abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12843825
The road ahead. Met Dieter en Matthias van Spanje naar de Noordkaap. Twee van die geflipte Belgen. Het programma had naar mijn mening een zeer hoog amusumentsgehalte. .

The Trip heeft in tegenstelling tot the road ahead twee team's (the smooth en the rascals). Het zal vast spannend worden (vooral op 't einde) maar de echt duffe Belgische humor van Matthias en Dieter zal er niet bij zijn. .

pi_12843844
Ik heb het gisteren gezien, the trip, was wel lachen.

Presentatie Giel Beelen Dat leek er wel op iig

pi_12843956
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:12 schreef Conflict het volgende:
Presentatie Giel Beelen
Joah. .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 augustus 2003 @ 11:24:05 #4
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_12843990
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:10 schreef FlyingFox het volgende:
The Trip heeft in tegenstelling tot the road ahead twee team's (the smooth en the rascals). Het zal vast spannend worden (vooral op 't einde) maar de echt duffe Belgische humor van Matthias en Dieter zal er niet bij zijn. .

[afbeelding]

The Road Ahead heb ik nog niet gezien, The Trip wel.

ik vond het wel grappig om te zien hoe in The Trip (tot nu toe) dat team dat vanaf de Noordkaap reist erg veel mazzel had met liften en overnachten enzo, terwijl het bij die andere 2 echt totaal niet wilde lukken.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator zondag 31 augustus 2003 @ 11:29:42 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12844077
Er is al een topic over The Trip The Trip

Bezwaar als we hier dan het 'The Road Ahead'-topic van maken?

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12846170
Komt The Road Ahead ook op MTV? En wanneer dan?
pi_12848553
Het lijkt me echt een rip-off van The Road Ahead, wat ik echt een heel leuk budgetprogramma vond.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_12923513
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 13:32 schreef Mottebelke het volgende:
Komt The Road Ahead ook op MTV? En wanneer dan?
Ooit in een ver verleden wel ja..
pi_12923521
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 11:29 schreef Mike het volgende:
Bezwaar als we hier dan het 'The Road Ahead'-topic van maken?
Neuj
  vrijdag 14 mei 2004 @ 17:52:18 #10
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_19129579
*kick*

Ik moest opeens weer aan the road ahead denken. Dat heb ik destijds gezien op TMF (toen dat nog te pruimen was) en ik vond het erg amusant. Ik moest ook meteen aan dit programma denken toen the trip begon. Nu kwam ik een stukje tegen over ze op de apple site: http://www.apple.com/benl/pro/video/rab/

Ze blijken dus ook nog een trip door Amerika te hebben gemaakt en hebben pas een trip van de zuidpool naar de noordpool gedaan; nog een tikkeltje extremer dus. Deze programma's waren op de belgische zender kanaal 2 te zien. Dat kan ik echter hier niet ontvangen en toch zou ik deze 3 programma's nog is zien; iemand die weet hoe?
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')