abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13143416
ik heb m'n versterker altijd aardig openstaan

daarnet zat ik even niks te luisteren en ging ik met de muis over die postbank banner leeuw, waarop een luide boer/grom m'n speakers uitknalde..

resultaat een nog meer gestressde matttt

One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_13143438
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:

daarnet zat ik even niks te luisteren en ging ik met de muis over die postbank banner leeuw, waarop een luide boer/grom m'n speakers uitknalde..

Je dacht even dat er echt een leeuw naast je zat?
  zaterdag 13 september 2003 @ 17:43:47 #3
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_13143451
*glimlacht*
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
pi_13143461
Waar is Klaagbaak voor bedoeld?
Uit de forum-omschrijving: Zat 't weer 's tegen op school of je werk ? Spui je gal hier. Klein en groot leed en ergernissen kan je hier ventileren.

Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.

Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.

geen gezeik
pi_13143464
*grom*
pi_13143487
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:44 schreef Schrikkie het volgende:
Uit de forum-omschrijving: Zat 't weer 's tegen op school of je werk ? Spui je gal hier. Klein en groot leed en ergernissen kan je hier ventileren.

Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.

Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.

Hij klaagt toch over dat hij geschrokken is? Niet over de banner zelf?
pi_13143490
quote:

blablabla
quote:
Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen
ik geef niet af op het forum, alleen dat ik me de tering schrok van die klote leeuw
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_13143491
DAT is nou de kracht van de postbank
pi_13143503
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:45 schreef ToBe het volgende:

[..]

Hij klaagt toch over dat hij geschrokken is? Niet over de banner zelf?

Topic: klote postbankbanner

geen gezeik
pi_13143515
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:46 schreef Schrikkie het volgende:

[..]

Topic: klote postbankbanner

Een topic is meer dan alleen een titel...
pi_13143531
sorry

Grrmmm

Like a No. 2 pencil I always got a point *
Voel Me Sexueel Geïmiteerd ...
pi_13143533
Ik had dus presiez hetzelfde.....
It's a growing flame, using fear as fuel.
Website
Flicker!
pi_13143558
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:47 schreef ToBe het volgende:

[..]

Een topic is meer dan alleen een titel...

Maar waar verwijst die titel naar

En de inhoud

Juist, de banner op fok

geen gezeik
pi_13143602
Ik kom toch niet zoveel op de index. Dus vindt het niet zo belangrijk
pi_13143615
roar
pi_13143687
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:50 schreef Schrikkie het volgende:

[..]

Maar waar verwijst die titel naar

En de inhoud

Juist, de banner op fok

waar zie je dat ik naar fok verwijs?
for all you know staat die kut banner ergens anders, knøs
pi_13143835
haha! ja ik dat had ik dus net ook, keihard
  zaterdag 13 september 2003 @ 19:51:23 #18
61288 Duna
Still Going Strong
pi_13146285
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:

Hihi komisch
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_13146391
O, ik vind die banner wel leuk ...Ga altijd effe met de muis over die leeuw...Hrraarrrwwww!
pi_13146467
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:49 schreef N-I-X het volgende:
sorry

[afbeelding]

Grrmmm

GRRRAUWL!

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_13146548
quote:

For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')