LOI zal ze vast wel hebben, maar ik wil eigenlijk een cursus doen die geen geld kost, of iig heel weinig.
quote:Thnx, dit is inderdaad al een begin. Alleen gaat het hier vooral om het spreken en luisteren volgens mij.
Op woensdag 10 september 2003 17:10 schreef ThaHunk het volgende:
Kijk hier is
http://www.aniway.nl/down.html#Japanse%20Les
Das heel simpel gezegt gewoon de 'klanken' die bij de tekens horen in je kop stampen. En daarna gewoon oplezen van papier. Je hebt dan echter geen idee wat je leest en dat lijkt mij toch wat vreemd lezen, maar ja als je dat wil kijk dan hier es: http://www.japansecultuur.nl/ en dan in het menu voor Japanase Taal Cursus.
Das een leuke start.
//Edit
quote:LOL
baka yaro
quote:Iya !!
Op woensdag 10 september 2003 17:18 schreef sleepflower het volgende:[..]
Kisama!!!
quote:Omae wa baka desu yo!
Op woensdag 10 september 2003 17:22 schreef koeskoes het volgende:[..]
Iya !!
quote:zo ver gaat me japans nog niet
Op woensdag 10 september 2003 17:23 schreef sleepflower het volgende:[..]
Omae wa baka desu yo!
quote:Betekent: "Jij bent een idioot." [niet persoonlijk bedoeld, overigens
Op woensdag 10 september 2003 17:26 schreef koeskoes het volgende:[..]
zo ver gaat me japans nog niet
Omae is een manier om 'jij' te zeggen, net als 'anata' en 'kimi'. Alleen dan veel onbeleefder.
Dank je voor de links
quote:Ik wil natuurlijk wel kunnen begrijpen wat er staat
Op woensdag 10 september 2003 17:15 schreef vanDee het volgende:
Japans lezen is niet moeilijk.Das heel simpel gezegt gewoon de 'klanken' die bij de tekens horen in je kop stampen. En daarna gewoon oplezen van papier. Je hebt dan echter geen idee wat je leest en dat lijkt mij toch wat vreemd lezen, maar ja als je dat wil kijk dan hier es: http://www.japansecultuur.nl/ en dan in het menu voor Japanase Taal Cursus.
quote:Sorry, meneer
Op woensdag 10 september 2003 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blijven we wel op topicDank je voor de links
* sleepflower gaat al.
quote:Grote woordenschat hebben is wel belangrijk. Maar als je anime kijkt kan je al heel snel dingen oppikken, aangezien ze daar vaak dezelfde uitdrukkingen gebruiken ["Kawaii!" "Baka!" "Yokatta!", etc].
Op woensdag 10 september 2003 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik wil natuurlijk wel kunnen begrijpen wat er staat
quote:Ik wil dus Import spellen kunnen spelen uit Japan. Daar zit tegenwoordig ook al wat spraak in. Dus anime kijken is een goed idee, is nog leuk ook
Op woensdag 10 september 2003 17:32 schreef sleepflower het volgende:[..]
Grote woordenschat hebben is wel belangrijk. Maar als je anime kijkt kan je al heel snel dingen oppikken, aangezien ze daar vaak dezelfde uitdrukkingen gebruiken ["Kawaii!" "Baka!" "Yokatta!", etc].
En ChOas, dat zou helemaal mooi zijn
quote:Voor je japanse RPG's op je Playstation 2 zeker?
Op woensdag 10 september 2003 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand waar je een cursus Japans lezen kan doen? Ik hoef het niet te kunnen spreken. Ik wil het alleen lezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |