The Thing
Blair Witch Project
The Ring
Evil Dead
Dawn of the Dead
Hellraiser I
28 days later
quote:Noem je dat horror films?
Op zondag 7 september 2003 14:29 schreef Garthim het volgende:
een paar die ik te gek vind...:The Thing
Blair Witch Project
The Ring
Evil Dead
Dawn of the Dead
Hellraiser I
28 days later
Evil Dead, Dawn of the Dead en Hellraiser I okay. Maar The Ring een horror??????
Het zijn gewoon trillers met soms wat meer visueele steun.
[Dit bericht is gewijzigd door irestmycase op 07-09-2003 14:34]
quote:Dat is een humor film!
Op zondag 7 september 2003 14:34 schreef Wrinex het volgende:brain dead
Final Destination 1 en 2.
1: Een groep scholieren besluit uit een vliegtuig te stappen door een visioen. Daarna ontploft het vliegtuig en worden ze door de dood achtervolgt. Ze hebben het meesterplan van de dood in de war geschopt en de dood laat ze alsnog sterven in dezelfde volgorde als dat eerst zou zijn. De manier waarop is steeds een verassing en is erg spectaculair.
2: Hetzelfde idee, maar nu met een ongeluk op de snelweg. Er lijkt een verband te zijn met de personen die uit het vliegtuig zijn gestapt.
Bij beide films zit je de hele tijd op het puntje van je stoel en schrik je je steeds de pleures als er weer iemand doodgaat.
quote:Ben ik helemaal met je eens. Films worden al veel te snel horrors genoemd. Neem bijvoorbeeld de Scream films... Dat is toch geen horror te noemen???
Op zondag 7 september 2003 14:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Noem je dat horror films?
Evil Dead, Dawn of the Dead en Hellraiser I okay. Maar The Ring een horror??????
quote:Haha, sorry or
Op zondag 7 september 2003 14:41 schreef cybertje_delphi het volgende:
OK niet echt horror, maal wel spannend met veel bloed:Final Destination 1 en 2.
1: Een groep scholieren besluit uit een vliegtuig te stappen door een visioen. Daarna ontploft het vliegtuig en worden ze door de dood achtervolgt. Ze hebben het meesterplan van de dood in de war geschopt en de dood laat ze alsnog sterven in dezelfde volgorde als dat eerst zou zijn. De manier waarop is steeds een verassing en is erg spectaculair.
2: Hetzelfde idee, maar nu met een ongeluk op de snelweg. Er lijkt een verband te zijn met de personen die uit het vliegtuig zijn gestapt.
Bij beide films zit je de hele tijd op het puntje van je stoel en schrik je je steeds de pleures als er weer iemand doodgaat.
quote:das jou mening;)....voor mij valt het onder horror
Op zondag 7 september 2003 14:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Noem je dat horror films?
quote:vond je ,ik dacht nu gaat hij/zij wel dood maar dan gaat hij/zij toch nog op een andere manier dood ,waar hij was leuk
Op zondag 7 september 2003 14:45 schreef Terror17 het volgende:[..]
Haha, sorry or
, maar k heb 2 gezien, en k heb best in een deuk gelegen omdat alles precies op het moment gebeurd dat je het ook verwacht, de film is dus ongeloofelijk voorspelbaar
. Maargoed, ieder zn mening...
Nu is er bij FRS een Ring 4 dvd box te koop met Ring, Ring 2, Ring 0 en Ring: The Spiral voor 19,95...
quote:1&2
Op zondag 7 september 2003 14:31 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Hellraiser 1 tm 4 (5 en 6 zijn niet goed)
3 heb ik afgezet was echt zwak..en rest wil ik niet eens zien...
Super filmquote:Op maandag 8 september 2003 14:32 schreef Lambiekje het volgende:
Cannibal Holocaust
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |