Hehe dat lugt op
Nederlands efltal = Niet cool.
Logisch verhaal toch. Er moeten gewoon meer talenten in het NL elftal, het enige nadeel is... die zijn er niet in Nederland (op Robben, vd Vaart en Sneijder na). Dus wat mij betreft toch maar doorspelen. Want we staan nog wel steeds 4e op de FIFA wereldranglijst
quote:Je haalt me de woorden uit mijn mond!
Op vrijdag 12 september 2003 22:24 schreef Sandyman het volgende:
Voetbal = Cool.Nederlands efltal = Niet cool.
Logisch verhaal toch. Er moeten gewoon meer talenten in het NL elftal, het enige nadeel is... die zijn er niet in Nederland (op Robben, vd Vaart en Sneijder na). Dus wat mij betreft toch maar doorspelen. Want we staan nog wel steeds 4e op de FIFA wereldranglijst
Amen
quote:Goed punt. Omdat ik me verveelde ben ik sociaal gaan doen en voetbal gaan kijken. Maar echt boeiend en spannend vond ik het niet
Op zaterdag 15 november 2003 16:57 schreef ook_gek het volgende:
ik haat voetbal dus mij maakt het niks uit
Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
Ik heb voetbal nooit egt leuk gevonden.... alleen die tijden met (bergman ofzo schaamt ~ weet naam niet meer
)
Al die hype erom heen en vervolgens
quote:Is volgend jaar het EK Hockey alweer dan?
Op zaterdag 15 november 2003 17:01 schreef tong80 het volgende:
Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
quote:I'm with ^^^
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Voetbal is bij voorbaat kut, alles wat er mee te maken heeft idem.
quote:Niks aan toe te voegen
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Oosthoek het volgende:
Voetbal is bij voorbaat kut, alles wat er mee te maken heeft idem.
quote:
De critici komen weer onder hun tegels vandaan gekropen.Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
quote:Jah, maar dat hockey dat kunnen we nog
De critici komen weer onder hun tegels vandaan gekropen.Als we volgend jaar alsnog europees kampioen worden zijn ze vooraan te zien in de kroeg in hun hockey shirtje en brallende gebral.
quote:Iemand die dit kan vertalen in het Nederlands
Op vrijdag 12 september 2003 22:18 schreef Bazziehoofd het volgende:
Schop die dick advocaat en al die dik betaalde kut sogenaamdede voetballers uit het Nederlandse Elftal en ga met voetballers voetballen die niet bang zijn om moe te worden![]()
![]()
Hehe dat lugt op![]()
quote:Hockey winnen we (haast) elke toernooi wel, EK, WK, etc.
Op zaterdag 15 november 2003 17:49 schreef Floor-is het volgende:[..]
Jah, maar dat hockey dat kunnen we nog
quote:Bergman
Op zaterdag 15 november 2003 17:09 schreef koffiegast het volgende:
1-0 voor schotland, ach nederlands elftal is niet meer wat het geweest wasIk heb voetbal nooit egt leuk gevonden.... alleen die tijden met (bergman ofzo
schaamt ~ weet naam niet meer
)
Al die hype erom heen en vervolgens
![]()
Ik denk dat je Dennis "ik heb last van vliegangst" Bergkamp bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |