abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12857932
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:21 schreef arnout109 het volgende:
laatste update:
het gaat niet om het sportcentrum. maar op een naastgelegen fitness centrum. De brand is aangestoken en de daders zijn inmiddels gepakt.
Zwembad niet afgefikt? Mooi.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12858092
nog niet op de FP
pi_12858110
1 sportzaal + 1 gymzaal totaal afgebrand
vuur zit nu boven in het dak van de zwembad
pi_12858164
das mooi klote, hoop dat ze het zwembad gespaard kunnen houden. Echt "#$%"# debielen die het waarschijnlijk aan hebben gestoken.
pi_12858167
http://www.rtvutrecht.nl/nieuwsread.php?idnieuws=20030831200825

daar meer te lezen erover..
niet veel maar iets.

pi_12858190
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:31 schreef bbrother het volgende:
nog niet op de FP
Is wel jammer idd, maar staat het ook op 1 of andere site?
Some say in ice
  zondag 31 augustus 2003 @ 21:35:16 #82
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_12858194
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

In Nieuwegein is niets te zien, maar mijn zicht wordt geblocked door een paar gebouwen. Hopen dat een paar van mijn vrienden online komen en uitsluitsel kunnen geven.

Als je op Hoogzandveld rijd zie je genoeg.. je moet alleen wel de goede kant op kijken..
Vanaf de Lekbrug was het uitzicht eigenlijk best wel mooi..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_12858800
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32035
fotos mogen wel op de FP hoor
pi_12858820
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:58 schreef bbrother het volgende:

[..]

ik ben geen FP-crew
pi_12858874
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 21:58 schreef bbrother het volgende:

[..]

Post ze zelf op de FP, zou ik zeggen.
Some say in ice
pi_12859723

ook mooie foto

pi_12860717
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:39 schreef bbrother het volgende:
[afbeelding]

ook mooie foto

net dawn of the dead
even zonder sig
  zondag 31 augustus 2003 @ 23:20:35 #89
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_12860753
Iemand al meer info?

Zwembad dak schijnt nog te fikken??

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_12864282
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 23:20 schreef eMAeRCe het volgende:
Iemand al meer info?

Zwembad dak schijnt nog te fikken??

Ze zagen het dak weg en blussen het dan verder

Trouwens de hele stad stinkt nu nog naar brand

hmm
  maandag 1 september 2003 @ 08:22:02 #91
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_12864806
Verdorie, heb ut wel geroken toen ik onderweg was naar Tilburg voor ivetje maar voor de rest gemist...

Bij branden staan we uiteraard zover mogelijk vooraan, stond ik ook bij de kerk, MegaSellers en Dekker Hout maar nu niet..

Ik ga vanmiddag kijken, hoop dat ut meevalt want het is verdorie wel HET sportcentrum...

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 1 september 2003 @ 08:51:36 #92
65356 Singing-girl
It's a beautiful day!
pi_12864986
Ik kom er zometeen met de bus langs als ik naar Utrecht ga, dus ik zal wel ff kijken wat voor een zooi het daar is...
  maandag 1 september 2003 @ 09:53:01 #93
9956 Goldfish
mooi paars is niet lelijk
pi_12865741
Van de site van het Utrechts Nieuwsblad:
quote:
Complex grotendeels verwoest
VIANEN - Een grote brand heeft gisteravond het sportcentrum Helsdingen in Vianen grotendeels verwoest. Er werden twee mannen aangehouden op verdenking van brandstichting. Honderden sporters, verenigingen en scholen in Vianen en omgeving zijn ernstig gedupeerd door de brand.

Twee sporthallen, een groot fitnesscentrum, de machineruimte van een overdekt zwembad en een restaurantcomplex vielen aan de vlammen ten prooi. De brandweer, van vijf korpsen uit Vianen en omliggende gemeenten, kon het zwembad zelf voor het vuur behouden.

Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Toen de brand omstreeks kwart over zes gisteravond uitbrak was het complex al gesloten. Enige tijd heerste bij de brandweer de vrees voor ontploffingsgevaar, omdat in de kelder een hoeveelheid chemicaliën als chloor en zoutzuur voor de waterbehandeling was opgeslagen. De brandweer richtte alle inspanning mede daarom op het sparen van het zwembad.

De brand trok een grote publieke belangstelling. Aan het begin van de avond omgaven enkele duizenden toeschouwers het toen nog fel brandende en rokende complex aan het Slijk. Omstreeks half tien was het vuur onder controle.

De schade moet volgens wethouder Van der Bruggen zeker op vijf tot tien miljoen euro worden geraamd. Vorig jaar nog investeerde de gemeente een miljoen euro in het complex. De sporthal werd in tweeën gesplitst om ruimte te maken voor leerlingen van een nieuwe opleiding voor voortgezet onderwijs, het Noorderlicht-college.

Burgemeester Koreman: ,,Behalve sportverenigingen zijn alle scholen gedupeerd. Het zwembad zal voorlopig ook buiten gebruik zijn. We hebben nog een andere sporthal, maar daar kunnen we lang niet allen onderdak bieden. Volgens wethouder Van der Bruggen zal het zeker anderhalf jaar duren voordat het sportcomplex weer kan worden gebruikt. In het totale complex zijn zeker dertig mensen werkzaam.

De brand is vermoedelijk aangestoken. Twee mannen zouden brand hebben gesticht in vuilcontainers in een daarvoor bestemde ruimte. Een omwonende of passant zou hen hebben gezien en zijn gevolgd. De politie kon hen kort daarop aanhouden. Toen de brandweer arriveerde sloegen de vlammen al door het dak. Het vuur sloeg over naar het aangrenzende fitnesscentrum en de sporthallen. De stalen dakconstructie begaf het onder de hitte.

Vanwege de enorme rookontwikkeling riep de brandweer omwonenden in nabijgelegen flatgebouwen op ramen en deuren dicht te houden.

Het valt dus niet mee... er stond vanochtend een wals op het parkeerterrein.
  maandag 1 september 2003 @ 10:26:00 #94
44709 DeepBass909
Poesjes zijn lief
pi_12866322
Hoe lang zal het duren voordat ook het Veerhuis in Nieuwegein plat gebrand wordt???
Dit is in een korte tijd het tweede sportcomplex dat aangestoken wordt (eerst de Bata in Nieuwegein)...

Ik hoop dat het geen mode wordt...

maandag 1 september 2003 @ 13:17:01 #95
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_12869504
quote:
Op maandag 1 september 2003 10:26 schreef DeepBass909 het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat ook het Veerhuis in Nieuwegein plat gebrand wordt???
Dit is in een korte tijd het tweede sportcomplex dat aangestoken wordt (eerst de Bata in Nieuwegein)...

Zou geen kwaad kunnen.. komt er misschien wat mooiers te staan....
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 1 september 2003 @ 16:27:53 #96
44872 eMAeRCe
pi_12873964
K las het vanmorgen in het UN...

Staat ook n foto bij en dat ziet er niet vrolijk uit Reken maar dat het zwembad ook niet meer toegankelijk zal worden.

Hopen dat ze die brandstichters de cel ingooien

[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 01-09-2003 16:31]

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_12874026
quote:
Op maandag 1 september 2003 10:26 schreef DeepBass909 het volgende:

De baten, is het nog altijd, maar dit is niet het enige. Hoenderdaal in Driebergen is voor de zomer ook afgefikt.
Some say in ice
pi_12874119
quote:
Op maandag 1 september 2003 13:17 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Zou geen kwaad kunnen.. komt er misschien wat mooiers te staan....

En dan vergeet je ff dat er dan 2 bibliotheken afgefikt zijn in Nieuwegein als het Veerhuis verloren gaat. En dan moeten er een heleboel clubs in Merwestein+Galecop. Iig 3 korfbalclubs, ervan uitgaande dat de Viaanse korfbalclub naar Nieuwegein komt, en er geen alternatief in Vianen zelf is voordat het november is, handbal, zaalvoetbal, vrevok, en das toch wel een beetje krap.
Some say in ice
  maandag 1 september 2003 @ 16:35:24 #99
44872 eMAeRCe
pi_12874155
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

En dan vergeet je ff dat er dan 2 bibliotheken afgefikt zijn in Nieuwegein als het Veerhuis verloren gaat. En dan moeten er een heleboel clubs in Merwestein+Galecop. Iig 3 korfbalclubs, ervan uitgaande dat de Viaanse korfbalclub naar Nieuwegein komt, en er geen alternatief in Vianen zelf is voordat het november is, handbal, zaalvoetbal, vrevok, en das toch wel een beetje krap.

In IJsselstein zit alles swinters ook hartstikke vol.
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_12874249
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:35 schreef eMAeRCe het volgende:

[..]

In IJsselstein zit alles swinters ook hartstikke vol.

Klopt, en in Houten hebben zo ook niet gek veel ruimte dacht ik. Dus als er nog 1 afbrandt, komen er problemen met de ruimte.
Some say in ice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')