T3 is wat mij betreft hetzelfde als Matrix 2, meer special effects om een minder verhaal mee op te vullen. Een teleurstelling dus, met het verhaal had veel meer gedaan kunnen worden.
Gemiste kans...
vandaag gezien, was best vermakelijk. Ik had 'm slechter verwacht.
Maare, die scene waarin Arnie met z'n bazooka vanuit die auto schiet, op dat kerkhof dus... die Kate stond recht achter die bazooka... zou ze niet redelijk geroosterd worden??
Trouwens, die auto van die Kate houdt het wel verbazend lang uit gedurende deze film, rijden dierenartsen in de VS in gepantserde bestelwagens ofzo
Zijn wel meer dingen vreemd in deze film, zou Skynet bijvoorbeeld de stroom niet afsluiten om John en Kate in dat militaire complex te houden en die supermagneet uit te schakelen als ze toch alle computers overneemt? Lijkt me een koud kunstje...
En waarom wordt dat vliegtuigje van Kate en John niet achtervolgt door van die vliegende terminators die rond dat hele defensiegebouw vliegen. Ze stijgen op en kunnen zonder slag of stoot aan een stuk doorvliegen. Neem aan dat zo'n zwaar beveiligd Defensie gebouw toch op zijn minst wel een paar computergecontroleerde Surface to Air missiles heeft.
quote:waarom gaat skynet bij elke film iets minder terug in de tijd? john wordt met de film ouder. waarom gaat skynet niet terug naar toen sarah een baby was. waarom sturen ze geen 10 terminators? je wil toch zeker zijn van je zaak?
Op maandag 8 september 2003 01:26 schreef thekorenwolf het volgende:
En laten we ook de terugslag van zo'n rpg (volgens mij was het geen bazooka namelijk) niet vergeten...Trouwens, die auto van die Kate houdt het wel verbazend lang uit gedurende deze film, rijden dierenartsen in de VS in gepantserde bestelwagens ofzo
Zijn wel meer dingen vreemd in deze film, zou skynet bijvoorbeeld de stroom niet afsluiten om John en Kate in dat comlex te houden als ze toch alle computers overneemt?
En waarom wordt dat vliegtuigje niet achtervolgt door van die vliegende terminators die rond dat hele defensiegebouw vliegen. Ze stijgen op en kunnen zonder slag of stoot in een stuk doorvliegen.
Die Terminatrix infecteert dat computersysteem toch met een virus, en daardoor zorgt ze er dus voor dat Skynet de controle krijgt. Dat levert nogal een vicieuse cirkel op (waar ze in Terminator 2 ook al last van hadden, aangezien ze daar claimen dat Cyberdyne hun ontwerp baseerde op de restanten van de Terminator uit deel 1, en het dus ook een kip/ei verhaal is).
quote:Ehm... terminatrix neemt via nano-probes alleen een paar autos over dacht ik zo...
Op maandag 8 september 2003 15:44 schreef Tokus het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk met dat virus?Die Terminatrix infecteert dat computersysteem toch met een virus, en daardoor zorgt ze er dus voor dat Skynet de controle krijgt. Dat levert nogal een vicieuse cirkel op (waar ze in Terminator 2 ook al last van hadden, aangezien ze daar claimen dat Cyberdyne hun ontwerp baseerde op de restanten van de Terminator uit deel 1, en het dus ook een kip/ei verhaal is).
quote:ze belt toch ook met een of andere centrale computer, en zit lekker modemgeluidjes te produceren?
Op maandag 8 september 2003 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ehm... terminatrix neemt via nano-probes alleen een paar autos over dacht ik zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |