Ik bijv krokodil (op vakantie in Cuba), kangoeroe (weekendje in Berlijn) en rendier (restaurant in Helsinki). Uit Helsinki heb ik ook nog blikjes met elandpaté en berenpaté, dus dat komt nog.
Eigenlijk dacht ik dat er al een dergelijk topic was, maar ik kan het nergesn meer terugvinden.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 03-09-2003 19:46]
quote:Wat is daar raar aan?
Op woensdag 3 september 2003 19:46 schreef zorrodiakk het volgende:
Tong.Z.
Ik heb ook wel eens tong gegeten. Slibtong en ook zeetong.
quote:Het is een Fokker... das best raar...
Op woensdag 3 september 2003 19:47 schreef k_man het volgende:[..]
Wat is daar raar aan?
Ik heb ook wel eens tong gegeten. Slibtong en ook zeetong.
quote:Vis of vlees (kalfstong, ossetong)?
Op woensdag 3 september 2003 19:46 schreef zorrodiakk het volgende:
Tong.
Ow enne bloedworst en tongworst enzo, mja dat is niet van vreemde dieren maar goed ik vind het een beetje vreemd spul
Hij wist niet wat het was maar vond het wel lekker
Krekels e.d. wil ik zeker proberen, maar in hemelsnaam waar kan je die dingen in het noorden van Nederland kopen (in een restaurantje dan, zelf klaar maken lijkt me niks met dat spul)?
Verder heb ik wel 'es een hapje krokodil op (steakrestaurant in R'dam).
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 03-09-2003 20:46]
quote:Mijn opa was duivenmelker, duiven die te laat binnenkwamen gingen regelrecht (na plukken) de pan in, duivensoep
Op woensdag 3 september 2003 20:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Weet nie hoe raar het is:Gebakken duivenborst (met frambozensaus
)
duif dus
quote:Me too.
Op woensdag 3 september 2003 20:01 schreef HeatWave het volgende:
stier.. enballen.
Ik werkte een tijdje met een nogal avontuurlijke kok, die het zelf ook nog nooit gegeten had.
Eén hapje was voor mij overigens wel avontuurlijk genoeg.
quote:Waar smaakt dat naar?
Op woensdag 3 september 2003 21:32 schreef shmoopy het volgende:[..]
Me too.
Ik werkte een tijdje met een nogal avontuurlijke kok, die het zelf ook nog nooit gegeten had.
quote:We hebben zoveel gemeen
Op woensdag 3 september 2003 21:32 schreef shmoopy het volgende:[..]
Me too.
Ik vond het niet vies, maar door het idee zit je toch met een raar idee te eten.
avontuurlijker hoeft het van mij niet, alhoewel ik nog wel nieuwsgierig ben naar krokodil
quote:Wij mogen onszelf daarom ook echte bikkels noemen.
Op woensdag 3 september 2003 21:36 schreef HeatWave het volgende:[..]
We hebben zoveel gemeen
.
quote:Ja, ik voelde nog de hele avond dat ene hapje zitten, eerlijk gezegd.
Ik vond het niet vies, maar door het idee zit je toch met een raar idee te eten.
En Blache-Fantasy: Ik zou het eigenlijk niet meer weten, eerlijk gezegd.
quote:En dat doen we dan ook
Op woensdag 3 september 2003 21:49 schreef shmoopy het volgende:[..]
Wij mogen onszelf daarom ook echte bikkels noemen.
[..]Ja, ik voelde nog de hele avond dat ene hapje zitten, eerlijk gezegd.
Ik moest er eigenlijk de hele tijd flauwe woordgrappen over maken .
(Zit vol met dodelijk giftige ingewanden. Koks in Japan moeten een speciaal diploma hebben om het te mogen bereiden. Desondanks sterven er jaarlijks nog enkele mensen aan niet goed schoongemaakte Fugu).
ik wist het pas toen ik het op had Was wel lekker, maar aan één paar ballen heb ik wel genoeg.
heerlijk !!!
quote:Echte mannen zijn dus domme mannen
Op donderdag 4 september 2003 12:18 schreef k_man het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar Fugu, ook wel bekend als'Blowfish' of 'Kogelvis'. Eten voor echte mannen!(Zit vol met dodelijk giftige ingewanden. Koks in Japan moeten een speciaal diploma hebben om het te mogen bereiden. Desondanks sterven er jaarlijks nog enkele mensen aan niet goed schoongemaakte Fugu).
Ik heb ooit alligator gegeten (kippensmaak), elandbiefstuk, doornhaai (vies!!) en de wat normalere zaken als struisvogel, slakken, duivenborst en allerlei zeebeesten (inktvis brrr).
quote:Eland heb ik in zweden ook gegeten, wel ok. Inktvis is heerlijk in Spanje als tapa.
Op donderdag 4 september 2003 12:27 schreef Isabeau het volgende:[..]
Echte mannen zijn dus domme mannen
![]()
Ik heb ooit alligator gegeten (kippensmaak), elandbiefstuk, doornhaai (vies!!) en de wat normalere zaken als struisvogel, slakken, duivenborst en allerlei zeebeesten (inktvis brrr).
Verder heb ik eigenlijk het meeste wel geproeft wat ik hier zie staan, ik ben gewoon erg nieuwsgierig en als een ander het kan eten,kan ikhet ook .
-edit1- Oh ja en struisvogel natuurlijk, en andere delen van een varken (huid, lever, darmen, maag)
-edit2- van de week nog rauwe vis en rauwe inktvis (Japans)
-edit3- Mosselen, slakken en oesters
[Dit bericht is gewijzigd door Libris op 04-09-2003 12:39]
quote:Heel weinig, maar wel erg lekker, goed klaargemaakt, erg vreemd om te eten en zeer veel kleine rotbotjes. Toen ik het aangereikt kreeg, wist ik niet wat het was.
Op donderdag 4 september 2003 12:33 schreef Isabeau het volgende:
kippevoetjes.....en daar zat nog vlees aan??
Ik moet trouwens ook nog vissekop curry proberen..
[Dit bericht is gewijzigd door Caludia op 04-09-2003 12:48]
* Slakken aten we vroeger thuis af en toe met kruidenboter en koop ik nog steeds vrij regelmatig bij de supermarkt.
* Struisvogelbiefstuk in restaurants.
* sprinkhanen in een blikje besteld uit thailand. Smaakten wel okee als borrelhapje maar was vooral leuk om mensen mee te shockeren (het kraakt zo lekker als je de kop eraf bijt)
* inktvis, maar dat ook niet echt raar.
Ben nog van plan om kippevoetjes te eten en kwal, dat kan je gewoon krijgen in Chinese restaurants hier.
quote:Het schijnt wel heerlijk te zijn.
Op donderdag 4 september 2003 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Echte mannen zijn dus domme mannen![]()
quote:*erhm* het is inderdaad de Iguana Delicatessima die je daar gegeten hebt. Dit is een Iguana oftewel leguaan. Dit is een aparte soort en heeft niets te maken met een kameleon. Ze lijken er niet eens op.
Op woensdag 3 september 2003 20:42 schreef Cola_Light het volgende:
Iguana (soort van kameleon). Dit was tijdens een vakantie in Curacao, het is daar namelijk een delicatesse. Het smaakt naar kip
Krokodil heb ik wel gegeten, leguaan niet maar dat komt denk ik meer omdat ik oa een leguaan als huisdier heb en ik maak er geen gewoonte van mijn huisdieren te eten
Verder slakken, krokodil, calamaris, buffel etc.
quote:check!
Op donderdag 4 september 2003 12:35 schreef -Jay-20- het volgende:
Zwaardvis
Haai trouwens ook. Maar die had de visboer gewoon. Was vies trouwens.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:51 schreef Goofup het volgende:
slavinkje
Krokodil - vond ik wel okay, een beetje kip-achtig, met een aparte structuur
quote:Oh ja ik ook zwaardvis staat bij veel Griekse restaurants op de kaart. Erg lekker!
Op donderdag 4 september 2003 12:49 schreef k_man het volgende:[..]
check!
al weet ik niet meer waar en hoe het smaakteHaai trouwens ook. Maar die had de visboer gewoon. Was vies trouwens.
quote:Mja, maar dat is niet echt ongewoon meer.
Op donderdag 4 september 2003 12:52 schreef ullie het volgende:[..]
Oh ja ik ook zwaardvis staat bij veel Griekse restaurants op de kaart. Erg lekker!
Zeeduivel en Zeewolf trouwens ook vroeger thuis gegeten.
quote:om over vruchtvlees maar te zwijgen
Op donderdag 4 september 2003 12:51 schreef Libris het volgende:[..]
Klaar voor de blinde vink?
quote:gek eigenlijk dat je die klaarmaakt onder het eten...
Op donderdag 4 september 2003 12:57 schreef korenwolf het volgende:
pussy.
[Dit bericht is gewijzigd door dagizmo op 04-09-2003 13:09]
Zat door de couscous in Tunesië. En ik had net daarvoor in de Sahara op een dromedaris gezeten
quote:sexchange??
Op donderdag 4 september 2003 13:04 schreef dagizmo het volgende:
-Kippenballen
quote:Echte liefde gaat door de maag
Op donderdag 4 september 2003 13:07 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
DromedarisZat door de couscous in Tunesië. En ik had net daarvoor in de Sahara op een dromedaris gezeten
quote:Hanenballen dan oke
Op donderdag 4 september 2003 13:08 schreef Goofup het volgende:[..]
sexchange??
quote:cockballs?
Op donderdag 4 september 2003 13:08 schreef dagizmo het volgende:[..]
Hanenballen dan oke
quote:Yup!
Op woensdag 3 september 2003 19:45 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat er al een dergelijk topic was, maar ik kan het nergesn meer terugvinden.
Nog even afgezien van het feit dat zo ongeveer ieder reisverhaal dat ik heb geschreven over eten gaat...
Overigens kan ik wat ik toen noemde (Enorme zeeslakken en sprinkhanen) aanvullen met een aantal cavia's en een alpaca (een soort lama)
- inktvis
- kikker(billetjes)
- sprinkhaan
- kreukels (slakjes dus) Rauw gegeten (tja je bent 3 en je hebt honger
)
- spin
- vlieg
- hommel
Die laatste drie waren trouwens per ongeluk
Da's een schapenmaag gevuld met wat een verstandig mens allemaal juist weggooit van een schaap.
Het was ook niet te bikken.
Uiteindelijk ben je niet in Schotland geweest als je geen haggis gegeten hebt.
quote:Ik ben erin geslaagd, maar het is een gemis dat ik nog tot op de dag van vandaag met mee meedraag ja!
Op donderdag 4 september 2003 13:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
En bij een chinees restaurant in amsterdam heb ik wel eens gebakken koeienmaag gegeten.
Valt best mee als je ze doet roerbakken met groenten en kruiden...
quote:klinkt smakelijk
Op donderdag 4 september 2003 17:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
In Tibet heb ik vrij veel Yak gegeten
quote:Yak is best te doen ja. Het is immers een rund, maar met een wat sterkere smaak er aan.
Op donderdag 4 september 2003 17:07 schreef Goofup het volgende:[..]
klinkt smakelijk
quote:Nou....in Finland wordt wel rendier gegeten, maar ook weer niet zoveel! In het noorden eten ze in verhouding meer rendier dan in het zuiden, maar rendiervlees is vrij duur....niet echt iets dat elke week wordt gegeten ofzo.
Op woensdag 3 september 2003 19:50 schreef Brrrs het volgende:
In Finland eten ze rendier ipv rundvlees, dat is daar idd heel normaal.
quote:Meteen een goed excuus om terug te gaan naar het mooiste land van de wereld.
Haggis.Da's een schapenmaag gevuld met wat een verstandig mens allemaal juist weggooit van een schaap.
Het was ook niet te bikken.
Ik had beter moeten weten
quote:Dapper! Ik heb het wel eens voor me gehad maar kreeg het niet naar binnen.. (die lucht!)
Haggis.[...]
Ik heb wel zwaan gegeten. Erg zwaar vlees met een overduidelijke 'wildsmaak' . Vond het niet erg lekker iig.
Struisvogelbiefstuk, struisvogel drumstick (is een ding van 35 cm lang en 15 cm doorsnee), ree, wildzwijn, fazant, haas, konijn, kwartel, duif, eend (diverse soorten), slakken, oesters, krab, kreeft, St jacobsschelp, wulken, mosselen, inktvis, octopus, zeester, zeeannemoon, rauwe glasaaltjes, poffervis (ja die ene Japanse die giftig is als hij niet goed is klaar gemaakt), diverse zoet- en zoutwater vissen. Ben er vast nog wel wat vergeten.
quote:
Iguana (soort van kameleon). Dit was tijdens een vakantie in Curacao, het is daar namelijk een delicatesse. Het smaakt naar kip
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit alligator gegeten (kippensmaak)
quote:
Op donderdag 4 september 2003 12:48 schreef Tigress74 het volgende:
*erhm* het is inderdaad de Iguana Delicatessima die je daar gegeten hebt. Het is inderdaad wit vlees en smaakt naar kip.
quote:Effe samenvatten, vlees van exotische beesten smaakt in de regel ongeveer als kip. We zouden dus eventueel ook gewoon kip kunnen eten.
Op donderdag 4 september 2003 12:52 schreef Ripley het volgende:
Krokodil - vond ik wel okay, een beetje kip-achtig, met een aparte structuur
quote:Kikker smaakte ook al als kip, slak niet trouwens.
Op donderdag 4 september 2003 18:58 schreef Cynix ® het volgende:Effe samenvatten, vlees van exotische beesten smaakt in de regel ongeveer als kip. We zouden dus eventueel ook gewoon kip kunnen eten.
quote:Wat reptielen betreft is dat idd een redelijke samenvatting, hoewel kip, mits goed bereidt, een wat malser/vochtiger substantie heeft. Maar het zegt naar mijn mening meer iets over kip qua universele smaak.
Op donderdag 4 september 2003 18:58 schreef Cynix ® het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]Effe samenvatten, vlees van exotische beesten smaakt in de regel ongeveer als kip. We zouden dus eventueel ook gewoon kip kunnen eten.
In mijn rijtje was ik de reptielen vergeten, en ja, slang smaakt naar kip, alleen iets droger en (mits in het vel bereidt) kruidiger. Ook van die poffervis zou je kunnen zeggen dat het naar kip smaakt, maar het is toch anders. Toen ik DAT at wist ik trouwens niet dat het poffervis was, anders had ik het niet gegeten. Ik ben gek op lekker eten, maar er zijn grenzen. Zwaardvis smaakt ook naar kip imo, maar is rubberiger van substantie.
Iguana is trouwens geen kameleon, maar leguaan. Als mensen Kameleon zouden eten, dan zouden ze wat mij betreft opgesloten moeten worden. Die beesten leven maar kort, en in een beperkt gebied. De meeste soorten zijn te klein om te eten, en de grotere zijn ernstig beschermd. Alleen er naar kijken vereist al een vergunning.
quote:Komt door de overvloed aan knoflook in de saus, puur hebben ze ook iets van taaie kip.
Op donderdag 4 september 2003 19:00 schreef elcastel het volgende:[..]
Kikker smaakte ook al als kip, slak niet trouwens.
quote:Je vergeet de spinnen ed die je in je slaap consumeert.
Op donderdag 4 september 2003 20:30 schreef Ils het volgende:
ik eet geen beestjes( ok behalve die 2 a 3 vliegen per jaar op de fiets)
koe, varken, kip, eend, geit, schaap, konijn, haas, paard, os, kikker, allerlei vissen, haai, rendier, moose (eland), schaaldieren in verschillende soorten, kangeroe, muskusrat (waterkonijn), kalkoen, duif, ree, parelhoen, zwijn, hert, inktvis.
quote:Het zal Dolphin fish geweest zijn. Dolphin zetten zelfs die rare amerikanen niet op het menu.
Op donderdag 4 september 2003 13:09 schreef blieblie het volgende:
In Florida zaten we in een restaurant met dolfijn op de kaart...
Durfde ik eigenlijk niet (en dat zou gelijk het enige spectaculaire zijn wat ik ooit gegeten heb, oesters, mosselen, squid, e.d telt imho niet).
quote:Ongeveer als.
Op donderdag 4 september 2003 18:58 schreef Cynix ® het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]Effe samenvatten, vlees van exotische beesten smaakt in de regel ongeveer als kip. We zouden dus eventueel ook gewoon kip kunnen eten.
Eventueel.
gegeten in Kenia.
quote:
Op donderdag 4 september 2003 18:58 schreef Cynix ® het volgende:
Effe samenvatten, vlees van exotische beesten smaakt in de regel ongeveer als kip. We zouden dus eventueel ook gewoon kip kunnen eten.
Cavia smaakt niet naar kip!
quote:Ik vind dat eigenlijk best wel schattig dat je dat een raar beest vindt
Op woensdag 3 september 2003 20:27 schreef schatje het volgende:
Inktvis.
by the way
Dolphin fish is geen dolfijn, maar een vissoort die zo heet
Oh jah... lever! Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gooooooooor!
enne verder het beruchte schotse Haggis,wat trouwens suuuper lekker is
quote:Neej idd, maar waar smaakte het wel naar? Ik was beetje overdonderd door het feit dat er ineens cavia voor mn neus stond, dat ik me niet meer herinner waar het nou naar smaakte.
Op vrijdag 5 september 2003 01:16 schreef Hik het volgende:
Cavia smaakt niet naar kip!
Wat vond je trouwens van die cavia?
quote:deed me denken aan konijn, lekker hoor
Op vrijdag 5 september 2003 11:52 schreef Lievurd het volgende:[..]
Neej idd, maar waar smaakte het wel naar? Ik was beetje overdonderd door het feit dat er ineens cavia voor mn neus stond, dat ik me niet meer herinner waar het nou naar smaakte.
quote:Konijn inderdaad, wildachtig. Hangt er trouwens wel vanaf hoe het is klaargemaakt. Heb het gekookt gegeten in pindasaus, maar ook geroosterd met een buikje vol kruiden...
Op vrijdag 5 september 2003 11:52 schreef Lievurd het volgende:
Topic: "Welke 'rare' dieren heb jij zoal gegeten?"
quote:Right...
Op vrijdag 5 september 2003 10:06 schreef BrokenToe het volgende:
Oh jah... lever!
quote:Het kan best dolfijn zijn geweest. Dat serveren ze soms als er per ongeluk eentje in de netten van een visserschip is gekomen en dus is verdronken en dan toch dood is.
Op donderdag 4 september 2003 21:58 schreef Schanulleke het volgende:
Het zal Dolphin fish geweest zijn. Dolphin zetten zelfs die rare amerikanen niet op het menu.
Ik heb afgelopen vakantie kudu gegeten. Een soort grote antilope geloof ik. Verder heb ik krokodil, struisvogel, springbok, kwartel, duif, rendier, kikkerbilletjes en vast nog wel meer.
quote:Zeker niet in de VS, daar zijn ze heel erg streng in dat soort dingen.
Op vrijdag 5 september 2003 15:03 schreef krummeltje het volgende:[..]
Het kan best dolfijn zijn geweest. Dat serveren ze soms als er per ongeluk eentje in de netten van een visserschip is gekomen en dus is verdronken en dan toch dood is.
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:09 schreef Apoc2003 het volgende:
Duif
Ontopic:
-Slakken
-Haaienvinnensoep
-Krokodillensoep
En konijn, fazant, haas etc. ook, maar dat vind ik redelijk gewoon.
quote:Nou, het was in Florida en de ouders van mijn vriend hebben het toen gegeten
Op vrijdag 5 september 2003 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Zeker niet in de VS, daar zijn ze heel erg streng in dat soort dingen.
quote:Dolphin Fish, ja
Op vrijdag 5 september 2003 15:09 schreef krummeltje het volgende:[..]
Nou, het was in Florida en de ouders van mijn vriend hebben het toen gegeten
quote:Dan geloof je me niet
Op vrijdag 5 september 2003 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Dolphin Fish, ja
Dolfijn, nope, no way.
quote:ik geloof dat je beter de ouders van je vriend niet kan geloven, dit is een veel voorkomende verwarring
Op vrijdag 5 september 2003 15:15 schreef krummeltje het volgende:[..]
Dan geloof je me niet
quote:Iguana verwijst naar leguaan.
Heb weleens spreeuw gegeten
quote:Spreeuw is een oud nederlandse delicatesse, daar dienden spreeuwepotten voor, die hing je aan je huis, spreeuwen bouwden nestje, en net voor de jongen uitvliegen ruim je het nest en eet je die jonkies.
Op vrijdag 5 september 2003 15:59 schreef Flying het volgende:
Heb weleens spreeuw gegeten
quote:In Nijmegen kan het iig wel, bij de Billabong, ook struisvogel, smaken trouwens allebei niet apart, niet echt heel lekker.
Op donderdag 4 september 2003 16:40 schreef da_morpheus het volgende:
kangoeroe, in een australisch restaurant hier in nl
Valt me trouwens op dat ik nog niemand heb gezien die HOND of RAT gegeten heeft , dat is in sommige landen namelijk heel normaal
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:21 schreef Fisherman het volgende:[..]
Valt me trouwens op dat ik nog niemand heb gezien die HOND of RAT gegeten heeft, dat is in sommige landen namelijk heel normaal
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 10:06 schreef BrokenToe het volgende:
[...]
Hond (ok dat wist ik niet van te voren maar best lekker eigenlijk)
[...]
quote:Doet me denken aan Asterix in Helvetie...
Op vrijdag 5 september 2003 15:25 schreef YabYum het volgende:
Gepocheerde vleermuisvleugeltjes met mosterd honingsaus.
quote:Wist je dat die precies hetzelfde dieet hebben als eenden. Lijkt me eerder dat ze daarnaar smaken.
Op vrijdag 5 september 2003 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh darn
ik was waterkonijn vergeten, Muskusrat, smaakt ook als wild konijn trouwens.
Struisvogelbiefstuk een aantal jaren bij ons op de horecaopleiding op school
en in turkeije heb ik penssoep gehad..
getver zoiets smerigs heb ik nog nooit gehad!!
En schapenhersens ook in turkije, het is een beetje een smakeloos hapje!!
Het smaakt tenminnste beter dan wat je op de bodem aantreft van je kommetje penssoep.
Binnenkort ga ik bever proberen, schijnt taai vlees te zijn, maar proberen kan geen kwaad.
-edit- Ik zie dat inktvis ook 'raar' is, dus kan dat er bij in het lijstje, en wel in de vorm van gepaneerde ringen (kerstdiner i Tunesie vele jaren geleden). Smaakte beetje flauwtjes.
quote:Klopt is Dolphin fish. Het heeft geen uitgesproken smaak het is gewoon een stevige witvis (structuur beetje als tonijn).
Op donderdag 4 september 2003 21:58 schreef Schanulleke het volgende:[..]
Het zal Dolphin fish geweest zijn. Dolphin zetten zelfs die rare amerikanen niet op het menu.
Verder Gnoe, Impala, kudu, krokodil.
Kikkerbillen oesters, slakken, struisvogel e.d. zijn niet echt vreemd meer tegenwoordig.
quote:wat is dat voor een beest?
Op maandag 8 september 2003 16:05 schreef Quoi het volgende:
Hersenen.
quote:Wist ik het maar.....
Op maandag 8 september 2003 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
wat is dat voor een beest?
Oke, het is dan geen heel beest (gedroogde inktvis heb ik niet gegeten, heb ik nu nog spijt van ) maar het smaakte wel degelijk naar ehm... een vis-achtig iets en het was echt een enorme stank die eraf kwam
Toch vond ik 't lekker
quote:Vandaag weer een nieuwe toegevoegd aan de lijst: Brulkikker, wederom veel botjes, maar supergoed klaargemaakt
Op donderdag 4 september 2003 12:31 schreef Libris het volgende:
ehm, in Afrika: gedroogd olifantenvlees
Daarnaast: kangaroe, buffel, verschillende herten, poolhaai, krab, kreeft, kippevoetjes (veel botjes) en van de week haaienvinnesoep (ik weet het...., maar was een Chinees huwelijk, en het was al geserveerd)-edit1- Oh ja en struisvogel natuurlijk, en andere delen van een varken (huid, lever, darmen, maag)
-edit2- van de week nog rauwe vis en rauwe inktvis (Japans)
-edit3- Mosselen, slakken en oesters
Kikker, hond, slang..
en allemaal delen van een varken/koe/kip die jij nooit zult eten, zoals tong, oor, maag, darmen
en vast nog wel wat vreemde beesten, maar die weet ik niet meer...
ow ja kangeroe.. boink boink
Ontopic:
Inktvis, struisvogel(burger), haai, sprinkhanen, kwallen, één of andere rare vogel en konijn ( zover je het raar kan noemen )
quote:Ik vond krokodillenvlees wel erg lekker eigenlijk.
Op dinsdag 9 december 2003 00:45 schreef Toebroodjie het volgende:
Krokodil en de Rifhaai. Krokodillevlees is smakeloos moet ik zeggen daartegen was de reefshark om je vingers bij op te eten
ossestaart af en toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |