abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:09:23 #1
55412 Hoochiemamma
life is full of trouble's
pi_13059003
De Europese voetbalbond (UEFA) wacht op een speciaal rapport van een waarnemer, voordat hij besluit een onderzoek in te stellen naar het vermeende omkoopschandaal van Griekenland en Armenië.
'We hebben de waarnemer gevraagd voor een extra rapport, alhoewel er op dit moment nog geen formeel onderzoek is ingesteld', verklaarde UEFA-woordvoerder Mike Lee tegenover Reuters. 'Het rapport zullen we in de komende 24 uur ontvangen en op basis daarvan zullen we beslissen wat voor actie we ondernemen.'

Na het duel Armenië-Griekenland (0-1) in Jerevan maakte de Armeense bondsvoorzitter Rouben Aïparetan bekend, dat er vanuit Griekenland pogingen waren ondernomen de Armeense selectie én bondsvoorzitter om te kopen. Zij zouden een miljoen dollar (900.000 euro) ontvangen, indien zij zouden verliezen van Griekenland. Aïparetan beweerde in het bezit te zijn van vier bandopnames van telefoongesprekken met de 'omkopers'.

Hieronder de stand in de groep op het moment :

1 Griekenland 7 - 15
2 Spanje 6 - 11
3 Oekraïne 7 - 10
4 Armenië 6 - 4
5 Noord-Ierland 6 - 3

Met nog 1 wedstrijd te spelen voor Griekenland en 2 voor Spanje had het ze toch echt wel kunnen helpen

Ik ben benieuwd of het waar is

pi_13059505
Daggla. .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2003 @ 22:23:49 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13059578
Ik verdenk de Spanjaarden te doen alsof ze Grieken waren...

Na die mooie sport-accomodaties die op een niet nader te noemen eiland in de middenlandse zee die na die "historische overwinning" op die Engelstaligen aldaar vertrouw ik die Spanjaarden voor geen cent...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13059620
dat zou ik echt slecht vinden om jezelf op zo een manier te proberen te laten winnen
Altijd gaat alles goed! Ook al is dat niet zo
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:25:09 #5
55412 Hoochiemamma
life is full of trouble's
pi_13059635
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:23 schreef Doc het volgende:

Na die mooie sport-accomodaties die op een niet nader te noemen eiland in de middenlandse zee die na die "historische overwinning" op die Engelstaligen aldaar vertrouw ik die Spanjaarden voor geen cent...

Nu je het zegt.. Het zou zomaar eens kunnen. Want als dit zo doorgaat plaatsen zij zich niet rechtstreeks
pi_13059685
Het was geloofwaardiger geweest als de Armeense voorzitter voor de wedstrijd aan de bel had getrokken. Maar als hij geldige bewijsstukken heeft dan zullen we het nog zien.

Het is natuurlijk wel een smerige poging om onze Samaras te boycotten, hij moet de held van EK2004 worden

dinsdag 9 september 2003 @ 22:28:28 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_13059756
Spanje kwam toen ook nog achter met 1-0

the horror

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_13060102
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:23 schreef Doc het volgende:

Iets met 12-1 was dat toch
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 september 2003 @ 22:39:41 #9
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13060153
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:38 schreef Bauhaus het volgende:

[..]

Iets met 12-1 was dat toch

Zoiets ja...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13173921
Ten eerste heeft de Griekse voetbalbond geen cent te makken en ten 2de kan iedere Jan Lul bellen naar een voetbalbond met de mededeling dat ze er 1 miljoen dollar voor over hebben..
Ik geloof er iig niets van.. .
Sterker nog, het zou me niets verbazen als Spanje erachter zit.. Ik bedoel, in zo'n poule 2de worden is best een schande voor zo'n groot voetballand..
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')