mensen met een digicam in de buurt?
Ik heb ook ooit een keertje vanaf mn school een huis totaal zien affikken.
quote:mja, dat is nog wel een eindje lopen hoor. ik heb geen zin om een half uur door de regen te lopen...
Op vrijdag 12 september 2003 10:35 schreef WauseWillem het volgende:
nou, dan moet je het zo maar eens even van dichtbij gaan bekijken.Ik heb ook ooit een keertje vanaf mn school een huis totaal zien affikken.
Zeer grote brand in Rotterdams bedrijf
Uitgegeven: 12 september 2003 09:40
ROTTERDAM - In twee opslagplaatsen van Handelsveem Fenix aan de Veerlaan in Rotterdam-Zuid is vrijdagochtend brand uitgebroken. Volgens een politiewoordvoerster heeft de brandweer het vuur inmiddels redelijk onder controle. De brand brak rond 8.30 uur uit.
Niemand raakte gewond. Het is nog niet bekend of er gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.
Bron: www.nu.nl
quote:Het zou natuurlijk nog mooier zijn als je er dan in een bakje boven hangt zodat je het van boven kunt bekijken
Op vrijdag 12 september 2003 10:37 schreef doraantje het volgende:het zou mooier zijn als de vlammen er gewoon aan de bovenkant uitkomen.
quote:hmm...ik zie net een hele bijzondere brandweerwagen onder me langs rijden. lekker onder controle, als ze na 2 uur nog extra wagens nodig hebben..
Volgens een politiewoordvoerster heeft de brandweer het vuur inmiddels redelijk onder controle
quote:hmm...ik heb niks geroken, maar ik zit al weer ff binnen. waar zit jij in het gebouw?
Op vrijdag 12 september 2003 10:40 schreef CpKurk het volgende:
Ik werk bij INHOLLAND en volgens de brandweer is er blauwzuurgas vrij gekomen..... stonk lekker naar plastic. Vast HEEEEEEEEEL goed voor de gezondheid
ik zie alleen maar de witte rook, ik ruik nog steeds niks. wel lullig als jij zometeen weg ligt te rotten joh
maarehm...moet je niet gaan werken,ik betaal niet voor niks schoolgeld
want ik kan mijn password niet wijzigen, kun jij dat niet ff regelen ofzo?
heb je toch wat te doen..
ik kwam vanmorgen naar school voor een paar lessen, maar die docent kwam niet. dus ja..dan maar niet
Maar eh... we zijn niet echt ontopic geloof ik
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
Laten ze die hele stad maar opbranden.
quote:mja, ik heb nog niks van de mods gehoord, dus nou en
Op vrijdag 12 september 2003 11:08 schreef CpKurk het volgende:
Loop ff naar de servicedesk balie in kamer 0.11 (achter hoofdreceptie). Waarschijnlijk krijg je van een collega van me een wachtwoord reset. Kan je daarna op een pc inloggen bij de balie om je ww te wijzigen.Maar eh... we zijn niet echt ontopic geloof ik
om ontopic te gaan:
ik zie nu nog maar 1 blusboot liggen, die andere vaart rondjes ofzo..zou het dan toch onder controle zijn?
ik vind het er niet echt heel groot uitzien..das wel jammer eigenlijk
maar die gekke rook die blijft komen..
Ik kan het niet zo goed meer zien, want er staan teveel studenten voor de balie te wachten
Zie nog wel wat rook achter hun hoofden vandaan komen
Edit. typo
[Dit bericht is gewijzigd door CpKurk op 12-09-2003 11:29]
ik zit hier op de voorste rij, zelfs zonder een dubbeltje betaald te hebben.
de rook is wel een stuk minder geworden, maar die ene boot ligt er nog steeds te blussen
hier zijn een aantal meiden(pabo he..) in paniek geraakt toen ik vertelde over dat blauwzuurgas, best leuk om te zien zo.
werkse nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |