abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2003 @ 11:48:17 #126
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12997134
quote:
op zondag 7 september 2003 11:42 schreef iteejer het volgende:
.. en laten we weer terugkeren tot het topic.
dit gaat niet over de islam immers.
is het argument dat je een "heilig" boek of "profeet" los moet zien van het aantal mensen die daar in geloven dan geen onderwerp dat in een topic over islam thuis hoort ??????????????????????????????
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_12997151
quote:
op zondag 7 september 2003 11:48 schreef akkersloot het volgende:
is het argument dat je een "heilig" boek of "profeet" los moet zien van het aantal mensen die daar in geloven dan geen onderwerp dat in een topic over islam thuis hoort ??????????????????????????????
dat is een onderwerp over religie in zijn algemeenheid.
maar hoort niet thuis in een topic over misverstanden rond de islam.
  zondag 7 september 2003 @ 11:53:49 #128
60090 Akkersloot
pi_12997197
quote:
op zondag 7 september 2003 11:36 schreef iteejer het volgende:
en, akkersloot: het is niet de bedoeling je mails aan crewleden hier neer te zetten. pas die post even aan als je wilt, of ik zal hem moeten verwijderen.
nou ik heb het woordje mail dan maar weggelaten.
volgens mij was die post overigens al verwijderd net iets na 10.00h dat is heel erg lastig. ik besteed mijn tijd liever aan het lezen van reacties van andere deelnemers i.p.v. het copieren van mijn posts. want waarom posts verwijderd vind ik gewoon onterecht.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 7 september 2003 @ 11:58:18 #129
60090 Akkersloot
pi_12997250
quote:
op zondag 7 september 2003 11:49 schreef iteejer het volgende:

[op zondag 7 september 2003 11:48 schreef akkersloot het volgende:
is het argument dat je een "heilig" boek of "profeet" los moet zien van het aantal mensen die daar in geloven dan geen onderwerp dat in een topic over islam thuis hoort ??????????????????????????????..]

dat is een onderwerp over religie in zijn algemeenheid.
maar hoort niet thuis in een topic over misverstanden rond de islam.

ha ha ha ha ha. als ik een topic zou openen over de dogma's waaraan islamofielen leiden is er 90 % kans dat die gesloten wordt omdat het "thuis hoort onder islam en misverstanden". deze topic dus.

de topic de bijbel als erfzonde volgens de islamofielen. (ook zo'n dogma) is immers ook gesloten.

[dit bericht is gewijzigd door akkersloot op 07-09-2003 12:00]

zondag 7 september 2003 @ 11:59:34 #130
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12997261
quote:
op zondag 7 september 2003 11:53 schreef akkersloot het volgende:

[..]

nou ik heb het woordje mail dan maar weggelaten.
volgens mij was die post overigens al verwijderd net iets na 10.00h dat is heel erg lastig. ik besteed mijn tijd liever aan het lezen van reacties van andere deelnemers i.p.v. het copieren van mijn posts. want waarom posts verwijderd vind ik gewoon onterecht.

die post heb ik weggehaald. het is totaal irrelevant om in wfl een mail te plaatsen die je aan een mod van een ander forum hebt gestuurd over een topic in een ander forum.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zondag 7 september 2003 @ 12:01:51 #131
60090 Akkersloot
pi_12997291
quote:
op zondag 7 september 2003 11:59 schreef wile_e_coyote het volgende:
die post heb ik weggehaald. het is totaal irrelevant om in wfl een mail te plaatsen die je aan een mod van een ander forum hebt gestuurd over een topic in een ander forum.
ik had hem hier geplaatst omdat die pol mod zei dat het een onderwerp was voor wfl.
  zondag 7 september 2003 @ 12:02:56 #132
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12997311
quote:
op zondag 7 september 2003 12:01 schreef akkersloot het volgende:

[..]

ik had hem hier geplaatst omdat die pol mod zei dat het een onderwerp was voor wfl.

ja, en? als je het dara niet mee eens bent, mail je die mod. wat is dan de relevantie om die mail in een totaal er niks mee te makend topic te plaatsen? hou toch eens op met die slachtofferrol van je.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12997338
quote:
op zondag 7 september 2003 11:58 schreef akkersloot het volgende:
ha ha ha ha ha. als ik een topic zou openen over de dogma's waaraan islamofielen leiden is er 90 % kans dat die gesloten wordt omdat het "thuis hoort onder islam en misverstanden". deze topic dus.

de topic de bijbel als erfzonde volgens de islamofielen. (ook zo'n dogma) is immers ook gesloten.

laten we even een paar dingen vast leggen:
  • dit soort klachten opmerkingen etc hoort thuis in onze eigen feedback, niet in een normaal topic
  • de vraag of het aantal gelovigen maatgevend is voor de geloofwaardigheid van een geloof is een ander onderwerp dan specifiek aan een bepaalde religie gerelateerde zaken. dus, ander topic.
  • nu gaat dit topic weer ontopic, zo niet ogenblikkelijk een slotje.
  •   zondag 7 september 2003 @ 12:25:51 #134
    60090 Akkersloot
    pi_12997664
    quote:
    op zondag 7 september 2003 12:05 schreef iteejer het volgende:
    laten we even een paar dingen vast leggen:
  • dit soort klachten opmerkingen etc hoort thuis in onze eigen feedback, niet in een normaal topic
  • de vraag of het aantal gelovigen maatgevend is voor de geloofwaardigheid van een geloof is een ander onderwerp dan specifiek aan een bepaalde religie gerelateerde zaken. dus, ander topic.
  • nu gaat dit topic weer ontopic, zo niet ogenblikkelijk een slotje.

• dus een discussie waarom een mod zo moeilijk doet over ""profeet" mohammed" zou geen onderwerp zijn onder de topic "islam en misverstanden". nou heropen dan maar mijn topic welke niet-moslim noemt mohammed nu een profeet ?. en kijk dan ook maar eens voor de gein waarom mod schorpioen die topic had gesloten. ("dit is voor islam en misverstanden")
    pi_12997773
    quote:
    op zondag 7 september 2003 12:25 schreef akkersloot het volgende:
    dus een discussie waarom een mod zo moeilijk doet over ""profeet" mohammed" zou geen onderwerp zijn onder de topic "islam en misverstanden". nou heropen dan maar mijn topic welke niet-moslim noemt mohammed nu een profeet ?. en kijk dan ook maar eens voor de gein waarom mod schorpioen die topic had gesloten. ("dit is voor islam en misverstanden")
    lees mijn laatste post, lees hem letterlijk.
    dan snap je nu ook waarom er hier een slotje op komt.
    discussieren is iets anders dan tegen allerlei stromen in je gelijjk proberen te halen.
    pi_12997815
    om redenen zoals aangegeven:

discussie over anatal gelovigen als maat voor geloofwaardigheid staat los van specifieke godsdienst, ook al is die discussie voortgekomen uit een islam-gerelateerd topic.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')