van frame,tot zadel, tot special paint. echt geweldig!
ze lieten 2 verschillende custom zaken zien, van Westcoast Choppers en Orange County Choppers
www.westcoastchoppers.com
www.orangecountychoppers.com
< JetBike
iemand ook gezien???
[Dit bericht is gewijzigd door Kindred_Spirits op 01-09-2003 09:49]
quote:hell Yeah! Was er vanochtend weer op.
Op maandag 1 september 2003 09:37 schreef Kindred_Spirits het volgende:
iemand gezien gisteravond, special over custom choppers..
geweldig hoe die helemaal worden gemaakt,van frame,tot zadel, tot special paint. echt geweldig!
ze lieten 2 verschillende custom zaken zien, ene van westcoast choppers en nog een andere van een pa met z'n zoon
iemand ook gezien en foto's ?
Wel een spacey ding, die JetBike!!!
Maar idd een super machine
quote:ow ja Orange County Choppers
Op maandag 1 september 2003 09:40 schreef Tjabbo het volgende:[..]
hell Yeah! Was er vanochtend weer op.
Die andere is iets van orange choppers nogwattes.Wel een spacey ding, die JetBike!!!
die was idd erg vet, wel jammer dat die show niet doorging!
quote:Idd. Hele tijd ruzie met z'n pa
Op maandag 1 september 2003 09:44 schreef Tijn het volgende:
Wat een arrogante gast trouwens, die Paul. Idd geen teamspeler
quote:Mensen met topideeën moeten arrogant zijn.
En ik vond op die show in Hannover, Die gele "Let's Play" nog een stukje geiler eerlijk gezegd.
quote:klopt wel ja, maar als je nagaat dat het design en de techniek, de opbouw van die motor bij hem uit z'n hersenpan komt, kun je wel nagaan dat zijn toch wel iets jaloerse pa en broer hem op alle kleine dingetjes pakken.
Maar idd geen teamspeler.
quote:Ach gelul, het was de hele tijd "mijn ontwerp", "mijn motor", "mijn werk", "ik kan trots op mezelf zijn". Het interesseerde 'em geen reet wat die andere 2 gasten deden, terwijl zij zich ook in het zweet hebben gewerkt voor die bike!
Op maandag 1 september 2003 10:42 schreef Grayburn het volgende:[..]
Mensen met topideeën moeten arrogant zijn.
quote:Komop zeg, die pa stond bijna te janken omdat hij het achterspatbord!! niet mocht monteren. Zielig gedoe vond ik dat maar, vond dat die Paul wel gelijk had, het doel heiligt de middelen
Op maandag 1 september 2003 10:44 schreef Tijn het volgende:[..]
Ach gelul, het was de hele tijd "mijn ontwerp", "mijn motor", "mijn werk", "ik kan trots op mezelf zijn". Het interesseerde 'em geen reet wat die andere 2 gasten deden, terwijl zij zich ook in het zweet hebben gewerkt voor die bike!
quote:denk t wel, std op discovery komt elk programma een paar x per maand langs
Op maandag 1 september 2003 11:29 schreef erikh het volgende:
Niet gezien, ik had het wel heel graag willen zien, weet iemand of het nog herhaald wordt?
vanmorgen was het iig alweer erop..
tjek de TVGIDE ff
die kerel in de 3e was idd wel erg arrogant en had volgens mij echt het idee dat ie alles wel zelf kon. ookal was hij eigenlijk ook de enige die je bezig zag
Het bedrijf is van vader en zoon Paul Teutul Jr. & Paul Teutul Sr.
Hier nog wat foto's van de Jet-Bike waar ze dus eigenlijk een designer wedstrijd mee wilden winnen. Maar die ging helaas niet door. Maar dat maakt de motor er zeker niet minder om.
quote:ja ik snapte er ook nix van
Op maandag 1 september 2003 18:59 schreef jacco het volgende:
Deze idd. heb alleen geen grotere foto. Het logo zit dus op de olie tank achter de tanden
quote:begint bij 40k $ voor jou.. en dan mag je em nog importeren + typegoedkeuring!
Op dinsdag 2 september 2003 14:42 schreef LSD het volgende:
moetie kosten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |