switch, liefst 16 poorten of meer. Merk en type maakt me niet uit, als het maar werkt, 100mbit is wel vereist
Als ik er zoeen gevonden heb kan ik mijn 'oude' 8 poorts switch wellicht inruilen. tevens heb ik nog hte volgende in de aanbieding 'ter ruil'.
-2x 64 mb Samsung pc800 rambus in de aanbieding, of 1x 128 mb toshiba pc700 uit een dell dimension 866 (handig als je dus een dell dimension heb, en wilt upgrade).
-64 mb compaq of kingston so-dimm uit een compaq armada 7400 laptop, dit zijn vrij universele sodimmetjes, passen vaak overal wel in, weet je niet zeker of hij in die van jou werkt dan kan je hem natuurlijk testen
-zusje
Wellicht dat we kunnen ruilen (dan ben jij van die grote switch af, en heb je een makkelijk te hanteren model ), en eventueel kan ik wel bij betalen, maar niet teveel, zovaak ga ik hem ook niet gebruiken.
Je kunt mij bereiken via fokroeleerd@i-cey.net , of via mail/rooksignalen watever.
Ik ben een van de weinige 17 jarige met een 1e klas ov jaarkaart en tijd teveel, dus ik kom het wel ophalen
p.s. Leuk zussie?
quote:Zusje incl en peuris zooi in haar kamer/hok
Op woensdag 3 september 2003 15:06 schreef Ronhui het volgende:
Als je een 10 mb zoekt, daar heb ik nog een 24 ports van liggen. die 100mb zoek ik lekker zelf!p.s. Leuk zussie?
Neeh, 100 mbit is toch wel prettig, die 10 mbit dingen zijn vaak hubjes, als 1 iemand dan wat kopierd staat alles vast.
Tevens, stel we zijn met ze 10e, en ze spelen allemaal bf1942 via de server, die ook op 10mbit zit dan moetje 10 mbit delen door 10 = 1mbit per persoon, minder dan mijn adsl
en die zooi neem ik op de koop toe als ze maar leuk is
[Dit bericht is gewijzigd door Ronhui op 03-09-2003 15:16]
quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:14 schreef killermj het volgende:
Ik heb deze nog:
http://www.dartek.com/ItemDetails/index.cfm?ItemNo=74293
Intresse ??
Tenzij je er $1,002.99 voor vraagt hoeveel/wat zou je ervoor willen hebben, ook als je weet dat je er een groepje nerds erg blij mee maakt
quote:Niet boos worden
Op woensdag 3 september 2003 16:18 schreef killermj het volgende:
nou dan vraag ik $1000,-175,- ?
Exl verzendkosten ??Niet accoord ?? Kom maar met een goed tegenbod
Het is maar voor een paar keer per jaar, vandaar.
quote:Neu, wellicht dat ik de playstation1 van mijn buurjongen over kan nemen
Op woensdag 3 september 2003 16:31 schreef killermj het volgende:
Heb je gameconsoles ???
(NINTENDO)
Maybe kunnen we daarvan iets ruilen
Aleen zit ik nog met die 10 mbit in mijn maag.... liever heb ik namelijk 100, dus als iemand nog wat heeft staan...
quote:Een HP 2424M of een 2524M, gigabit tranceivers copper en fiber voor de 2524. Levenslange garantie Next b-day exchange. Interesse?
Op woensdag 3 september 2003 14:42 schreef Icey1986 het volgende:
Omdat mijn huidige 8 poorts sweex switchs niet meer voldoende poortjes over heeft zoek ik voor de volgende lanpartys een:switch, liefst 16 poorten of meer. Merk en type maakt me niet uit, als het maar werkt, 100mbit is wel vereist
Als ik er zoeen gevonden heb kan ik mijn 'oude' 8 poorts switch wellicht inruilen. tevens heb ik nog hte volgende in de aanbieding 'ter ruil'.-2x 64 mb Samsung pc800 rambus in de aanbieding, of 1x 128 mb toshiba pc700 uit een dell dimension 866 (handig als je dus een dell dimension heb, en wilt upgrade).
-64 mb compaq of kingston so-dimm uit een compaq armada 7400 laptop, dit zijn vrij universele sodimmetjes, passen vaak overal wel in, weet je niet zeker of hij in die van jou werkt dan kan je hem natuurlijk testen
-zusje
Wellicht dat we kunnen ruilen (dan ben jij van die grote switch af, en heb je een makkelijk te hanteren model
), en eventueel kan ik wel bij betalen, maar niet teveel, zovaak ga ik hem ook niet gebruiken.
Je kunt mij bereiken via fokroeleerd@i-cey.net , of via mail/rooksignalen watever.
Ik ben een van de weinige 17 jarige met een 1e klas ov jaarkaart en tijd teveel, dus ik kom het wel ophalen
quote:Hoeveel? die switches kosten een vermogen, en het is maar voor enkele dagen per jaar....
Op donderdag 4 september 2003 09:41 schreef Scooter1 het volgende:[..]
Een HP 2424M of een 2524M, gigabit tranceivers copper en fiber voor de 2524. Levenslange garantie Next b-day exchange. Interesse?
2424M alleen linke naar manual helaas
2524M
Eventueel heb ik er ook een playstation, 2 controllers, memory card en een stuk of 5 spellen voor over
quote:De 2524 is momenteel in gebruik en een 2424M voor 400euro. Ik heb net m'n ps1 weggedaan omdat ik er niets mee deed. Helaas geen interesse in een tweede.
Op donderdag 4 september 2003 13:24 schreef Icey1986 het volgende:[..]
Hoeveel? die switches kosten een vermogen, en het is maar voor enkele dagen per jaar....
Eventueel heb ik er ook een playstation, 2 controllers, memory card en een stuk of 5 spellen voor over
quote:Minder
Op donderdag 4 september 2003 14:16 schreef Ronhui het volgende:
de 2524 is kleiner en maakt minder herrie, zeer goede switches.
quote:400 euro is net iestjes teveel
Op vrijdag 5 september 2003 10:21 schreef Scooter1 het volgende:[..]
De 2524 is momenteel in gebruik en een 2424M voor 400euro. Ik heb net m'n ps1 weggedaan omdat ik er niets mee deed. Helaas geen interesse in een tweede.
Zoals ik hierboven ergens zei:
"Niet boos worden , maar ikzelf wou er niet zo extreem veel aan uitgeven... een 16 poorts sweex kost rond de 75 euro (enja, we hebben niet zoveel nodig, als het maar 1) werkt 2) genoeg poortjes heeft)... ikzelf dacht dus aan +- 50 euro, en dan die dingen die ik hierboven nog te ruil heb bijvoorbeeld.
Het is maar voor een paar keer per jaar, vandaar."
75 euro zou ik over na denken, zoiezo die spullen die ik kan ruilen heb ik geen probleem mee...
Maar om nou 400 uit te geven voor een switchje die we toch maar 6x per jaar gebruiken.... dan kan ik net zogoed voor 70 euro een 16p sweex kopen
quote:Volkomen gelijk heb je. En zeker als je 'm niet 365dgn per jaar in gebruik hebt is het een dure investering. Leuke eraan is de levenslange garantie.
Op vrijdag 5 september 2003 14:19 schreef Icey1986 het volgende:[..]
400 euro is net iestjes teveel
Zoals ik hierboven ergens zei:
"Niet boos worden , maar ikzelf wou er niet zo extreem veel aan uitgeven... een 16 poorts sweex kost rond de 75 euro (enja, we hebben niet zoveel nodig, als het maar 1) werkt 2) genoeg poortjes heeft)... ikzelf dacht dus aan +- 50 euro, en dan die dingen die ik hierboven nog te ruil heb bijvoorbeeld.
Het is maar voor een paar keer per jaar, vandaar."75 euro zou ik over na denken, zoiezo die spullen die ik kan ruilen heb ik geen probleem mee...
Maar om nou 400 uit te geven voor een switchje die we toch maar 6x per jaar gebruiken.... dan kan ik net zogoed voor 70 euro een 16p sweex kopen
quote:Levenslange gerantie is inderdaad handig voor grote bedrijkven (Waar ze voor bedoeld zijn) zeker een next day on site...
Op vrijdag 5 september 2003 15:01 schreef Scooter1 het volgende:[..]
Volkomen gelijk heb je. En zeker als je 'm niet 365dgn per jaar in gebruik hebt is het een dure investering. Leuke eraan is de levenslange garantie.
Ik gebruik hem wellicht 6 x per jaar ofzo, en ik heb er geen moeite mee als ik die dingen ergens kan lenen, of dat ik er eentje koop en ze vervolgens verhuur... maarja, moet je wel eesrt 400 euro schokken...
quote:Helaas niet onsite, maar next B-day replacement. Het is en blijft duur inderdaad. Veel success met verder zoeken.
Op vrijdag 5 september 2003 15:04 schreef Icey1986 het volgende:[..]
Levenslange gerantie is inderdaad handig voor grote bedrijkven (Waar ze voor bedoeld zijn) zeker een next day on site...
Ik gebruik hem wellicht 6 x per jaar ofzo, en ik heb er geen moeite mee als ik die dingen ergens kan lenen, of dat ik er eentje koop en ze vervolgens verhuur... maarja, moet je wel eesrt 400 euro schokken...
quote:Maarja, ik hoopte op een goedkoper/leuker aanbod vandaar...
Op zaterdag 6 september 2003 10:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Als een 16 port bak 75 euro kost, koop je die toch gewoon, en schakel je die in serie? Dan kom je een heel eind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |