en dan niet de sexuele/ voortplantingsverschillen enzo.
maar juist uit de dagelijkse dingen die heel normaal zijn maar door jongens en meisjes toch typisch net iets anders gedaan wordt...
TS moet beginnen natuurlijk...
1 - Wangen
Zoals je oma zeg maar vroeger altijd in je wangetjes kneep...
Probeer eens een stukje wang van iemand te pakken. Doe je dit bij een meisje, dan heb je meestal heel de wang gelijk tussen je vingers. Terwijl bij de meeste jongens je een stuk vel te pakken hebt. Een wang heeft bij jongens meestal los vel en bij meisjes meestal niet.
(deze is beetje lastig uit te leggen, hopen dat jullie snappen wat ik bedoel)
2 - Nagels
Vraag een jongen om naar zijn nagels te kijken. 9 van de 10 keer heeft hij dan zijn handen met de palm ervan naar m toe en kromt hij zijn vingers zodat hij z'n nagels ziet.
Vraag daarentegen een meisje om naar dr nagels te kijken. Dan zie je juist meestal dat ze haar handen andersom houdt, handpalmen van zich af. Vervolgens strekt ze haar handen om zo haar hele hand + nagels te bekijken...
quote:Daar dacht ik ook direct aan. Vrouwen hebben eerder X-benen, mannen eerder Y-benen. Dat valt vooral heel erg op tijdens rennen.
Op woensdag 3 september 2003 13:58 schreef RiddlerMark het volgende:
lopen
jomgens lopen ene beetje met de voeten naar buiten, en meisjes gewoon recht
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:02 schreef Nevellineke het volgende:
Bij meisjes is de wijsvinger langer dan de ringvinger, bij jongens is dat omgekeerd (ringvinger dus langer dan de wijsvinger)
quote:Hm. Ben ik een uitzondering zeker....(even lang)
Bij meisjes is de wijsvinger langer dan de ringvinger, bij jongens is dat omgekeerd (ringvinger dus langer dan de wijsvinger)
quote:nou je het zegt, al is het verschil bij mij wel minimaal
quote:Is nogal logisch als je weet dat het bekken van vrouwen anders is gevormd dan dat van mannen. De reden daarvan lijkt me wel voor de hand liggend...
Op woensdag 3 september 2003 14:04 schreef Ripley het volgende:
Daar dacht ik ook direct aan. Vrouwen hebben eerder X-benen, mannen eerder Y-benen. Dat valt vooral heel erg op tijdens rennen.
quote:Das idd bijzonder. Bij mij is de ringvinger langer.
Op woensdag 3 september 2003 14:04 schreef avdbree het volgende:[..]
Hm. Ben ik een uitzondering zeker....(even lang)
Was het niet ook zo dat als 1 van de 2 langer was, je zeer waarschijnlijk homo was? Weet alleen niet meer welke situatie.
quote:Bij mij zijn ze aan de ene hand even lang en is aan de andere hand mijn ringvinger langer. En ik ben een meisje
Op woensdag 3 september 2003 14:12 schreef apophis4u het volgende:[..]
Das idd bijzonder. Bij mij is de ringvinger langer.
Was het niet ook zo dat als 1 van de 2 langer was, je zeer waarschijnlijk homo was? Weet alleen niet meer welke situatie.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:12 schreef apophis4u het volgende:[..]
Das idd bijzonder. Bij mij is de ringvinger langer.
Is over het algemeen echt waar . Daarom kunnen vrouwen doorgaans niet kaartlezen en inparkeren.
Bij inparkeren zie je vrouwen altijd als een gek om zich heen kijken of alles wel goed gaat, terwijl mannen zich doorgaans gewoon een mentaal beeld vormen van hun auto ten opzichte van de andere auto's en bijvoorbeeld gewoon op de achteruitkijkspiegel inparkeren of soms zelfs zonder een tweede keer te kijken.
quote:volgens discovery/sexsense ben je homo als dat zo is wat jij zegt..is je wijsvinger langer dan ben je hetero..uitzonderingen daar gelaten
[Dit bericht is gewijzigd door Doctor_Bara op 03-09-2003 14:24]
quote:Hehehe, dan zou ik toch een macho moeten zijn. Ben ik helemaal niet. Goed, ik ben ook geen homo (voor zo ver ik weet), maar ik hoef niet bij alles de lengte van mijn lul te betrekken zoals een beetje macho dat doet.
Op woensdag 3 september 2003 14:14 schreef bruinekanarie het volgende:
[afbeelding]
Edit:
Het verschil in lengte tussen mijn vingers is groter dan dat op dat linker plaatje, dus zou ik een super macho moeten zijn .
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 03-09-2003 14:21]
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:14 schreef bruinekanarie het volgende:[..]
quote:Wordt niet verteld dat het daadwerkelijk voor iedereen geldt en ik weet van mezelf wel zeker dat ik hetero ben
Op woensdag 3 september 2003 14:15 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
volgens discovery/sexsense ben je homo als dat zo is wat jij zegt..is je wijsvinger langer dan ben je hetero
quote:Ik waag het te betwijfelen
Op woensdag 3 september 2003 14:21 schreef milagro het volgende:
jongens nemen dit topic serieus en gaan gelijk controleren of het klopt.
meisjes niet.
Meisjes zijn ijdel, jongens niet.
Zoals bij alle bovenstaande 'verschillen' zijn ook hier uitzonderingen bij.
quote:komt misschien omdat die wijs/ ringvinger regel alleen voor jongens opgaat. Daarnaast had ik hier al eerder over gehoord en zodoende wist ik het van mezelf al.
meisjes niet.
quote:Mannen kunnen uren achter elkaar geconcentreerd doorwerken en verzetten daardoor meer werk in dezelfde tijd
Op woensdag 3 september 2003 14:31 schreef shilizous_88 het volgende:
vrouwen verdienen minder voor hetzelfde werk
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:31 schreef shilizous_88 het volgende:
vrouwen verdienen minder voor hetzelfde werk
quote:Ik zou een jongen moeten zijn, mijn ringvingers zijn langer !
quote:*kijkt in fotoboek*
Op woensdag 3 september 2003 17:43 schreef MaRySe het volgende:[..]
Ik zou een jongen moeten zijn, mijn ringvingers zijn langer !
Nee kan niet zeggen dat je er toch uitziet als een jongen .
quote:
Op woensdag 3 september 2003 14:23 schreef RetepV het volgende:[..]
Ik waag het te betwijfelen
. Je kan namelijk wel stellen:
Meisjes zijn ijdel, jongens niet.
Zoals bij alle bovenstaande 'verschillen' zijn ook hier uitzonderingen bij.
quote:Nuecken?
Op zaterdag 6 september 2003 14:52 schreef Daphne85 het volgende:
Vrouwen zijn vaak onzekerder dan mannen en zeggen dingen wat 'poetischer' ('de liefde bedrijven' i.p.v. 'neuken'). Ook besteden veel vrouwen meer aandacht aan iemands innerlijk dan mannen. (mannen zeggen 'geil wijf' en dat is het) Ikzelf ben vrij mannelijk...
quote:Ik ben een meisje maar ik kijk ook naar m'n nagels met de palm van m'n hand naar boven en m'n vingers gekromd. Dan bevinden de nagels zich namelijk recht naast elkaar dus kun je ze makkelijker bekijken.
Op woensdag 3 september 2003 13:55 schreef Chillz het volgende:
2 - Nagels
Vraag een jongen om naar zijn nagels te kijken. 9 van de 10 keer heeft hij dan zijn handen met de palm ervan naar m toe en kromt hij zijn vingers zodat hij z'n nagels ziet.
Vraag daarentegen een meisje om naar dr nagels te kijken. Dan zie je juist meestal dat ze haar handen andersom houdt, handpalmen van zich af. Vervolgens strekt ze haar handen om zo haar hele hand + nagels te bekijken...
Verder zijn mijn wijsvingers en ringvingers even lang en bovendien ben ik goed in kaartlezen.
quote:Bij mij of bij jou thuis?
Op zaterdag 4 oktober 2003 12:08 schreef BrauN het volgende:[..]
Nuecken?
quote:kom maar bij mij
Op zaterdag 4 oktober 2003 14:25 schreef Daphne85 het volgende:[..]
Bij mij of bij jou thuis?
quote:*kuch*lesbisch?*kuch*
Op zaterdag 4 oktober 2003 13:19 schreef rooierooie het volgende:[..]
Ik ben een meisje maar ik kijk ook naar m'n nagels met de palm van m'n hand naar boven en m'n vingers gekromd. Dan bevinden de nagels zich namelijk recht naast elkaar dus kun je ze makkelijker bekijken.
Verder zijn mijn wijsvingers en ringvingers even lang en bovendien ben ik goed in kaartlezen.
quote:idd, voorbeeldje: kuch *Mabel* kuch
Op zondag 5 oktober 2003 20:20 schreef Gillingham het volgende:
Mannen willen macht, vrouwen zijn gehoorzamer. Natuurlijk gaat dit allemaal niet voor iedereen op.
quote:Ik beantwoord daaraan
meisjes niet.
- Een man bedenkt thuis wat ie gaat kopen, gaat naar de supermarkt en haalt het.
- Een vrouw bedebkt thuis wat ze moet hebben, maakt een boodschappenlijstje, gaat naar de supermarkt, haalt iets van het lijstje, doet een paar impulsaankopen, haalt nog iets van het lijstje en doet nog een paar impulsaankopen.
Ook in de supermarkt:
- Een man koopt een plastic tas bij de kassa. (1 is genoeg)
- Een vrouw neemt twee plastic tassen mee van huis. (1 is niet genoeg)
quote:Mijn wijsvinger is juist korter...
Euhm.. de pijngrens bij vrouwen ligt vaak hoger..
En mannen zijn iha fysiek toch echt sterker (zelfs al zijn het plankjes).
quote:en bedenkt zich dan halverwege de terugreis dat ie toch het toiletpapier vergeten is te halen, maar dat geeft niet het bier is binnen...
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:33 schreef Leonardo1504 het volgende:
Mannen zijn jagers, vrouwen verzamelaars. Kijk maar eens in de supermarkt:- Een man bedenkt thuis wat ie gaat kopen, gaat naar de supermarkt en haalt het.
quote:Zijn die impulsaankopen die dure producten die in de aanbieding zijn en dan nog steeds duur zijn, maar door het woord aanbieding aantrekkelijk worden voor het vrouwelijk geslacht?
- Een vrouw bedebkt thuis wat ze moet hebben, maakt een boodschappenlijstje, gaat naar de supermarkt, haalt iets van het lijstje, doet een paar impulsaankopen, haalt nog iets van het lijstje en doet nog een paar impulsaankopen.
quote:ben je belazerd! Ik neem wel van die doorzichtige zakjes die op die rol achter de kassa zitten. Die zijn gratis
Ook in de supermarkt:- Een man koopt een plastic tas bij de kassa. (1 is genoeg)
quote:moet je niet zoveel impulsinkopen doen
- Een vrouw neemt twee plastic tassen mee van huis. (1 is niet genoeg)
ok, nog een verschil tussen man en vrouw in het algemeen.
Bij verkiezingen: Vrouwen kijken naar het karakter van de lijsttrekker. Mannen naar de politieke inhoud. (ja, dat gaat lang niet bij iedereen op, maar bij mijn moeder wel )
- Vrouwen verplaatsen de sleutels van hun mannen naar een zogenaamde "vaste plek". Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.
Leermomentje: Sleutels raken altijd zoek.
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:48 schreef Leonardo1504 het volgende:
- Mannen leggen hun sleutels op een willekeurige plaats neer. Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.- Vrouwen verplaatsen de sleutels van hun mannen naar een zogenaamde "vaste plek". Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.
quote:en precies !!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:48 schreef Leonardo1504 het volgende:
- Mannen leggen hun sleutels op een willekeurige plaats neer. Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.- Vrouwen verplaatsen de sleutels van hun mannen naar een zogenaamde "vaste plek". Daarom kunnen mannen hun sleutels nooit terugvinden.
bij m'n moeder thuis, liggen mijn sleutels altijd op het hoekje van de tafel...
Gaat ze opruimen: HOP, mijn sleutels automatisch aan het sleutelrekje
Dan kan ik ze dus niet vinden, want ze lagen op de hoek van de tafel...
en mama... die weet het ook niet, want "Je legt ze toch altijd op tafel...?"
Nee, mannen zijn dwars en denken dat ze het wel kunnen dragen, met als gevolg dat ze de helft laten vallen. (Ik werk in een supermarkt end at zie ik echt té vaak).quote:Op dinsdag 7 oktober 2003 10:33 schreef Leonardo1504 het volgende:
- Een man koopt een plastic tas bij de kassa. (1 is genoeg)
Volgens mij heeft dat iets te maken met de stand van de heupen. Ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2003 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook direct aan. Vrouwen hebben eerder X-benen, mannen eerder Y-benen. Dat valt vooral heel erg op tijdens rennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |