Het duurt slechts een uur en er is zover ik het weet geen serie. Maar misschien is het de moeite waard of gewoon leuk om te kijken.
quote:Leuk, jammer dat ik het niet kan ontvangen. Ik heb vorig jaar een presentatie op een symposium gezien over AI in computerspellen en de geschiedenis ervan. Ook heel leuk, conclusie was dat AI minder belangrijk wordt door de mogelijkheid om tegen echte intelligentie te spelen via Internet.
Op vrijdag 12 september 2003 04:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vrijdagavond (vanavond dus) om 21:00 uur komt er op Discovery een documentaire over computerspellen. Ik weet niet of dit op FTV moest of hier, maar aangezien het over games gaat..Het duurt slechts een uur en er is zover ik het weet geen serie. Maar misschien is het de moeite waard of gewoon leuk om te kijken.
quote:jammer genoeg denken gamesdevelopers zo..... Single player is nog steeds een spelvariant die mij zeer kan bekoren, maar word tegenwoordig steeds meer het ondergeschoven kindje van de multiplayer...
Op vrijdag 12 september 2003 05:00 schreef Libris het volgende:[..]
Leuk, jammer dat ik het niet kan ontvangen. Ik heb vorig jaar een presentatie op een symposium gezien over AI in computerspellen en de geschiedenis ervan. Ook heel leuk, conclusie was dat AI minder belangrijk wordt door de mogelijkheid om tegen echte intelligentie te spelen via Internet.
mp is harstikke leuk, maar kan echt niet op tegen een goed verhaal en goede ai.
quote:Tuurlijk, ligt ook aan het genre, conclusie was ook iets genuanceerder dan dat. Voor spellen als Battlefield en CS, is mp meer in opkomst.
Op vrijdag 12 september 2003 07:33 schreef werkeend het volgende:[..]
jammer genoeg denken gamesdevelopers zo..... Single player is nog steeds een spelvariant die mij zeer kan bekoren, maar word tegenwoordig steeds meer het ondergeschoven kindje van de multiplayer...
mp is harstikke leuk, maar kan echt niet op tegen een goed verhaal en goede ai.
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 10:21 schreef Khadgar het volgende:
SHIT die heb ik niet op mn satellietkaart Nou moet ik hem via m'n abo ontvanger kijken en daar kan ik hem niet op dvd zetten. Dus helaas word het een videoband.
quote:dat je mooi speelgoed thuis hebt staan
Op vrijdag 12 september 2003 10:59 schreef Khadgar het volgende:[..]
quote:Ja, misschien kan het tegenvallen en wordt er een heel verkeerde (algemene) beeld gegeven, maar ik ben benieuwd.
Op vrijdag 12 september 2003 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Dank voor de tip, ik ga zeker kijken als verwacht ik er niet veel van. Alhoewel, het is Discovery...
quote:*Gieling aai over bol geeft*
Op vrijdag 12 september 2003 21:27 schreef gieling het volgende:
tot nu toe vind ik het erg goed
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:28 schreef ChOas het volgende:[..]
*Gieling aai over bol geeft*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |