euroshopper producten, en goedkoper.
En dat dure valt tegenwoordig best mee trouwens, ze zijn nog wel duurder ja, maar door de populariteit van de Aldi tegenwoordig heeft de AH ook zijn prijzen verlaagd, en ze hebben natuurlijk ook nog de Euro Shopper producten
quote:Neh, ik weet zeker dat Bill geen rooie cent aan mij heeft verdient...
quote:Ga achter je kassa zitten bij die KUT Albert Heijn...
Op zondag 14 september 2003 23:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ruilt ze ook haar Opel Corsa in voor een Trabant?
quote:Ga een bivakmuts breien en neem nog een slok lauwe cola in je kraakpand.
Op maandag 15 september 2003 10:00 schreef R2cksson het volgende:[..]
Ga achter je kassa zitten bij die KUT Albert Heijn...
quote:Nope, niet per definitie. Er zijn natuurlijk producten van de aldi die gewoon goed zijn, maar dat is net zo goed voor euroschopper.
Op maandag 15 september 2003 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
De producten van de aldi zijn kwalitatief beter als de euroshopper producten, en goedkoper.
Daarnaast voert de ALDI alleen zijn eigen assortiment en mag de AH geen ALDI producten verkopen (als ze dat al uberhaupt in het assortiment zouden willen opnemen, maar dat terzijde) De prijzen zijn dus eigenlijk niet te vergelijken want het zijn verschillende merken en kwalitatief verschillende producten.
AH heeft euroshopper gewoon in het assortiment zitten om klanten te bedienen die gewoon minder willen betalen en dus ook wat minder productkwaliteit krijgen, maar wél de service van en kwaliteit die AH altijd biedt.
quote:*aansluit*
Ik werk er part-time..
quote:Mijn bivakmuts koop ik in de winkel, die brei ik niet, ik heb helemaal geen cola in huis en ik woon niet in een kraakpand. Maar jij bent wel een kassawijf... Ach ja, tenminste een AH waar ze de winkeldieven niet aankunnen dan.
Op maandag 15 september 2003 10:07 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ga een bivakmuts breien en neem nog een slok lauwe cola in je kraakpand.
quote:dream on
Op maandag 15 september 2003 10:07 schreef apophis4u het volgende:[..]
Nope, niet per definitie. Er zijn natuurlijk producten van de aldi die gewoon goed zijn, maar dat is net zo goed voor euroschopper.
Daarnaast voert de ALDI alleen zijn eigen assortiment en mag de AH geen ALDI producten verkopen (als ze dat al uberhaupt in het assortiment zouden willen opnemen, maar dat terzijde) De prijzen zijn dus eigenlijk niet te vergelijken want het zijn verschillende merken en kwalitatief verschillende producten.
AH heeft euroshopper gewoon in het assortiment zitten om klanten te bedienen die gewoon minder willen betalen en dus ook wat minder productkwaliteit krijgen, maar wél de service van en kwaliteit die AH altijd biedt.
Overigens moet ik tegenwoordig heel erg "op de kleintjes letten", en het valt me steeds weer op hoe verschrikkelijk duur de Albert Heijn is, vergeleken met sommige andere supermarkten.
quote:Geef me geld ook liever uit aan dingen die ik niet de volgende dag uitschijt.
Op zondag 14 september 2003 22:50 schreef cptmarco het volgende:
ik kwam er sowieso al nooit....
En het is echt niet zo dat de eten ah nu zo veel beter smaakt dan van andere supermarkten.
quote:Jij kijkt over de algemene economische ontwikkelingen heen die zich al decennia lang telkens opnieuw laat zien en de effecten ervan op de marktwerking telkens opnieuw laat terugkomen. De zgn conjunctuurgolf In tijden van economische teruggang wordt er duidelijk minder door de consument besteedt, gaan ze meer sparen en proberen ze meer op hun geld te letten en gaan dus dáárom naar de ALDI e.d. Dit neemt echter niet weg dat er hoe dan ook altijd klanten blijven die de service, kwaliteit en de uitstraling van de AH waarderen (want hoe je het ook went of keert, de ALDI is een pokkebende met kartonnen dozen, geen/ weinig personeel en er hangt een sfeer van de klanten van ik kom hier voor mn boodschappen, doe ze snel en iedereen opsouten want ik heb meer te doen vandaag etc)
Op maandag 15 september 2003 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
dream on
Gek dan dat producten van de aldi in Nederland (maar ook in Duitsland) in de consumententesten winnen. Kijk, je hoeft er voor mij niet heen, en je mag allerlei uitvluchten verzinnen, mij krijg je AH niet meer in. En mij niet alleen, het is evengoed waar voor veel meer klanten. Mensen die AH heeft weggejaagd komen niet zo 1 2 3 terug.
AH heeft te lang in een droom geleefd, en de ommezwaai van de markt die al jaren geleden begon niet meegekregen. Word toch eens tijd dat ze die Esotherische marketeers er eens uit flikkeren.
Ik was zaterdag nog bij Real, kijk, Metro, die hebben t door. Tien keer meer keuze als bij AH, echte kwaliteits producten (niet de neptroep bij AH) en goed geprijst.
We leven niet meer zoals vele kortzichtige mensen denk in een low cost economie. Het is een diensten/ kennis maatschappij, waar een enorme vraag naar is en daarbij is kwaliteit en service een primaire basis. NL is geen industrieland, omdat de loonkosten daarvoor simpelweg te hoog liggen. In landen als Taiwan, china etc moet met gaan produceren, omdat het daar veel goedkoper en efficiënter gaat dan hier.
en dat ALDI er zo goed uit komt in die tests is volledig afhankelijk van de wijze waarop getest wordt. Prijs/ kwaliteit kunnen ze best goed op scoren, maar dat betekent niet direct dat de kwaliteit van producten als eurshopper niet beter kunnen zijn. Daarnaast is de wijze waarop die worden aangeboden zoals in de supermarkten waarin deze verkocht worden van doorslaggevende waarde voor de totale afzet.
quote:vertel me dan is waarom de aldi boom in Nederland al Eind van de jaren 90 begon, toen de bomen nog de hemel in groeide?
Op maandag 15 september 2003 10:27 schreef apophis4u het volgende:[..]
Jij kijkt over de algemene economische ontwikkelingen heen die zich al decennia lang telkens opnieuw laat zien en de effecten ervan op de marktwerking telkens opnieuw laat terugkomen. De zgn conjunctuurgolf In tijden van economische teruggang wordt er duidelijk minder door de consument besteedt, gaan ze meer sparen en proberen ze meer op hun geld te letten en gaan dus dáárom naar de ALDI e.d. Dit neemt echter niet weg dat er hoe dan ook altijd klanten blijven die de service, kwaliteit en de uitstraling van de AH waarderen (want hoe je het ook went of keert, de ALDI is een pokkebende met kartonnen dozen, geen/ weinig personeel en er hangt een sfeer van de klanten van ik kom hier voor mn boodschappen, doe ze snel en iedereen opsouten want ik heb meer te doen vandaag etc)
Let op wanneer de economie weer aantrekt en het te besteden inkomen van de consument weer ruimer wordt dat het er weer een verschuiving gaat plaatsvinden van ALDI naar AH en andere kwaliteits/ service winkels.
quote:Dit is dan ook precies de fout die in NL gemaakt word. Men richt zich op econmisch beleid dat de loonkosten laag wil houden en de mensen met hoge kennis en inkomen straft. Dat is beleid voor een productie economie, niet voor een hoog technologische kennis economie.
We leven niet meer zoals vele kortzichtige mensen denk in een low cost economie. Het is een diensten/ kennis maatschappij, waar een enorme vraag naar is en daarbij is kwaliteit en service een primaire basis. NL is geen industrieland, omdat de loonkosten daarvoor simpelweg te hoog liggen. In landen als Taiwan, china etc moet met gaan produceren, omdat het daar veel goedkoper en efficiënter gaat dan hier.
quote:Suuuuure
en dat ALDI er zo goed uit komt in die tests is volledig afhankelijk van de wijze waarop getest wordt. Prijs/ kwaliteit kunnen ze best goed op scoren, maar dat betekent niet direct dat de kwaliteit van producten als eurshopper niet beter kunnen zijn. Daarnaast is de wijze waarop die worden aangeboden zoals in de supermarkten waarin deze verkocht worden van doorslaggevende waarde voor de totale afzet.
quote:Dus jij denkt dat AH met ALDI en LIDL probeert te concurreren? Dat doet de AH dus JUIST niet. Zij richt zich op het segment dat graag service wil en daar ook voor wil betalen. Jou conclusie dat de prijzen en de trend van de AH mis is, is onjuist en totaal niet onderbouwd. Er is voor zowel AH als ALDI een markt, omdat zij zich beide op andere segmenten richten. Zij zijn dus géén concurrenten van elkaar wat betreft strategie en beleid. ALDI is geen substituut voor AH en vice versa. AH klanten kopen ook producten die ze alleen bij de ALDI hebben en ook vice versa.
Op maandag 15 september 2003 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:vertel me dan is waarom de aldi boom in Nederland al Eind van de jaren 90 begon, toen de bomen nog de hemel in groeide?
Juist toen begonnen de beter verdienenden in te zien dat je gerookte zalm en de hollandse garnalen van de aldi top zijn.
Nu gaan de modaal verdieners (die altijd achter de trend aanhobbelen) dit in te zien. Ja de winkels van aldi Nord (in NL) zijn rommelig, gek genoeg is dat in D net zo, terwijl ALDI Sud (Niet in NL, in duitsland beneden de lijn arnhem-berlijn) Juist heel opgeruimd is.
Maar goed het ging om AH. Ik vertel je nu dat er bij een conjunctuur omslag naar boven de AH nog steeds in de problemen zit, de formule is uitgekakt. ALDI en LIDL zijn in een concurentie slag gewikkeld om de markt van de prijsvechters, en AH is de huilende derde.
Het is een misvatting dat LIDL en ALDI met AH willen concureren, dat doen ze niet, ze concureren met elkaar om de de "staple goods" markt en het lage prijssigment.
AH heeft niet alleen de prijs mis, ze hebben de trend ook is. De trend gaat naar je basis producten halen op prijs en kwaliteit, en specialistische dingen elders.
Als AH dit niet corrigeert zullen ze ook in een Boomperiode alleen maar dienen om luxe spulletjes te halen.
quote:Waar baseer jij dat op? AH is sinds een jaar begonnen met een nieuwe formule 'blauw'. Daarmee wordt de service en kwaliteit van ALLE winkels in NL op 1 niveau gebracht.
de formule is uitgekakt
quote:Euhm
Dit is dan ook precies de fout die in NL gemaakt word. Men richt zich op econmisch beleid dat de loonkosten laag wil houden en de mensen met hoge kennis en inkomen straft. Dat is beleid voor een productie economie, niet voor een hoog technologische kennis economie.
quote:bron waaruit dan volgens jou blijkt dat de ALDI/ LIDL hier zo goed uit springt? Dat mensen producten anders denken te herkennen is een feit. Maar de ALDI verkoopt nog steeds geen Grolsh of Heineken.
Suuuuure
lieve jongen
Ga jij eens dubbel blind testen. Ik heb jarenlang op feestjes dubbelblind testen georganiseerd. Heel Leuk, van garnalen tot zalm, van Schuimwijn tot cola, van pils tot chocolade koekjes.
Heel erg leuk omdat mensen die zweren bij bv Grolsh dan ineens Bitburger of Heiniken het lekkerst vinden.
Die mintjes van de ALDI bijv. zijn uitstekend en vind ik stukken beter dan mentos. Ik zeg namelijk ook niet dat de producten van de ALDI slecht zijn. Maar er zijn wel significante verschillen en jij beweert dat ALDI gewoon de beste producten heeft
quote:Nope
Op maandag 15 september 2003 11:31 schreef apophis4u het volgende:
Maar er zijn wel significante verschillen en jij beweert dat ALDI gewoon de beste producten heeft
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Nope
beweer dat ze beter en goedkoper zijn als euroshopper produceten, en dat het vlees en de groente bij AH slecht zijn.
quote:waar zijn hier de euroshopper producten dan??? Dit is zomaar even het eerste stukje tekst waar ik even langs terug scrolde, maar ik weet zeker dat ik nog meer onjuistheden naar jou stelling zo kan citeren.
Ga jij eens dubbel blind testen. Ik heb jarenlang op feestjes dubbelblind testen georganiseerd. Heel Leuk, van garnalen tot zalm, van Schuimwijn tot cola, van pils tot chocolade koekjes.
Heel erg leuk omdat mensen die zweren bij bv Grolsh dan ineens Bitburger of Heiniken het lekkerst vinden.
quote:Doe dat vooral als je daar gelukkig van wordt
Op maandag 15 september 2003 11:43 schreef apophis4u het volgende:
waar zijn hier de euroshopper producten dan??? Dit is zomaar even het eerste stukje tekst waar ik even langs terug scrolde, maar ik weet zeker dat ik nog meer onjuistheden naar jou stelling zo kan citeren.
quote:Vooral Jumbo zit stevig te vissen in de AH vijver. Wat aanbod en uitstraling betreft is de jumbo vergelijkbaar met de AH, maar wat prijspeil betreft is de Jumbo nog veel goedkoper dan de C1000.
De supermarkten van de toekomst zijn de Aldi, Lidl en Jumbo
quote:als je echt wilt zieken,
Op maandag 15 september 2003 19:07 schreef StefanP het volgende:
Ja. Ik vertik het om aan het salaris van die smerige graaiers daaro mee te betalen.
Kortom, ik ga naar Edah en Aldi en daar doe ik het mee, er zijn voor mij geen andere redenen om niet naar AH te gaan.
Een boycot van AH vind ik dom en ondoordacht. Ahold is meer dan AH alleen, bovendien levert Moberg geen cent salaris in door dit soort acties, het kost alleen meer AH-medewerkers hun baan.
En voor de criticasters: die Moberg is duur, maar de aandelen Ahold zijn inmiddels gestegen tot vier euro. Het aantrekken van Moberg heeft Ahold dus 10 miljoen gekost, maar inmiddels ook al 4 miljard (!!) opgeleverd door stijgende aandelen. Probeer de dingen in perspectief te blijven zien!
quote:*Meldt*, AH heeft geen service, daarvoor moet je toch echt naar de markt.
Heb je voor de lol al eens boodschappen gedaan bij de Super de Boer? Da's pas een rib uit je lijf. Kutwinkel! En geeneens goede kwaliteit.
quote:Vergeleken waarmee?
Op dinsdag 16 september 2003 12:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik vind het vlees.... lekkerder bij de Appie Happie
quote:Sinds ik niet meer in het hoofdkantoor in Zaandam werk mijd ik die gasten. 10 jaar al
quote:Super de boer, Edah, Lidl en Aldi.
Op dinsdag 16 september 2003 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Vergeleken waarmee?
Ik denk niet dat AH deze consumentenboycot te boven komt. De mensen laten AH links liggen door de hoge prijzen, niet per se voor die bonus van 9 miljoen.
En nu mensen doorkrijgen dat er alternatieven zijn zullen ze velen daar blijven hangen. De boycot van de Franse rode wijn in 1995 is ook nooit hersteld, mensen kwamen erachter dat rode wijn uit Australie, Zuid-Afrika of Argentiene ook lekker is.
quote:Dat is niet helemaal waar. De Aldi verkoopt gewoon dezelfde A-producten als de dure merken in de AH. Er zit een andere wikkel omheen. Wie barcodes kan lezen ziet dat veel Aldi-producten uit dezelfde fabriek komen als de merkproducten.
Op maandag 15 september 2003 10:07 schreef apophis4u het volgende:
De prijzen zijn dus eigenlijk niet te vergelijken want het zijn verschillende merken en kwalitatief verschillende producten.
Het komt allemaal van 1 lopende band.
quote:aldi verkoopt geen vers vlees, dus een beetje kromme vergelijking.
Op dinsdag 16 september 2003 15:44 schreef BloodyLotte het volgende:[..]
Super de boer, Edah, Lidl en Aldi.
quote:Super de Boer, de Vomar, de Konmar ook niet. Allemaal voorverpakt tegenwoordig.
Op dinsdag 16 september 2003 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
aldi verkoopt geen vers vlees, dus een beetje kromme vergelijking.
quote:idd ahold kwam uit albert hijen...
Op dinsdag 16 september 2003 19:29 schreef SunChaser het volgende:
Nog even over dat AH groter was dan Ahold, dat was dus echt zo. Ahold komt namelijk voort uit Albert Heijn en Ahold is nog niet eens zolang bekend als overkoepelende groep.
heb jij wel een geprobeerd aan een amerikan duidelijk gemaakt dat het een winkel is
quote:????????????
Op dinsdag 16 september 2003 19:47 schreef donald_dick het volgende:[..]
idd ahold kwam uit albert hijen...
heb jij wel een geprobeerd aan een amerikan duidelijk gemaakt dat het een winkel is
quote:goh, jeex
Op dinsdag 16 september 2003 19:50 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ging voor het hele gebeuren al niet naar die oplichter van een albert heijn.
quote:Ik ben maar een arbeider, ik hoef die Albert Heijn niet. Ik ga ook liever naar een groenteboer, bakker etc.
Op dinsdag 16 september 2003 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
goh, jeex
zijn wij het eindelijk eens een keer eens
quote:Daar heb ik het ook niet over. Ik heb het over zowel vers danwel ingepakt. De biefstuk van de Super de Boer is niet te eten, kan ik net zo goed op mn schoenzool kauwen.
Op dinsdag 16 september 2003 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
aldi verkoopt geen vers vlees, dus een beetje kromme vergelijking.
quote:Dream on....
Op dinsdag 16 september 2003 19:29 schreef SunChaser het volgende:Ik denk niet dat AH deze consumentenboycot te boven komt. De mensen laten AH links liggen door de hoge prijzen, niet per se voor die bonus van 9 miljoen.
AH richt zich op een anders segment dan de ALDI en de LIDL en er is gewoon markt voor beide. AH gaat dus echt niet failliet, omdat er een paar domme consumenten worden beïnvloed door media die niet weten wat ze schrijven.
quote:Kwam al nooit bij de AH kille winkel er hangt zon rare sfeer. Het straalt gewoon hardheid uit. Ik kom dr alleen als het niet anders kan.
quote:Ik vind de konmar erg somber door vooral dat donkere plafond. Het is verder een prima verzorgde winkel alleen oogt het wat somber. Kille winkels zijn C1000, COOP en de ALDI. Super kaal, vervelende TL verlichting. Straald geen warmte uit.
Op woensdag 17 september 2003 13:54 schreef Duna het volgende:[..]
Kwam al nooit bij de AH kille winkel er hangt zon rare sfeer. Het straalt gewoon hardheid uit. Ik kom dr alleen als het niet anders kan.
De ah (bij ons in tiel dan) is veel warmer aangekleed. Kgeloof dat elke ah dezelfde formule heeft, dus kweet niet waar jij komt, maar kil is de ah zeker niet.
quote:http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32575
Op woensdag 17 september 2003 15:01 schreef sweek het volgende:
Ik vermijd het niet, maar ik hoop wel dat er wat veranderingen gaan gebeuren, en er kosten worden gespaard door die hoge lonen van de topmensen bij Ahold in te krimpen bvb...
Dat is dus al gebeurd.
Verder doe ik zelf weinig boodschappen maar ik mijd de AH niet gewoon simpelweg omdat ik helemaal geen problemen heb met die hoge lonen.
quote:Als daar op de kosten wordt bezuinigd, dan merk je daar nix van bij ah of 1 van alle andere vestigingen. Alleen de winst zou kunnen stijgen.
Op woensdag 17 september 2003 15:01 schreef sweek het volgende:
Ik vermijd het niet, maar ik hoop wel dat er wat veranderingen gaan gebeuren, en er kosten worden gespaard door die hoge lonen van de topmensen bij Ahold in te krimpen bvb...
dus als je aandelen van ahold hebt, dan zal je meer dividend kunnen verwachten.
quote:Of komen er topmensen van mindere kwaliteit en gaat de winstgevenheid achteruit tis maar net welk scenario je pakt
Op woensdag 17 september 2003 15:04 schreef apophis4u het volgende:[..]
Als daar op de kosten wordt bezuinigd, dan merk je daar nix van bij ah of 1 van alle andere vestigingen. Alleen de winst zou kunnen stijgen.
quote:Nee, dat snap ik... daarvoor is, hoe hoog die lonen ook zijn, zo'n kostenpost te klein...
Op woensdag 17 september 2003 15:04 schreef apophis4u het volgende:[..]
Als daar op de kosten wordt bezuinigd, dan merk je daar nix van bij ah of 1 van alle andere vestigingen. Alleen de winst zou kunnen stijgen.
quote:De Aldi, LIDL, C1000, COOP, Konmar, Super de boer, edah enz worden ook allemaal duurder. Wordt ook wel inflatie genoemd
Op woensdag 17 september 2003 15:10 schreef QyRoZ het volgende:
De AH wordt steeds duurder met een steeds beperkter aanbod. Waarom zou ik er dan nog heengaan? Nog afgezien van het feit dat er geen een bij mij in de buurt zit.
quote:De Nettorama wordt alleen maar goedkoper.
Op woensdag 17 september 2003 15:11 schreef apophis4u het volgende:[..]
De Aldi, LIDL, C1000, COOP, Konmar, Super de boer, edah enz worden ook allemaal duurder. Wordt ook wel inflatie genoemd
quote:Dat is niet bepaald een supermarktketen in nl waar iedereen naartoe kan. En ook daar is het niet mogelijk alleen maar goedkoper te worden, tenzij alles van de vrachtwagen komt vallen natuurlijk
Op woensdag 17 september 2003 15:12 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De Nettorama wordt alleen maar goedkoper.
De AH buiten-proportioneel.
quote:Dat zijn unox hotdogs ofzo
Een gewoon blikje AH knakworst is 0,99. En die van Euroshopper nog goedkoper, dus niet zeiken
quote:Dat vind ik meevallen. Niet alleen AH wordt duurder, alle supermarkten verhogen weleens hun prijzen. Als er al prijzen verhoogd worden, wordt dat bijna altijd veroorzaakt door een stijging van de fabrikantenprijzen.
Op woensdag 17 september 2003 15:10 schreef QyRoZ het volgende:
De AH wordt steeds duurder met een steeds beperkter aanbod. Waarom zou ik er dan nog heengaan? Nog afgezien van het feit dat er geen een bij mij in de buurt zit.
En beperkt aanbod, tsja, je kunt niet alles hebben. De schappen hebben in geen jaren zo vol gezeten, ruimte voor nieuwe producten is er nauwelijks nog, dus wordt een schap om de zoveel tijd eens flink uit gesaneerd om ruimte te maken voor nieuwe dingen.
Dan verdwijnen sommige producten idd uit het assortiment. Jammer, maar het kan niet anders.
Ik heb ook een geinige bijdrage
ik werk dus op de trein amsterdam - brussel, en als ik in BXL ben (Midi 2b exactly) en ik ga naar beneden om wat bier te scoren (geen accijns, dus goedkoper dan in NL) dan verbaas ik me wel eens over die schofterig hoge prijzen daar. Bier is dan nog goedkoop, ook bruin en blond, maar de rest is onwijs hoog. Daar is AH nog nix bij.
Een vriend van mij die naar Belgie is geemigreert zei al dat de Aldi in Belgie net zo duur is als de AH hier.
Dus wat klagen we eigenlijk?
Toen ik dat van Moberg voor het eerst hoorde, klaagde het socialistische gedeelte in mij steen en been. Maar als je het ook van andere kanten belicht, valt het best wel mee. Wie zou er niet zoveel willen verdienen? Als iemand 20 mln scoort bij een loterij, zijn we allemaal blij voor hem. dus gun die Moberg ook es wat joh.
Ja, 't is erg dat die managers zo hun zakken lopen te vullen.
Maar de bedrijven met een minder zakkenvullend bestuur en daardoor vaak ook minder hoge prijzen in de schappen, zullen gewoon blijven bestaan, terwijl de rest naar de klote gaat door al dat gegraai van hun bestuur. Zo roeit het onkruid zichzelf uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 18-09-2003 23:45]
quote:Dat komt omdat België gewoon over het algemeen een hoger prijsniveau heeft dan Nederland. De mensen daar zijn het gewend.
Op donderdag 18 september 2003 23:40 schreef Karzeuler het volgende:
he he he!!!!
Een vriend van mij die naar Belgie is geemigreert zei al dat de Aldi in Belgie net zo duur is als de AH hier.Dus wat klagen we eigenlijk?
De lonen zullen er daar ook we naar zijn
quote:vond ja....
Op donderdag 18 september 2003 23:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond Belgie een stuk goedkoper dan in Nederland.
quote:Als in 6 weken geleden.
Op zaterdag 20 september 2003 11:57 schreef donald_dick het volgende:[..]
vond ja....
quote:Ik noem een nettorama, A zeer goedkoop, B zeer uitgebreid.
Op zaterdag 20 september 2003 12:55 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Nee hoor, wij vermijden nooit de Albert Heijn. Wat we wel vermijden zijn de Lidl en de Aldi. Overigens is het helemaal niet zo dat de Albert Heijn zo vreselijk veel duurder is, dat praat iedereen elkaar maar aan. Als je eens binnenloopt zie je dat er wel degelijk veel aanbiedingen zijn, heel veel 3 voor de prijs van 2, etc. We blijven hoe dan ook bij de A-merken, en we hebben echt geen zin om in de kartonnen dozen te staan grabellen naar een aanbieding.
Bij de Albert Heijn word je tenminste fatsoenlijk geholpen en hebben ze niet van elk product een oplage van 20 stuks.
Ik stond er van te kijken. Vergeleken met "mijn" dirk is de Nettorama heaven
Doet niet veel onder voor de AH hier in Enschede.
quote:Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van de Nettorama gehoord of hem gezien, woon in de randstad, misschien dat dat ermee te maken heeft?
Op zaterdag 20 september 2003 18:07 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Ik noem een nettorama, A zeer goedkoop, B zeer uitgebreid.
En dat met allemaal A merken.Ik stond er van te kijken. Vergeleken met "mijn" dirk is de Nettorama heaven
Doet niet veel onder voor de AH hier in Enschede.
quote:Van mij mag je hoor, maar als ik boodschappen doe beoordeel ik op kwaliteit en prijs, en dan ga ik niet naar AH.
Op zaterdag 20 september 2003 12:55 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Nee hoor, wij vermijden nooit de Albert Heijn. Wat we wel vermijden zijn de Lidl en de Aldi. Overigens is het helemaal niet zo dat de Albert Heijn zo vreselijk veel duurder is, dat praat iedereen elkaar maar aan. Als je eens binnenloopt zie je dat er wel degelijk veel aanbiedingen zijn, heel veel 3 voor de prijs van 2, etc. We blijven hoe dan ook bij de A-merken, en we hebben echt geen zin om in de kartonnen dozen te staan grabellen naar een aanbieding.
Bij de Albert Heijn word je tenminste fatsoenlijk geholpen en hebben ze niet van elk product een oplage van 20 stuks.
En als ik op vakantie ga, dan weet ik dat wat ik bespaart heb in een jaar aan boodschappen, dat ongeveer hetzelfde is als mijn 2 weken in de toskane met huurauto en villa met zwembad kost....
quote:De AH verkoopt behalve het huismerk verder alleen maar A-merken hoor, ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar het is wel degelijk zo.
Op zaterdag 20 september 2003 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Van mij mag je hoor, maar als ik boodschappen doe beoordeel ik op kwaliteit en prijs, en dan ga ik niet naar AH.
Het hele verhaal van A merken is HumBug, dat is 90% marketing.
Maar geloof me niet, ik vind het best.
Ik lach me iedere keer rot als ik een Kar met een kop erop vol met vleeswaren, gerookte zalm, garnalen en allerlei anders lekkers afreken, Probeer nog maar eens te lachen als je bij AH dezelfde hoeveelheid haalt, dat is hooguit als een boer met kiespijn.En als ik op vakantie ga, dan weet ik dat wat ik bespaart heb in een jaar aan boodschappen, dat ongeveer hetzelfde is als mijn 2 weken in de toskane met huurauto en villa met zwembad kost....
quote:Dat zegt nog helemaal niks. Mensen die bij AH boodschappen doen, bezuinigen misschien op dingen die hun niet belangrijk vinden en jij wel. Zij denken waarschijnlijk dan ook van, voor datzelfde geld wat een ander aan *product* uitgeeft, zit ik lekker voor 2 weken in Amerika, met auto etc.
Op zaterdag 20 september 2003 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Van mij mag je hoor, maar als ik boodschappen doe beoordeel ik op kwaliteit en prijs, en dan ga ik niet naar AH.
Het hele verhaal van A merken is HumBug, dat is 90% marketing.
Maar geloof me niet, ik vind het best.
Ik lach me iedere keer rot als ik een Kar met een kop erop vol met vleeswaren, gerookte zalm, garnalen en allerlei anders lekkers afreken, Probeer nog maar eens te lachen als je bij AH dezelfde hoeveelheid haalt, dat is hooguit als een boer met kiespijn.En als ik op vakantie ga, dan weet ik dat wat ik bespaart heb in een jaar aan boodschappen, dat ongeveer hetzelfde is als mijn 2 weken in de toskane met huurauto en villa met zwembad kost....
Het is maar net waar je zelf waarde aan hecht etc.
Enne, . Ik ga elke week heen om pitloze druiven te kopen daar.
. Ze zijn reteduur maar hmmmmm, zó lekker.
.
quote:Welke dan?
Op zaterdag 20 september 2003 21:34 schreef berney het volgende:
Sunny toch, dikke spelfout in topictitel..
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:45 schreef GizartFRL het volgende:[..]
WOW! Dus jij mag mensen ongestrafd op hun bek rossen?
*ogenuitpuilsmiley*
quote:Nee, gemiddelde ligt lager
Op donderdag 18 september 2003 23:46 schreef MouseInteractive het volgende:
De lonen zullen er daar ook we naar zijn
Maar de huizen kosten er weer niks (behalve in Antwerpen en Brussel)
witgoed en electronica is ook goedkoper dan in NL
wegenbelasting kan goedkoper zijn, maar dat schijnt van het gewicht op aantal pk's af te hangen van je karreke
en als je een miljoen op je bank hebt staan, betaal je relatief ook minder belasting dan in NL
Dus er is schijnbaar weldegelijk prijverschil tussen Appie en Deka.
quote:Je kan me veel vertellen, maar niet dat de boodschappen bij AH 20 euro duurder zijn dan bij de Dekamarkt.
Op zondag 21 september 2003 10:56 schreef Karzeuler het volgende:
ik woonde vroeger in het centrum van de stad en kocht al 10 jaar trouw bij de AH in de winkelstraat (omdat dat praktisch naast de deur was), maar nu ben ik net buiten het centrum gaan wonen, en daar is de Dekamarkt het dichtste bij.
Toen ik daar voor het eerst mijn gebruikelijke shit kocht, schatte ik het op zo'n 50 euro, want zo duur koste het ook bij Appie. Ik heb niet op pijzen of merken gelet. ik ben niet zo'n fijnproever die het verschil tussen bruine bonen van Hak of van Euroshopper proeft.
Maar vreemd genoeg was het bij het afrekenen geen 50 maar 30 euro. Ik vroeg nog aan de kassa-Miep of ze michien niet wat vergeten was. maar het bleek te kloppen.Dus er is schijnbaar weldegelijk prijverschil tussen Appie en Deka.
Ik vind gewoon dat de AH wat duurder is, maar je betaald ook voor de kwaliteit en service. Ga jij maar eens 2 appels naar de Aldi terugbrengen dat ze verrot zijn, wedden dat je geen nieuwe / geld terug krijgt..
quote:Voor die prijs die je bij AH betaalt kun je bij de aldi 2 zakken appels kopen, dus die vergelijking gaat niet op.
Op zondag 21 september 2003 16:43 schreef WarPuppy het volgende:
Ik vind gewoon dat de AH wat duurder is, maar je betaald ook voor de kwaliteit en service. Ga jij maar eens 2 appels naar de Aldi terugbrengen dat ze verrot zijn, wedden dat je geen nieuwe / geld terug krijgt..
En welke service en kwaliteit?
quote:Kerl, daar heb je appels die naar meel smaken, dat is dus de kwaliteit.. En service genoeg, bij de Aldi moet je niet even naar een werknemer lopen om te vragen of er nog appels zijn als ze op zijn.
Op zondag 21 september 2003 17:30 schreef SunChaser het volgende:[..]
Voor die prijs die je bij AH betaalt kun je bij de aldi 2 zakken appels kopen, dus die vergelijking gaat niet op.
En welke service en kwaliteit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |