quote:Zoek eens op Snappie als topicstarter in R&P. Ze weet heus wel hoe het hier werkt.
Op zondag 14 september 2003 17:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Denk dan gewoon eerst na voor je post , en reken dat je niet altijd de reacties krijgt die je verwacht . Scheelt je een hoop ellende .
Dat ze het zo snel weghaalde was imho meer verongelijkte aandachttrekkerij. Net als haar verhaal. Is verder niet erg, ik ben zelf de grootste aandachthoer op Fok!. Maar ga het dan niet meteen weghalen.
quote:Ik heb momenteel een slaapgebrek, heb dit topic in een impuls geopend.
Op zondag 14 september 2003 17:42 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik het warrig nog wel meevallen , ik vind het eerder raar dat je eerst iets opschrijft en dan een aantal negatieve reacties krijgt en dan weghaalt , er zijn namelijk ook wel reacties geweest die wel serieus waren en daar is niet op gereageerd .
Denk dan gewoon eerst na voor je post , en reken dat je niet altijd de reacties krijgt die je verwacht . Scheelt je een hoop ellende .
En jezus wat een reacties op dit topic. Hoe nietszeggender hoe meer reacties, lijkt het wel. Ik heb nog nooit zo snel 3 pagina's topic volgekregen.
quote:Goéd zo, heel goed. Het begint met het zelf onderkennen
Op zondag 14 september 2003 17:44 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zoek eens op Snappie als topicstarter in R&P. Ze weet heus wel hoe het hier werkt.
Dat ze het zo snel weghaalde was imho meer verongelijkte aandachttrekkerij. Net als haar verhaal. Is verder niet erg, ik ben zelf de grootste aandachthoer op Fok!. Maar ga het dan niet meteen weghalen.
quote:dat is typisch Fok!
Op zondag 14 september 2003 17:46 schreef Snappie het volgende:
En jezus wat een reacties op dit topic. Hoe nietszeggender hoe meer reacties, lijkt het wel. Ik heb nog nooit zo snel 3 pagina's topic volgekregen.
quote:Hallo mevrouw, mijn reactie was wel degelijk serieus. Maar blijkbaar was het niet iets dat je wilde horen. Je opent een klaagtopic over jezelf, hoe je steeds tegen een muur van apathie oploopt, je vraagt raad en dat gaf ik, 1000% gemeend:
Op zondag 14 september 2003 17:46 schreef Snappie het volgende:
Ik zag dat jij als enige positief had gereageerd en de rest bagger.
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:15 schreef SunChaser het volgende:
Zet die kutcomputer uit en ga naar buiten, een lange wandeling maken. Hup, opzouten naar buiten, diep ademhalen, niet zeuren. En trakteer jezelf onderweg op een ijsje.
quote:Sommige dingen die je vertelde waren wel herkenbaar, als je msn hebt kun je me toevoegen. Anders sterkte ermee.
Op zondag 14 september 2003 17:46 schreef Snappie het volgende:[..]
Ik heb momenteel een slaapgebrek, heb dit topic in een impuls geopend.
Toen bedacht ik me dat ik dit soort dingen niet op internet moet zetten.
Daarvoor was mijn topic teveel van mezelf en dat wil ik bewaren.En jezus wat een reacties op dit topic. Hoe nietszeggender hoe meer reacties, lijkt het wel. Ik heb nog nooit zo snel 3 pagina's topic volgekregen.
quote:Krijgie toch nog aandacht, Snappie
Op zondag 14 september 2003 17:46 schreef Snappie het volgende:[..]
Ik heb momenteel een slaapgebrek, heb dit topic in een impuls geopend.
Toen bedacht ik me dat ik dit soort dingen niet op internet moet zetten.
Daarvoor was mijn topic teveel van mezelf en dat wil ik bewaren.En jezus wat een reacties op dit topic. Hoe nietszeggender hoe meer reacties, lijkt het wel. Ik heb nog nooit zo snel 3 pagina's topic volgekregen.
quote:Geef me eens antwoord.
Op zondag 14 september 2003 17:49 schreef Snappie het volgende:
En mag dit topic dan nu dicht??
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:48 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hallo mevrouw, mijn reactie was wel degelijk serieus. Maar blijkbaar was het niet iets dat je wilde horen. Je opent een klaagtopic over jezelf, hoe je steeds tegen een muur van apathie oploopt, je vraagt raad en dat gaf ik, 1000% gemeend:
[..]Je hebt gelijk. Je reactie was serieus.
Bedankt daarvoor.
quote:Tja... zolang je openingspost er niet meer staat en er geen slotje komt, wordt dat lastig, ben ik bang..
