Zondagochtend 04.00, geen hond (laat staan automobilist) op de weg, bijna thuis, trek alvast de kabel los van m'n detector, 1 minuut later
*FLITS*
WTF! Nog nooit geweten dat er daar 1 stond!!!!!
Ik reed dus 120 waar je 80 mocht. OM boetebase geopend: 216.-
Maar goed, helemaal terecht, wat zeker rond die tijd ben je een gevaar voor de verkeersveiligheid! Wat zeg ik, de algehele samenleving!
Bah!
quote:Dat zeg ik al 2 dagen tegen mezelf.
Op maandag 8 september 2003 09:13 schreef pierce het volgende:
eikel, moet je ook maar opletten en die kabel erin laten zitten!
Permanent laten zitten dat ding. Ik vind trouwens dat ze zo'n flitsmelder als optie moeten geven bij een nieuwe auto. Ingebouwd in het dashboard enzo, en dan gekoppeld aan je cruisecontrol ofzo.
Rij je 140......IIIIIIEEEEE...100........gas erop 140... :>) zo hoort dat
quote:Ja en dat soort dingen zorgen dus juist voor de meest gruwelijke ongelukken he?
Op maandag 8 september 2003 09:23 schreef Viper_74 het volgende:
SUFKUT, laat die kabel dan ook zitten man. Wrom haal je sowieso je melder losPermanent laten zitten dat ding. Ik vind trouwens dat ze zo'n flitsmelder als optie moeten geven bij een nieuwe auto. Ingebouwd in het dashboard enzo, en dan gekoppeld aan je cruisecontrol ofzo.
quote:hmmm... jij hebt goeie ideeën! Misschien gat in de markt? Ik hou me in ieder geval aanbevolen.
SUFKUT, laat die kabel dan ook zitten man. Wrom haal je sowieso je melder losPermanent laten zitten dat ding. Ik vind trouwens dat ze zo'n flitsmelder als optie moeten geven bij een nieuwe auto. Ingebouwd in het dashboard enzo, en dan gekoppeld aan je cruisecontrol ofzo.
heb ik al gezegd dat je geen 120 mag rijden waar je 80 mag?
lol
en wat mij betreft moeten die radardetectie dingen uberhaupt verboden worden.
(zo die reactie ook weer gehad, maarja het is wel zo, heb niet echt medelijden met je)
quote:Was bijna thuis en dacht geen flitspalen meer op mn' weg te vinden.
Geen idee waarom ik dat kreng nooit eerder gezien hebt...
Maar goed, misschien valt er nog wat te redden mbv een autoband en wat bezine.
quote:Haha, nee hoor niet als die persoon achter je ook dezelfde optie heeft, of hij heeft parkeersensoren ofzo, dan remt de auto automatisch als er een opstakel is.
Op maandag 8 september 2003 09:27 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ja en dat soort dingen zorgen dus juist voor de meest gruwelijke ongelukken he?
Tja, rijdt er een wagen van 1980 achter je met een onoplettende bejaajde (da's pleonastisch toch) dan heb je een nieuwe achterbumper
quote:studierichting zegt genoeg...
Op maandag 8 september 2003 09:31 schreef Joz het volgende:
je moet er niet voor nix 80 rijden,en wat mij betreft moeten die radardetectie dingen uberhaupt verboden worden.
(zo die reactie ook weer gehad, maarja het is wel zo, heb niet echt medelijden met je)
quote:Van jou ook
Op maandag 8 september 2003 09:32 schreef Kresj het volgende:[..]
studierichting zegt genoeg...
quote:Welja, eerst te hard rijden als strafbaar feit, en dan brandstichting... Sommige mensen
Op maandag 8 september 2003 09:32 schreef Mr.J het volgende:[..]
Was bijna thuis en dacht geen flitspalen meer op mn' weg te vinden.
Geen idee waarom ik dat kreng nooit eerder gezien hebt...
Maar goed, misschien valt er nog wat te redden mbv een autoband en wat bezine.
quote:Uhm, je mocht er maar 80km/u
quote:Denk je nu echt dat ik die paal in de fik ga steken? Tuurlijk niet!
Op maandag 8 september 2003 09:35 schreef Troel het volgende:[..]
Welja, eerst te hard rijden als strafbaar feit, en dan brandstichting... Sommige mensen
Die blaas je op met een lawine pijl natuurlijk!
quote:Dat komt omdat er subsidie zit op de flitsmelder optie bij nieuwe auto's. 1 Maal raden wie die subsidies betaalt
Op maandag 8 september 2003 09:35 schreef ploderus het volgende:[..]
Uhm, je mocht er maar 80km/u
Heb je nog een boete van 20km/u te hard
quote:Het afsteken van vuurwerk voor 30 december is strafbaar dat weet je hè
Op maandag 8 september 2003 09:42 schreef Mr.J het volgende:[..]
Denk je nu echt dat ik die paal in de fik ga steken? Tuurlijk niet!
Die blaas je op met een lawine pijl natuurlijk!![]()
better make it 2 just to be sure
En ja ik had ook beide in 1 post kunnen zetten, maar dan moet ik de tweede post zelf quoten, en nu kon ik lekker lui 2 keer op quote klilkken
[Dit bericht is gewijzigd door Viper_74 op 08-09-2003 09:45]
quote:hahaha ja k kan er ook niks aan doen, maarja er is dus echt wel een reden om een maximum snelheid in te stellen. Het is gewoon echt zo dat bij een hogere snelheid meer ongelukken gebeuren of je nou zelf het gevoel hebt dat het veilig is of niet om hard te rijden.
Op maandag 8 september 2003 09:32 schreef Kresj het volgende:[..]
studierichting zegt genoeg...
(heb de studie trouwens afgerond en ben ook werkzaam in de richting verkeersveiligheid )
Tis maar goed dat je daarvoor wordt bestraft BOEFJE!
quote:Om 4 uur 's nachts zouden beide groepen in hun bedje moeten liggen.
Op maandag 8 september 2003 09:45 schreef pmponer het volgende:
Jezus wat ben jij een crimineel zeg. Stel je voor dat er kinderen overstekken. Of dat ze bejaarden achter een bal aanrennen de weg op er had weet ik niet wat kunnen gebeuren.Tis maar goed dat je daarvoor wordt bestraft BOEFJE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |