abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 13:56:44 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_13093934
René sopt ook graag de deuren en de spiegels... alleen..... ze kleddert zo vreselijk met glassex dat ik helemaal blauwe strepen op de muren heb bvan het druipen. Nou moet het behang er toch af, maar tis ff jammer als ze dat doet als we behangen hebben. Dus René sopt zéér regelmatig de tegeltjes van de wc en de badkamer
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_13094046
Damey neemt regelamtig de tafel af met een schone theedoek en limonade tis heel lief enzo maar....
Of hij spuugt op de tafel om het daarna met de mouw van zijn shirt weg te vegen ook zoiets....
E dan komt er nog een heel triomphantelijk "ZO SCHOOOOOON!!!!! " achteraan ook.

Tis wel heel cute

pi_13100795
volgens mij is het tijd dat jullie lid worden van mijn website...........

Enne t kan best met 2 kids ,maar t is wel een enorm gedoe.
Zelf heb k nu een huisman, dat is voor mij DE oplossing (hij is 10000x netter dan ik ben en sinds die is ons huis helemaal spik en span)

Wie het adres wil van mijn website (over huishouden in zo kort mogelijke tijd) klikt maar effe op t huisje bij mij

Dag

Stout

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 september 2003 @ 18:43:21 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13100980
Ik heb me aangemeld Nu eens kijken hoe ik dat kan combineren met 4 dagen werken Probleem is gewoon dat als ik gewerkt heb, ik 's avonds geen zin meer heb om iets in huis te doen.

Toen ik vorige week ziek was, zag het er hier een stuk opgeruimder uit dan normaal...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13100989
Ik schaam me een beetje dat het bij mij zo netjes is vergeleken met sommige fotoos. . . .

Kan er niks aan doen ben het afgelopen jaar wel wat makkelijker geworden omdat ik naar school geweest ben, nu heb ik de schade inmiddels bijna weggehaald. oke, naast het gasfornuis moet nog effe gesopt worden

Dus ik hoef geen lid te worden van je site Stout. ben ook schoonmaakster geweest,dat scheelt enorm

donderdag 11 september 2003 @ 22:15:28 #106
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13106559
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat 'opruim-geheim' van CarOnline.
Ik heb ook even heerlijk keihard gelachen herkenning
pi_13107129
Als je het echt niet meer ziet zitten,... ik zag net een aankondinging op tv voor het programma "life laundry" vanaf as zondag 21.30 op rtl4...als je die beelden ziet is zelfs de kast van Caronline nog opgeruimd.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2003 @ 23:51:14 #108
7074 moussy
kuttekop
pi_13109260
Weet je wat ook werkt? Een glazen hanglamp kapot rammelen , reken maar dat je vloer leeg, en schoon is de manier waarop is heel erg minder, het was mn apartste lamp
pi_13114923
quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:31 schreef easy-going het volgende:
Als je het echt niet meer ziet zitten,... ik zag net een aankondinging op tv voor het programma "life laundry" vanaf as zondag 21.30 op rtl4...als je die beelden ziet is zelfs de kast van Caronline nog opgeruimd.
dat is idd ernstig ja, je hebt ook zo'n programma de puinruimers op SBS6, ik zag dat laatst en was met stomheid verslagen, wat een TERINGZOOI!!! Hoe ver kun je het laten komen!?
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 12 september 2003 @ 11:57:56 #110
3542 Gia
User under construction
pi_13115114
quote:
Ik ken dat mens ergens van. Die van dat rotzooi-huis dus. Moet zeker kijken, want het zit me dwars dat ik niet weet waar ik die van ken.
pi_13117713
Ik ben al máánden lid bij Stout, maar las alleen maar steeds braaf de mailtjes. En dan dacht ik "ja ik ga daar lekker de w.c. schoonmaken, terwijl de badkamer veel dringerder moet". En dan deed ik als compromis helemaal niks.

Na een (terecht) verwijt van mijn man dat ik er niks van bak, heb ik me vorig weekend heel kwaad gemaakt en het hele huis grondig opgeruimd en schoongemaakt. En nu hou ik dus al twee weken de mailtjes van Stout vol!! Vind het echt heerlijk. Onze "smijt-daar-maar-neer" plek was vooral de eettafel, en het is een stuk rustiger nu die leeg is. Max en ik hebben allebei een (afgesloten) kastje geconfisceerd en daar mogen we mee doen wat we willen. Past het niet meer, dan eigen verantwoordelijkheid om weer ruimte te scheppen. Vensterbank is eindelijk leeg (was ook zo'n s.d.m.n-plek). Heb nog één zo'n plek (kastplank) voor Isa's spulletjes, maar da's niet zo heel erg want het mag niet uitsteken van mezelf, en boven nog wat (gesloten) kasten die nog moeten, maar mijn eigen kledingkast heb ik (op twee laatjes na) ook al uitgemest.

Heb zelfs eindelijk in de keuken de keukenrol-aluminiumfolie-etc.-houder opgehangen, in de toiletten de w.c.-rolhouder, haakjes voor handdoeken en badjassen (lang leve de tesa plakkertjes). Ben de hele dag dolblij met het schone huis, en al met al besteed ik er geloof ik niet meer dan een uurtje per dag aan, als ik me gewoon hou aan die mailtjes van Stout. (op die "nul-beurt" na dan). En jullie willen echt niet weten wat een gore troep het normaal is. Max is echt dolblij met het nieuwe beleid. Weer wat nieuws dat híj de troeperigste in huis is .

Nu moet ik nog de afzuigkap schoonmaken en de trap stofzuigen (dat doe ik ipv de zolder, want ik heb geen zolder) en dan kan ik weer opgeruimd het weekend in. Heerlijk gevoel! Dus Stout, ik hoop het vol te houden, maar als het zo door blijft gaan als nu, heb je hier een héél dankbaar gezin.

mooi he, alles
  vrijdag 12 september 2003 @ 16:07:39 #112
3542 Gia
User under construction
pi_13121706
Wij zijn voorlopig nog aan 't 'verbouwen'. Nog steeds is de badkamer niet klaar, maar dat vordert nu. Daarna gaan we aan de zolder beginnen.

We willen, voor onder de onderste balk, laden maken op wieltjes, waar de campingspullen en zo in kunnen. Verder nog wat kastruimte en planken voor onze Kevin. Nieuwe vloerbedekking, nieuw kleurtje, bureau naar boven en Kev heeft zijn eigen hok.
Daarna is de kinderkamer aan de beurt, waar ze nu nog samen slapen. Dat wordt Dane's rommelhok. (Dat kind ruimt nooit op)

Daarna neem ik wat rust. Operatie en zo.

En dan volgend jaar grote verbouwing in de huiskamer en keuken.

Dus voorlopig zit ik sowieso nog in de rommel. Probeer het beneden wel wat bij te houden, maar rommelig blijft het met dat soort klussen toch.

pi_13140990
Tja ik ben dus ook net zoals Lies. Ik kan niet lekker rustig zitten voordat het netjes is. Opruimen doe ik ook met plezier.

En hoe het straks is met kids. Ik weet het niet, wil wel wat makkelijker worden, dus ik hoop dat ik mijzelf straks ook wat minder opruimtijd gun.

Nu met de verbouwing in de keuken is het dus een reuze stink zooi hier, en het kriebelt bij mij om nu te beginnen met opruimen.

pi_13142039
Zo lekker gepoetst vanmiddag, het is weer spik en span. .
pi_13142343
Om een idee te geven hoe erg ik ben: Bij mij ziet het er naar tevredenheid opgeruimd ongeveer uit zoals bij Melonovy op de troep-foto's. Maar daar kan ik wel mee leven.
In de tijd dat ik vreselijk depressief was en ook nog onregelmatige diensten draaide, ben ik ook vreselijk vervuild. Bijna tot het niveau wat je ziet in die voorfilmpjes, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen. Katten die overal hadden gepiest, dozen die ik nooit had uitgepakt, vuilniszakken die ik vergeten had buiten te zetten en dus opspaarde, een afwas die zo erg was beschimmeld dat ik er niet eens naar durfde te kijken. Ik woonde toen alleen, dus het ging alleen om mezelf (nu zou ik het zover niet laten komen omdat dat niet eerlijk is tegenover man en kinderen bijvoorbeeld). Op een gegeven moment is de troep zó erg dat je je er alleen nog maar voor kunt afsluiten, omdat je eenvoudig niet weet waar je moet beginnen en er heel treurig van wordt. Je moet wel een cocon om je heen bouwen, anders kun je er niet meer in leven. Mijn moeder is toen op een gegeven moment elke week gekomen om me te helpen het bij te houden, maar het bleef tobben. Vandaar dat ik nu zo extra blij ben dat ik het sinds een paar weken ècht op orde heb; de staat van mijn huis heeft enorm veel invloed op mijn stemming en vice versa. Dit opruimen heeft me zelfs geinspireerd tot het eindelijk bijhouden van mijn administratie en het opschonen van mijn harde schijf. En het voelt zo heerlijk!!
mooi he, alles
pi_13143045
Ik heb ook lekker opgeruimd en het ziet er weer netjes uit in de woonkamer. Eetkamer is nog een zooitje maar ja ze zijn daar nu in de keuken aan het tegelen op de vloer dus dat komt wel. In ieder geval weer mijn best gedaan
pi_13143100
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 16:43 schreef phileine het volgende:
Om een idee te geven hoe erg ik ben: Bij mij ziet het er naar tevredenheid opgeruimd ongeveer uit zoals bij Melonovy op de troep-foto's. Maar daar kan ik wel mee leven.
In de tijd dat ik vreselijk depressief was en ook nog onregelmatige diensten draaide, ben ik ook vreselijk vervuild. Bijna tot het niveau wat je ziet in die voorfilmpjes, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen. Katten die overal hadden gepiest, dozen die ik nooit had uitgepakt, vuilniszakken die ik vergeten had buiten te zetten en dus opspaarde, een afwas die zo erg was beschimmeld dat ik er niet eens naar durfde te kijken. Ik woonde toen alleen, dus het ging alleen om mezelf (nu zou ik het zover niet laten komen omdat dat niet eerlijk is tegenover man en kinderen bijvoorbeeld). Op een gegeven moment is de troep zó erg dat je je er alleen nog maar voor kunt afsluiten, omdat je eenvoudig niet weet waar je moet beginnen en er heel treurig van wordt. Je moet wel een cocon om je heen bouwen, anders kun je er niet meer in leven. Mijn moeder is toen op een gegeven moment elke week gekomen om me te helpen het bij te houden, maar het bleef tobben. Vandaar dat ik nu zo extra blij ben dat ik het sinds een paar weken ècht op orde heb; de staat van mijn huis heeft enorm veel invloed op mijn stemming en vice versa. Dit opruimen heeft me zelfs geinspireerd tot het eindelijk bijhouden van mijn administratie en het opschonen van mijn harde schijf. En het voelt zo heerlijk!!
Het klinkt mij ook wel bekend in de oren phileine, toen ik depri was toen deed ik ook weinig. Ja je zit zo in de knoop dat je nergens anders tijd voor hebt. Maar ik merkte wel dat als ik dan opruimde dat het ook een stuk opgeruimd was in mijn hoofd. Daarom vindt ik het nu ook wel leuk om te doen, want als het dan gedaan is dan zit ik op de bank te genieten van een opgeruimd huis en s'avonds lekker kaarsjes aan, glaasje erbij
  zaterdag 13 september 2003 @ 19:54:08 #118
32614 bastardhost
prettig gestoord
pi_13146344
ooooow, depressief en opruimen... weinig kans...
je bed uitrollen, in je hoekje op de bank kruipen en de hele dag niet uitkomen... Tot het weer wat beter gaat, je om je heen kijkt en bijna weer depressief wordt van de rotzooi die is ontstaan toen de wereld even zonder jou draaide....

ik herken het al te goed

Shaven..... not furred
pi_13148113
Leuk om te lezen dat het ook werkt voor anderen Phileine !
Zelf ben ik een enorme chaoot, tot grote ergenis van iederen behalve mezelf
Dit schema heb ik jaren gebruikt, nu wel wat aangepast voor de site en opverzoek maak ik ook nog wel eens een schema voor iemand.
Als je bedenkt dat ik het een jaar geledene op heb gezet voor de lol en dat er nu al bijna 500 leden zijn..... wel leuk om te zien dat er behoefte aan is

oja, mijn s-d-m-n plek : naast mijn bed

Stout

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 september 2003 @ 15:07:31 #120
13151 crew  Rewimo
pi_13159484
Stout, ik krijg nu wel allerlei mailtjes via je site, maar eigenlijk zit ik niet op nog meer kletsmail te wachten (niet lullig bedoeld natuurlijk). Ik zoek eigenlijk een voor mij haalbaar schema waarin ik elke (werk)dag wat doe - naast mijn baan dus - en waardoor ik het huis een beetje toonbaar kan maken en vooral houden

Probleem voor mij is, heb ik geloof ik al eerder geschreven, dat ik na mijn werk eigenlijk geen puf meer heb om wat te doen. Ook al omdat ik door de week alleen ben met Christan en dus eigenlijk pas om een uur of half 8 eens even kan zitten en tijd voor mezelf heb. Dat is niet erg, maar dan komt er dus niks van het huishouden terecht, en hoe minder je doet, hoe minder leuk het wordt om te doen (en ik vind poetsen sowieso niet leuk ).

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 14 september 2003 @ 16:56:38 #121
7074 moussy
kuttekop
pi_13161618
Rewimo, dat ligt aan de instelling bij je inlog-toestand bij de site zelf.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 september 2003 @ 16:57:47 #122
13151 crew  Rewimo
pi_13161637
O, dan moet ik dat nog maar eens bestuderen, tnx
pi_13164594
quote:
Op zondag 14 september 2003 16:57 schreef Rewimo het volgende:
O, dan moet ik dat nog maar eens bestuderen, tnx
zie ook de gebruiksaanwijzing op de site !

Nog even en we hebben onze eigen site !!

Stout

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 september 2003 @ 19:22:06 #124
13151 crew  Rewimo
pi_13164606
quote:
Op zondag 14 september 2003 19:21 schreef Stout het volgende:

[..]

zie ook de gebruiksaanwijzing op de site !

Nog even en we hebben onze eigen site !!

Stout

De gebruiksaanwijzing klopt niet helemaal maar het is geloof ik wel gelukt
pi_13177940
quote:
Hee hee mijn kast is hartstikke opgeruimd hoor!
duurde bijna de hele avond maar hij is netjes!! Oei!!

En nu is er al een was gestreken, gedraaid en beneden alles keurig!
Ooit... leer ik het wel

Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')