Op zondag 14 september 2003 17:52 schreef Snappie het volgende:
En nou allemaal kappen oke, alles is gezegd.
quote:beetje kort door de bocht. Zitten ook goedbedoelde reacties tussen die rechttoerechtaan zijn, en geen gezeur van "t komt wel goed schattekindje smak smak smak kus"
Op zondag 14 september 2003 17:58 schreef Bombie het volgende:
Nog even een tip voor iedereen die een topic opent met de wens om in elke reactie een warm en liefdevol begrip te mogen ontdekken: er zitten ook flauwekul-reacties tussen.
quote:De oplossing is een open deur en dan is een schop onder de kont dé manier op diegene over de drempel te krijgen.
Op zondag 14 september 2003 18:00 schreef SunChaser het volgende:[..]
beetje kort door de bocht. Zitten ook goedbedoelde reacties tussen die rechttoerechtaan zijn, en geen gezeur van "t komt wel goed schattekindje smak smak smak kus"
Kortom, eens met SC.
quote:Dat ontken ik ook niet. Maar als de TS een openingspost neerzet en die later weghaalt omdat de reacties zijn goedkeuring niet hebben, krijg ik het gevoel dat er teveel de nadruk wordt gelegd op onzin-reacties en dat de posters van serieuze reacties tekort gedaan worden. Een beetje zoals de mensen die alleen de kritiek aan willen horen en de complimenten in de wind slaan. De reacties die jij noemt zijn óók goedbedoeld en ik neem aan dat de TS ook met die reacties iets kan en ze niet als onzin beschouwt.
beetje kort door de bocht. Zitten ook goedbedoelde reacties tussen die rechttoerechtaan zijn, en geen gezeur van "t komt wel goed schattekindje smak smak smak kus"
quote:Daar zit volgens mij het probleem van de TS.
quote:Een kat of hond moet je tijdens de jaarwisseling ook niet troosten en / of snoepjes geven wanneer deze doodsbang onder de bank kruipt. Anders denkt de hond cq. kat dat hij terecht bang is, wat niet zo is, en wordt hij dus bevestigt in zijn gevoel.
Op zondag 14 september 2003 18:07 schreef milagro het volgende:[..]
De oplossing is een open deur en dan is een schop onder de kont dé manier op diegene over de drempel te krijgen.
Kuskroelaai doet die deur alleen maar weer dicht.Kortom, eens met SC.
Zelfde geldt dus voor de TS.
Oftewel: ik ben het eens met milagro
quote:En met mij dus, moet je er wel ff bijzeggen
Op zondag 14 september 2003 19:34 schreef Angels_t het volgende:Oftewel: ik ben het eens met milagro
quote:Jij wil gewoon aandacht, dat telt niet he?
Op zondag 14 september 2003 19:38 schreef SunChaser het volgende:[..]
En met mij dus, moet je er wel ff bijzeggen
quote:De TS kan terecht bang zijn of terecht een probleem hebben (ik heb het probleem niet kunnen lezen omdat het al weggehaald was). Je gaat er dus vanuit dat het jouw taak is om op zo'n moment om hem/haar niet gerust te stellen, maar iets tegenovergestelds te doen? Net als bij de hond? Dat kán werken.
Op zondag 14 september 2003 19:34 schreef Angels_t het volgende:[..]
Een kat of hond moet je tijdens de jaarwisseling ook niet troosten en / of snoepjes geven wanneer deze doodsbang onder de bank kruipt. Anders denkt de hond cq. kat dat hij terecht bang is, wat niet zo is, en wordt hij dus bevestigt in zijn gevoel.
Zelfde geldt dus voor de TS.
Ik had eens een jeugdvriendje die gevallen was en huilend bij z'n moeder thuiskwam. Ik was daarbij. Als 'troost' kreeg hij nog eens een extra draai om de oren. Ik kan me niet voorstellen dat dat juist is.
Ik probeer in mijn reacties ook altijd min of meer een advies, oplossing of op z'n minst mijn visie over het probleem aan te dragen. Ik zal niet zo snel een reactie schrijven met daarin alleen maar 'sterkte'. Maar volgens mij zijn er mensen die een schop onder de reet nodig hebben en mensen die steun nodig hebben. Het is soms heel moeilijk om te bepalen wat voor specifiek persoon iemand is en het één werkt bij de die persoon positief en het ander averechts.
Maar goed... dit gaat eigenlijk buiten het eigenlijke topic om, omdat mijn eerste reactie helemaal niet inhoudelijk inging op het ware probleem van de TS en de oplossing van dat probleem.
ik ben wel heeel blij met jou, mijn lieve en enige zussie
hoop dat je je snel weer beter gaat voelen en ik weet dat je hartstikke sterk bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |