daarnet zat ik even niks te luisteren en ging ik met de muis over die postbank banner leeuw, waarop een luide boer/grom m'n speakers uitknalde..
resultaat een nog meer gestressde matttt
quote:Je dacht even dat er echt een leeuw naast je zat?
Op zaterdag 13 september 2003 17:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
ik heb m'n versterker altijd aardig openstaandaarnet zat ik even niks te luisteren en ging ik met de muis over die postbank banner leeuw, waarop een luide boer/grom m'n speakers uitknalde..
Waar is Klaagbaak niet voor bedoeld?
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.
Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
quote:Hij klaagt toch over dat hij geschrokken is? Niet over de banner zelf?
Op zaterdag 13 september 2003 17:44 schreef Schrikkie het volgende:Waar is Klaagbaak voor bedoeld?
Uit de forum-omschrijving: Zat 't weer 's tegen op school of je werk ? Spui je gal hier. Klein en groot leed en ergernissen kan je hier ventileren.
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
quote:blablabla
Op zaterdag 13 september 2003 17:44 schreef Schrikkie het volgende:Waar is Klaagbaak voor bedoeld?
Uit de forum-omschrijving: Zat 't weer 's tegen op school of je werk ? Spui je gal hier. Klein en groot leed en ergernissen kan je hier ventileren.
Klaagbaak is niet bedoeld voor het klagen over Fok!, de Fok!crew, medegebruikers, topics op Fok, berichten en reacties op de Frontpage, banners op Fok of andere internetfora. Topics die hierover gaan worden dan ook zonder pardon gesloten. Vragen en/of opmerkingen die Fok!-gerelateerd zijn horen thuis in Feedback. Ook geklaag over het gedrag van users en/of crewleden, hun manier van schrijven, quoten en dergelijke hoort hier NIET thuis.Bovenstaande regels gelden ook voor klagen over dingen als de sfeer op Fok, het gedrag van users, dat van de Fok!crew en crew-beslissingen. Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen, niet voor gedrag op fora, websites en dergelijke.
quote:ik geef niet af op het forum, alleen dat ik me de tering schrok van die klote leeuw
Klaagbaak is een forum wat bedoeld is voor allerdaagse in-real-life ergernissen
quote:Topic: klote postbankbanner
Op zaterdag 13 september 2003 17:45 schreef ToBe het volgende:[..]
Hij klaagt toch over dat hij geschrokken is? Niet over de banner zelf?
quote:Een topic is meer dan alleen een titel...
Op zaterdag 13 september 2003 17:46 schreef Schrikkie het volgende:[..]
Topic: klote postbankbanner
quote:Maar waar verwijst die titel naar
Op zaterdag 13 september 2003 17:47 schreef ToBe het volgende:[..]
Een topic is meer dan alleen een titel...
En de inhoud
Juist, de banner op fok
quote:waar zie je dat ik naar fok verwijs?
Op zaterdag 13 september 2003 17:50 schreef Schrikkie het volgende:[..]
Maar waar verwijst die titel naar
En de inhoud
Juist, de banner op fok
quote:Hihi komisch
Op zaterdag 13 september 2003 17:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
ik heb m'n versterker altijd aardig openstaandaarnet zat ik even niks te luisteren en ging ik met de muis over die postbank banner leeuw, waarop een luide boer/grom m'n speakers uitknalde..
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:49 schreef N-I-X het volgende:
sorryGrrmmm
GRRRAUWL!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |