Voetbal afschaffen is een goed alternatief.
Bij tennis of dart of golven zie je nooit dat er rellen uitbreken.
quote:Er storten vliegtuigen neer, vliegen afschaffen.
Op donderdag 4 september 2003 09:10 schreef Blinky het volgende:
Tijdens een voetbalwedstrijd in Peru (?) is een wedstrijd uitgedraaid op een veldslag. Het publiek was het niet met een beslissing eens en ging massaal het veld op om de scheidsrechter en enkele spelers in elkaar te slaan. Tot in de ambulance toe.
Als ik dat zo lees hoop ik dat het voetbal nou eens afgeschaft wordt.
Ik zal wel heel veel weerstand krijgen van andere Fokkers! maar als ik dat zo zie snap ik echt niet dat het al eerder is verboden. Als je nagaat wat die hooligans aanrichten...ik snap best dat men het er niet altijd mee eens is, maar dan reageer je toch niet zoals sommige supporters?
Of ben ik de enige die dat zo ziet?
En voor Blinky.
Sleep tight.
quote:ik zie het ook al gebeuren op de tribune's
Op donderdag 4 september 2003 09:13 schreef danielluh het volgende:
Er zijn nou eenmaal mensen in de samenleving die willen rellen en vechten, nu doen ze dat bij voetbal omdat dat volkssport nummer 1 is, is het morgen hockey heb je hockey hooligans.
ontopic: dacht je dat de agressie door het voetbal komt of dat het erdoor naar buiten komt? Als er geen voetbal is, zou dan die agressie ook weg zijn? Of heeeel misschien toch op een andere manier naar buiten komen? Hockey-hooligans of tennisrellen..
quote:Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. Nutteloos topic dit.
Op donderdag 4 september 2003 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Dom, naief EN ook nog kortzichtig.Er zijn nou eenmaal mensen in de samenleving die willen rellen en vechten, nu doen ze dat bij voetbal omdat dat volkssport nummer 1 is, is het morgen hockey heb je hockey hooligans.
quote:Neuh, een hek om Den Haag heen is genoeg
Op donderdag 4 september 2003 09:17 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Dan ook alle demonstraties afschaffen.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Dom, naief EN ook nog kortzichtig.Er zijn nou eenmaal mensen in de samenleving die willen rellen en vechten, nu doen ze dat bij voetbal omdat dat volkssport nummer 1 is, is het morgen hockey heb je hockey hooligans.
Die mensen heb je overal....
quote:Op zich geen slecht plan.
Op donderdag 4 september 2003 09:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Neuh, een hek om Den Haag heen is genoeg
.
Kan meteen dat VBL forum weg.
quote:En die willen ook vechten als ze de kroeg uitkomen, en als ze afgesneden worden op de weg, of als de buurman zegt dat de radio te hard staat.
Op donderdag 4 september 2003 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Het is niet zo dat er niets gebeurd bij Voetbal, alleen dat is gewoon niet de schuld van het voetbal. Ik ben Ajacied, er zitten gemiddeld 40000 mensen in het Stadion waarvan 2-5% wil vechten.Die mensen heb je overal....
quote:* Wh33L is het hier volledig mee eens
Op donderdag 4 september 2003 09:10 schreef Blinky het volgende:
Tijdens een voetbalwedstrijd in Peru (?) is een wedstrijd uitgedraaid op een veldslag. Het publiek was het niet met een beslissing eens en ging massaal het veld op om de scheidsrechter en enkele spelers in elkaar te slaan. Tot in de ambulance toe.
Als ik dat zo lees hoop ik dat het voetbal nou eens afgeschaft wordt.
Ik zal wel heel veel weerstand krijgen van andere Fokkers! maar als ik dat zo zie snap ik echt niet dat het al eerder is verboden. Als je nagaat wat die hooligans aanrichten...ik snap best dat men het er niet altijd mee eens is, maar dan reageer je toch niet zoals sommige supporters?
Of ben ik de enige die dat zo ziet?
quote:Discussies zonder argumenten zijn nogal dom en nutteloos mensen. Je bent voor of tegen, maar zeg wel ff waarom of ga in ONZ spelen.
Op donderdag 4 september 2003 09:20 schreef Wh33L het volgende:[..]
!
quote:Als je voetbal afschaft gaan die gekken gewoon naar tennnis, golven of hockey hoor! Voor de duidelijkheid; het is altijd een bepaalde groep die nieteens voor de sport komt, dus als er geen voetbal meer is gaan ze desnoods naar het EK schaken!
Op donderdag 4 september 2003 09:13 schreef danielluh het volgende:
quote:lekkere kortzichtige opmerking.
Op donderdag 4 september 2003 09:15 schreef WaStEd het volgende:
Er storten vliegtuigen neer, vliegen afschaffen.
Er wordt teveel gezopen in de kroeg, kroeg afschaffen.
Er is te veel sex op TV, TV afschaffen.
[Dit bericht is gewijzigd door Wh33L op 04-09-2003 09:25]
quote:Het slaat gewoon werkelijk nergens op.
Op donderdag 4 september 2003 09:22 schreef Damzzz het volgende:
Voetbal afschaffen omdat er rellen zijn is wel het domste wat ik ooit gehoord heb (hierbij sluit ik aan bij een paar reacties voor mij).. In de VS wordt ook gereld bij het ijshockey, NBA en NFL..dus zou je dat ook allemaal moeten afschaffen? Er wordt ook gereld bij de G8 toppen die gehouden worden over de hele wereld. Laten we de G8 ook maar afschaffen dan. Hiermee los je echt niks op. En trouwens, voetbal afschaffen gaat je niet eens lukken, maar dit geheel terzijde natuurlijk
quote:Lees jij wel?
Op donderdag 4 september 2003 09:23 schreef Wh33L het volgende:[..]
lekkere kortzichtige opmerking.
waar het hier omgaat is de nutteloze vernielzucht en aggerssiviteit die aan het voetbal is verbonden.
Die "supporters" staan dan binnen no-time bij jou op de tannes club hoor kearel!
Voetbal hoeft niet afgeschaft te worden.
Dat kleine groepje mensen dat alles en iedereen weet op te jutten moeten te opsluiten.
Als dat gebeurd is denk ik dat het al een stuk beter is (hier in Nerderland in iedergeval)
quote:Net zo goed als dat die andere minder leuke zaken aan vliegen, kroeg en sex verbonden is.
Op donderdag 4 september 2003 09:23 schreef Wh33L het volgende:[..]
lekkere kortzichtige opmerking.
waar het hier omgaat is de nutteloze vernielzucht en agressiviteit die aan het voetbal is verbonden.
quote:inderdaad, denk je (TS) echt dat die hooligans iets om voetbal geven. Die rellen ontstaan omdat het volkssport nr1 is. Als er 60.000 supporters bij Rugby zouden kijken, zouden de rellen daar ontstaan
Op donderdag 4 september 2003 09:26 schreef HeatWave het volgende:[..]
Lees jij wel?
Die "supporters" staan dan binnen no-time bij jou op de tannes club hoor kearel!
quote:lees jij wel ??
Op donderdag 4 september 2003 09:26 schreef HeatWave het volgende:[..]
Lees jij wel?
De sport voetbal is zelf niet echt agressief en uitlokkend.
quote:En als je het voetbal afschaft. Wat gebeurt er dan volgens jou ?
Op donderdag 4 september 2003 09:31 schreef Wh33L het volgende:[..]
lees jij wel ??
waar mijn opmerking over ging is dat wasted gelijk de vergelijking legt met neerstortende vliegtuigen. dat is zo krom als een hoepel. dat heeft nix met deze discussie te maken. ja dr vallen ook gewonden bij. dat is het enige raakvlak hier. maar de oorzaak heeft een totaal andere oorsprong. het gaat hier voornamelijk over het wangedrag van die idiote hooligans. die alleen maar willen meppen.
quote:dat vraag ik me ook af. Er moet gewoon strenger worden gestraft. Zero tolerance beleid rondom en in de stadions. Daar hebben ze het zelf naar gemaakt. Voor de goede meerderheid maakt het niet uit, want die gedroegen zich toch wel.
Op donderdag 4 september 2003 09:32 schreef Literfles het volgende:
Afschaffen dat geweld bij voetbal ! Je weet wanneer het gebeurt, waar het gebeurt en wie er verantwoordelijk zijn... waarom kan men het probleem dan niet aanpakken ?
quote:En waar gaan al die debielen dan heen, thuis zitten en geraniums verzorgen? kop-in-het-zand taktiek...
Op donderdag 4 september 2003 09:32 schreef Literfles het volgende:
Afschaffen dat geweld bij voetbal ! Je weet wanneer het gebeurt, waar het gebeurt en wie er verantwoordelijk zijn... waarom kan men het probleem dan niet aanpakken ?
quote:ik heb ook absolut niet de intentie om het voetbal af te schaffen.
Op donderdag 4 september 2003 09:28 schreef WaStEd het volgende:[..]
Net zo goed als dat die andere minder leuke zaken aan vliegen, kroeg en sex verbonden is.
Of is het nuttig dat vliegtuigen neerstorten ?
Wat denk je nou ? Dat voetbal afgeschaft wordt ? Wie is er nou kortzichtig hier ? En als je nou gelijk had, maar voetbal is niet verbonden met geweld, net zo goed als niet elk vliegtuig neerstort. Er zijn gewoon een aantal maatschappijen waarmee je beter niet kunt vliegen en er zijn een aantal wedstrijden die uit de hand lopen met geweld.
quote:Heb anders al genoeg rellen gezien bij waterpolo, basketbal en ook bij tennis (Daviscup Chili - Argentinie) etc etc. alleen is het belang van voetbal vele malen groter, dus zul je het ook veel eerder horen als er iets gebeurd is en omdat er nu eenmaal meer voetbalwedstrijden zijn dan wedstrijden van een andere sport, is de kans dat het bij voetbal gebeurd ook groter.
Op donderdag 4 september 2003 09:13 schreef danielluh het volgende:Voetbal afschaffen is een goed alternatief.
En iedereen die denkt dat voetbal afschaffen een oplossing is voor dit probleem, mag je direct met blinddoek tegen de muur zetten
is net zo kort door de bocht, zeikerds
quote:Doe dat bij mij dat ook. Mijn vergelijkingen slaan bewust nergens op als bewijs dat het ook nergens op slaat om voetbal af te schaffen.
Op donderdag 4 september 2003 09:35 schreef Wh33L het volgende:[..]
ik heb ook absolut niet de intentie om het voetbal af te schaffen.
als je nou eerst een leest on plaats van mijn posts direct uit hun context te trekken
quote:ik druf met redelijke zekerheid te stellen dat binnen onz huidige sameleving voetbal nooit zal worden afgeschafd. dat wil ik ook niet.
Op donderdag 4 september 2003 09:32 schreef WaStEd het volgende:[..]
En als je het voetbal afschaft. Wat gebeurt er dan volgens jou ?
wat wat mij betrefd een hoopzorgen zou schelen is dat er dus eens wat aan de probleem veroorzakers (lees hooligans) worden aangepakt. niet zoals dat nu gebeurd. er moet naar mijn mening eens voor gezorgd worden dat dat soort mensen. eens leren hun mede mens te respecteren en in hhun waarde te laten. in plaats van telkens een beroep te doen op hun holbewoners instinct.
ga me nou niet uit maken voor een linkse-hipppy want dat ben ik niet. kben zelf zelfs behoorlijk rechts. maar dat zinloze geweld wordt ik inmiddels echt ziek van
quote:Kan alleen maar zeggen dat ik het daar mee eens ben.
Op donderdag 4 september 2003 09:42 schreef Wh33L het volgende:[..]
ik druf met redelijke zekerheid te stellen dat binnen onz huidige sameleving voetbal nooit zal worden afgeschafd. dat wil ik ook niet.
wat wat mij betrefd een hoopzorgen zou schelen is dat er dus eens wat aan de probleem veroorzakers (lees hooligans) worden aangepakt. niet zoals dat nu gebeurd. er moet naar mijn mening eens voor gezorgd worden dat dat soort mensen. eens leren hun mede mens te respecteren en in hhun waarde te laten. in plaats van telkens een beroep te doen op hun holbewoners instinct.
ga me nou niet uit maken voor een linkse-hipppy want dat ben ik niet. kben zelf zelfs behoorlijk rechts. maar dat zinloze geweld wordt ik inmiddels echt ziek van
quote:kijk dit vindt ik dan weer wel een zinnige opmerking. nou onderbouw je jouw stelling tenminste. dit zinnetje maakt tenminste duidelijk waar op doelt.
Op donderdag 4 september 2003 09:38 schreef WaStEd het volgende:[..]
Doe dat bij mij dat ook. Mijn vergelijkingen slaan bewust nergens op als bewijs dat het ook nergens op slaat om voetbal af te schaffen.
Er lopen heel veel holbewoners op de planeet, en die verenigen zich graag om te matten.
quote:ik heb ook nooit beweerde dat het aan het spelletje voetbal ligt. wat ik wel beweer. is dat het aan mensen zelf ligt. en dan voornamelijk aan het oer-instinct van sommige neanderrthalers op deze planeet
Op donderdag 4 september 2003 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Oh maar DAAR heb je wel gelijk in wh33l. Maar dat het DOOR het voetbal komt is gewoon niet waar.Er lopen heel veel holbewoners op de planeet, en die verenigen zich graag om te matten.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 09:46 schreef Wh33L het volgende:
vrienden
Dus als er bij een evenement iets fout gaat moet het maar afgeschaft worden. Hoe debiel kan je zijn man. Op zo`n wijze verschuif/verplaats je het probleem alleen maar.
Kortzichtig, kort door de bocht oplossingen waar je geen ene reet met opschiet.
slotje ??
quote:Ik word echt ziek van hoe jij met je taal omgaat, ook een vorm van zinloos geweld, ze zouden je typ bevoegdheid moeten afschaffen (had eigenlijk je hele post wel vet kunnen maken).
Op donderdag 4 september 2003 09:42 schreef Wh33L het volgende:[..]
ik druf met redelijke zekerheid te stellen dat binnen onz huidige sameleving voetbal nooit zal worden afgeschafd. dat wil ik ook niet.
Voetbal is 1 van de 1000den manieren/momenten waarop mensen hun emoties laten gaan, sommige mensen kunnen hier niet mee omgaan, maar voetbal afschaffen is daar nooit een oplossing voor.
En geloof me, bij zo goed als ELKE sport komen met regelmaat vechtpartijen voor, alleen is er bij voetbal veel meer media aandacht, zijn de belangen veel groter, en zijn er veel meer beoefenaars, dus wedstrijden, dus zal het naar tijd gerelateerd vaker bij voetbal fout gaan dan bij welke andere sport, en het aantal toeschouwers bij voetbal is ook veel groter.
Rellen bij voetbal komen met regelmaat voor ja, maar als je het gaat relateren naar aantal wedstrijden, toeschouwers, beoefenaars etc (om eens appels met appels te vergelijken) en het dan naast bijvoorbeeld IJshockey legt, weet ik nog zo net niet welke sport er slechter af is.
quote:Daar waren we al uit.
Op donderdag 4 september 2003 09:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik word echt ziek van hoe jij met je taal omgaat, ook een vorm van zinloos geweld, ze zouden je typ bevoegdheid moeten afschaffen (had eigenlijk je hele post wel vet kunnen maken).
Voetbal is 1 van de 1000den manieren/momenten waarop mensen hun emoties laten gaan, sommige mensen kunnen hier niet mee omgaan, maar voetbal afschaffen is daar nooit een oplossing voor.
En geloof me, bij zo goed als ELKE sport komen met regelmaat vechtpartijen voor, alleen is er bij voetbal veel meer media aandacht, zijn de belangen veel groter, en zijn er veel meer beoefenaars, dus wedstrijden, dus zal het naar tijd gerelateerd vaker bij voetbal fout gaan dan bij welke andere sport, en het aantal toeschouwers bij voetbal is ook veel groter.
Rellen bij voetbal komen met regelmaat voor ja, maar als je het gaat relateren naar aantal wedstrijden, toeschouwers, beoefenaars etc (om eens appels met appels te vergelijken) en het dan naast bijvoorbeeld IJshockey legt, weet ik nog zo net niet welke sport er slechter af is.
biertje??
oftewel, dit gaat nergens heen deze discussie.... .
quote:doe niet zo lelijk anders kom ik jou met mijn houten 1 door een bushokje rammen
Op donderdag 4 september 2003 09:26 schreef HeatWave het volgende:Lees jij wel?
voetbal roels!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |