In dit discussie topic geldt dat er NIET geflamed mag worden en dat de slowchat beperkt moet blijven.
Je mag hier je lijstje posten en commentaar (beargumenteert!!) geven op andermans lijstjes
Super Nintendo
Playstation
Gameboy
-edit-
3 dan maar
[Dit bericht is gewijzigd door dabadbass op 02-09-2003 19:21]
2.Playstation
3.Nintendo 64
Ik heb zo'n gevoel dat de SNES eerste gaat worden, omdat daar toch wel de beste games op uit zijn gebracht.
quote:Heb ik gedaan
Op dinsdag 2 september 2003 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet te mailen he !
quote:wat
Op dinsdag 2 september 2003 19:13 schreef Bommie het volgende:[..]
Heb ik gedaan
quote:volgensmij hebben wij het niet helemaal begrepen
Op dinsdag 2 september 2003 19:10 schreef dabadbass het volgende:
Commodore 64
Super Nintendo
Playstation
Gameboy
Gameboy Pocket
Gameboy Advanced
Dus niet meer dan 3 consoles noemen, en je lijstje MAILEN, ik ga NIET de lijstjes uit dit topic halen.
2. Dreamcast (Sega)
Ik ging tot mijn 18e elk jaar naar Spanje met mijn ouders, waar ik verslingerd raakte aan arcadegames. De dreamcast is gewoon een arcade console, met arcade conversies als meerderheid van spellen voor dit systeem (zo'n beetje), en natuurlijk het NAOMI bordje wat er in zit
3. SNES (Nintendo)
De SNES. Denk NES, maar dan 16 bits, en nog meer top spellen. Waarom deze niet op 1 staat? De NES heeft toch wat meer nostalgische waarde voor mij
Mail ben ik nu aan het schrijven
Heb per ongeluk 2 gestuurd btw (eerste ben ik mn nick vergeten, kill me)
1 SNES
de godfather onder de console's imho, echt de beste. Zoveel top titels op gekomen, techniek gewoon goed (DKC ) en gameplay 110% Nintendo, zo hoort een console te zijn. Daarna is alles minder geworden ... been there, done that consoles. Controller van de SNES staat bij mij ook nog zeer hoog in all time favo's.
2 NES
Sja ... now you are playing with power ... veel top titels op uitgekomen, technisch gezien ondergeschikt aan sega's mastersystem, maar kwa games imho veel vetter en games is toch waar het om draait. Super Mario Bros 3 is nog steeds mijn favo mario game, perfect gewoon. Verder begonnen veel top franchises op deze console; Double Dragon, Metroid, Final Fantasy, Zelda, Megaman ... bring back those days
3
Dit is een lastige, heb er meerdere op de nominatie staan voor de 3e plek. Cube vanwege z'n Nintendo gevoel, maar van de andere kant zijn de games het toch net niet. DC vanwege een sterke line up en goede hardware (zeker voor z'n tijd), maar heb em nog maar te kort om "iets" met deze console te hebben. Megadrive ... sja, nee, toch de mindere van de SNES en daardoor voor mij niet echt intressant geweest. Playstation misschien vanwege z'n enorme impact, maar eigenlijk was het wel de minste van de 3 16bit opvolgers imho, komt de 3e plek eigenlijk neer op de markting machine van Sony.
Nou ... de handhelds, de oude Gameboy (jaja die grijze baksteen ), portable gaming voor een goede prijs, wist niet wat ik in m'n handen had wow
, sterke line up en weer de Nintendo gameplay, ja dat wordt em. Technisch gezien wel de minste, maar de games en gameplay maken het weer helemaal goed.
Dus
1. SNES
2. NES
3. Gameboy classic
richting mail
Dank u roy
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 02-09-2003 22:05]
quote:Master System is dat geloof ik dan?
Op dinsdag 2 september 2003 21:19 schreef Hakkert het volgende:
1. Playstation 2
2. Nintendo 8 bit
3. Sega (kweenie of dur verschillende zijn maar die met sonic 1 in ieder geval! )
quote:Met korte ij
Op dinsdag 2 september 2003 23:07 schreef gieling het volgende:
hehe, weizigt REMEMBER.doc
Maar thnx daarvoor nog !
Op dit moment heb ik 10 lijstjes binnen. Keep them coming.
Ik ga vanavond beginnen met tellen zodat ik alvast een idee heb over de tussenstand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |