Na het duel Armenië-Griekenland (0-1) in Jerevan maakte de Armeense bondsvoorzitter Rouben Aïparetan bekend, dat er vanuit Griekenland pogingen waren ondernomen de Armeense selectie én bondsvoorzitter om te kopen. Zij zouden een miljoen dollar (900.000 euro) ontvangen, indien zij zouden verliezen van Griekenland. Aïparetan beweerde in het bezit te zijn van vier bandopnames van telefoongesprekken met de 'omkopers'.
Hieronder de stand in de groep op het moment :
1 Griekenland 7 - 15
2 Spanje 6 - 11
3 Oekraïne 7 - 10
4 Armenië 6 - 4
5 Noord-Ierland 6 - 3
Met nog 1 wedstrijd te spelen voor Griekenland en 2 voor Spanje had het ze toch echt wel kunnen helpen
Ik ben benieuwd of het waar is
Na die mooie sport-accomodaties die op een niet nader te noemen eiland in de middenlandse zee die na die "historische overwinning" op die Engelstaligen aldaar vertrouw ik die Spanjaarden voor geen cent...
quote:Nu je het zegt.. Het zou zomaar eens kunnen. Want als dit zo doorgaat plaatsen zij zich niet rechtstreeks
Op dinsdag 9 september 2003 22:23 schreef Doc het volgende:
Ik verdenk de Spanjaarden te doen alsof ze Grieken waren...Na die mooie sport-accomodaties die op een niet nader te noemen eiland in de middenlandse zee die na die "historische overwinning" op die Engelstaligen aldaar vertrouw ik die Spanjaarden voor geen cent...
Het is natuurlijk wel een smerige poging om onze Samaras te boycotten, hij moet de held van EK2004 worden
the horror
quote:Iets met 12-1 was dat toch
Op dinsdag 9 september 2003 22:23 schreef Doc het volgende:
Ik verdenk de Spanjaarden te doen alsof ze Grieken waren...Na die mooie sport-accomodaties die op een niet nader te noemen eiland in de middenlandse zee die na die "historische overwinning" op die Engelstaligen aldaar vertrouw ik die Spanjaarden voor geen cent...
quote:Zoiets ja...
Op dinsdag 9 september 2003 22:38 schreef Bauhaus het volgende:[..]
Iets met 12-1 was dat toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |