En dat verdient natuurlijk een nieuw topic
Ik vond dat rolschaatswijf wel gaaf
Toch ook maar die Sat1-versie kijken, of ze weer langs komt
quote:Yep
Op woensdag 3 september 2003 23:34 schreef Mennosson het volgende:
Zijn dit de audities?
"Die Castings" in goed Duits
Zie ook: http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/3314.php
Van links naar rechts:
De überhomo die te laat kwam, rolschaatswijf en een vaag typ met een mongool dansje.
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 03-09-2003 23:39]
quote:En...even talentloos als de Nederlanders?
Op woensdag 3 september 2003 23:36 schreef ChrisJX het volgende:
Yep
"Die Castings" in goed Duits
quote:Soms wel, soms niet
Op woensdag 3 september 2003 23:38 schreef Mennosson het volgende:En...even talentloos als de Nederlanders?
Je zou verwachten dat de niet-zingerds toch wel zouden wegblijven, maar ze zijn er nog! En denken echt dat ze kunnen zingen
Rolschaatswijf deed trouwens hetzelfde liedje als "onze" bushalte "lick my pussy and my back"-dame
en volgende week komt er zo een heidi die gaat jodelen
Ik denk dat er zowel bij DSDS als bij Idols dit jaar juist NOG MEER mensen zullen komen die niet kunnen zingen, omdat de vorige lichting heeft bewezen dat je ook zonder te zingen enorm veel publiciteit kan krijgen (denk aan Tim Vicious, denk aan die gast met die klompen, denk aan Daniel )
quote:
Ik denk dat er zowel bij DSDS als bij Idols dit jaar juist NOG MEER mensen zullen komen die niet kunnen zingen denk aan Daniel)
Jezus wat een dom kind joh, die laatste met dat blonde haar. Of die andere met dat bruine haar die helemaal gek is van Daniel K.
quote:Ja die bedoel ik! Ze was niet om aan te horen! Vanavond of morgen plaats ik een paar screenshots!
Op woensdag 10 september 2003 20:38 schreef SunChaser het volgende:
Dat ene blonde wijf dacht dat ze heel mooi Shakira nazong
Iemand die gothic in het voorstukje gezien? *ril*
quote:Doreen
Op donderdag 11 september 2003 17:19 schreef ModernTalking het volgende:
Die jodelaarster was dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |