abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12953821
quote:
Liefdesliedjes Berlusconi eindelijk in de winkel

ROME (DPA/ANP) - Het was lang wachten voor de fans van de Italiaanse premier Berlusconi, maar deze herfst is het dan eindelijk zover. Dan komt de langverwachte cd uit met liefdesliedjes die door de omstreden premier zelf zijn geschreven.

Aanvankelijk zou de cd Meglio na canzone (een liedje is beter) met lovesongs vorig jaar met Kerstmis al in de schappen moeten liggen, maar het project liep vertraging op. De premier en mediomagnaat schreef de liedjes zelf in het Napolitaanse dialect. Hij kreeg assistentie van de gitarist Mariano Apicella.

Het in Milaan verschijnende dagblad Libero drukte deze week alvast de tekst af van één van de liedjes. In Col Cuore in Gola (Met je hart in je keel) staat onder meer: ,,Ik voel dat het leven ons scheidt en ik ben bang alleen gelaten te worden zonder jou''.

Deze versregel leidt tot nieuwe speculaties binnen de Italiaanse roddelpers over de relatie tussen Berlusconi en zijn tweede vrouw Veronica Lario. Het stel wordt nog maar zelden samen waargenomen sinds Berlusconi in 2001 premier werd.

bron: Trouw

Eindelijk!

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_12953874
Tsja, zoiets doet imo weinig goed voor de toch al ietwat dubieuze reputatie van Berlusconi als serieuze politicus.
Hoe zou men er in Nederland op reageren als Balkenende een CD zou volzingen?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_12953918
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 03:40 schreef MaartenGrendel het volgende:

Hoe zou men er in Nederland op reageren als Balkenende een CD zou volzingen?

Dat lijkt me niet vervelend
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  vrijdag 5 september 2003 @ 03:53:27 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_12953923
Natuurlijk wordt er gelijk een paar duizend van gekocht door een onbekende partij zodat het gelijk een hit wordt.
The Internets, I needs it..
pi_12958232
Inderdaad, natuurlijk wordt dit 'toevallig' de bestverkochte Italiaanse cd ooit.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12961652
Die man zit vol verborgen talenten
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_12961699
Volgensmij word ie gewoon aan iedere italiaan opgestruurd , en moeten ze hem iedere dag 3x opzetten
pi_12962304
Misschien dat Marco Borsato een aantal van deze fraaie werkjes in het Nederlands kan vertolken?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_12962410
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 03:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet vervelend

vrijdag 5 september 2003 @ 15:37:47 #10
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_12962491
De paus kon ook aardig zingen geloof ik.
Duetje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')