quote:Wat zit jij nou? TAMME...
Op 26 maart 2001 14:21 schreef Arjan_A het volgende:
Stoer hoor, zo'n desktop.
Wanneer leer je spellen?
Probeer maar eens
quote:JOUWwwwwwwwwwwwwwwwww desktop. JOU is persoonlijk voornaamwoord, JOUW is bezittelijk!
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 26 maart 2001 14:21 schreef Arjan_A het volgende:
Stoer hoor, zo'n desktop.
Wanneer leer je spellen?
--------------------------------------------------------------------------------Wat zit jij nou? TAMME...
volgends mij is er nix mis met m'n spelling
en anders komt het doordat ik te snel typ
En wat betreft al die skins over je windows heen. Grote resource-vreter en maakt je systeem nou ook niet echt stabieler!
Mijn achtergrond is dus helemaal standaard maar met een zachtblauwe achtergrond.
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 26-03-2001 15:38]
[Dit bericht is gewijzigd door beurdy op 26-03-2001 18:18]
quote:
Op 26 maart 2001 18:11 schreef beurdy het volgende:Vroeger werder de screenshots nog wel eens ge-resized tot een normaal formaat...
maar ik doe mee aan de trent! Alleen de helden die iets anders dan een jpg neerzetten, verdienen wat mij betreft een ban
Elke week een andere beeb...
(1024x768)
Dit is wat ik zo snel ff als achtergrond heb ingesteld... Het was veel voller en een andere achtergrond... Maar ja, Windows had weer kuren... Dus opnieuw ghosten die handel en van voor af aan beginnnen...
EDIT: Heb er maar ff een linkje van gemaakt... Sorry voor de overlast, enige aangerichte schade kan niet op mij worden verhaald........
[Dit bericht is gewijzigd door Tackleberry op 26-03-2001 20:57]
mijn desktop:
http://www.iie.nl/~schwen01/fok/bgfok.jpg
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 26-03-2001 20:26]
quote:Ja die is lekker...
Op 26 maart 2001 20:22 schreef slakkie het volgende:
Jongens, of verklein de boedl ff of maak er een link van. Heb dan wel kabel, maar zo is het ook niet leuk meer.mijn desktop:
ERG GROOT PLAATJE
quote:As you can see is ie weg, hij was btw vele malen kleiner als de rest.
Op 26 maart 2001 20:26 schreef seef het volgende:
Ja die is lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |