Hun normale standplaats is Het kasteel van Lord Dreamer, maar in deze tegenwoordige tijd is het zover gekomen dat er een steunpunt van de Guards in het dorp komt te staan.
Een afdeling Guards is vanaf nu permanent gevestigd in het dorp .
Het wachtershuis is nog niet af, de plannen liggen bij de architecte in Anjadepanja's architectenbureau! maar het ziet er al veelbelovend uit.
Nou, de locatie lijkt in elk geval erg mooi voor mijn nieuwe ontwerp, morgen zal ik wel even langskomen met de aannemer. De klus is niet zo ingewikkeld, dus het gebouwtje hoort er wel binnen een dagje te staan
* Anjadepanja kijkt nog eens goed rond, en wandelt daarna terug naar haar bureau.
Goeie zaak, die guards in het dorp. Ik denk dat we dat wel kunnen gebruiken
Kijk meneer, hier moet het komen te staan, en hier heb ik de plannen liggen. Voor de gedetailleerde versie kunt u even op mijn bureau komen kijken. Succes met het bouwen zou ik zeggen!
* Anjadepanja wandelt weer naar haar bureau terug terwijl de aannemer met alle bouwvakkers aan het werk gaat.
De overgebleven bouwvakkers hijsen hun broek nog eens op, kijken voor de laatste maal rond of er iets te fluiten valt, en vertrekken daarna toch maar
[Dit bericht is gewijzigd door Anjadepanja op 04-09-2003 17:56]
Een van de Guards neemt plaats bij de ingang van het gebouw en wijst dorpelingen de weg en geeft hen informatie over de guards.
"Wat mooi! Het zal me alleen wel benieuwen wanneer die uitkijktoren eraf valt....."
Heer, Uw ogen bedriegen u, althans de magie die verwerkt is in dit gebouw zorgt daarvoor. Nooit zal op die manier het werkelijke beeld van de toren zichtbaar worden ..
Compagnie .... HALT
* Dan stappen de Pretorian Guards het gebouw binnen en even later stapt de oude groep Guards naar buiten , de twee officieren salueren naar elkaar en de oude groep marcheert het centrum uit terug naar het Kasteel. De aflossing van de wacht voor deze week is gedaan
Het stinkt hier naar vuile magie. doe daar eens wat aan jochie
Meneer barbaar * zegt één van de Pretorian Guards
U handelswijze is zeer onbeschoft. Wij Pretorians gebruiken geen magie. Wij zijn mannen die vechten met koud staal.
Deze keer laten we u gaan , volgende keer ligt uw hoofd naast de rochel die uit op straat heeft gedumpt.
* Dan laten de Pretorians de barbaar gaan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |