Ik heb al een korte beschrijving gegeven van Meneer_aart op bezoek bij Giphart. Toen ik dit schreef zag ik hem echt voor me. Ik weet dat hij een bril heeft en geen 'normale' broeken draagt. Ik heb het idee dat het een vrij tenger mannetje is met halflang haar. Vraag me niet waarom, zo voel ik het gewoon.
Bij Skymaster heb ik dat ook heel sterk. Het lijkt me ook iemand met een bril. Hij draagt altijd spijkerbroeken en heeft altijd wat chips naast de PC staan.
Hebben jullie bij sommige fokkers ook zo'n soort mythe/droombeeld van Fokkers?
Mijn beeld van deze twee mensen zal er waarschijnlijk compleet naast zitten, maar dat maakt niet uit, het maakt deel uit van mijn beeld van hun.
Hebben meer mensen een soort beeld van andere fokkers?
Verder heb je trouwens een lage stem en muziek opstaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Koekepan op 30-03-2001 15:29]
Het is altijd weer anders dan je denkt
Ook als je denkt
Het is anders dan ik denk
Dan is het toch nog anders
Dan je denkt
Niet echt een mooi gedicht qua gedicht, maar de waarheid in een nutshell. Ook wel de wet van Hofstadter, geloof ik.
Wel eens geprobeerd, maar dan kijk je in het fotoboek en blijk je er iedere keer gruwelijk naast te zitten
[Dit bericht is gewijzigd door Tally op 30-03-2001 15:35]
quote:Niet
Hoe zie jij fokkers die je nog nooit gezien hebt?
nu zit ik te twijfelen tussen mag en kan
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 30-03-2001 15:53]
quote:ik maak geen beelden van mensen die alles kunnen opschrijven wat ze willen , ongeacht ze dat werkelijk denken of niet
Op 30 maart 2001 15:01 schreef zodiakk het volgende:
Ja wat voor een beeld heb jij van Fokkers, die je nog noot gezien hebt?
quote:Ik wel.
Op 30 maart 2001 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik maak geen beelden van mensen die alles kunnen opschrijven wat ze willen , ongeacht ze dat werkelijk denken of niet
quote:Moet
Op 30 maart 2001 15:52 schreef Herald het volgende:
Party-pooper zie ik als een bofkont, hij mag de hele dag naar Llewella's snoet kijkennu zit ik te twijfelen tussen mag en kan
quote:you make it sound like it's a bad thing
Op 30 maart 2001 16:01 schreef Party-pooper het volgende:
Moet
quote:
Op 30 maart 2001 16:03 schreef Herald het volgende:
you make it sound like it's a bad thing
quote:
Op 30 maart 2001 15:01 schreef zodiakk het volgende:
Bij Skymaster heb ik dat ook heel sterk. Het lijkt me ook iemand met een bril. Hij draagt altijd spijkerbroeken en heeft altijd wat chips naast de PC staan.
Hebben jullie bij sommige fokkers ook zo'n soort mythe/droombeeld van Fokkers?
Ik heb geen scanner om een foto in te scannen(wat misschien maar beter is ook).
Maar een bril heb ik iig niet..
Je hebt gelijk dat ik altijd spijkerbroeken draag en chips staat ook altijd naast de PC. Evenals het bier in het weekend..
SkyMaster's uiterlijke beschrijvingen..
-Korte blonde stekels
-Blauwe ogen
-1.76 m(ik zit nog in de groeifase en hopelijk groei ik nog een centimeter of 10).
-vrij tenger
Zo, weten jullie dat ook weer.
quote:Whoaaaa , zal ie leuk vinden
Op 30 maart 2001 16:40 schreef Trainspotter het volgende:
Van Doc heb ik het idee dat hij dezelfde langharige hippie is als zijn usericon.
PS.
In mijn geval ís dat dus ook zo. Weliswaar niet helemaal vers. Snor is inmiddels pleite.
quote:<---- Heheh, dus jij dacht dat ik oranje haar had en grote tieten en nooit kleren aan
Op 30 maart 2001 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb onbewust altijd een beetje het idee datiemand er uit ziet zoals z'n plaatje.
Maar ik heb ook altijd het plaatje in gedachten, dat is tenslotte het enige 'beeld' dat je hebt van een persoon. En echte fotos zijn idd vaak verrassend.
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout op 30-03-2001 20:11]
quote:I would surprise you
Op 30 maart 2001 20:10 schreef Aernout het volgende:Maar ik heb ook altijd het plaatje in gedachten, dat is tenslotte het enige 'beeld' dat je hebt van een persoon. En echte fotos zijn idd vaak verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |