abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13091930
Toen ik naar de BBC zapte, raakte ik ff in verwarring.

Ik dacht, wat doen Gudjohnsson in godsnaam in dat Engels shirt, maar na een paar seconden drong het tot me door dat het Beattie was.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13092123
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:20 schreef Heero het volgende:
Schotland heeft nu ook gescoord tegen Duitsland. Neil McCann maakte de goal. Het staat nu 2-1 met nog een halfuur te gaan.
Geweldige goal was het, maar Duitsland won terecht.

Wel weer een genot om 18.000 Schotten aanwezig te zien, daar waar ze slechts 6.000 kaarten gekregen hadden, en ondanks de stand werden die moffen echt de hele wedstrijd naar huis gezongen.
Schotland moet nu de laatste pot tegen Litouwen thuis winnen, dan plaatsen ze zich voor Barrage wedstrijden want ik ga er niet van uit dat IJsland in Duitsland van de Duitsers wint.

Romenie was trouwens ook wel grappig, spelen een rete goeie wedstrijd in Denemarken, stonden op he tpunt zich te verzekeren van minimaal de barragewedstrijden, krijgen ze een knullige tegengoal in de 95e minuut...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_13092160
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:22 schreef zjroentje het volgende:
Toen ik naar de BBC zapte, raakte ik ff in verwarring.

Ik dacht, wat doen Gudjohnsson in godsnaam in dat Engels shirt, maar na een paar seconden drong het tot me door dat het Beattie was.

Er speelden wel meerdere 'Becks' en er zaten ook nog 'Becks' op de bank

pi_13092374
quote:
Swearing Dailly could face action

Christian Dailly could learn on Monday afternoon whether he will face disciplinary action for his four-letter tirade against the Germans live on BBC television.
The Scotland defender could be heard berating his Euro 2004 rivals as "f.....g cheats" and "f....g divers" while manager Berti Vogts was being interviewed on BBC Scotland after Scotland's 2-1 defeat in Dortmund.

And a Uefa spokesman has told BBC Sport that they would await Swedish referee Anders Frisk's report, due on Monday, before deciding if any action would be taken.

Mooi gesproken Christian!
pi_13092668
een bijzonder onsmakkelijke jonge man is dat

Nadat hij werd gepasseerd door die jonge duitser , die daarop volgend de bal ca 10 meter aan het doel voorbij trapt zie je duidelijk dat hij;

Met zijn vuist een op en neer beweging maakt en duidelijk de woorden "you fucking wancker" van zijn lippen zijn af te lezen

meteen een ban voor 3 wedstrijden. Sorrie , maar ik heb een 4 jarige zoon en wil dat hiertegen wordt opgetreden

pi_13092791
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:02 schreef CANARIS het volgende:
Sorrie , maar ik heb een 4 jarige zoon en wil dat hiertegen wordt opgetreden
Die kan al gebarentaal en liplezen
pi_13092843
quote:
Op donderdag 11 september 2003 13:02 schreef CANARIS het volgende:
meteen een ban voor 3 wedstrijden. Sorrie , maar ik heb een 4 jarige zoon en wil dat hiertegen wordt opgetreden
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13092905
Moffen zijn toch ook gewoon fucking divers?

pi_13093139
Maar Schotland U-21 won wel van Duitsland.
pi_13102021
Poule 1: Frankrijk gaat dus simpel door, gaat denk ik ook de maximale score pakken.

Poule 2: ik voorzie nu een stunt van Bosnië. Winst thuis tegen de Denen en ze zijn eerste. De Noren hopen op een Deens punt, dan gaan zij 2e worden.

Poule 3: klaar.

Poule 4: De Letten kunnen 2e worden, maar dan moeten ze gelijk spelen tegen de Hongaren in Riga. Moet kunnen lukken.

Poule 5: Duitsers gewoon 1e....

Poule 6: Griekenland gaat Spanje voorblijven.

Poule 7: Turkije pakt de Engelsen thuis denk ik.

Poule 8: België moet hopen dat de al gekwalificeerde Bulgaren er vol voor gaan.

Poule 9: Wales laat de kans op de 1e plek liggen gisteren, maar is nu wel zeker van play-offs.

Poule 10: Ik zie het gebeuren dat de Russen 1e worden, alsnog.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13102393
Er bestaat een kans dat Nederland in de Play-Offs voor het EK in Portugal van volgende zomer de zogenaamde 'toplanden' zal ontlopen. Er werd gevreesd dat Nederland zou kunnen loten tegen landen als Spanje, Duitsland of Engeland die ook nog in de Play-Offs kunnen belanden, maar de UEFA gaat daar wellicht een stokje voor steken.

Komende woensdag zal de UEFA namelijk op een vergadering in Bratislava de Playoffs bespreken en wellicht de formule aanpassen. De Europese voetbalbond overweegt namelijk om enkele landen een beschermde status te geven zodat zij enkel tegen de wat kleinere landen kunnen loten.

Wordt het EK nu een soort Amstel CupEK

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_13103506
Debiel. Hopelijk gaat dat plan niet door, maar ik vrees dat de bobo's van de UEFA dat risico willen lopen. Blijkbaar willen ze na Dortmund - Brugge niet meer terug een topper kwijt op hun toernooien.
pi_13125621
Heerlijk Vlaams, die laatste zin.

Maar ben het met je eens, Heero, dit is een belachelijk idee. De UEFA is inderdaad bang voor verlies van toplanden.

Stel dat Letland en Slovenië 2e worden en elkaar loten, terwijl je ook bijvoorbeeld Nederland - Spanje krijgt. Waarom hebben die eerste 2 landen dan minder recht op plaatsing? Een tweede plaats moet voldoende krediet geven.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_13137115
quote:
Heerlijk Vlaams, die laatste zin
Die meer moest uiteraard een weer zijn, en die terug moet gewoon weg.
pi_13137154
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 19:06 schreef methodmich het volgende:
Heerlijk Vlaams, die laatste zin.
Top!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_13140186
engeland heeft een gelijkspel nodig.. moet lukken aangezien zij de turken (ook) kunnen schieten..zullen ze hun best echt wel doen.. hoop alleen dat het publiek zich rustig houd (als het sowieso met publiek wordt gespeelt..).die turken zullen het wel weer uitlokken net als in de uk toen.
pi_13140753
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:42 schreef kyra1974 het volgende:
engeland heeft een gelijkspel nodig.. moet lukken aangezien zij de turken (ook) kunnen schieten..zullen ze hun best echt wel doen.. hoop alleen dat het publiek zich rustig houd (als het sowieso met publiek wordt gespeelt..).die turken zullen het wel weer uitlokken net als in de uk toen.
Ik denk dat de Engelsen daar bij de Bosporus kopje onder gaan.

En ik vind die plaatsing echt jammer en triest. Zo worden die kleine landen als Wales weer gigantisch genaaid.

pi_13141064
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:42 schreef kyra1974 het volgende:
Blijkbaar begrijp je niks van voetbal of wil je het gewoon niet snappen. Wie heeft het uitgelokt in Engeland, de Engels Hooligans die het veld opstormden of de turkse toeschouwers die 90 minuten netjes de wedstrijd hebben zitten kijken. Beckham die provocerende uitdrukkingen maakte met zijn mond of de Turkse spelers. Hoeveel doden zijn er tot nu toe gevallen door de Engelse Hooligans, 5000????

Wat ik nu zo zielig vind van Engeland is dat zij elke dag negatieve berichten over Turkije plaatsen in de media, om toch het wedstrijd niet in Istanbul te spelen. Dan heb je blijkbaar niet zo veel vertrouwen in je team, Turkije heeft gewoon in Engeland gespeelt en het beste van gemaakt. De Engelse zijn waarschijnlijk bang dat ze met grote cijfers gaan verliezen, ik kan er niks anders van maken.

pi_13141075
quote:
Hoeveel doden zijn er tot nu toe gevallen door de Engelse Hooligans, 5000????
Wat is dit nou weer voor een loze kreet.
pi_13141262
ja inderdaad waar slaat dat nou op...
mijn vriend was in het stadium en die turken waren aan het uitlokken....
en wat becks doet moet hij weten.. van mij mogen die turken verliezen...
MET DIKKE CIJFERS ..... hebben we ook die niet achterlijke getoeter in de stad

Ik zeg: COME ON ENGLAND...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey maar wales vond ik echt onwijs goed spelen hoor, heb zitten genieten (1e helft) tegen italie heb de wedstrijd van woensdag niet gezien trouwens.... was ook erg teleurgesteld in het eind resultaat.. ik neem mijn petje af voor wales (mooie shirts hebben ze trouwens ook)..

pi_13141311
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 15:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor een loze kreet.

. Je moet toegeven dat er té veel idioten onder de Engelse supporters zitten... Natuurlijk is het bij bijna elk land zo, maar bij Engeland is het nog erger.
pi_13141337
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 15:43 schreef Loek-B het volgende:

[..]

. Je moet toegeven dat er té veel idioten onder de Engelse supporters zitten... Natuurlijk is het bij bijna elk land zo, maar bij Engeland is het nog erger.

Daar had ik het helemaal niet over.

Ik had het over die belachelijke kreet m.b.t. die 5000 doden.

pi_13141391
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 15:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar had ik het helemaal niet over.

Ik had het over die belachelijke kreet m.b.t. die 5000 doden.

Dat lijkt me idd overdreven, maar als je in de geschiedenis van het Engelse voetbal kijkt, zul je best een aardig aantal doden op kunnen tellen...
pi_13141420
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 15:49 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd overdreven, maar als je in de geschiedenis van het Engelse voetbal kijkt, zul je best een aardig aantal doden op kunnen tellen...

Dat valt reuze mee.

Kijk dan maar eens naar Argentinie of Brazilie.

pi_13141438
Dat is idd nķg extremer... Vooral in Argentinie. Daar gebeurt het vaak dat supporters gewoon doorzeefd worden. .

Maar goed, dit is wel heel erg offtopic. .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')