quote:tja de waarheid komt hard aan he?
Op maandag 8 september 2003 15:10 schreef SCH het volgende:[..]
Ik hoop toch dat je hier nog eens wat langer nadenkt, ik schrik er oprecht van.
quote:Het 'Plan van Aanpak' is geen rapport, of bron. Je hebt het overduidelijk niet gelezen.
Op maandag 8 september 2003 15:07 schreef SCH het volgende:NIet iedereen gaat blindelings uit van rapporten die door politici zijn opgesteld. Het rapport van de ADL vermeldt weer heel andere gegevens, dus doe niet alsof dat rapport van aanpak 'de waarheid' is. Het is gewoon 1 van de bronnen.
quote:Iedereen? Nee hoor. Alleen jij.
Iedereen die het niet met jou eens is, zeurt toch. Reageer eens volwassen joh.
quote:Je hebt tot nog toe geen enkele bron gegeven, maar komt wel met extreme beweringen.
Ik heb een dagtaak om dat gezeik over bronnen van jou. Ik snap niet waarom mensen niet gewoon de krant lezen en dingen onthouden. Of werkt het zo selectief. Maar ik ga wel even zoeken hoor.
Je bent geen waardig discussiepartner.
quote:nee hoor
quote:Toch klopt het wat hij schrijft. Leeuwen jagen op brute wijze lieve hertjes achterna om ze daarna zeker niet op humane wijze te doden en vervolgens op te peuzelen. Bomen nemen licht en voedingsstoffen weg van "lagere" planten. Wij stoppen beesten in kooien en maken er vervolgens jassen van te maken.
Op maandag 8 september 2003 15:08 schreef SCH het volgende:Dit meen je toch niet? Tja, dan wordt het wel een heel vreemd gesprek. Wie ben jij om te bepalen dat het wel mag, laten we daar eens mee beginnen.
Is er een verschil? Ja, wij kunnen nadenken over onze daden maar of dat ons direct verplicht geen enkele levensvorm te schaden... ?
Neen.
quote:nou, wat mij betreft mogen ze wel eens gaan beginnen met stenen gooien, auto's vernietigen, etc.
Op maandag 8 september 2003 14:59 schreef SCH het volgende:[..]
Ze houden zich in veel gevallen niet aan de regels van het dierenwelzijn. Ze vechten net zo hard terug - intimideren de dierenbescherming en gebruiken in sommige gevallen geweld.
quote:Waarom reageer je zo arrogant man. Doe toch eens normaal. JIj trekt de discussie voortdurend jouw kant uit - komt met allemaal bronnen die zeer subjectief zijn en je vertelt er niet bij hoe het werkelijk zit maar presenteert zaken als de waarheid.
Op maandag 8 september 2003 15:14 schreef DennisMoore het volgende:Je hebt tot nog toe geen enkele bron gegeven, maar komt wel met extreme beweringen.
Je bent geen waardig discussiepartner.
Ik lul me nergens uit en weet goed waar ik het over heb. Jij verdraait de boel wederom, het Plan van Aanpak moet beoordeeld worden, dat blijft een subjectieve zaak waar de meningen over verdeeld zijn.
Maar moet ik van alles wat jij niet weet een bron geven? Dat is toch godsonmogelijk.
quote:Het is geen mening, het is een vaststaand feit. Mensen zijn de baas over dieren. De vele verschillende meningen wat de omgang met dieren betreft is weer iets anders.
Op maandag 8 september 2003 15:13 schreef SCH het volgende:[..]
Het is een mening. Erg antoprocentrisch.
Niet mijn mening en niet mijn realiteit.
quote:Precies, je eigen feiten verzinnen is gewoon veel leuker.
Op maandag 8 september 2003 15:17 schreef SCH het volgende:
Maar moet ik van alles wat jij niet weet een bron geven? Dat is toch godsonmogelijk.
quote:OMFG!
Op maandag 8 september 2003 15:17 schreef SCH het volgende:Waarom reageer je zo arrogant man. Doe toch eens normaal. JIj trekt de discussie voortdurend jouw kant uit - komt met allemaal bronnen die zeer subjectief zijn en je vertelt er niet bij hoe het werkelijk zit maar presenteert zaken als de waarheid.
Ik lul me nergens uit en weet goed waar ik het over heb. Jij verdraait de boel wederom, het Plan van Aanpak moet beoordeeld worden, dat blijft een subjectieve zaak waar de meningen over verdeeld zijn.
quote:Prima, loop maar eens zonder wapens de jungle in. Zullen we zien wie er de baas is
Op maandag 8 september 2003 15:17 schreef nikk het volgende:
Mensen zijn de baas over dieren.
quote:Al deze dingen waar je DM van beschuldigd, daar maakt HIJ zich niet schuldig aan maar JIJ!
Op maandag 8 september 2003 15:17 schreef SCH het volgende:[..]
Waarom reageer je zo arrogant man. Doe toch eens normaal. JIj trekt de discussie voortdurend jouw kant uit - komt met allemaal bronnen die zeer subjectief zijn en je vertelt er niet bij hoe het werkelijk zit maar presenteert zaken als de waarheid.
Jij bent met voorsprong de allerslechtste discussieerder die dit hele forum ooit gezien heeft. Je liegt, je verdraait en geeft dan de ander er de schuld van.
/IGNORE
quote:Omdat ik zoveel van je hou. Ondanks je gebreken.
Op maandag 8 september 2003 15:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
OMFG!
.
Wat dóe jij hier überhaupt nog op dit forum?!.
quote:Geen enkel probleem. Die indianen doen dat al millenia. En het vermogen wapens te maken IS ons wapen.
Op maandag 8 september 2003 15:19 schreef SCH het volgende:[..]
Prima, loop maar eens zonder wapens de jungle in. Zullen we zien wie er de baas is
quote:Sterker nog, mijn geluk is belangrijker dan dat van jou.
quote:Onzin. We staan niet boven de dieren. Dat hebben we verzonnen.
Op maandag 8 september 2003 15:20 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Geen enkel probleem. Die indianen doen dat al millenia. En het vermogen wapens te maken IS ons wapen.
quote:SCH ignoren lijkt inderdaad het beste idee te zijn.
Op maandag 8 september 2003 15:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:/IGNORE
quote:Idd.
Op maandag 8 september 2003 15:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
SCH ignoren lijkt inderdaad het beste idee te zijn.
Hij is weer helemaal als vanouds.
Calimero is weer wedergekeerd.
Ik ga de stad in.
Effe een leren jas kopen .
En een kippetje eten.
quote:Oh? Zolang we het vermogen hebben te doen met dieren wat we willen staan we boven dieren.
Op maandag 8 september 2003 15:21 schreef SCH het volgende:[..]
Onzin. We staan niet boven de dieren. Dat hebben we verzonnen.
quote:loop maar eens een slager binnen, kun je zien we de baas is.
Op maandag 8 september 2003 15:21 schreef SCH het volgende:[..]
Onzin. We staan niet boven de dieren. Dat hebben we verzonnen.
quote:Ik ben in vorm dank je.
Op maandag 8 september 2003 15:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
SCH ignoren lijkt inderdaad het beste idee te zijn.
Hij is weer helemaal als vanouds.
quote:Goed plan. Schop effe een puppie van me, als je er eentje tegenkomt.
Op maandag 8 september 2003 15:22 schreef Jeukaanmenaat het volgende:Idd.
Calimero is weer wedergekeerd.
Ik ga de stad in.
Effe een leren jas kopen.
En een kippetje eten.
quote:Leg maar 's eerst uit wat antoprocentrisch betekent.
Op maandag 8 september 2003 15:23 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben in vorm dank je.
Maar ga liever eens in op die antoprocentrische opmerkingen van je.
quote:antropocentrisme betekent dat de mens als middelpunt wordt beschouwd - "het middelpunt en het doel van de schepping."
Op maandag 8 september 2003 15:27 schreef nikk het volgende:Leg maar 's eerst uit wat antoprocentrisch betekent.
quote:Het was ook erg flauw.
Op maandag 8 september 2003 15:30 schreef SCH het volgende:[..]
antropocentrisme betekent dat de mens als middelpunt wordt beschouwd - "het middelpunt en het doel van de schepping."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |