abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13035551
Ik heb nu 2 maanden een vriendin waar ik echt heel erg gek op ben.

In het begin zagen we elkaar heel vaak in week. Nu haar school weer is begonnen is dat wat minder. Ze moet veel huiswerk maken en dat begrijp ik erg goed.

Nu had ze afgelopen week en weekend een festival waar ze met veel vriendinnen en vrienden was. Ik was er ook heel even op zaterdagavond bij.

Ik zie d'r morgenavond ook weer, gaan we heel eventjes wat drinken in de stad. Nu verheugde ik me op het weekend en nu blijkt dat er 2 vrienden van d'r blijven slapen waarvan er van 1 zijn vader is vermoord ooit in het verleden.
Volgens haar zeggen had zij het er ook heel erg moeilijk daarmee.
Ze heeft dus heel het weekend geen tijd voor me (omdat ze op zaterdagmiddag ook al werkt).

Het probleem ligt ongetwijfeld bij mezelf, omdat ik haar zo vaak mogelijk wilt zien en ik krijg dat gevoel niet zo bij haar (hoewel ik dit wel fout heb denk ik zelf).

Hebben jullie dat ook weleens dat je meer bij je vriendin wilt zijn dan dat dat mogelijk is? (ofschoon door je vriendin of door de omstandigeheden)

pi_13035654
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:44 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik heb nu 2 maanden een vriendin waar ik echt heel erg gek op ben.

In het begin zagen we elkaar heel vaak in week. Nu haar school weer is begonnen is dat wat minder. Ze moet veel huiswerk maken en dat begrijp ik erg goed.

Nu had ze afgelopen week en weekend een festival waar ze met veel vriendinnen en vrienden was. Ik was er ook heel even op zaterdagavond bij.

Ik zie d'r morgenavond ook weer, gaan we heel eventjes wat drinken in de stad. Nu verheugde ik me op het weekend en nu blijkt dat er 2 vrienden van d'r blijven slapen waarvan er van 1 zijn vader is vermoord ooit in het verleden.
Volgens haar zeggen had zij het er ook heel erg moeilijk daarmee.
Ze heeft dus heel het weekend geen tijd voor me (omdat ze op zaterdagmiddag ook al werkt).

Het probleem ligt ongetwijfeld bij mezelf, omdat ik haar zo vaak mogelijk wilt zien en ik krijg dat gevoel niet zo bij haar (hoewel ik dit wel fout heb denk ik zelf).

Hebben jullie dat ook weleens dat je meer bij je vriendin wilt zijn dan dat dat mogelijk is? (ofschoon door je vriendin of door de omstandigeheden)

Waarom mag jij daar niet bij zijn?
pi_13035768
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:47 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Waarom mag jij daar niet bij zijn?

dan word het een kwartet is niet altijd even leuk
046
Dank aan Yeahinho
  maandag 8 september 2003 @ 22:52:15 #4
1687 poep
praat geen poep
pi_13035773
dat wordt heel vaak gedacht, ik herken het bij mijzelf..

ik heb niet gauw veel tijd voor een vriendje, op de een of andere manier zijn andere dingen "belangrijker"! dat klinkt heel fout, maar zo is het niet bedoeld! ben zelf heel onafhankelijk, en wil altijd maar bewijzen dat ik niemand nodig heb, is natuurlijk niet waar, maar toch doe ik dat, en ik probeer het af te leren maar echt lukken doet het nog niet! werk gaat zowiezo voor, en het komt gewoon voor dat ik met anderen afspreek in mijn vrije tijd, waardoor ik vergeet tijd vrij te houden voor hem. eigenlijk te idioot voor woorden, maar het gebeurd mij wel!
en dan is het echt niet dat ik niet gek op hem ben of zo, maar ik heb me altijd alleen weten te redden en te vermaken, en mischien vind ik het ook wel gewoon moeilijk om me tijd te delen, ik weet het niet! maar het is geen verwijt naar hem toe, absoluut niet!

denk dat je geduld moet hebben! de tijd die je dan samen hebt zal dan ook intens zijn! hoop voor je dat het vanzelf beter zal gaan!

houdt van spannend...
  maandag 8 september 2003 @ 22:52:26 #5
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_13035782
Ik wil je niet ongerust maken, maar bij mij waren dit soort dingen het begin van het einde.
pi_13035877
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:52 schreef ra het volgende:
Ik wil je niet ongerust maken, maar bij mij waren dit soort dingen het begin van het einde.
bij mij juist niet en ging deze regel op : na elk einde is er een nieuw begin
046
Dank aan Yeahinho
  maandag 8 september 2003 @ 22:59:59 #7
38509 Phate
But Seriously
pi_13036045
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:52 schreef ra het volgende:
bij mij ook, maar dan andersom... ik had ook wel eens behoefte zonder mijn vriendin uit te gaan, maar zij wilde juist meer bij mij zijn.
toen ze me voor het blok zette heb ik er zonder al teveel twijfel een punt achter gezet.
pas dus op: teveel 'pushen' kan leiden tot frictie...
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_13036116
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef Phate het volgende:

[..]

bij mij ook, maar dan andersom... ik had ook wel eens behoefte zonder mijn vriendin uit te gaan, maar zij wilde juist meer bij mij zijn.
toen ze me voor het blok zette heb ik er zonder al teveel twijfel een punt achter gezet.

nee hoor mij niet
046
Dank aan Yeahinho
pi_13036443
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:59 schreef Phate het volgende:

[..]

Ik zal d'r morgenavond wel vertellen van hoe ze het zou vinden als er 2 vriendinnen van mij zouden blijven slapen en dat ze dan ook niet welkom is bij mij.

Zij gaf als reden net op dat ik het toch niet leuk zou vinden (die gasten gaan skaten). Maar daar draait het toch niet om. Ik bedoel, ik wil ook wel weten wie dat zijn... Of klink ik nou erg wanhopig

pi_13036610
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:09 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

Ik zal d'r morgenavond wel vertellen van hoe ze het zou vinden als er 2 vriendinnen van mij zouden blijven slapen en dat ze dan ook niet welkom is bij mij.

Zij gaf als reden net op dat ik het toch niet leuk zou vinden (die gasten gaan skaten). Maar daar draait het toch niet om. Ik bedoel, ik wil ook wel weten wie dat zijn... Of klink ik nou erg wanhopig

Nee je klinkt niet wanhopig...jij bepaalt zelf wel of je dat leuk vind of niet....ze hoeft niet voor jou te denken.
pi_13042038
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:13 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Nee je klinkt niet wanhopig...jij bepaalt zelf wel of je dat leuk vind of niet....ze hoeft niet voor jou te denken.

Ik moet me ook gedwongen aanpassen aan haar drukke (huiswerk)schema. Dus dan verwacht ik wel dat ik in de overige tijd deel van haar kan uitmaken.
pi_13042471
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:07 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

Ik moet me ook gedwongen aanpassen aan haar drukke (huiswerk)schema. Dus dan verwacht ik wel dat ik in de overige tijd deel van haar kan uitmaken.

Probeer in die tijd ook eens wat leuks voor jezelf te gaan doen...
Ook zou je als het haar wel uitkomt eens nee tegen haar kunnen zeggen...
Laat je plezier niet alleen van haar afhangen...
pi_13043219
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:32 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Probeer in die tijd ook eens wat leuks voor jezelf te gaan doen...
Ook zou je als het haar wel uitkomt eens nee tegen haar kunnen zeggen...
Laat je plezier niet alleen van haar afhangen...

Ik heb genoeg vrienden waarmee ik vaak leuke dingen meedoe en meestal betrek haar dan d'r ook in.
Maar juist als je nog in de verliefde fase zit wil je och elk moment bij elkaar zijn. Tenminste, zo zie ik t hoor.
Als ik nu nee had gezegd dan had ik d'r misschien volgende week dinsdag pas weer gezien.
Kan ik net zo goed vrijgezel worden!
  dinsdag 9 september 2003 @ 12:42:47 #14
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_13043781
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 12:12 schreef brotherlouie98 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg vrienden waarmee ik vaak leuke dingen meedoe en meestal betrek haar dan d'r ook in.
Maar juist als je nog in de verliefde fase zit wil je och elk moment bij elkaar zijn. Tenminste, zo zie ik t hoor.
Als ik nu nee had gezegd dan had ik d'r misschien volgende week dinsdag pas weer gezien.
Kan ik net zo goed vrijgezel worden!

Zeg maar eens een paar keer: "nee, ik heb met wat vrienden afgesproken. Sorry, ik bel je morgen wel".

Dan weet ze ook hoe jij je voelt, als ze het niks intreseert dan zal het niet veel worden.

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')