abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13057371
Te koop: Schitterend Thrustmaster Ferrari Force Feedback Wheel.

Het stuurtje is werkelijk maar een keer of 3 gebruikt en was een impulsieve aankoop zoals ze dat zo mooi noemen. Het stuur is dus als nieuw en 100% in orde.

Voor meer info check deze pagina!

Wegens een grote schoonmaak mag het nu eindelijk weg. Ik wil er minimaal 55,- voor hebben! Dus.. bieden maar!

Op te halen in Ospel (bij Weert) of te verzenden per post (in originele doos!).

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 14 september 2003 @ 17:12:17 #2
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_13161919
ik geef je tien euro ervoor
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_13169133
..

[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 14-09-2003 23:09]

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_13172944
Nog steeds te koop. Minimumprijs staat vermeld.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_13183115
tsja minimum prijs is denk ik te hoog.. bij deze bied ik 25 euro..

Aangezien hij nieuw voor 78 euro is..

Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_13187246
MINIMUMPRIJS betekent dat daaronder bieden geen zin heeft. Dus een vriendelijk verzoek om dit niet meer te doen.

Het stuur is haast nooit gebruikt dus in feite nieuw.

maandag 15 september 2003 @ 18:55:43 #7
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_13187806
30 euro

je minimumprijs zal me een worst wezen, mocht je hem niet kwijt kunnen raken dan weet je mijn bod!

pi_13188769
Als mijn minimumprijs jou worst zal wezen, dan vraag ik me af wat je hier in dit topic doet.

Ik heb het stuur op marktplaats staan en heb al een paar geinteresseerden, dus ik raak het toch wel kwijt.

pi_13206759
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:33 schreef American_Nightmare het volgende:
Als mijn minimumprijs jou worst zal wezen, dan vraag ik me af wat je hier in dit topic doet.

Ik heb het stuur op marktplaats staan en heb al een paar geinteresseerden, dus ik raak het toch wel kwijt.

Maar uh.. denk je dat je het hier hoger verkoopt dan op marktplaats? .. Nee.. want marktplaats zitten een paar vage gasten tussen en die denken dat het stuur in de winkel nog 200 euro is ofzow.. maarja... wij kijken eerst voor we iets kopen
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_13208961
De goedkoopste fatsoenlijke winkel in de pricewatch is 79,-. Daar komt nog eens 5,- bij als je vooruit betaalt. 84,- wordt 't dan dus.

55,- is dan helemaal geen slechte prijs voor een product wat gewoon nog zgan is.

Maar genoeg gezeverd over de prijs nu. ONTOPIC.

pi_13244017
Verkocht! Slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')