quote:het lijkt er anders wel op.
op woensdag 3 september 2003 20:36 schreef oldjeller het volgende:
nee jammer, dat ben ik niet..
quote:neuh, fortuyn was christelijk, hem wil ik dus niet zijn
je kan wel proberen om een evenbeeld van pim fortuyn te zijn, of om pim fortuyn te zijn..
quote:oldjeller. waarom beweer je dan dat ik na het noemen van mohammed als temporaal kwab epilepsie patient in de hel zou komen ?
op woensdag 3 september 2003 20:40 schreef kastaan het volgende:[.op woensdag 3 september 2003 20:36 schreef oldjeller het volgende:
nee jammer, dat ben ik niet.]het lijkt er anders wel op.
maar ja. het feit dat ik mohammed een temporaal kwab epilepsie patient noemde was dus niet de reden van de blockering. dus dat is al een vooruitgang. misschien dat natelie bij de pol mod's wil aandringen om mijn topic nmo vergoeilijkt moord op 700 joden door mohammed. weer te heropenen.
en ik ben nu geen "racist" en "xenofoob" genoemd door een mod.
zat te veel puin in volgens natelie.
heel interessante vraag van kastaan om dan wel deel 2 van de bijbel als erfzonde volgens de islamofielen. te openen.
quote:dat heb ik nooit gezegd, maar het is wel leuk dat je dingen gaat verzinnen om dit topic een beetje leven in te blazen en replies op jouw posts te krijgen..
op woensdag 3 september 2003 20:44 schreef akkersloot het volgende:[..]
oldjeller. waarom beweer je dan dat ik na het noemen van mohammed als temporaal kwab epilepsie patient in de hel zou komen ?
quote:sorry het was _coolzero.]
op woensdag 3 september 2003 21:02 schreef oldjeller het volgende:
dat heb ik nooit gezegd, maar het is wel leuk dat je dingen gaat verzinnen om dit topic een beetje leven in te blazen en replies op jouw posts te krijgen..
goed bezig!![]()
een goeie stimulance!
at ez
quote:
op woensdag 3 september 2003 18:24 schreef _coolzero_ het volgende:[.temporaal kwab epilepsie patient mohammed.]
....en bedankt!
wacht maar tot je dood gaat, dan wil ik dit je nogwel weer horen zeggen!
quote:van homos moet je kotsen maar voor moslims moeten we respect hebben?
op woensdag 3 september 2003 21:02 schreef oldjeller het volgende:[..]
dat heb ik nooit gezegd, maar het is wel leuk dat je dingen gaat verzinnen om dit topic een beetje leven in te blazen en replies op jouw posts te krijgen..
goed bezig!![]()
krom, vind je niet?
quote:kan je even posten waar ik zou hebben gezegd; 'jullie moeten respect hebben voor moslims' ?
op woensdag 3 september 2003 21:20 schreef kastaan het volgende:[..]
van homos moet je kotsen maar voor moslims moeten we respect hebben?
krom, vind je niet?
quote:dat impliceerde je wel in het vorige topic.
op woensdag 3 september 2003 21:55 schreef oldjeller het volgende:[..]
kan je even posten waar ik zou hebben gezegd; 'jullie moeten respect hebben voor moslims' ?
waarom word ik in dit topic van verschillende dingen vals beschuldigd..
quote:nee, nu zit je alweer te liegen.. kan je dat stuk dan quoten waar ik dat volgens jou impliceerde.. of had je je hoofd gewoon weer te ver in je vriendjes hol zitten, dat je niet goed had gelezen wat ik typte, en dan maar dit ervan maakte..
op woensdag 3 september 2003 21:57 schreef kastaan het volgende:[..]
dat impliceerde je wel in het vorige topic.
quote:ik heb in elk gezegd dat ik je met iemand verward had. nog maals sorry.
op woensdag 3 september 2003 21:55 schreef oldjeller het volgende:
at ez
quote:oh dit kan niet. volgens mod coyote heb ik altijd gelijk.
op woensdag 3 september 2003 22:02 schreef akkersloot het volgende:
ik heb in elk gezegd dat ik je met iemand verward had. nog maals sorry.
quote:uiteraard.
op woensdag 3 september 2003 22:02 schreef oldjeller het volgende:
nee, nu zit je alweer te liegen.. kan je dat stuk dan quoten waar ik dat volgens jou impliceerde..
quote:
op woensdag 3 september 2003 20:36 schreef oldjeller het volgende:
niet van de flut conclusies trekken omdat iemand het niet met jouw leefstandaard eens is. ew..
quote:ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat, maar onze definitie daarvan verschilt nogal.
of had je je hoofd gewoon weer te ver in je vriendjes hol zitten,
quote:je bedoeling was duidelijk.
dat je niet goed had gelezen wat ik typte, en dan maar dit ervan maakte..
quote:jou heb ik al vergeven.
op woensdag 3 september 2003 22:02 schreef akkersloot het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>op woensdag 3 september 2003 21:55 schreef oldjeller het volgende:
at ez<hr></blockquote>ik heb in elk gezegd dat ik je met iemand verward had. nog maals sorry.
quote:jou niet.
op woensdag 3 september 2003 22:06 schreef kastaan het volgende:
uiteraard.
ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat, maar onze definitie daarvan verschilt nogal.
je bedoeling was duidelijk.
quote:dus.... niet denken dat ik moslim ben, als ik niet hetzelfde als jou ben/denk.
op woensdag 3 september 2003 20:36 schreef oldjeller het volgende:[..]
nee jammer, dat ben ik niet..
je kan wel proberen om een evenbeeld van pim fortuyn te zijn, of om pim fortuyn te zijn.. maar nee het lukt niet, prutser.
gtfo en schrijf ook een boek over de fouten van het paarse-kabinet.
niet van de flut conclusies trekken omdat iemand het niet met jouw leefstandaard eens is. ew..
at ez
quote:
op woensdag 3 september 2003 22:06 schreef kastaan het volgende:
[.in vriendjeshol .]ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat, maar onze definitie daarvan verschilt nogal.
quote:nu ook hoor.
op woensdag 3 september 2003 22:14 schreef oldjeller het volgende:
jou niet.
voordat ik dat bericht postte, veronderstelde jij dat ik moslim was.
quote:dat impliceerde je wel.
dus.... niet denken dat ik moslim ben, als ik niet hetzelfde als jou ben/denk.
dus niet zeggen; 'jij zei in een andere post dat iedereen respect voor moslims moet hebben.'
zo moeilijk is dat toch niet?
quote:oja, waar neem ik het daarvoor op dan?
op woensdag 3 september 2003 22:17 schreef kastaan het volgende:
nu ook hoor.
iemand die een hekel heeft aan homos maar het opneemt voor de ischlam moet wel moslim zijn.
quote:nee, dat impliceerde ik niet, goed lezen.
dat impliceerde je wel.zo moeilijk is dat toch niet?
quote:in het vorige topic, lezen 'vriend'.
op woensdag 3 september 2003 22:20 schreef oldjeller het volgende:
oja, waar neem ik het daarvoor op dan?
quote:nee maar wel als hij homoseksuelen zum kotzen vindt en het toch opneemt voor de islam.
en als iemand het oneens is met jouw mening over islam moet die wel moslim zijn?
quote:dat impliceerde je wel, beter lezen.
nee, dat impliceerde ik niet, goed lezen.
quote:heb ik gedaan, 'makker' en ik ben me ook bewust van wat er staat. maar wat jij denkt, staat er niet.
op woensdag 3 september 2003 22:22 schreef kastaan het volgende:
in het vorige topic, lezen 'vriend'.
quote:mwah, als ze zoals was gezegd; 'achter het station in de bosjes, waar iedereen zicht op heeft, liggen te naaien' ja, dan inderdaad..
nee maar wel als hij homoseksuelen zum kotzen vindt en het toch opneemt voor de islam.
quote:nee, 'mijn beste kast', jij moet 'begrijpend lezen'. dus het best.
dat impliceerde je wel, beter lezen.
quote:in andere topics heb je je er ook al negatief over uitgelaten.
op woensdag 3 september 2003 22:29 schreef oldjeller het volgende:
mwah, als ze zoals was gezegd; 'achter het station in de bosjes, waar iedereen zicht op heeft, liggen te naaien' ja, dan inderdaad..en bij de gedachte ervan ook al.
quote:je was het niet eens met akkersloots aanval op de islam, dus nam je het op voor de islam.
ik nam het niet op voor de islam, ik was het gewoon niet eens met jou mening/standpunt.
quote:nu jij nog.
nee, 'mijn beste kast', jij moet 'begrijpend lezen'.
quote:gezien de eerdere posts van de hoofddeelnemers aan deze discussie en de suggestieve topictitel (vergelijk die met de vorige) denk ik dat je weinig kans op succes hebt met deze oproep
op woensdag 3 september 2003 22:58 schreef schorpioen het volgende:
zeg, kap 'ns ff met op de man te spelen, on topic graag.
quote:nee, als ik zijn opmerking goed gelezen heb geloof je dat je altijd gelijk hebt.
op woensdag 3 september 2003 22:04 schreef akkersloot het volgende:[..]
oh dit kan niet. volgens mod coyote heb ik altijd gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |